Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiModernizare și lărgire Centura București (DNCB)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

1638 posts, 483361 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 31 32 33 34 35 36 37  ... 117
 
 

📖 Pagination options
Re: CENTURA BUCURESTI Techno

A fost suficient sa inchida electrica/renel/enel o banda cam 100 de metri pe Odaii spre pasajul Otopeni si deja s-a facut coada. Bine, acolo e si trecerea aia pe sub pasaj si gatuirea respectiva, dar combinat cu lucrarile enelului, a iesit blocaj. Asa se vede utilitatea celor 2 benzi pe sens. Rau e ca mai opreste si cate un TIR pe prima banda, cu probleme, sau sa mearga soferul/"pasagera" la WC.

 


Re: CENTURA BUCURESTI Goldmund

@Techno,
eu o sa ajung sa vad Centura prin august, 2011, insa imi dau seama din cate scrii tu ("o mai mare tampenie (din saracie cred facuta) ca la podurile Tunari si Stefanesti nu am mai vazut. Venind dinspre DN1, trebuie sa te bagi pe banda 3 (30-40m) si sa astepti sa cedezi trecerea celor care vin din sens opus pe centura. Aiurea. Apoi, cand vii dinspre Pipera/Bucuresti, sa mergi spre A2 iar trebuie sa cedezi trecerea celor din stanga care vin pe centura dinspre A2 si sa fii atent la ce vine din dreapta dinspre DN1 sa le cedezi si lor trecerea. La ambele poduri e la fel.
Ideea e ca aceste poduri clar nu sunt facute sa intri/iesi asa usor in/din Bucuresti. Doar fluidizeaza traficul pe centura. Pacat ca doar atat. Ce se va intampla cand se vor face cozi pe banda 3?") si ce am vazut din proiect, de neajunsurile portiunii respective(respectiv pt. directia Bucuresti,la podurile Stefanesti si Tunari)
Exista o solutie simpla  :idea: ar fi(si cred ca mai mult de un milion euro pt amandoua poduri/pasaje nu ar costa)Important este ca factorii de decizie sa le pese de doleantele celor care circula mereu pe CB:
-pt. ambele poduri, rampe speciale de urcat/coborat pe partea CF si inca o banda/sens spre Bucuresti peste CF, paralel cu pasajele actuale. Daca mai fac si un "giratoriu" spre Bucuresti, se va putea circula practic in orice directie, fara sa opresti circulatia pe CB(!!) E vorba de vointa si nu de nepasare crasa din partea "organelor" de decizie...Ziaristii si ceva lobby pt. "imbunatatiri sumare, dar necesare" si in vara se pot face...Intram in normalitate?!
Sa auzim mai mult de bine

 


Re: CENTURA BUCURESTI Grigore

Jailor, cred ca tu n-ai inteles problema "noastra". Eu unul n-am zis ca centura asta modernizata este proasta. Nicidecum. Din contra, latirea ei la 4 benzi, denivelarea intersectiilor, desfiintarea barierelor peste centura feroviara si inchiderea legaturii intre Mogosoaia si Chitila sunt TOATE, fara exceptie, lucruri pozitive.

Am insa o mare problema cu faptul ca mi se servesc gogosi. Sau ma rog, ca incearca micul PoloBoc sa-mi serveasca gogosi. Nu eu am zis ca centura asta este autostrada. Eu nici n-am avut pretentia ca aceasta centura va deveni vreodata autostrada, pentru ca la scoala n-am baut cerneala si stiu ca este practic imposibil sa convertesti actuala centura la profil de autostrada. De asemenea, nu eu am inventat termenul aberant de "regim de autostrada". Si mai ales, nu eu am zis ca centura e gata si nici nu i-am taiat panglica. In schimb pot sa iti spun ca atunci cand cate un politruc de asta impotent, preseaza inginerii sa inaungureze ceva care nu este gata, atunci se da rasol si lucrurile se fac prost. Bubele acestei inaugurari fortate, la punctul la care centura este abia 50-60% gata !!! se vor vedea peste 1-2 ani sau in mortii din accidentele intersectiilor insuficient gandite sau insuficient semnalizate. Imi dai deci sa ma enervez si sa injur?! Multumesc!

 


Re: CENTURA BUCURESTI Grigore

Grigore wrote:
Jailor, cred ca tu n-ai inteles problema "noastra". Eu unul n-am zis ca centura asta modernizata este proasta. Nicidecum. Din contra, latirea ei la 4 benzi, denivelarea intersectiilor, desfiintarea barierelor peste centura feroviara si inchiderea legaturii intre Mogosoaia si Chitila sunt TOATE, fara exceptie, lucruri pozitive.

