Topic: Culoare unice pentru tramvaie, autobuze și troleibuze
1253 posts, 355223 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze
andrei11
De la Iancului iese de pe inel și circulă pe Pache.
Dragos31 wrote:
In continuare, am realizat o harta cu portiunile de traseu pe care cele 3 linii de autobuze circula pe linia de tramvai (aici nu am inteles de ce 135 merge pe linie pana la Iancului...
De la Iancului iese de pe inel și circulă pe Pache.
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze
Dragos31
@andrei11, știu asta.
M-am referit la faptul ca daca dacă 135 merge pe linie pana la Iancului - de ce nu poate face și 330 același lucru pana la Perla?
@andrei11, știu asta.
M-am referit la faptul ca daca dacă 135 merge pe linie pana la Iancului - de ce nu poate face și 330 același lucru pana la Perla?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze
andrei11
Aha, corectă observație. Dar ești sigur ?
Aha, corectă observație. Dar ești sigur ?
- cosminduru
-
Posted:
-
Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze
cosminduru
Cred ca 1. din cauza pasajului de la Obor și 2. din cauza virajului dreapta de la Perla spre Dorobanți
Cred ca 1. din cauza pasajului de la Obor și 2. din cauza virajului dreapta de la Perla spre Dorobanți
- gexge
-
Posted:
-
Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze
gexge
Se pare ca avem si ceva probleme. Cauciucurile autobuzelor au început sa acumuleze mastic de la etanșarea șinei de tramvai. E posibil sa fie ceva de scurta durata, pana se dezlipește complet masticul in surplus. Din ce am inteles, in alte tari autobuzul nu merge direct pe linia de tramvai, ci cu rotile de o parte si de alta a liniei. La noi nu prea e posibil asa ceva din cauza gardurilor si a peroanelor care nu ai fost concepute pentru a circula in acest regim, decât direct pe linie.
Sursa foto: Facebook Valer Ciobanescu
Se pare ca avem si ceva probleme. Cauciucurile autobuzelor au început sa acumuleze mastic de la etanșarea șinei de tramvai. E posibil sa fie ceva de scurta durata, pana se dezlipește complet masticul in surplus. Din ce am inteles, in alte tari autobuzul nu merge direct pe linia de tramvai, ci cu rotile de o parte si de alta a liniei. La noi nu prea e posibil asa ceva din cauza gardurilor si a peroanelor care nu ai fost concepute pentru a circula in acest regim, decât direct pe linie.
59D0D8F1-14C2-4BAA-87C4-81F75DBC2DCF.jpeg (126.38 KB; downloaded 3393 times)
AA731ACA-595A-4BA4-BB11-7322E48347C1.jpeg (117.91 KB; downloaded 3397 times)
Sursa foto: Facebook Valer Ciobanescu
- Costin
-
Posted:
-
Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze
Costin
Pe inel au inlocuit masticul original cu unul de foarte proasta calitate, acum cativa ani, precis asta e cauza. Si atunci au fost probleme ca tramvaiele adunau masticul nou si nu mai faceau contact electric cu sina...
Pe inel au inlocuit masticul original cu unul de foarte proasta calitate, acum cativa ani, precis asta e cauza. Si atunci au fost probleme ca tramvaiele adunau masticul nou si nu mai faceau contact electric cu sina...
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze
ByOnu
605 si 135 n-au aceste probleme, spre exemplu. Masticul se inmoaie, dar nici asa...
605 si 135 n-au aceste probleme, spre exemplu. Masticul se inmoaie, dar nici asa...
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze
cris_m
Azi a fost foarte cald, temperatura la nivelul asfaltului sigur a ajuns la ~80°-90°C...
Azi a fost foarte cald, temperatura la nivelul asfaltului sigur a ajuns la ~80°-90°C...
- orex
-
Posted:
-
Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze
orex
Clima o sa ne ofere multe provocari, si-n viitor, chestiunea e ca ”materialele” e (sub 50 ) de slaba calitate!
PS
Sa luam partea plina a paharului ca pe aceste tronsoane nu sunt, inca, ”aschii” in caldaram, care sa faca inoperabile autobuzele! Sa speram ca nu e cazul sa intre IVECO TRAKKER 450, frecvent, in actiune ca atunci e si mai si!
Clima o sa ne ofere multe provocari, si-n viitor, chestiunea e ca ”materialele” e (sub 50 ) de slaba calitate!
