Topic: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
1168 posts, 423865 views
📖 Pagination options
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Victor92
Pe poarta garajului de la Bujoreni, 7003 a fost primul autobuz care a iesit in aceasta dimineata. A urmat 7004 la cateva secunde. Astfel, s-a deschis o noua epoca in materie de transport public atat in Capitala, cat si la nivel national - primele autobuze hybrid au intrat in serviciu cu publicul.
Pentru schimbul 1, au iesit in 131: 7002, 7003, 7004, 7005, 7006, 7007, 7010, 7011 - 8 autobuze.
Sa le urmarim.
7002
7002 + 7007
7003
7003 + 4522
Pe poarta garajului de la Bujoreni, 7003 a fost primul autobuz care a iesit in aceasta dimineata. A urmat 7004 la cateva secunde. Astfel, s-a deschis o noua epoca in materie de transport public atat in Capitala, cat si la nivel national - primele autobuze hybrid au intrat in serviciu cu publicul.
Pentru schimbul 1, au iesit in 131: 7002, 7003, 7004, 7005, 7006, 7007, 7010, 7011 - 8 autobuze.
Sa le urmarim.
7002
7002 + 7007
7003
7003 + 4522
7003 interior - 07.07.2020 (2).JPG (258.37 KB; downloaded 4742 times)
7003 interior - 07.07.2020.JPG (208.93 KB; downloaded 4771 times)
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Victor92
7004
7005
7005 + 6215
7006
7004
7004 interior - 07.07.2020.JPG (273.75 KB; downloaded 4686 times)
7005
7005 + 6215
7006
- Victor92
-
Posted:
-
- George
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
George
Cu AC pornit, sperăm apropo, dacă tot sunt la Bujoreni, să bage şi pe 168 şi 268...tot cu AC pornit!
Cu AC pornit, sperăm apropo, dacă tot sunt la Bujoreni, să bage şi pe 168 şi 268...tot cu AC pornit!
- V2A
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
V2A
Am creat un document care conține numerele de parc, de înmatriculare și seria de șasiu ale autobuzelor Mercedes-Benz Citaro Hybrid; poate fi modificat/completat de oricine: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing.
(la editare va apărea o notificare, ignorați-o)
Am creat un document care conține numerele de parc, de înmatriculare și seria de șasiu ale autobuzelor Mercedes-Benz Citaro Hybrid; poate fi modificat/completat de oricine: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing.
(la editare va apărea o notificare, ignorați-o)
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
CiprianTRB
Astăzi am observat ca 7004 are o problema la ușa trei.
Ușa se închide aproape de tot, apoi se deschide pe jumătate și abia apoi se închide de tot.
Astăzi am observat ca 7004 are o problema la ușa trei.
Ușa se închide aproape de tot, apoi se deschide pe jumătate și abia apoi se închide de tot.
- orex
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
orex
Nu mai tine dictonul...”dati cate una, sa ajunga la toata lumea” stimabile!
Cand va fi realitate achizitia de ”autobuzele electrice” tot asa vei vrea sa fii primul ”servit” in rute DT?!
PS
Ne vedem la ”bulivar, birjar”, chiar daca 368 n-a fost si n-o sa fie, barem, tangent cu str. Coltei!
George wrote:
Cu AC pornit, sperăm apropo, dacă tot sunt la Bujoreni, să bage şi pe 168 şi 268...tot cu AC pornit!
Nu mai tine dictonul...”dati cate una, sa ajunga la toata lumea” stimabile!
Cand va fi realitate achizitia de ”autobuzele electrice” tot asa vei vrea sa fii primul ”servit” in rute DT?!
PS
Ne vedem la ”bulivar, birjar”, chiar daca 368 n-a fost si n-o sa fie, barem, tangent cu str. Coltei!
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Andrei98
Am dat si eu cateva ture cu ele si per total mi se par silentioase, sunetul motorului se distinge doar din spate. Motorul electric se simte la demaraj dar si cand schimba vitezele, practic nu se simte nimic cand schimba. Un interior bine inchegat fara suruburi cu capul stramb lasat pe afara sau placaje strambe cum mai observam pe la alte autobuze relativ noi. Geamurile care se deschid nu inteleg de ce le-au cerut atat de mari si jos pozitionate, practic poti sa cobori prin ele.
7011 la Baneasa
Mercedes Benz Citaro C2 Hybrid #7011 by Andrei.CFRbv, on Flickr
Am dat si eu cateva ture cu ele si per total mi se par silentioase, sunetul motorului se distinge doar din spate. Motorul electric se simte la demaraj dar si cand schimba vitezele, practic nu se simte nimic cand schimba. Un interior bine inchegat fara suruburi cu capul stramb lasat pe afara sau placaje strambe cum mai observam pe la alte autobuze relativ noi. Geamurile care se deschid nu inteleg de ce le-au cerut atat de mari si jos pozitionate, practic poti sa cobori prin ele.
