Topic: Știri și articole din presă
65 posts, 28785 views
📖 Pagination options
- punmeister
-
Posted:
-
Știri și articole din presă
punmeister
Începe REABILITAREA liniei tramvaielor 1 şi 10 pe Bulevardul Vasile Milea[/b:1ttdfj3v][/size:1ttdfj3v]
Începe REABILITAREA liniei tramvaielor 1 şi 10 pe Bulevardul Vasile Milea[/b:1ttdfj3v][/size:1ttdfj3v]
Primăria Capitalei va investi 28 de milioane de lei pentru reabilitarea liniei tramvaielor 1 şi 10 pe Bulevardul Vasile Milea, pe o lungime de 1,1 kilometri cale dublă, cuprinzând şi două peroane modernizate, potrivit unui proiect de hotărâre aprobat joi în şedinţa Consiliului General al Municipiului Bucureşti (CGMB).
Proiectul de hotărâre a fost aprobat cu 40 de voturi „pentru" şi o abţinere. El a fost introdus suplimentar pe ordinea de zi.
Lucrările presupun modernizarea liniei de tramvai pe Bulevardul Vasile Milea, de la intersecţia cu Bulevardul Timişoara până în dreptul intrării în benzinăria OMV, linie comună a tramvaielor 1 şi 10.
Valoarea totală a investiţiei va fi de peste 28 de milioane de lei, lucrările urmând să fie realizate într-un an de la începerea lor, pe lungimea de 1,1 kilometri cale dublă.
Potrivit proiectului de hotărâre, se vor face lucrări la linia de tramvai, la reţeaua de contact, precum şi la peroanele liniilor de tramvai, acestea urmând să fie înlocuite cu unele prevăzute cu rampă de acces pentru persoanele cu dizabilităţi, pasaje pietonale la capetele peroanelor, gard de protecţie şi adăposturi pentru călători, indicatori de staţie, coşuri de gunoi şi benzi reflectorizante. Peroanele vor fi echipate şi cu marcaj rutier tactil, pentru persoanele cu deficienţă de vedere.
Municipalitatea argumentează necesitatea investiţiei prin faptul că starea liniei de tramvai este precară şi nu mai permite o circulaţie sigură pentru călători, şina fiind uzată, infrastructura s-a tasat neuniform, creând denivelări, dimensiunile peroanelor nu sunt în concordanţă cu standardele în vigoare, fiind degradate. Primăria Capitalei susţine, de asemenea, că linia de tramvai 1 este una din liniile eficiente, având un număr mediu de 50.813 îmbarcări pe zi, în timp ce linia de tramvai 10 are un număr mediu de 51.026 îmbarcări pe zi.
„Acestea leagă cartiere importante ale oraşului şi totodată se realizează legătura cu transportul subteran (metrou). Din traseul total de 26,6 kilometri cale simplă pentru linia 1 şi 26,6 kilometri pentru linia 10, porţiunea de pe Bulevardul Vasile Milea de 1,1 kilometri cale dublă este nemoderinzată şi va fi supusă lucrărilor de modernizare", se arată în proiectul de hotărâre.
CGMB a decis în martie să investească peste 6 milioane de lei în motarea de garduri pe cei aproape 22 de kilometri ai liniei de tramvaie 1 şi 10, prin care să o delimiteze de traficul auto.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
Puss in Boots
Mor cu titlurile de genul asta. Cand zici ca incepi ceva de obicei incepi acum sau maine poimaine. De cand a aparut titlul in iunie vad s-a tot inceput Ba cred ca era si gata.
Mor cu titlurile de genul asta. Cand zici ca incepi ceva de obicei incepi acum sau maine poimaine. De cand a aparut titlul in iunie vad s-a tot inceput Ba cred ca era si gata.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
PTMZ
PMB a lansat marți un anunț de participare simplificat pentru servicii de dirigenție de șantier pentru urmărirea lucrărilor de modernizare a căii de rulare de pe Bd. Vasile Milea. Bugetul alocat: 291 069,88 RON. Termenul limită pentru depunerea ofertelor este 26 martie, iar cel al evaluărilor este 26 septembrie. Criteriul de atribuire este cel mai scăzut preț. Link SICAP: http://e-licitatie.ro/pub/notices/simplified-notice/v2/view/100097281
PMB a lansat marți un anunț de participare simplificat pentru servicii de dirigenție de șantier pentru urmărirea lucrărilor de modernizare a căii de rulare de pe Bd. Vasile Milea. Bugetul alocat: 291 069,88 RON. Termenul limită pentru depunerea ofertelor este 26 martie, iar cel al evaluărilor este 26 septembrie. Criteriul de atribuire este cel mai scăzut preț. Link SICAP: http://e-licitatie.ro/pub/notices/simplified-notice/v2/view/100097281
- PTMZ
-
Posted:
-
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
Puss in Boots
Reluam deci titlul din iunie 2018 : "Incepe reabilitarea..."