PS
Sa luam partea plina a paharului ca pe aceste tronsoane nu sunt, inca, ”aschii” in caldaram, care sa faca inoperabile autobuzele! Sa speram ca nu e cazul sa intre IVECO TRAKKER 450, frecvent, in actiune ca atunci e si mai si!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze
subway guru
Poate afla si primaria ca in Bucuresti tramvaiele sunt inguste si autobuzele late!
Poate afla si primaria ca in Bucuresti tramvaiele sunt inguste si autobuzele late!
- gexge
-
Posted:
-
Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze
gexge
Apropo, 330 cand intra si el pe culoar? De 335 am inteles ca va intra cand se vor introduce hibrid pe 131. Iar legat de banda comuna, pot zice ca e foarte utila. Am mers azi cu 182, iar senzația de a trece prin culoar pe langa coloana de mașini e mirifica. Sper sa se rezolve problemele cu masticul ( fie cu nisip, fie schimbând porțiunile de mastic care se topesc prematur), iar proiectul de banda comuna sa continue pe cât mai multe linii.
Apropo, 330 cand intra si el pe culoar? De 335 am inteles ca va intra cand se vor introduce hibrid pe 131. Iar legat de banda comuna, pot zice ca e foarte utila. Am mers azi cu 182, iar senzația de a trece prin culoar pe langa coloana de mașini e mirifica. Sper sa se rezolve problemele cu masticul ( fie cu nisip, fie schimbând porțiunile de mastic care se topesc prematur), iar proiectul de banda comuna sa continue pe cât mai multe linii.
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze
georgica2704
Ar mai fi util si pe 232, tronsonul de la Sudului - Sura Mare . Poate si pe R439 de la Romprim spre Piața Sudului.
Ar mai fi util si pe 232, tronsonul de la Sudului - Sura Mare . Poate si pe R439 de la Romprim spre Piața Sudului.
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze
Dragos31
Da, sunt sigur.
Autobuzele liniei 330 merg pe linie preț de doar doua statii, între Camil Ressu și Gheorghe Petrascu - după care revin în trafic.
andrei11 wrote:
Aha, corectă observație. Dar ești sigur ?
Da, sunt sigur.
Autobuzele liniei 330 merg pe linie preț de doar doua statii, între Camil Ressu și Gheorghe Petrascu - după care revin în trafic.
- IK4
-
Posted:
-
Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze
IK4
De retinut ca liniile de tramvai pe care au fost introduse acum autobuzele, au fost construite de la inceput cu suprafata carosabila, pentru a fi folosite ca si banda de circulatie auto. Pana la montarea gardurilor, au fost deschise traficului general si se circula in mod constant pe ele. Nu e o stire senzationala ca a intrat autobuzul pe acolo si s-a dezlipit masticul. Acel mastic a fost de la inceput de proasta calitate (lucrare executata in romania de firma privata nemteasca de specialitate ) si a provocat constant tot felul de probleme prin ajungerea pe sine de la lipsa contactului electric roata/sina pana la patinaje si tamponari intre tramvaie. Ideea circulatiei autobuzelor pe culoarul unic este foarte buna, durata calatoriei este mult redusa si este degrevat si traficul auto de numeroasele autobuze care faceau statii direct pe benzile de circulatie. Acel "mastic" trebuia inlocuit de multa vreme cu ceva care sa nu se mai topeasca si-n bataia soarelui.
De retinut ca liniile de tramvai pe care au fost introduse acum autobuzele, au fost construite de la inceput cu suprafata carosabila, pentru a fi folosite ca si banda de circulatie auto. Pana la montarea gardurilor, au fost deschise traficului general si se circula in mod constant pe ele. Nu e o stire senzationala ca a intrat autobuzul pe acolo si s-a dezlipit masticul. Acel mastic a fost de la inceput de proasta calitate (lucrare executata in romania de firma privata nemteasca de specialitate ) si a provocat constant tot felul de probleme prin ajungerea pe sine de la lipsa contactului electric roata/sina pana la patinaje si tamponari intre tramvaie. Ideea circulatiei autobuzelor pe culoarul unic este foarte buna, durata calatoriei este mult redusa si este degrevat si traficul auto de numeroasele autobuze care faceau statii direct pe benzile de circulatie. Acel "mastic" trebuia inlocuit de multa vreme cu ceva care sa nu se mai topeasca si-n bataia soarelui.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination