Transportul feroviar în RomâniaPrezentări și discuții - material rulantLocomotive electrice

 

Topic: Locomotive clasa 410 ale CFR Călători modernizate la Reloc (începând din anul 2020)

213 posts, 95326 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 16
 
 

📖 Pagination options
Re: Locomotivele EA ale CFR Calatori modernizate la Reloc (2 Andrei98

Ma mir ca cineva cu putere de decizie si-a dat seama ca aceasta schema este un kitsch ordinar, de obicei ei la receptie luau totul de bun indiferent cum era...

 


Re: Locomotivele EA ale CFR Calatori modernizate la Reloc (2 Costin

Si cine plateste revopsirea? Ca pentru validarea unei scheme se pot face randari pe PC fara sute de litri de vopsea consumati... :roll:

 


Re: Locomotivele EA ale CFR Calatori modernizate la Reloc (2 shoppy

Aia este foarte simplu, noi toti platim o copanie care in loc sa faca profit este preocupata sa faca toate mendrele titularilor, de parca ar exista vreun titular care sa fi facut vreun studiu de economie, marketing, publicitate sau transport feroviar de calatori ca sa aiba habar ce trebuie si ce nu trebuie facut ca sa fie bine in companie; dar nu:
- titularii impun folosirea EA 40 la depou de campie
- titularii impun folosirea EA1 41 la trenuri regionale
- titularii blocheaza folosirea EC la trenuri de lung parcurs unde s-a dovedit deja ca s-ar descurca foarte bine
- titularii saboteaza repararea EC la depou de campie si forteaza mutarea ei la alte depouri
- titularii protesteaza cand se ia EA 40 de la depou de campie si se inchiriaza la marfa, adica pentru ce a fost initial construita
- titularii dicteaza in ce scheme se vopseste si ce steme manufacturate de ei se agata pe botul locomotivelor

Intrebarea mai buna este cine este vinovatul si ce masuri se iau. Este clar de pe acum, nu va fi gasit vinovat nimeni si nu se va lua nici o masura ca sa nu se stirbeasca din drepturile titularilor, ca altfel se supara.

Ce imi place la Firea, trecand peste toate minciunile si coruptia, este ca s-a mai spart buba cu titularii si sefii de depou de la STB, nu mai auzi de masini care circula pe ce traseu vrea titularul sau nereparate ca asa vrea sefu de depou in timp ce la alt depou este criza, acum se spune de sus ce se repara si ce se trage pe sreapta, ce iese pe fiecare linie, ce se muta de la un depou la altul, care sunt schemele de culoare si au inceput sa mai dispara refularile de talent de tunareala ale titularilor(pana la urma este si normal, daca vezi ca masinile circula dupa cum se dicteaza de sus si nu dupa cum vrei tu sau sefu de depou, nu iti mai da mana sa te apuci sa "infrumusetezi" masina pe care se poate foate usor sa o pierzi la o repartizare).
Daca mi-o doresc undeva pe Firea locul acela este director la Calatori, si daca sparge buba cu titularii si sefii de depou, pai atunci merita statuie in fata la toate garile din tara.

 


Re: Locomotivele EA ale CFR Calatori modernizate la Reloc (2 MariusCFRBucuresti

Despre ce titulari vorbesti? Inafara de Cluj,eu stiu ca pe nicaieri nu mai sunt masini titulare.

 


Re: Locomotivele EA ale CFR Calatori modernizate la Reloc (2 shoppy

Pai cei care tot pun steme(vezi unele express de Ploiesti parca, care deja au steme noi-noute), perdelute, stegulete, vopsesc ramele farurilor si alte zone pe la botul locomotivelor, vrei sa spui ca toti acestia sunt niste oameni care investesc timp / bani / risca sa fie sanctionati pentru modificarea unor locomotive alese absolut aleator care maine pot fi date la alt mecanic(care sa modifice / demonteze imbunatatirile) sau chiar mutata la alt depou? Eu nu pot sa cred asta.
De asemenea auzim pe forum de la mai multi chestii despre titulari, ca nu se poate folosi o locomotiva ca sunt titularii in concediu, ca s-a vopsit tricolor si nu express ca asa au vrut titularii, ca s-a spalat locomotiva ca au cerut titularii si tot asa.
Cat timp ies de la RK / RR / RP locomotive curate care apoi imediat se tunaresc, alta explicatie nu poate exista decat ca le-au tunarit titularii, nu or exista documente oficiale dar tacit este clar ca exista.
(Si Elodiile erau tunarite pana cand au facut ungurii scandal si nu le-au mai acceptat la schimb pentru ca aveau piese in plus fata de PV de predare/primire, de aceea au fost obligati sa le curete, nu ca ar fi disparut titularii.)

 


Locomotivele EA ale CFR Calatori modernizate la Reloc (2 Andrei Andraș

shoppy wrote:
ca s-a vopsit tricolor si nu express ca asa au vrut titularii

Nu mecanicii de locomotivă hotărăsc cum vine locomotiva de la RR, ci șeful depoului. E o diferență între unii și alții.

 


Re: Locomotivele EA ale CFR Calatori modernizate la Reloc (2 George

Cum ar fi ca la DB locomotivele sa se vopseasca cum vrea un sef de depou...:)

 


Re: Locomotivele EA ale CFR Calatori modernizate la Reloc (2 shoppy

Care sef de depou dupaia nu poate oprii titularii sa modifice dupa cum ii taie capul, deci seful de depou este ori mana in mana ori la mana titularilor.

 


Locomotivele EA ale CFR Calatori modernizate la Reloc (2020) Andrei Andraș

Urâțenia - partea a II-a.
Foto: Facebook - Grup „Locomotive Electroputere”
0.jpg (111.2 KB; downloaded 5031 times)

 


Re: Locomotivele EA ale CFR Calatori modernizate la Reloc (2 MariusCFRBucuresti

Si eu.  :lol:
20200627_145338(0).jpg (512.73 KB; downloaded 4898 times)

 


Re: Locomotivele EA ale CFR Calatori modernizate la Reloc (2 shoppy

Aha, trebuie sa si vada lumea ca e noua, ca e cu patriotism dar nici sa nu fie prea departe de schema Expres, macar rationamentul este corect.

 


Re: Locomotivele EA ale CFR Calatori modernizate la Reloc (2 WT_fan06

Ba tocmai că e departe de schema express, în sensul că nu se potriveşte nici măcar nuanța de albastru cu albastrul de la express, că de motivele cromatice nu mai zic, iar stema pusă pe botul locomotivei este de prost gust.

 


Re: Locomotivele EA ale CFR Calatori modernizate la Reloc (2 shoppy

Este albastra, are un V, departe era daca era rosie, alba sau tricolora.
Aia cu stema este lafel ca la tricolore, adica trenul Calatori este pentru oameni mai batrani si mai saraci care deobicei sunt si foarte patrioti, deci sa le dam patriotism, umplem totul de stegulete si de steme, ca oricum nu costa nimic in plus.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Locomotivele EA ale CFR Calatori modernizate la Reloc (2 Utilizator anonim

189 a ajuns in teste la Bucuresti cu IR 1922 urmand sa ramana astazi in zona pentru noi teste. Locomotiva ramane a depoului BC cel putin pana in toamna.

20200705_072330.jpg (497.49 KB; downloaded 4633 times)


20200705_072356.jpg (484.6 KB; downloaded 4638 times)


20200705_072538.jpg (469.59 KB; downloaded 4630 times)

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 16
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Locomotive electrice  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433157 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use