Topic: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
1168 posts, 423773 views
📖 Pagination options
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Stefan28
Ce îi place doamnei Firea să arate că îi ajută "la maxim" pe Bucureșteni...
Când nu are mai niciun merit!
Victor92 wrote:Utilizator anonim wrote:
A fost inmatriculat, B 700 STB.
In realitate, a fost inmatriculat B 700 PMB.
Ce îi place doamnei Firea să arate că îi ajută "la maxim" pe Bucureșteni...
Când nu are mai niciun merit!
- GPS
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Utilizator anonim
Ciudat, in documentul vazut cand am scris mesajul scria clar STB. Deci pare ca si le personalizeaza parca ar fi ale ei, bine ca nu a pus B 700 GBY.
Ciudat, in documentul vazut cand am scris mesajul scria clar STB. Deci pare ca si le personalizeaza parca ar fi ale ei, bine ca nu a pus B 700 GBY.
- ANTENA
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
ANTENA
Inseamna ca au citit pe forum.metrouusor.com si au schimbat in ultima clipa.
PMB total neinspirat, RTB, ITB, ETA, TRA, STR, ar fi fost mai aproape de obiect.
Dar apropo, cand il vedem pe 131? Au cam lungit-o cu probele.
De primul lot ce se mai aude?
Inseamna ca au citit pe forum.metrouusor.com si au schimbat in ultima clipa.
PMB total neinspirat, RTB, ITB, ETA, TRA, STR, ar fi fost mai aproape de obiect.
Dar apropo, cand il vedem pe 131? Au cam lungit-o cu probele.
De primul lot ce se mai aude?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Utilizator anonim
Luna asta in a doua parte din ce stiu, oricum teoretic trebuie sa vina toate pana la finalul anului.
7000 are totul dar nu stiu daca a venit copia conforma, pentru alea stateau si Otokar cate 1-2 saptamani dupa inmatriculare.
Luna asta in a doua parte din ce stiu, oricum teoretic trebuie sa vina toate pana la finalul anului.
7000 are totul dar nu stiu daca a venit copia conforma, pentru alea stateau si Otokar cate 1-2 saptamani dupa inmatriculare.
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
barbuandrei
Se dorește introducerea pe linii in momentul in care pot scoate acea linie doar cu Hybrid.
PMB a fost ales ca numar de înmatriculare, deoarece PMB este proprietarul autobuzelor Hybrid, nu STB ca in trecut.
Se dorește introducerea pe linii in momentul in care pot scoate acea linie doar cu Hybrid.
PMB a fost ales ca numar de înmatriculare, deoarece PMB este proprietarul autobuzelor Hybrid, nu STB ca in trecut.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Costin
PMB nu intelege ca singurul lucru special la autobuzele astea e ca au culoarea verde.
Se poarta de parca este cea mai revolutionara tehnologie in materie de transport public din istorie, iar Bucurestiul e primul oras din lume care o adopta.
Autobuze diesel cu 10-15% mai putin consum de motorina - ca si cum ar introduce in trafic 115 autobuze diesel, in loc de 130 vehicule in total, oricum o dai, tot noxe in plus rezulta, nu e nimic eco sau special aici.
PMB nu intelege ca singurul lucru special la autobuzele astea e ca au culoarea verde.
Se poarta de parca este cea mai revolutionara tehnologie in materie de transport public din istorie, iar Bucurestiul e primul oras din lume care o adopta.
Autobuze diesel cu 10-15% mai putin consum de motorina - ca si cum ar introduce in trafic 115 autobuze diesel, in loc de 130 vehicule in total, oricum o dai, tot noxe in plus rezulta, nu e nimic eco sau special aici.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Utilizator anonim
Trebuiau CNG sau full electric, dar la CNG inca sunt fricosi ca explodeaza
Trebuiau CNG sau full electric, dar la CNG inca sunt fricosi ca explodeaza
- ticker
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
ticker
Cred ca la ITB, aaa scuze STB, inca au frica de UDM-urile pe CNG din vremea lui Ceausescu. Erau mai deschsi la minte atunci decat sunt acum...
