Topic: V3A-93
2015 posts, 692582 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Gabi23
Este echipat cu elemente noi, similar ultimelor vagoane ieșite:
Este echipat cu elemente noi, similar ultimelor vagoane ieșite:
271 - 25 - 07.03.2020.JPG (215.1 KB; downloaded 4751 times)
- 3mil
-
Posted:
-
Re: V3A-93
3mil
A fost reparat in urma accidentului din februarie si a reintrat in circulatie vagonul #156 de la Dep. Colentina.
A fost reparat in urma accidentului din februarie si a reintrat in circulatie vagonul #156 de la Dep. Colentina.
- Filip Rares
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Filip Rares
Stie cineva cam ce consum mediu au tramvaiele V3A in conditiile de circulatie de pe traseu? (Statii, opriri la semafoare). Am gasit o pagina in care se precizeaza consumul specific de 8 Wh/(kN*km), dar e greu de apreciat media fortei de tractiune. De asemenea, vi se pare plauzibila aceasta cifra? Mie imi creeaza anumite dubii, deoarece cu ajutorul ei obtii un consum energetic mai mic la V3A-93 decat la un Logan.
Stie cineva cam ce consum mediu au tramvaiele V3A in conditiile de circulatie de pe traseu? (Statii, opriri la semafoare). Am gasit o pagina in care se precizeaza consumul specific de 8 Wh/(kN*km), dar e greu de apreciat media fortei de tractiune. De asemenea, vi se pare plauzibila aceasta cifra? Mie imi creeaza anumite dubii, deoarece cu ajutorul ei obtii un consum energetic mai mic la V3A-93 decat la un Logan.
- Costin
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Costin
Nu stiu daca e corecta cifra insa este gresit sa compari cu un Logan. De fapt, e gresit sa compari un motor electric cu unul termic, cel termic are un randament foarte scazut (parca 30 - 35% dar e posibil sa ma insel).
Nu stiu daca e corecta cifra insa este gresit sa compari cu un Logan. De fapt, e gresit sa compari un motor electric cu unul termic, cel termic are un randament foarte scazut (parca 30 - 35% dar e posibil sa ma insel).
- Filip Rares
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Filip Rares
Intr-adevar, dar faceam calculul doar dintr-o simpla curiozitate. Ma asteptam sa obtin ca un V3A are un consum enegetic poate de ordinul a 10 masini termice, caz in care tot tramvaiul ar fi alegerea potrivita deoarece scoate mai multe masini de pe strazi daca are calatori. Iarasi, vorbesc pur teoretic. Rezultatul m-a surprins cu atat mai mult deoarece V3A-93 regleaza tensiunea pe motor cu ajutorul rezistorilor, pe care se degaja ceva caldura, deci nu se poate vorbi despre eficienta unui tramvai in CA de exemplu.
Intr-adevar, dar faceam calculul doar dintr-o simpla curiozitate. Ma asteptam sa obtin ca un V3A are un consum enegetic poate de ordinul a 10 masini termice, caz in care tot tramvaiul ar fi alegerea potrivita deoarece scoate mai multe masini de pe strazi daca are calatori. Iarasi, vorbesc pur teoretic. Rezultatul m-a surprins cu atat mai mult deoarece V3A-93 regleaza tensiunea pe motor cu ajutorul rezistorilor, pe care se degaja ceva caldura, deci nu se poate vorbi despre eficienta unui tramvai in CA de exemplu.
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Cristi N
Motorul termic are randamentul in zona 20-40%, consumul unui Logan TCE de 90CP este de aprox 6L/100km in regim urban iar densitatea energetica a benzinei este de 9500Wh/L --> 570Wh/km consum energetic din care util avem ceva in zona 200Wh/km. Mai ramane de aflat tractiunea medie a unui V3A in regim normal.
Motorul termic are randamentul in zona 20-40%, consumul unui Logan TCE de 90CP este de aprox 6L/100km in regim urban iar densitatea energetica a benzinei este de 9500Wh/L --> 570Wh/km consum energetic din care util avem ceva in zona 200Wh/km. Mai ramane de aflat tractiunea medie a unui V3A in regim normal.
- 1689
-
Posted:
-
Re: V3A-93
1689
Tehnologic, V3A-93 e aproape un V3A-71, care e aproape un LHB-67/68...
Pina la criza petrolului din ‘73, nimeni nu-si punea problema eficientei energetice... Petrolul era ieftin, energia electrica produsa predominant pe carbuni si pacura - de asemenea ieftina, de incalzire globala nu-si facea nimeni griji...