Am insa o mare problema cu faptul ca mi se servesc gogosi. Sau ma rog, ca incearca micul PoloBoc sa-mi serveasca gogosi. Nu eu am zis ca centura asta este autostrada. Eu nici n-am avut pretentia ca aceasta centura va deveni vreodata autostrada, pentru ca la scoala n-am baut cerneala si stiu ca este practic imposibil sa convertesti actuala centura la profil de autostrada. De asemenea, nu eu am inventat termenul aberant de "regim de autostrada". Si mai ales, nu eu am zis ca centura e gata si nici nu i-am taiat panglica. In schimb pot sa iti spun ca atunci cand cate un politruc de asta impotent, preseaza inginerii sa inaungureze ceva care nu este gata, atunci se da rasol si lucrurile se fac prost. Bubele acestei inaugurari fortate, la punctul la care centura este abia 50-60% gata !!! se vor vedea peste 1-2 ani sau in mortii din accidentele intersectiilor insuficient gandite sau insuficient semnalizate. Imi dai deci voie sa ma enervez si sa injur?! Multumesc!

 


Re: CENTURA BUCURESTI mihai_tomaro

cum adica preseaza inginerii??

ce inginerii sunt scalvii lui?
haideti sa nu uitam ca totul se face pe spaga in tarisoara asta. de fapt guvernul da contractul pe ochi frumosi, proprietarii firmelor cotizeaza la ingineri si aia fac si pe dracu si pe masa , ca deh, si ei sunt oameni, si din asta traiesc.
Ia sa fie un guvern cu demnitate, ia sa fie o institutie severa de control a calitaii! Concluzia? Pestele de la cap se impute.

 


Re: CENTURA BUCURESTI mihai_tomaro

Am trecut azi pe centura. Plecat la 7.25 din militari Dreptatii pana in Pipera 1h. Detaliat, 15 min pana am intrat pe centura iesind de pe a1, apoi mers cu 50-60 pana la pod chitila, 110 pana la sensul giratoriu mogosoaia, apoi foarte variat de la 50 la 90 pe sectorul pana la DN1. E aici incep problemele. cedeaza , apoi fa stanga-dreapta si ocoleste viitorul pod. faci cam 5 min numai astia 2-300m. Apoi totul pefect pana la pod Tunari(peste 100 dar merge mai mult), unde furat de alte ganduri am uitat ca nu mai poti face dreapta si uite asa am ajuns la pod Stefanesti, unde am intors spre DN1 ( ok zic eu manevrea de intorcere pe centura-folosind sensul giratoriu), apoi am intrat spre Tunari, trecut podul elegant si ajuns la IMPACT aproape fara sa opresc . Bara la bara pana in sesnul giratoriu. 1h in total. Mi-au plcaut indicatoarele de exit, desi puse cam din scurt cand faci stanga, dar m-au dus cumva cu gandul la mii de km spre vest :) patsrand proportiile. Mi-a placut si ca daca nu ai treaba cu parasirea centurii sub poduri mergi jnur fara sa reduci viteza semnificativ-ma refere la directia mea de mers, invers e musai sa reduci!

Cum vi se pare ca varianta de ocolire a zonei Crangasi si a zonei Floreasca-BarbuVacarscu? Daca ar fi gata podul CF probabil 40 min maxim la orice ora.

Tranzitul meu a continuat spre Piata Romana, avand "sansa" sa notez increbila aglomeratie dinsre centru spre Pipera, unde pe B.V. trecusera la al 4-lea rand de masina, pe banda de tramvai de sens opus, iar in Intersectia la Floreasca(aia unde era automatica) nebunei totala.

 


Re: CENTURA BUCURESTI Lutyk

mihai_tomaro wrote:
unde pe B.V. trecusera la al 4-lea rand de masina, pe banda de tramvai de sens opus, iar in Intersectia la Floreasca(aia unde era automatica) nebunei totala.


La care intersectie te referi? Fosta Automatica nu are nici o legatura cu B.V.

 


Re: CENTURA BUCURESTI mihai_tomaro

Ma refeream la doaua lucruri diferite. Am venit de pe FabricaDG, stanga pe BarbuV., acolo vorbeam de cele 4 randuri, apoi la Bila facut dreapta si ajuns in intersectia cu pricina: Calea Floreasca cu Ceaikovki, unde cred eu ca al cladirea aia inalta i se spunea automatica

 


Re: CENTURA BUCURESTI DanCld

Off topic: "Automatica" nu mai exista ca structura, a fost demolata in 2008; acum acolo e un camp viran. "Cladirea inalta" este fostul institut de cercetari in automatizari ("fosta IPA"), unul dintre primii zgarie-nori (desi are doar 10 etaje) construiti in Bucuresti la sfarsitul anilor '50. Ceea ce pare a fi o hala industriala semi-abandonata langa Spring Time este fosta hala Ford, monument istoric, locatia unde s-au asamblat primele autoturisme in Romania la sfarsitul anilor '30.