7011 la Baneasa
Mercedes Benz Citaro C2 Hybrid #7011 by Andrei.CFRbv, on Flickr
- orex
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
orex
Daca, acum 30 de ani, la IK Z 60, geamurile erau la fel de generoase ce-i rau in asta?! Unde pui ca, de pe atunci, tapiteria scaunelor, din ”vinil”, ii oferea un confort ”sporit” calatorului/pasagerului!
PS
La autobaza Floreasca stiu ca erau arondate Ik de la nr. de parc 1 la 25, si nu stiu daca stii dar pe 25 era unul dintre schimburi o doamna, made by Modern Talking, ca look, si ducea calatorii
Daca, acum 30 de ani, la IK Z 60, geamurile erau la fel de generoase ce-i rau in asta?! Unde pui ca, de pe atunci, tapiteria scaunelor, din ”vinil”, ii oferea un confort ”sporit” calatorului/pasagerului!
PS
La autobaza Floreasca stiu ca erau arondate Ik de la nr. de parc 1 la 25, si nu stiu daca stii dar pe 25 era unul dintre schimburi o doamna, made by Modern Talking, ca look, si ducea calatorii
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Andrei98
Pai am mai avut autobuze cu geamuri mari doar ca erau pozitionate sus, si autobuzele erau si cu podea inalta. Deci era destul de greu sa incerci ceva.
Pai am mai avut autobuze cu geamuri mari doar ca erau pozitionate sus, si autobuzele erau si cu podea inalta. Deci era destul de greu sa incerci ceva.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
punmeister
Asa au livrat Citaro C2 si la unguri si la polonezi, tot asa cu geamuri gigantice.
Asa au livrat Citaro C2 si la unguri si la polonezi, tot asa cu geamuri gigantice.
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Dragos31
O serie de cadre (si) din partea mea cu autobuzele Mercedes-Benz Citaro Hybrid - 7002, 7003, 7004, 7005, 7006 si 7007 - astazi, 07 Iulie 2020, in prima zi de exploatare cu calatori in Bucuresti
7002:
7002 - Linia 131 - Bulevardul General Gheorghe Magheru - 07 Iulie 2020
7002 - Linia 131 - Strada Viorel Ciurea - 07 Iulie 2020
7002 + 6720 + 4971 - Complex Comercial Baneasa - 07 Iulie 2020
7003:
7003 - Linia 131 - Strada Viorel Ciurea - 07 Iulie 2020
7004:
7004 - Linia 131 - Aeroportul Aurel Vlaicu - 07 Iulie 2020
7004 - Linia 131 - Complex Comercial Baneasa - 07 Iulie 2020
7005:
7005 - Linia 131 - Strada Viorel Ciurea - 07 Iulie 2020
7005 + 6538 + 4562 + 4789 + 4995 - Complex Comercial Baneasa - 07 Iulie 2020
Interior
O serie de cadre (si) din partea mea cu autobuzele Mercedes-Benz Citaro Hybrid - 7002, 7003, 7004, 7005, 7006 si 7007 - astazi, 07 Iulie 2020, in prima zi de exploatare cu calatori in Bucuresti
7002:
7002 - Linia 131 - Bulevardul General Gheorghe Magheru - 07 Iulie 2020
7002 - Linia 131 - Strada Viorel Ciurea - 07 Iulie 2020
7002 + 6720 + 4971 - Complex Comercial Baneasa - 07 Iulie 2020
7003:
7003 - Linia 131 - Strada Viorel Ciurea - 07 Iulie 2020
7004:
7004 - Linia 131 - Aeroportul Aurel Vlaicu - 07 Iulie 2020
7004 - Linia 131 - Complex Comercial Baneasa - 07 Iulie 2020
7005:
7005 - Linia 131 - Strada Viorel Ciurea - 07 Iulie 2020
7005 + 6538 + 4562 + 4789 + 4995 - Complex Comercial Baneasa - 07 Iulie 2020
Interior
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Dragos31
7006:
7006 + 7004 - Linia 131 - Complex Comercial Baneasa - 07 Iulie 2020
7007:
7007 - Linia 131 - Complex Comercial Baneasa - 07 Iulie 2020
Foarte pe scurt - impresii/constatari din partea mea:
- autobuze silentioase si confortabile: sunetul motorului se aude foarte incet spre deloc in partea din fata a autobuzului(dupa cum a mentionat @Andrei98 mai sus), iar scaunele tapitate ofera un plus de confort calatorilor (asemeni instalatiei de aer conditionat - in jurul pranzului era racoare bine de tot in autobuze);
- inainte de inchiderea usilor o ''sonerie'' se aude pret de 3-4 secunde - avertizand calatorii sa nu mai coboare/urce din/in mijlocul de transport in comun - astfel evitandu-se cazurile in care o persoana poate fi prinsa intre usi.