Reluam deci titlul din iunie 2018 : "Incepe reabilitarea..."
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
Utilizator anonim
Primăria Capitalei a lansat licitația pentru modernizarea linei de tramvai pe Bulevardul Vasile Milea
Primăria Capitalei a lansat licitația pentru „Modernizare linie de tramvai pe B-dul G-ral Vasile Milea de la intersecţia cu B-dul Timişoara până în dreptul intrării în benzinăria OMV”. Proiectul prevede modernizarea unui tronson de 1,1 km cale dublă linie tramvai, în vederea îmbunătăţirii eficienţei transportului public de călători din Municipiul Bucureşti. Prin modernizarea acestuia se urmăreşte creşterea atractivităţii și îmbunătăţirea eficienţei transportului public de călători, a frecvenţei şi a timpilor de parcurs, accesabilităţii şi implicit a transferului către acesta de la transportul privat cu autoturisme.
Modernizarea liniei de tramvai presupune următoarele lucrări de intervenţie:
- lucrări la linia de tramvai; - lucrări la reţeaua de contact;
- lucrări de alimentare cu energie electrică a reţelei de contact;
- lucrări la peroanele liniei de tramvai;
- lucrări de reabilitare la pasajul subteran pietonal
- lucrări la iluminatul public
Valoarea lucrărilor este de 20,9 milioane lei. Fonduri obșinute prin Programul Operational Regional – POR. Ofertele pot fi depuse până la data de 15.06.2020, urmând ca atribuirea să aibă loc până la finalul anului. Durata de execuție este de 12 luni iar garanția lucrărilor este de 5 ani.
https://mobilitate.eu/primaria-capitalei-vasile-milea/
Primăria Capitalei a lansat licitația pentru modernizarea linei de tramvai pe Bulevardul Vasile Milea
Primăria Capitalei a lansat licitația pentru „Modernizare linie de tramvai pe B-dul G-ral Vasile Milea de la intersecţia cu B-dul Timişoara până în dreptul intrării în benzinăria OMV”. Proiectul prevede modernizarea unui tronson de 1,1 km cale dublă linie tramvai, în vederea îmbunătăţirii eficienţei transportului public de călători din Municipiul Bucureşti. Prin modernizarea acestuia se urmăreşte creşterea atractivităţii și îmbunătăţirea eficienţei transportului public de călători, a frecvenţei şi a timpilor de parcurs, accesabilităţii şi implicit a transferului către acesta de la transportul privat cu autoturisme.
Modernizarea liniei de tramvai presupune următoarele lucrări de intervenţie:
- lucrări la linia de tramvai; - lucrări la reţeaua de contact;
- lucrări de alimentare cu energie electrică a reţelei de contact;
- lucrări la peroanele liniei de tramvai;
- lucrări de reabilitare la pasajul subteran pietonal
- lucrări la iluminatul public
Valoarea lucrărilor este de 20,9 milioane lei. Fonduri obșinute prin Programul Operational Regional – POR. Ofertele pot fi depuse până la data de 15.06.2020, urmând ca atribuirea să aibă loc până la finalul anului. Durata de execuție este de 12 luni iar garanția lucrărilor este de 5 ani.
https://mobilitate.eu/primaria-capitalei-vasile-milea/
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
Puss in Boots
N-au trecut decat 2 ani de la titlul bombastic cu care se deschide topicul asta
N-au trecut decat 2 ani de la titlul bombastic cu care se deschide topicul asta
- V2A
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
V2A
Termenul pentru depunerea ofertelor a fost prelungit cu o săptămână, până pe 22.06.2020.
De asemenea, a apărut un răspuns la clarificări, însoțit de 6 anexe:
Încrucișarea cu linia de tren de la AFI va fi refăcută.
