Topic: Discuții diverse
4066 posts, 1011222 views
📖 Pagination options
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
BodoMinea
Mesajul cu pricina apare pe Otokar, Mercedes Citaro și Irisbus Citelis. Chiar ieri le-am văzut și m-am mirat că s-au mișcat cât de cât repede cu introducerea textelor.
V2A wrote:
Pe afișajele lui 6438 (linia 196) apare, la un anumit interval, mesajul "Purtarea măștii de protecție este obligatorie". Probabil așa este și la altele.
Mesajul cu pricina apare pe Otokar, Mercedes Citaro și Irisbus Citelis. Chiar ieri le-am văzut și m-am mirat că s-au mișcat cât de cât repede cu introducerea textelor.
01.jpeg (363.97 KB; downloaded 3162 times)
02.jpeg (287.7 KB; downloaded 3148 times)
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Stefan28
Apar si la tramvaiele Bucur LF-CA aceste mesaje... Chiar este de apreciat cum s-au miscat! Nu ca la Metrorex, pe BM21 (BOMBARDIERE) si BM3 (CAF-URI) cand apare o schimbare, dureaza si 2 luni pana sa o bage in sistem
Apar si la tramvaiele Bucur LF-CA aceste mesaje... Chiar este de apreciat cum s-au miscat! Nu ca la Metrorex, pe BM21 (BOMBARDIERE) si BM3 (CAF-URI) cand apare o schimbare, dureaza si 2 luni pana sa o bage in sistem
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
ByOnu
Esti sigur ca:
1. STB informeaza interinstitutional Metrorex cu privire la modificarile de traseu?
2. Modificarile STB au un oarecare grad de definitivat?
Stefan28 wrote:
Nu ca la Metrorex, pe BM21 (BOMBARDIERE) si BM3 (CAF-URI) cand apare o schimbare, dureaza si 2 luni pana sa o bage in sistem
Esti sigur ca:
1. STB informeaza interinstitutional Metrorex cu privire la modificarile de traseu?
2. Modificarile STB au un oarecare grad de definitivat?
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Chev Celios
Pentru ca aia nu ar mai fi pauza. Ai sta pur si simplu sa te deloghezi din sistemul unui vehicul si sa te loghezi inapoi la fiecare capat, iar acest proces dureaza. Da nu sunt de acord ca atunci cand titularul este liber sau in concediu vehiculul sa stea in garaj, dar din momentul intrarii la munca pana pleci sa circuli cu acelasi vehicul. Oricum toata zona respectiva ar necesita o modernizare.
Costin wrote:
Si care sunt argumentele tale pentru care titularizarea face exploatarea mai simpla si mai eficienta?
Pentru ca aia nu ar mai fi pauza. Ai sta pur si simplu sa te deloghezi din sistemul unui vehicul si sa te loghezi inapoi la fiecare capat, iar acest proces dureaza. Da nu sunt de acord ca atunci cand titularul este liber sau in concediu vehiculul sa stea in garaj, dar din momentul intrarii la munca pana pleci sa circuli cu acelasi vehicul. Oricum toata zona respectiva ar necesita o modernizare.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Costin
Aceea nu ar trebui sa fie o problema in anul 2020 si nu este un argument pentru titularizare. Logarea in autobuz si accesul in zone comune (toalete etc) ar trebui sa se faca cu un card personal. Dai cu cardul la un cititor, ai acces / esti logat, in sub o secunda. Tehnologia este banala si exista de ani de zile in Romania (asa se face accesul si pontajul orelor in majoritatea companiilor private). Deci despre ce vorbim?
Aceea nu ar trebui sa fie o problema in anul 2020 si nu este un argument pentru titularizare. Logarea in autobuz si accesul in zone comune (toalete etc) ar trebui sa se faca cu un card personal. Dai cu cardul la un cititor, ai acces / esti logat, in sub o secunda. Tehnologia este banala si exista de ani de zile in Romania (asa se face accesul si pontajul orelor in majoritatea companiilor private). Deci despre ce vorbim?
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Chev Celios
Oricum la ce capete avem noi nu ai cum sa implementezi ce vrei tu si ai si o bataie de cap mai mare sincer. Nu uita ca mai sunt si niste reglementarii ale ARR care nu te lasa sa faci acest lucru. Cand vom avea infrastructura care sa asigure la fiecare capat un spatiu de odihna regulamentar atunci vorbim. Pana atunci numai veniti cu idioteni cum ca personalul de bord ar trebui sa schimbe masinile intre ei la fiecare capat. Sunt linii unde nici nu se prind unu pe celalalt ca sa poata face schimbul asta. Hai sa nu reinventam apa calda va rog ca problema STB-ului nu este in repartizarea soferilor. Problemele sunt in alta parte.
Oricum la ce capete avem noi nu ai cum sa implementezi ce vrei tu si ai si o bataie de cap mai mare sincer. Nu uita ca mai sunt si niste reglementarii ale ARR care nu te lasa sa faci acest lucru. Cand vom avea infrastructura care sa asigure la fiecare capat un spatiu de odihna regulamentar atunci vorbim. Pana atunci numai veniti cu idioteni cum ca personalul de bord ar trebui sa schimbe masinile intre ei la fiecare capat. Sunt linii unde nici nu se prind unu pe celalalt ca sa poata face schimbul asta. Hai sa nu reinventam apa calda va rog ca problema STB-ului nu este in repartizarea soferilor. Problemele sunt in alta parte.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Costin
De acord, STB are o problema majora in asigurarea mentenantei si curateniei vehiculelor, incat se bazeaza pe titulari sa o faca ei in locul STB. Nu exista nici un motiv in lumea asta pentru care asa ceva este corect sau o buna practica, e ca si cum imprumuti tu masina vecinului pentru 2 zile dar o duci si la spalatorie si ii schimbi si uleiul pe banii tai si esti si bucuros ca ai avut ce masina sa folosesti.
