MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

3303 posts, 543404 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 173 174 175 176 177 178 179  ... 236
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Deci practic 70% pentru FAT si livratul materialelor care in mod normal este 50%, deci  :rofl:
Deci daca pentru FAT nu s-a produs un mare efort de programare si doar au plimbat comisia Metrorex pe la prezentari generale si restaurante, atunci Siemens este acum pe plus cam lafel sau poate chiar mai mult fata de cum ar fi la expirarea garantiei, deci nu prea au mare interes sa termine.
O situatii similara a fost in Bulgaria cu smecherii de la ABB care au avut atat de multe pile ca au semnat contract cu 80%, si cand i-au sunat bulgarii sa vina la comisioning, au raspuns ca sunt ocupati si nu au resurse, dar nu-i problema, ca o sa sune ei atunci cand nu mai sunt ocupati, clasicul don't call us we'll call you.

 


Re: Discutii - Lucrari statia Eroilor 2 George

subway guru wrote:
@George
Semnalizare e ca altfel nu ar circula nimic, automatizarea e si ea dar nu opreste la punct fix...


Şi pentru asta se circulă doar pe un fir?... :roll:  Lămureşte-mă, nu are sens....

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Se circula pe un fir din cauza ca nu se pot actiona macazele.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

:rofl:
Nu te cred !
Asta indiferent de ce argument îmi dai.
Eu și alții o să-ți spună că macazele se pot acționa și acum. Cu o minimă investiție, desigur.
Să înțeleg că depoul, pardon, megadepoul e și acum gol ?
Adevărul e altul. Evident că circulația normală + megadepoul se pot exploata mult mai ușor cu Dimetronicul funcțional. Și la ora actuală - fără Dimetronic pe juma' de magistrală -  M 4 este exploatată  în parametrii.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Ce nu crezi ca macazele sunt blocate in pozitie fixa?

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului George

Bun. O luăm pe fir. Trec peste ridicolul şi rizibilul poziţiei fixe a macazului, ca situaţie, şi întreb tehnic:

Avem o semnalizare care funcţionează în esenţă, doar că nu iese oprirea la punct fix. Deci mecanicul trebuie să stea cu mâna pe o manetă. Ce are asta cu macazele? De ce nu se pun în funcţiune?

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Nu e nici ridicola nici rizibila, e obligatorie. Te-ai gandit ce se poate intampla daca se misca macazul si deraiaza trenul sau o ia pe contrasens?

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Daca Metrorex nu accepta receptii partiale atunci ori este receptionat si atunci functioneaza ori este nereceptionat si atunci nu functioneaza, orice altceva vorbim discutii.

Da, in comunism am auzit si eu povestea cu fabrica de zahar pornita pe genunchi ca sa faca cincinalu-n patru-jumate, fara traductoarele Siemens pentru temperatura, presiune si debit, si in 3 luni pana cand au venit traductoarele au schimbt mai multe tevi infundate cu zahar caramelizat decat au avut ei profit.
Astazi nu se mai face asa ceva, nu se atinge nimeni de un sistem nereceptionat sa dea comenzi macazului printr-un intrerupator cum am eu la lustra din casa sau mai stiu eu la ce imporvizatii te gandesti tu.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului George

subway guru wrote:
Nu e nici ridicola nici rizibila, e obligatorie. Te-ai gandit ce se poate intampla daca se misca macazul si deraiaza trenul sau o ia pe contrasens?


Cu alte cuvinte, acea parte a semnalizării care acţionează macazele: 1. nu funcţionează nici ea; 2. funcţionează, dar nu a fost recepţionată?

Dacă 2 - de ce nu se recepţionează parţial?

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

E cum a spus colegul shoppy.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Bine fraților, e cum spune shoppy. Eu gândesc în debilitatea mea rațională să nu ne mai agităm, să anulăm totul, că și așa când s-o da drumul la Otopeni ( sau la Băneasa mai degrabă ) o să schimbăm tot sistemul.
Guru, te-am mai întrebat odată, depoul e sau nu funcțional ? Logic ar fi  ca nici macazele de acolo să nu funcționeze. Dacă funcționează avem o problemă.
_________________
Oricum ce susține shoppy miroase a proiect finalizat greșit. Deocamdată NU funcționează, nu e operabil.  
shoppy, nu prea are legătură zahărul chiar caramelizat cu funcționarea unui macaz. Mie mi-e clar că  automatizarea pentru M 4 e în impas și nimeni nu vrea să ia o măsură radicală. Pentru că M 4 funcționează bine mersi și  în actuala configurație.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Depoul, ca toate depourile are un sistem separat...
Iar incurci borcanele in mod voit, cate depouri ai vazut in care se circula cu calatori???
Liniile din depouri sunt linii de manevra.
:rofl:

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Știi foarte bine la ce mă refer !
Cum de funcționează macazele din depou fără Dimetronic ?
Ok, am înțeles, fără Dimetronic nu vom avea circulație normală pe M 4.
Nimeni nu se agită că nu funcționează Dimetronicul.
Și așa când se va da în funcțiune M 6 Dimetronicul va dispare
Cam spre asta ne îndreptăm.
Argumentul de bază, beton, e că M 4 satisface pe deplin cerințele de călătorie și în formula actuală.
Dacă nu funcționează semnalele spre depou ( și nu funcționează ) accesul la depou se face în sistemul << steguleț >> ?  La mai mare !
Am precizat << stegulețul >> pentru că transmisia radio din divese motive se poate întrerupe, deci trebuie să existe o semnalizare fizică, independentă de curentul electric.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Avem IDM si dispecerat cu comunicatii securizate, nu intra sau iese cineva fara permisiune explicita...fara energie electrica ramai doar cu iluminatul de siguranta si lampile din tren pe baterii  :rofl:

 


Go to page:  1  ... 173 174 175 176 177 178 179  ... 236
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2449 forum members have written 436371 posts in 5441 topics and 520 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use