 


Re: CENTURA BUCURESTI Lutyk

Off topic:
@DanCld ai fost mai rapid ca mine cu raspunsul. Completare: Acea hala de la Ford e ce a mai ramas din Automatica. Si exista doua variante pentru care nu a fost daramata. Prima e cea pe care ai vorbit si tu: e monunment istoric. A 2-a, cia ford nu ar fi primit despagubiri pentru acea fabrica si nu poate fi demolata pana cand nu isi primeste banii si/sau isi da acordul.

Uite o poza cu ce a mai ramas acolo:




Pe acel loc urma sa se construiasca un alt ansamblu de beton si sticla dar nu a primit acceptul lui Chiliman asa ca a ramas doar o groapa si hala Ford

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=613831

Gata cu off topicul

 


Re: CENTURA BUCURESTI Nightwolf

La MT e inca iarna grea ... i-a luat iar prin surprindere :)

 


Re: CENTURA BUCURESTI gorjeanul

Salutare tuturor!

Pana la urma m-am hotarat sa scriu totusi cate ceva pe acest forum. Am ales rubrica referitoare la Centura Bucurestiului pentru ca acest drum il utilizez zilnic. Sunt sigur ca se vor gasi cativa care sa-i ia apararea dragului Boc, dar trebuie sa-mi vars "of"-ul.
M-am saturat de minciuna - mult trambitata deschidere a noului segment de sosea nu inseamna absolut nimic - nimic nu este finalizat / rezultatul final nu aduce nici pe departe cu o autostrada. De ce:
- venind dinspre A1, coada de la rondul de la Chitila s-a mutat in rondul de la Mogosoaia si in dreptul indicatorului de "cedeaza trecerea" la intrarea pe sub podul de la Otopeni (pana la urma, daca ai de facut un drum din A1 spe Otopeni nu ai castigat nimic); cica circuitul de sub podul de la Otopeni s-ar vrea un sens giratoriu, dar asta nu explica de ce este prioritate pentru cei ce vin dinspre Tunari spre Mogosoaia.
- limitari de viteza de 60 km/h sau 40 km/h - serios? parca era o sosea in regim de autostrada;
- bretelele de intrare / iesire de la Chitila nu sunt date in functiune - daca tot a fost dat in folosinta acest tronson, rog pe cineva sa-mi dea o solutie cum sa intru rapid din Chitila pe centura (spre Mogosoaia), fara a incalca legea sau fara a-mi pune viata in pericol;
- toti TIR-istii se simt indatorati sa parcheze pe marginea drumului intre Mogosoaia si Otopeni, facand, pe alocuri, inutile cele doua benzi pe sens;

Astept cu (ne)incredere finalizarea si celorlalte ctitorii de pe drumul de centura, Astept ceva argumente care sa ma faca sa-mi schimb parerea. :)

 


Re: CENTURA BUCURESTI shoppy

- o sa fie giratoriu, stati sa se deshida hobanatul peste cf, deci mai incolo
- da, autostrada doar intre intersectiile ce delimiteaza Podul Chitila, adica Aeroportului - Cartierului, lungime 2.7km, restul sunt doar vorbele lui boc scoase din context, asta daca va intereseaza eventuala explicatie oficiala
- exista doua solutii, solutia rapida este identica si lafel cu vechea solutie, adica vechea sosea de centura de la giratoriul din mijlocul orasului Chitila; solutia lenta este sa asteptam deschiderea celor 2 bretele, e logic ca sunt la mare concurenta cu cei de la hobanatul de la Otopeni si o sa termine tot mai incolo, ca doar ambele santiere sunt lafel de parasite
- pilitia rutiera din capitala sta linistita ca pe centura doar da amenzi politia rutiera din Ilfov, pilitia rutiera din Ilfov lafel, adica pe dos, sigur ati inteles

Deci parerea nu e nevoie s-o schimbati, ca doar e aia corecta.

 


Re: CENTURA BUCURESTI flobir

Grigore wrote:
Ne-ne. Daca ziceau "profil de autostrada" era una. Da' PoloBoc a zis "regim de autostrada". Aia ce e?


Adică se va construi în acelaşi regim ca o autostradă: la fel de scump, la fel de "repede", aceeaşi şpagă  :twisted:€

 


Go to page:  1  ... 31 32 33 34 35 36 37  ... 117
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizare și lărgire Centura București (DNCB)  • 
Choose destination

Since our 2384 forum members have written 430439 posts in 5343 topics and 517 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use