Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3303 posts, 543410 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Deci practic 70% pentru FAT si livratul materialelor care in mod normal este 50%, deci
Deci daca pentru FAT nu s-a produs un mare efort de programare si doar au plimbat comisia Metrorex pe la prezentari generale si restaurante, atunci Siemens este acum pe plus cam lafel sau poate chiar mai mult fata de cum ar fi la expirarea garantiei, deci nu prea au mare interes sa termine.
O situatii similara a fost in Bulgaria cu smecherii de la ABB care au avut atat de multe pile ca au semnat contract cu 80%, si cand i-au sunat bulgarii sa vina la comisioning, au raspuns ca sunt ocupati si nu au resurse, dar nu-i problema, ca o sa sune ei atunci cand nu mai sunt ocupati, clasicul don't call us we'll call you.
Deci practic 70% pentru FAT si livratul materialelor care in mod normal este 50%, deci
Deci daca pentru FAT nu s-a produs un mare efort de programare si doar au plimbat comisia Metrorex pe la prezentari generale si restaurante, atunci Siemens este acum pe plus cam lafel sau poate chiar mai mult fata de cum ar fi la expirarea garantiei, deci nu prea au mare interes sa termine.
O situatii similara a fost in Bulgaria cu smecherii de la ABB care au avut atat de multe pile ca au semnat contract cu 80%, si cand i-au sunat bulgarii sa vina la comisioning, au raspuns ca sunt ocupati si nu au resurse, dar nu-i problema, ca o sa sune ei atunci cand nu mai sunt ocupati, clasicul don't call us we'll call you.
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Eroilor 2
George
Şi pentru asta se circulă doar pe un fir?... Lămureşte-mă, nu are sens....
subway guru wrote:
@George
Semnalizare e ca altfel nu ar circula nimic, automatizarea e si ea dar nu opreste la punct fix...
Şi pentru asta se circulă doar pe un fir?... Lămureşte-mă, nu are sens....
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Se circula pe un fir din cauza ca nu se pot actiona macazele.
Se circula pe un fir din cauza ca nu se pot actiona macazele.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Nu te cred !
Asta indiferent de ce argument îmi dai.
Eu și alții o să-ți spună că macazele se pot acționa și acum. Cu o minimă investiție, desigur.
Să înțeleg că depoul, pardon, megadepoul e și acum gol ?
Adevărul e altul. Evident că circulația normală + megadepoul se pot exploata mult mai ușor cu Dimetronicul funcțional. Și la ora actuală - fără Dimetronic pe juma' de magistrală - M 4 este exploatată în parametrii.
Nu te cred !
Asta indiferent de ce argument îmi dai.
Eu și alții o să-ți spună că macazele se pot acționa și acum. Cu o minimă investiție, desigur.
Să înțeleg că depoul, pardon, megadepoul e și acum gol ?
Adevărul e altul. Evident că circulația normală + megadepoul se pot exploata mult mai ușor cu Dimetronicul funcțional. Și la ora actuală - fără Dimetronic pe juma' de magistrală - M 4 este exploatată în parametrii.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Ce nu crezi ca macazele sunt blocate in pozitie fixa?
Ce nu crezi ca macazele sunt blocate in pozitie fixa?
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
George
Bun. O luăm pe fir. Trec peste ridicolul şi rizibilul poziţiei fixe a macazului, ca situaţie, şi întreb tehnic:
Avem o semnalizare care funcţionează în esenţă, doar că nu iese oprirea la punct fix. Deci mecanicul trebuie să stea cu mâna pe o manetă. Ce are asta cu macazele? De ce nu se pun în funcţiune?
Bun. O luăm pe fir. Trec peste ridicolul şi rizibilul poziţiei fixe a macazului, ca situaţie, şi întreb tehnic:
Avem o semnalizare care funcţionează în esenţă, doar că nu iese oprirea la punct fix. Deci mecanicul trebuie să stea cu mâna pe o manetă. Ce are asta cu macazele? De ce nu se pun în funcţiune?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Nu e nici ridicola nici rizibila, e obligatorie. Te-ai gandit ce se poate intampla daca se misca macazul si deraiaza trenul sau o ia pe contrasens?
Nu e nici ridicola nici rizibila, e obligatorie. Te-ai gandit ce se poate intampla daca se misca macazul si deraiaza trenul sau o ia pe contrasens?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Daca Metrorex nu accepta receptii partiale atunci ori este receptionat si atunci functioneaza ori este nereceptionat si atunci nu functioneaza, orice altceva vorbim discutii.
Da, in comunism am auzit si eu povestea cu fabrica de zahar pornita pe genunchi ca sa faca cincinalu-n patru-jumate, fara traductoarele Siemens pentru temperatura, presiune si debit, si in 3 luni pana cand au venit traductoarele au schimbt mai multe tevi infundate cu zahar caramelizat decat au avut ei profit.
Astazi nu se mai face asa ceva, nu se atinge nimeni de un sistem nereceptionat sa dea comenzi macazului printr-un intrerupator cum am eu la lustra din casa sau mai stiu eu la ce imporvizatii te gandesti tu.
Daca Metrorex nu accepta receptii partiale atunci ori este receptionat si atunci functioneaza ori este nereceptionat si atunci nu functioneaza, orice altceva vorbim discutii.
