Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Culoare unice pentru tramvaie, autobuze și troleibuze

1253 posts, 355761 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 37 38 39 40 41 42 43  ... 90
 
 

📖 Pagination options
Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze orex

Da, poate, dar lucru asta n-o sa mai influenteze negativ trecerea vehiculelor STB prin intersectie (liniile 1, 10 si eventual, acum 330)!
PS
Apropo, daca, la Iancului nu fac o faza si pentru stanga, sens Pache Protopopescu, 135 si 311 nu se pot ”cocota” pe linia lui 1!

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze Utilizator anonim

Semaforizare de stanga e necesara in toate intersectiile de pe culoar.

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze orex

Din cate am identificat, da, noul semafor e si pentru stanga . Ca urmare timpii de inaintare prin intersectie la Iancului se vor prelungi...putin!

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze andrei11

Puțin mai mult. S-a ambuteiat zona major. Și așa era supraaglomerată. Prevăd că vor începe să forțeze linia de tramvai...Dacă nu se vor lua măsuri coercitive va ieși un mare fâs...

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze Dragos31

Incepand de astazi, 01 Iulie 2020, liniile 182, 135 si 330 circula pe culoarul unic format de linia de tramvai de pe Soseaua Mihai Bravu, Bulevardul Iancu de Hunedoara si Soseaua Nicolae Titulescu, dupa cum am mentionat aici - viewtopic.php?f=228&t=5197&start=322#p358800.

Am calatorit pe linia de tramvai cu mai multe autobuze ale liniilor 135 si 182, iar in cele ce urmeaza am sa expun pe scurt cateva dintre aspectele pe care le-am constatat.

In primul rand, as puncta ca pe cele 3 linii a fost trimis un parc format 100% din autobuze Otokar dotate cu aer conditionat (si desi nu sunt un mare fan al acestor autobuze, la 37 de grade cate s-au inregistrat la pranz in Capitala - acestea (mi-)au oferit un plus de confort termic). Apoi, viteza de deplasare a crescut vizibil, autobuzele nemairamanand blocate in trafic, asemeni tramvaielor.

La polul opus, in schimb, as puncta faptul ca daca doua autobuze se intalnesc intr-o statie cu peroanele amplasate fata in fata, unul din ele trebuie sa astepte ca celalat sa efectueze oprirea si sa plece, pierzandu-se astfel undeva la 30-50 de secunde - din ceea ce am constatat azi.

In continuare, am realizat o harta cu portiunile de traseu pe care cele 3 linii de autobuze circula pe linia de tramvai (aici nu am inteles de ce 135 merge pe linie pana la Iancului, iar 330 (doar) pana la Gheorghe Petrascu) ...

135 + 330 + 182 culoare unice.png (1.42 MB; downloaded 3247 times)


Pe placutele din statiile tramvaielor au fost  ''pictate'' indicativele autobuzelor, iar in fiecare statie ''parasita'' cate un controlor ii indruma pe calatorii care nu erau la curent cu modificarile aparute catre peroanele de unde puteau lua autobuzul dorit.









Cateva autobuze surprinse pe culoarul unic.

6404 + 6405 - Linia 182 - Bulevardul Iancu de Hunedoara - 01 Iulie 2020





6405 - Linia 182 - Bulevardul Iancu de Hunedoara - 01 Iulie 2020





6543 - Linia 330 - Soseaua Mihai Bravu - 01 Iulie 2020





6603 - Linia 135 - Soseaua Mihai Bravu (Statia „Gheorghe Petrascu”) - 01 Iulie 2020



 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze cris_m

In ultima poza este surprinsa o doza mare de prostie si incompetenta. Era atat de greu sa il mute si pe 311 pentru o statie?

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze andrei11

Și eu mă așteptam ca și 311 să meargă "pe linie".

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze Albert

Sa înțeleg ca au fost și ceva probleme cu câțiva șoferi care nu au vrut sau nu au știut sa pună in aplicare decizia privind culoarul unic? https://www.facebook.com/107793779382680/posts/1491271034368274/

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze Dragos31

Autobuzul respectiv (din ce văd e pe sensul spre Institutul Oncologic) trebuia sa între pe linia de tramvai la următoarea intersecție (Nicolae Titulescu/Maltopol) - după cum scrie în comunicatul emis de STB în ultima zi din luna Iunie - viewtopic.php?f=228&t=5197&start=322#p358800 - deci se "afla" unde trebuie  :yes:

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze Andrei98

Cine a postat respectivul videoclip de obicei cauta "senzaționalul" în orice, chiar dacă are sau nu dreptate.

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze AdrianD

In orasele din strainatate in care functioneaza chestia asta nu au garduri pe marginea liniei de tramvai, iar autobuzele intra pe linie oarecum ocazional, nu au si statii comune cu tramvaiele.

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze cris_m

Apropo, la acum vreo doua ore, 4976 era pe 330 (foaie in geam...) si defila linistit pe banda 1. :headbash:

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze Costin

AdrianD wrote:
In orasele din strainatate in care functioneaza chestia asta nu au garduri pe marginea liniei de tramvai, iar autobuzele intra pe linie oarecum ocazional, nu au si statii comune cu tramvaiele.

Cum sa nu - ce spui tu este o raritate sau o exceptie. Conceptul in sine de culoar unic este inutil fara statii comune, si chiar asa este implementat cam peste tot pe unde am vazut.

Legat de intrarea pe culoar, cel putin in Oslo este reglementata clar pe unde se face (in 99% din cazuri imediat dupa o intersectie) si numai autobuzele in serviciu comercial au voie, cele pe acces sau retragere - NU. Altfel, da, nu sunt garduri, dar sistemul lor judiciar accepta faptul ca nu e nevoie de un agent sa constate cu ochii si sa consemneze cu pixul pentru o amenda - o camera video este suficienta ;) insa lipsa gardurilor nu schimba cu nimic situatia, intrarea pe culoar nu se face pe unde ii taie capul pe soferi.

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze AdrianD

Nu se intra pe oriunde, dar se poate iesi in caz de necesitate. Ce se intampla daca pica curentul si tramvaiele raman blocate? Sau invers, ce se intampla daca un autobuz are o pana sau alte probleme? Si eu n-am vazut si cu statii comune, or fi pe undeva, dar nu cred ca e peste tot.

 


Go to page:  1  ... 37 38 39 40 41 42 43  ... 90
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433357 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use