Topic: Discuții diverse
1675 posts, 478142 views
📖 Pagination options
- Tom
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Tom
Puss in Boots wrote:Zvonurile sunt chiar de pe aici. STB-sa a pus gând rău și unor V3A-uri, Tatrelor, dar și lui 98, 7459 și 7460. Dar nu-i nimic, mai aruncă austriecii vreun otobel mai pătrățos, îl va lua STB-sa pe post de otobel istoric și vor spune că are motorul de aceeași capacitate cu un Rocar de Simon.
Chiar daca zvonurile nu sunt foarte apreciate pe aici...
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Stefan28
Măcar de luau cehii acele Tatre. Le făceau impecabile. Dar cum STB minte nu are...
Măcar de luau cehii acele Tatre. Le făceau impecabile. Dar cum STB minte nu are...
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
PaulIP
Ce naiba sa faca cehii cu cadavrele setebiste, ma? Hai sa mai si facem niscaiva analiza elementara si sa ne pricopsim cu un oarece simt al realitatii inainte sa aruncam vorbe aiurea in tramvai (usor )....
Ce naiba sa faca cehii cu cadavrele setebiste, ma? Hai sa mai si facem niscaiva analiza elementara si sa ne pricopsim cu un oarece simt al realitatii inainte sa aruncam vorbe aiurea in tramvai (usor )....
- Stefan28
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
andrei11
O TATRĂ puteau s-o păstreze drept amintire, așa, ca o părere despre ce se făcea în Republica Socialistă Cehoslovacă.
O TATRĂ puteau s-o păstreze drept amintire, așa, ca o părere despre ce se făcea în Republica Socialistă Cehoslovacă.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Tom
Omul viitorului trebuie să știe că în socialism nu se făcea nimic, era doar dictatură în care erau prigoniți comuniștii de ieri, deveniți astăzi globaliști neomarxiști. În socialism nu s'a produs nimic, fabricile erau propagandă, acolo pășteau caprele până au venit investitorii și au construit malluri și rezidensuri și că este astăzi o binecuvântare că trăiește în noua ordine mondială, deschide ușa cu cipul de sub piele și are onoarea de a fi sclavul unei corporații sau alteia, nu al statului prăduitor de altădată. Cu lanțuri invizibile electronice wireless, mobile, smart &c, el se înghesuie în noile mijloace de transport, unde evident, tot cu cipul plătește și se ridică de pe scaun ca să nu ofenseze un negru care stă în picioare. Welcome tu dă future, 1984.
Revenind la R.S.Cehosolvacă (ČKD), R.P.Ungară (Ikarus), R.P.Polonă (Wola, Jelcz &c), R.S.F. Yugoslavă (Ikar(b)us, Sanos &c) și R.S România (TV/Rocar, Roman, Electrometal &c), who dă fac were they? Hai, tataie, te-a luat neamțul ăla care-ți ascunde memoria și ochelarii, va spune nepotul. "Istoria nu ne ține de foame", a spus Emil Pataievici, fostă căpetenie (1996-2000). Până în 20-25, V3A va f orice altceva decât tramvai, iar în 20-30 va fi o filă îngălbenită de istorie pentru unii, fier vechi și profit pentru alții. Tot cam asta vor fi durmazlarurile sau imperiile blidarului. În fine, plastic + fier vechi. Asta dacă nu vine alt coronacirc și se mai plimbă pe stradă doar vampirii cu covorul fermecat.
P.S. Nu vi se pare totuși ciudat cum STB-sa bagă bani în renovarea unei rable austriece, în timp ce-și taie toată producția proprie? Ca și rabla austriacă ascunsă de ochii lumii într'o hală din URAC.
Omul viitorului trebuie să știe că în socialism nu se făcea nimic, era doar dictatură în care erau prigoniți comuniștii de ieri, deveniți astăzi globaliști neomarxiști. În socialism nu s'a produs nimic, fabricile erau propagandă, acolo pășteau caprele până au venit investitorii și au construit malluri și rezidensuri și că este astăzi o binecuvântare că trăiește în noua ordine mondială, deschide ușa cu cipul de sub piele și are onoarea de a fi sclavul unei corporații sau alteia, nu al statului prăduitor de altădată. Cu lanțuri invizibile electronice wireless, mobile, smart &c, el se înghesuie în noile mijloace de transport, unde evident, tot cu cipul plătește și se ridică de pe scaun ca să nu ofenseze un negru care stă în picioare. Welcome tu dă future, 1984.