Da, in comunism am auzit si eu povestea cu fabrica de zahar pornita pe genunchi ca sa faca cincinalu-n patru-jumate, fara traductoarele Siemens pentru temperatura, presiune si debit, si in 3 luni pana cand au venit traductoarele au schimbt mai multe tevi infundate cu zahar caramelizat decat au avut ei profit.
Astazi nu se mai face asa ceva, nu se atinge nimeni de un sistem nereceptionat sa dea comenzi macazului printr-un intrerupator cum am eu la lustra din casa sau mai stiu eu la ce imporvizatii te gandesti tu.
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
George
Cu alte cuvinte, acea parte a semnalizării care acţionează macazele: 1. nu funcţionează nici ea; 2. funcţionează, dar nu a fost recepţionată?
Dacă 2 - de ce nu se recepţionează parţial?
subway guru wrote:
Nu e nici ridicola nici rizibila, e obligatorie. Te-ai gandit ce se poate intampla daca se misca macazul si deraiaza trenul sau o ia pe contrasens?
Cu alte cuvinte, acea parte a semnalizării care acţionează macazele: 1. nu funcţionează nici ea; 2. funcţionează, dar nu a fost recepţionată?
Dacă 2 - de ce nu se recepţionează parţial?
- subway guru
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Bine fraților, e cum spune shoppy. Eu gândesc în debilitatea mea rațională să nu ne mai agităm, să anulăm totul, că și așa când s-o da drumul la Otopeni ( sau la Băneasa mai degrabă ) o să schimbăm tot sistemul.
Guru, te-am mai întrebat odată, depoul e sau nu funcțional ? Logic ar fi ca nici macazele de acolo să nu funcționeze. Dacă funcționează avem o problemă.
_________________
Oricum ce susține shoppy miroase a proiect finalizat greșit. Deocamdată NU funcționează, nu e operabil.
shoppy, nu prea are legătură zahărul chiar caramelizat cu funcționarea unui macaz. Mie mi-e clar că automatizarea pentru M 4 e în impas și nimeni nu vrea să ia o măsură radicală. Pentru că M 4 funcționează bine mersi și în actuala configurație.
Bine fraților, e cum spune shoppy. Eu gândesc în debilitatea mea rațională să nu ne mai agităm, să anulăm totul, că și așa când s-o da drumul la Otopeni ( sau la Băneasa mai degrabă ) o să schimbăm tot sistemul.
Guru, te-am mai întrebat odată, depoul e sau nu funcțional ? Logic ar fi ca nici macazele de acolo să nu funcționeze. Dacă funcționează avem o problemă.
_________________
Oricum ce susține shoppy miroase a proiect finalizat greșit. Deocamdată NU funcționează, nu e operabil.
shoppy, nu prea are legătură zahărul chiar caramelizat cu funcționarea unui macaz. Mie mi-e clar că automatizarea pentru M 4 e în impas și nimeni nu vrea să ia o măsură radicală. Pentru că M 4 funcționează bine mersi și în actuala configurație.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Depoul, ca toate depourile are un sistem separat...
Iar incurci borcanele in mod voit, cate depouri ai vazut in care se circula cu calatori???
Liniile din depouri sunt linii de manevra.
Depoul, ca toate depourile are un sistem separat...
Iar incurci borcanele in mod voit, cate depouri ai vazut in care se circula cu calatori???
Liniile din depouri sunt linii de manevra.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Știi foarte bine la ce mă refer !
Cum de funcționează macazele din depou fără Dimetronic ?
Ok, am înțeles, fără Dimetronic nu vom avea circulație normală pe M 4.
Nimeni nu se agită că nu funcționează Dimetronicul.
Și așa când se va da în funcțiune M 6 Dimetronicul va dispare
Cam spre asta ne îndreptăm.
Argumentul de bază, beton, e că M 4 satisface pe deplin cerințele de călătorie și în formula actuală.
Dacă nu funcționează semnalele spre depou ( și nu funcționează ) accesul la depou se face în sistemul << steguleț >> ? La mai mare !
Am precizat << stegulețul >> pentru că transmisia radio din divese motive se poate întrerupe, deci trebuie să existe o semnalizare fizică, independentă de curentul electric.
Știi foarte bine la ce mă refer !
Cum de funcționează macazele din depou fără Dimetronic ?
Ok, am înțeles, fără Dimetronic nu vom avea circulație normală pe M 4.
Nimeni nu se agită că nu funcționează Dimetronicul.
Și așa când se va da în funcțiune M 6 Dimetronicul va dispare
Cam spre asta ne îndreptăm.
Argumentul de bază, beton, e că M 4 satisface pe deplin cerințele de călătorie și în formula actuală.
Dacă nu funcționează semnalele spre depou ( și nu funcționează ) accesul la depou se face în sistemul << steguleț >> ? La mai mare !
Am precizat << stegulețul >> pentru că transmisia radio din divese motive se poate întrerupe, deci trebuie să existe o semnalizare fizică, independentă de curentul electric.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Avem IDM si dispecerat cu comunicatii securizate, nu intra sau iese cineva fara permisiune explicita...fara energie electrica ramai doar cu iluminatul de siguranta si lampile din tren pe baterii
Avem IDM si dispecerat cu comunicatii securizate, nu intra sau iese cineva fara permisiune explicita...fara energie electrica ramai doar cu iluminatul de siguranta si lampile din tren pe baterii
📖 Pagination options