Doar in V2/3A era frig in anii ‘80 de-ti clantaneau dintii in gura, un frig d-ala ca-n Siberia, pentru ca Partidul hotarise sa economiseasca exact cu rezistentele din salon in timp ce - pe acoperis - zburau kilowatii in aer...
La mai bine de patruzeci de ani de atunci, URAC tot tehnologia asta avansata o foloseste la mai bine de jumatate de parc (poate ma insel, n-am mai tinut inventarul amanuntit cite V3A-93 sint inca in trafic...).
Tehnologic, V3A-93 e aproape un V3A-71, care e aproape un LHB-67/68...
Pina la criza petrolului din ‘73, nimeni nu-si punea problema eficientei energetice... Petrolul era ieftin, energia electrica produsa predominant pe carbuni si pacura - de asemenea ieftina, de incalzire globala nu-si facea nimeni griji...
Doar in V2/3A era frig in anii ‘80 de-ti clantaneau dintii in gura, un frig d-ala ca-n Siberia, pentru ca Partidul hotarise sa economiseasca exact cu rezistentele din salon in timp ce - pe acoperis - zburau kilowatii in aer...
La mai bine de patruzeci de ani de atunci, URAC tot tehnologia asta avansata o foloseste la mai bine de jumatate de parc (poate ma insel, n-am mai tinut inventarul amanuntit cite V3A-93 sint inca in trafic...).
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Utilizator anonim
Sunt in continuare majoritare V3A 93. Inafara de liniile 1, 21, 41 unde majoritare sunt cele cu CH/CA, pe restul liniilor majoritare sunt V3A 93, chiar exclusiv V3A 93 pe majoritatea traseelor. Exceptie mai sunt liniile depoului Militari unde acum sunt amestecate cu Bucur 1 si Tatra. Si cel putin inca 5-10 ani asa va ramane situatia.
Sunt in continuare majoritare V3A 93. Inafara de liniile 1, 21, 41 unde majoritare sunt cele cu CH/CA, pe restul liniilor majoritare sunt V3A 93, chiar exclusiv V3A 93 pe majoritatea traseelor. Exceptie mai sunt liniile depoului Militari unde acum sunt amestecate cu Bucur 1 si Tatra. Si cel putin inca 5-10 ani asa va ramane situatia.
- V2A
-
Posted:
-
Re: V3A-93
V2A
De astăzi a revenit și 121, celălalt tramvai implicat în accident.
3mil wrote:
A fost reparat in urma accidentului din februarie si a reintrat in circulatie vagonul #156 de la Dep. Colentina.
De astăzi a revenit și 121, celălalt tramvai implicat în accident.
- vl273
-
Posted:
-
Re: V3A-93
vl273
O mica amintire de peste 5 ani vechime...
O mica amintire de peste 5 ani vechime...
image_zpsa5824707.JPG (135.2 KB; downloaded 6284 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Utilizator anonim
121 si 156 dupa reparatia tamponarii frontale.
121 si 156 dupa reparatia tamponarii frontale.
20200618_115459.jpg (514.33 KB; downloaded 6010 times)
20200618_104202.jpg (459.39 KB; downloaded 6019 times)
- cris_m
-
Posted:
-
Re: V3A-93
cris_m
Si aici va propun o comparatie a lui #309. Prima poze este de acum 4 ani, cand era colorat, iar in cea de-a doua cum se prezenta ieri, 6 iulie 2020. Observati in ce hal s-a facut modificarea formei farurilor...
Si aici va propun o comparatie a lui #309. Prima poze este de acum 4 ani, cand era colorat, iar in cea de-a doua cum se prezenta ieri, 6 iulie 2020. Observati in ce hal s-a facut modificarea formei farurilor...
309 - linia 1 - 26 decembrie 2016 - Sura Mare
DSC_6404.jpg (1.45 MB; downloaded 5640 times)
309 - linia 1 - 7 iulie 2020 - Gheorghe Petrascu
DSC_4210.jpg (1.08 MB; downloaded 5642 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Utilizator anonim
007 cu un tunning mai ciudat la boghiuri....
007 cu un tunning mai ciudat la boghiuri....
20200810_105644.jpg (449.25 KB; downloaded 5347 times)
20200810_105649.jpg (441.23 KB; downloaded 5336 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Gabi23
Deasemenea, #007 a ”preluat” relativ recent toate foile ușilor cu cheder (probabil de la #029 sau #090).
Deasemenea, #007 a ”preluat” relativ recent toate foile ușilor cu cheder (probabil de la #029 sau #090).
📖 Pagination options