Revenind la R.S.Cehosolvacă (ČKD), R.P.Ungară (Ikarus), R.P.Polonă (Wola, Jelcz &c), R.S.F. Yugoslavă (Ikar(b)us, Sanos &c) și R.S România (TV/Rocar, Roman, Electrometal &c), who dă fac were they? Hai, tataie, te-a luat neamțul ăla care-ți ascunde memoria și ochelarii, va spune nepotul. "Istoria nu ne ține de foame", a spus Emil Pataievici, fostă căpetenie (1996-2000). Până în 20-25, V3A va f orice altceva decât tramvai, iar în 20-30 va fi o filă îngălbenită de istorie pentru unii, fier vechi și profit pentru alții. Tot cam asta vor fi durmazlarurile sau imperiile blidarului. În fine, plastic + fier vechi. Asta dacă nu vine alt coronacirc și se mai plimbă pe stradă doar vampirii cu covorul fermecat.
P.S. Nu vi se pare totuși ciudat cum STB-sa bagă bani în renovarea unei rable austriece, în timp ce-și taie toată producția proprie? Ca și rabla austriacă ascunsă de ochii lumii într'o hală din URAC.
- bogdan71
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
bogdan71
Pentru Tatre, încă mai există speranțe... păstrarea a 1-2 vagoane din cele 24 care încă mai circulă. Cu aproape 50 de ani în serviciu, la o încărcare net superioară (cel puțin în anii 70-80) față de Thomson, Tatrele sunt, orice s-ar spune, cel mai longeviv și totodată durabil model de tramvaie care a circulat vreodată în București (tot chinul cu întreținerea lor în ultimii 20 de ani nefiind decât un argument în plus). Îndrăznesc să cred că niciun model de tramvai din viitor (oricât de fancy) nu se va apropia de această durată - chiar și în condițiile reparării șinelor de tramvai din Capitală.
Ce mă revoltă e nonșalanța cu care se renunță la o parte din parcul de V3A, înainte de a avea o licitație atribuită. Poate că ultimul lot produs de URAC pentru linia 21 nu excelează prin calitate și fiabilitate. Dar, repet, după ce mai bine de 20 de ani nu s-a făcut altceva decât să se reducă parcul circulant, s-a ajuns într-o situație care aruncă în derizoriu ideea de transport electric de suprafață din București. Și în tot acest timp s-au risipit bani publici pentru panseluțe, bordurele și șușanele.
Pentru Tatre, încă mai există speranțe... păstrarea a 1-2 vagoane din cele 24 care încă mai circulă. Cu aproape 50 de ani în serviciu, la o încărcare net superioară (cel puțin în anii 70-80) față de Thomson, Tatrele sunt, orice s-ar spune, cel mai longeviv și totodată durabil model de tramvaie care a circulat vreodată în București (tot chinul cu întreținerea lor în ultimii 20 de ani nefiind decât un argument în plus). Îndrăznesc să cred că niciun model de tramvai din viitor (oricât de fancy) nu se va apropia de această durată - chiar și în condițiile reparării șinelor de tramvai din Capitală.
Ce mă revoltă e nonșalanța cu care se renunță la o parte din parcul de V3A, înainte de a avea o licitație atribuită. Poate că ultimul lot produs de URAC pentru linia 21 nu excelează prin calitate și fiabilitate. Dar, repet, după ce mai bine de 20 de ani nu s-a făcut altceva decât să se reducă parcul circulant, s-a ajuns într-o situație care aruncă în derizoriu ideea de transport electric de suprafață din București. Și în tot acest timp s-au risipit bani publici pentru panseluțe, bordurele și șușanele.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
anndrei
Tramvaiul #201 este intr-o stare jalnica. Nu exista iluminat decat in segmentul A unde functioneaza cateva lampi fluorescente. Capacul din spatele celor 3 scaune de la usa1 este desfacut si sta sa cada in capul calatorilor. I-am sesizat vatmanului de la schimbul 2 ca sta sa cada si a zis ca nu are nimic...ce conteaza daca va cadea in capul cuiva...Putea si el cu o cheie ,,patrat" sa il prinda la loc dar nu avea chef de nimic. Nu mai spun cum arata camasa de pe el...
Tramvaiul #201 este intr-o stare jalnica. Nu exista iluminat decat in segmentul A unde functioneaza cateva lampi fluorescente. Capacul din spatele celor 3 scaune de la usa1 este desfacut si sta sa cada in capul calatorilor. I-am sesizat vatmanului de la schimbul 2 ca sta sa cada si a zis ca nu are nimic...ce conteaza daca va cadea in capul cuiva...Putea si el cu o cheie ,,patrat" sa il prinda la loc dar nu avea chef de nimic. Nu mai spun cum arata camasa de pe el...