Termenul pentru depunerea ofertelor a fost prelungit cu o săptămână, până pe 22.06.2020.
De asemenea, a apărut un răspuns la clarificări, însoțit de 6 anexe:
raspuns la clarificari 04.06.2020.pdf
raspuns la clarificari 04.06.2020.pdf (911.71 KB; downloaded 328 times)
Anexa nr.1 Lista cantitati lucrari demolare DO 1.1.pdf
Anexa nr.1 Lista cantitati lucrari demolare DO 1.1.pdf (121.01 KB; downloaded 286 times)
Anexa nr.2 Sistem scurgere ape pluviale.pdf
Anexa nr.2 Sistem scurgere ape pluviale.pdf (77.15 KB; downloaded 316 times)
Anexa nr.3 Amplasare sistem de ape pluviale din ampriza liniei de tramvai.pdf
Anexa nr.3 Amplasare sistem de ape pluviale din ampriza liniei de tramvai.pdf (24.27 MB; downloaded 345 times)
Anexa nr.4 Cutia de distributie iluminat public.pdf
Anexa nr.4 Cutia de distributie iluminat public.pdf (153.31 KB; downloaded 288 times)
Anexa nr.5 Reteta pentru articolul MLE1313161.pdf
Anexa nr.5 Reteta pentru articolul MLE1313161.pdf (90.58 KB; downloaded 333 times)
Anexa nr.6 Avizul Apa Nova.pdf
Anexa nr.6 Avizul Apa Nova.pdf (895.19 KB; downloaded 395 times)
Încrucișarea cu linia de tren de la AFI va fi refăcută.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
V2A
Evaluarea tehnică s-a încheiat ieri, la ora 14:38. Licitația a intrat în evaluare financiară.
Evaluarea tehnică s-a încheiat ieri, la ora 14:38. Licitația a intrat în evaluare financiară.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
V2A
Ieri, 3.11.2020, s-a încheiat și evaluarea financiară. Licitația este acum în deliberare, însă nu a fost selectat câștigătorul.
Ieri, 3.11.2020, s-a încheiat și evaluarea financiară. Licitația este acum în deliberare, însă nu a fost selectat câștigătorul.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
ByOnu
Nu stiu daca scrie pe undeva, dar proiectul tehnic este realizat de STB.
Nu stiu daca scrie pe undeva, dar proiectul tehnic este realizat de STB.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
punmeister
Da, ca de asta au si lansat licitatie doar pentru executie, nu si pentru PT.
Da, ca de asta au si lansat licitatie doar pentru executie, nu si pentru PT.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
Utilizator anonim
E mult mai bine asa, ca dureaza mai putin, nu se mai pierde timp cu proiectarea.
E mult mai bine asa, ca dureaza mai putin, nu se mai pierde timp cu proiectarea.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
ByOnu
Nu stiu daca e mai bine, dovada amatoricismul estimarilor pe care le-am vazut in sesiunile de clarificari.
Au precizat in proiect doua standarde diferite de linie spre exemplu. Companiile care vor sa se inscrie au trebuit sa le atraga atentia.
Plin de gafe.
Doi la mana, nici macar nu este prevazuta si modernizarea troleibuzului pe tronsonul comun. Au uitat ca opereaza si troleibuz pe acolo?
Avand in vedere ca vorbim despre fonduri nerambursabile, as prefera sa fie de o institutie de proiectare serioasa, ceva ce STB nu mai are de vreo 10 ani pe putin.
Nu stiu daca e mai bine, dovada amatoricismul estimarilor pe care le-am vazut in sesiunile de clarificari.
Au precizat in proiect doua standarde diferite de linie spre exemplu. Companiile care vor sa se inscrie au trebuit sa le atraga atentia.
Plin de gafe.
Doi la mana, nici macar nu este prevazuta si modernizarea troleibuzului pe tronsonul comun. Au uitat ca opereaza si troleibuz pe acolo?
Avand in vedere ca vorbim despre fonduri nerambursabile, as prefera sa fie de o institutie de proiectare serioasa, ceva ce STB nu mai are de vreo 10 ani pe putin.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Bd. Doina Cornea și pe Bd. Paul Teodorescu (FINALIZAT octombrie 2022)
•
Choose destination