O data ce STB invata sa repare si sa faca curat in vehicule, practica asta trebuie sa dispara iar ei sa intre cu exploatarea in secolul 21.
De acord, STB are o problema majora in asigurarea mentenantei si curateniei vehiculelor, incat se bazeaza pe titulari sa o faca ei in locul STB. Nu exista nici un motiv in lumea asta pentru care asa ceva este corect sau o buna practica, e ca si cum imprumuti tu masina vecinului pentru 2 zile dar o duci si la spalatorie si ii schimbi si uleiul pe banii tai si esti si bucuros ca ai avut ce masina sa folosesti.
O data ce STB invata sa repare si sa faca curat in vehicule, practica asta trebuie sa dispara iar ei sa intre cu exploatarea in secolul 21.
- Albert
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Albert
Ar fi bine dacă titularii ar face curățenie și mentenanța, dar stim ca doar 10% din ei o fac. La STB nu se face curățenie in fiecăreia seara, ci se fac campanii de curățenie o data la 3-4 luni. Ca in lumea a treia.
Ar fi bine dacă titularii ar face curățenie și mentenanța, dar stim ca doar 10% din ei o fac. La STB nu se face curățenie in fiecăreia seara, ci se fac campanii de curățenie o data la 3-4 luni. Ca in lumea a treia.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
1689
Ar fi bine daca STB ar face curatenie zilnic, nu soferii/vatmanii.
Anormalitatea ajunge sa fie data ca exemplu si asta dovedeste - inca o data - cit de adinc sint denaturate regulile...
Vehiculele STB nu sint date in arenda/locatie de gestiune celor care le conduc !
Ar fi bine daca STB ar face curatenie zilnic, nu soferii/vatmanii.
Anormalitatea ajunge sa fie data ca exemplu si asta dovedeste - inca o data - cit de adinc sint denaturate regulile...
Vehiculele STB nu sint date in arenda/locatie de gestiune celor care le conduc !
- AlexTennis2005
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
AlexTennis2005
Autobuzele Școală intră la traseu? Știam că sunt folosite doar pentru școlarizarea viitorilor șoferi.
Autobuzele Școală intră la traseu? Știam că sunt folosite doar pentru școlarizarea viitorilor șoferi.
4190.jpg (236.82 KB; downloaded 3854 times)
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Dragos31
Atât 4190 cât și 4191 sunt la "cursuri" în acest moment - văzute în urma cu cateva minute pe Th. Pallady.
Probabil 4190 are validatoarele setate pe 101. Tin minte ca s-a mai scris despre acest subiect acum câteva luni.
Atât 4190 cât și 4191 sunt la "cursuri" în acest moment - văzute în urma cu cateva minute pe Th. Pallady.
Probabil 4190 are validatoarele setate pe 101. Tin minte ca s-a mai scris despre acest subiect acum câteva luni.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Costin
Fac si eu pe carcotasul. Observatie valabila si pentru Otokare, de altfel, doar ca e cam tarziu acum... Da' pe contribuabili i-a intrebat daca ei sunt de acord sa plateasca numere preferentiale la autobuze? Ca ei platesc taxa aia.
Utilizator anonim wrote:
A fost inmatriculat, B 700 STB.
Fac si eu pe carcotasul. Observatie valabila si pentru Otokare, de altfel, doar ca e cam tarziu acum... Da' pe contribuabili i-a intrebat daca ei sunt de acord sa plateasca numere preferentiale la autobuze? Ca ei platesc taxa aia.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
orex
Fix salariu, pe o luna, al unui director de Companie Municipala.
https://www.hotnews.ro/stiri-esential-2 ... ctor-3.htm
https://www.drpciv.ro/document-details/ ... 7a9b042adf
Un mizilic!
PS
Astia 130 de ”brotacei”, cu preferentiale, nu se vor ridica nici la valoarea lunara a unei indemnizatii, in cele mai bine remunerate dintre CA ale Companiilor Municipale.
Fix salariu, pe o luna, al unui director de Companie Municipala.
https://www.hotnews.ro/stiri-esential-2 ... ctor-3.htm
https://www.drpciv.ro/document-details/ ... 7a9b042adf
Un mizilic!
PS
Astia 130 de ”brotacei”, cu preferentiale, nu se vor ridica nici la valoarea lunara a unei indemnizatii, in cele mai bine remunerate dintre CA ale Companiilor Municipale.
- ANTENA
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
ANTENA
4 autobuze Mercedes Benz stationau in reprezentanta Otopeni.
Dupa aratare, sunt Conecto, nu Citaro , nu vin la STB.
Alaturi, ce sa vezi, 5 autobuze STB stationau in service-ul Otokar: 1 articulat, 1 de 10 m, 3 de 12 m.
4 autobuze Mercedes Benz stationau in reprezentanta Otopeni.
Dupa aratare, sunt Conecto, nu Citaro , nu vin la STB.
Alaturi, ce sa vezi, 5 autobuze STB stationau in service-ul Otokar: 1 articulat, 1 de 10 m, 3 de 12 m.
1.JPG (102.05 KB; downloaded 3267 times)
2.JPG (122.55 KB; downloaded 3270 times)
3.JPG (127.15 KB; downloaded 3268 times)
4.JPG (84.02 KB; downloaded 3266 times)
📖 Pagination options