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
cris_m
Pozeaza daca ai ocazia sa mai mergi cu #201. Pozele fac cat 1000 de cuvinte.
Pozeaza daca ai ocazia sa mai mergi cu #201. Pozele fac cat 1000 de cuvinte.
- vl273
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
vl273
Chiar azi am mers cu 201 , dar pacat ca nu am vazut la timp mesajele, ca va faceam cateva poze .
Chiar azi am mers cu 201 , dar pacat ca nu am vazut la timp mesajele, ca va faceam cateva poze .
- FabiM
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
FabiM
201 e mic copil pe lângă vagoanele Alexandriei, asta legat de iluminat. Vorbesc de 1 singur neon in vagonul 3, unul in vagonul 1 și atât, asta intr-un PPC dintr-o linie destul de folosită totuși, 41.
De cele mai multe ori, Bucurestii-Noi ia neoane sa pună pe altele.. 049 proaspăt ieșit din RK are numărând pe degete 7 neoane.
201 e mic copil pe lângă vagoanele Alexandriei, asta legat de iluminat. Vorbesc de 1 singur neon in vagonul 3, unul in vagonul 1 și atât, asta intr-un PPC dintr-o linie destul de folosită totuși, 41.
De cele mai multe ori, Bucurestii-Noi ia neoane sa pună pe altele.. 049 proaspăt ieșit din RK are numărând pe degete 7 neoane.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
shoppy
Daca acest foarte bun și foarte modern URAC nu este în stare să vină cu o soluție corecta sursa statica marita + baterie UPS + invertor singular pentru toate neoanele sau schimbate cu LED-uri care nu au nevoie de invertor, sigur le rezolva ICPE SAERP, pardon s-a sctricat prietenia și acum au datorii...
Asa ca avem o inpetie de 20 de mini invertoare la 20 de neoane, fara UPS deci care flicare de 10 ori pe semicursa si intr-o luna se arde neonul.
Multumim si traiasca URAC, ca tot tin unii cu ghearele si dintii de el.
Daca acest foarte bun și foarte modern URAC nu este în stare să vină cu o soluție corecta sursa statica marita + baterie UPS + invertor singular pentru toate neoanele sau schimbate cu LED-uri care nu au nevoie de invertor, sigur le rezolva ICPE SAERP, pardon s-a sctricat prietenia și acum au datorii...
Asa ca avem o inpetie de 20 de mini invertoare la 20 de neoane, fara UPS deci care flicare de 10 ori pe semicursa si intr-o luna se arde neonul.
Multumim si traiasca URAC, ca tot tin unii cu ghearele si dintii de el.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
anndrei
Pentru URAC LED-ul inca este ceva strain. Ei lucreaza cel mai bine cu becuri incandescete...Intrebare: daca nu functioneaza lampa fluorescenta nu ar trebui sa se aprinda becul cu incandescenta, de urgenta de 15 sau 5W ? Asa era la metrourile IVA.
Pentru URAC LED-ul inca este ceva strain. Ei lucreaza cel mai bine cu becuri incandescete...Intrebare: daca nu functioneaza lampa fluorescenta nu ar trebui sa se aprinda becul cu incandescenta, de urgenta de 15 sau 5W ? Asa era la metrourile IVA.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
andrei11
Răspuns:
Ca să funcționeze iluminatul de siguranță trebuie îndeplinite mai multe condiții simultan:
1) Să existe becurile respective de siguranță.
2) Să fie alimentate dintr-o sursă oarecare, evident NU din sursa principală ( adică NU de la pantograf ).
3) Să existe circuitul electric și să fie funcțional, adică
a) Când sursa principală de curent ( pantograful ) NU mai furnizează curent
b) Când comutatorul pentru iluminat este închis ( circuitul în sarcină )
Să se comute automat pe circuitul de siguranță și să se aprindă becurile auxiliare.
____________
Cam complicat pentru URAC, nu ?
Răspuns:
Ca să funcționeze iluminatul de siguranță trebuie îndeplinite mai multe condiții simultan:
1) Să existe becurile respective de siguranță.
2) Să fie alimentate dintr-o sursă oarecare, evident NU din sursa principală ( adică NU de la pantograf ).
3) Să existe circuitul electric și să fie funcțional, adică
a) Când sursa principală de curent ( pantograful ) NU mai furnizează curent
b) Când comutatorul pentru iluminat este închis ( circuitul în sarcină )
Să se comute automat pe circuitul de siguranță și să se aprindă becurile auxiliare.
____________
Cam complicat pentru URAC, nu ?
📖 Pagination options