In rest, niste autobuze reusite cu finisaje de calitate - care (din punctul meu de vedere) vor rezista in Bucuresti cel putin la fel de mult ca autobuzele Mercedes-Benz Citaro Euro 3 - care inca circula la mai bine de 14 ani de la intrarea in serviciu cu calatori in Capitala
7006:
7006 + 7004 - Linia 131 - Complex Comercial Baneasa - 07 Iulie 2020
7007:
7007 - Linia 131 - Complex Comercial Baneasa - 07 Iulie 2020
Foarte pe scurt - impresii/constatari din partea mea:
- autobuze silentioase si confortabile: sunetul motorului se aude foarte incet spre deloc in partea din fata a autobuzului(dupa cum a mentionat @Andrei98 mai sus), iar scaunele tapitate ofera un plus de confort calatorilor (asemeni instalatiei de aer conditionat - in jurul pranzului era racoare bine de tot in autobuze);
- inainte de inchiderea usilor o ''sonerie'' se aude pret de 3-4 secunde - avertizand calatorii sa nu mai coboare/urce din/in mijlocul de transport in comun - astfel evitandu-se cazurile in care o persoana poate fi prinsa intre usi.
In rest, niste autobuze reusite cu finisaje de calitate - care (din punctul meu de vedere) vor rezista in Bucuresti cel putin la fel de mult ca autobuzele Mercedes-Benz Citaro Euro 3 - care inca circula la mai bine de 14 ani de la intrarea in serviciu cu calatori in Capitala
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Utilizator anonim
Si de la mine cateva imagini de azi dimineata, foarte ok autobuzele, ma simt ca in 2006 cand au intrat primele Citaro Euro 3, de care acum s-a cam ales praful, sa speram ca cele 130 vor fi mentinute mult mai bine in oras si in timp. De asemenea sper sa se faca un program clar de mentenanta a textilelor scaunelor pentru a se mentine la fel de bine in timp. La calatori nu am pretentii, dimineata deja se carau pe scaune pungi cu fiare si lemne. Aerul conditionat de asemenea este functional „by defalut”, geamurile fiind blocate. La fel, culoarea mi se pare foarte bine aleasa, se diferentiaza si dau un aer de nou orasului si mai ales zonelor din vest pe unde circula.
Designul asta mi se pare cel mai reusit al marcii, fata de Euro 3 care parca sunt taiate cu toporul, desi la momentul cand au aparut aratau ca niste OZNuri pe strada, ba chiar designul acesta mi se pare si mult mai reusit decat al eCitaro.
De asemenea, nu stiu criteriul pentru care s-a ales achizitia a 130 de unitati, dar cred ca un 200-250 ar fi ajutat mai mult la acoperirea de trasee centrale pentru asigurarea unui parc modern de peste 600 de autobuze noi.
Si de la mine cateva imagini de azi dimineata, foarte ok autobuzele, ma simt ca in 2006 cand au intrat primele Citaro Euro 3, de care acum s-a cam ales praful, sa speram ca cele 130 vor fi mentinute mult mai bine in oras si in timp. De asemenea sper sa se faca un program clar de mentenanta a textilelor scaunelor pentru a se mentine la fel de bine in timp. La calatori nu am pretentii, dimineata deja se carau pe scaune pungi cu fiare si lemne. Aerul conditionat de asemenea este functional „by defalut”, geamurile fiind blocate. La fel, culoarea mi se pare foarte bine aleasa, se diferentiaza si dau un aer de nou orasului si mai ales zonelor din vest pe unde circula.
Designul asta mi se pare cel mai reusit al marcii, fata de Euro 3 care parca sunt taiate cu toporul, desi la momentul cand au aparut aratau ca niste OZNuri pe strada, ba chiar designul acesta mi se pare si mult mai reusit decat al eCitaro.
De asemenea, nu stiu criteriul pentru care s-a ales achizitia a 130 de unitati, dar cred ca un 200-250 ar fi ajutat mai mult la acoperirea de trasee centrale pentru asigurarea unui parc modern de peste 600 de autobuze noi.
DSC_1353.jpg (444.18 KB; downloaded 4061 times)
DSC_1377.jpg (525.06 KB; downloaded 4047 times)
DSC_1379.jpg (517.01 KB; downloaded 4059 times)
DSC_1395.jpg (477.52 KB; downloaded 4050 times)
DSC_1402.jpg (550.27 KB; downloaded 4051 times)
DSC_1405.jpg (508.42 KB; downloaded 4051 times)
DSC_1415.jpg (692.12 KB; downloaded 4053 times)
DSC_1365.jpg (587.05 KB; downloaded 4052 times)
📖 Pagination options