DAF-urile Berkhoff cu GPL din 2001 erau cele mai frumoase autobuze din tara in vremea aia (ma rog, designul in spate nu era asa modern ca fata). Ce-i drept e mai bine cu CNG decat GPL la autobuze.
Cred ca la ITB, aaa scuze STB, inca au frica de UDM-urile pe CNG din vremea lui Ceausescu. Erau mai deschsi la minte atunci decat sunt acum...
DAF-urile Berkhoff cu GPL din 2001 erau cele mai frumoase autobuze din tara in vremea aia (ma rog, designul in spate nu era asa modern ca fata). Ce-i drept e mai bine cu CNG decat GPL la autobuze.
- Albert
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Albert
Citaro CNG Hybrid ar fi fost ideale. Gaz+economie de carburant datorită tehnologiei hibrid paralel a Mercedes.
Citaro CNG Hybrid ar fi fost ideale. Gaz+economie de carburant datorită tehnologiei hibrid paralel a Mercedes.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Robert24
E o aberatie sa spui ca un diesel hibrid e prietenos cu mediul... Acea reducere a poluarii de 10-20% e de forma...
E o aberatie sa spui ca un diesel hibrid e prietenos cu mediul... Acea reducere a poluarii de 10-20% e de forma...
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
WT_fan06
Ce procente mici de emisii se „salvează” pe linii, se „adaugă” pe traseele aberant de lungi de acces și retragere pentru acele linii care nu aveau ce să caute să fie deservite de depoul de troleibuze Bujoreni.
Ce procente mici de emisii se „salvează” pe linii, se „adaugă” pe traseele aberant de lungi de acces și retragere pentru acele linii care nu aveau ce să caute să fie deservite de depoul de troleibuze Bujoreni.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Utilizator anonim
Ele inteleg ca practic au fost date la DTE/ETE pentru simplul fapt ca ei nu au primit vehicule noi prea multe in ultimii ani, ca sa nu mai zic ca in 30 de ani au venit practic 300 troleibuze noi, ca Bozankaya abia in cateva luni incep sa vina. Ca fizic in autobaze se facea loc...
Ele inteleg ca practic au fost date la DTE/ETE pentru simplul fapt ca ei nu au primit vehicule noi prea multe in ultimii ani, ca sa nu mai zic ca in 30 de ani au venit practic 300 troleibuze noi, ca Bozankaya abia in cateva luni incep sa vina. Ca fizic in autobaze se facea loc...
- Albert
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Albert
Am inteles, nu au putut sa schimbe liniile pe care intra Citaro hibrid. Dar le puteau gara la autobaza Nordului. Era foarte simplu. Veneau la Nordului 130 de Citaro noi si plecau la Bujoreni 130 de Citaro vechi care sa deservească linii din Militari.
Aceste autobuze erau perfecte in locul celor 400 de Otokar. Si luau si finanțare pentru ele. Dar trebuie sa te ducă un pic capul... Dacă ar fi facut asa, astazi am fi avut o reducere a noxelor cu 10-15%, o reducere a consumului de carburant cu aceleasi procent, bani mai mulți in buget (din cauza finanțării europene pe vehicule hibrid) si mai aveam si Mercedes in loc de Otokar. Oricum am da-o, ar fi fost o afacere foarte buna.
Da, in loc sa cumpere aceste 130 de Citaro hibrid paralel, o idee mult mai buna ar fi fost ori 100 de CNG eventual hibrid, ori încă 100 de electrice sau chiar 130 de hibrid serie unde noxele si consumul de carburant scad cu peste 40% fata de un diesel convențional.
Am inteles, nu au putut sa schimbe liniile pe care intra Citaro hibrid. Dar le puteau gara la autobaza Nordului. Era foarte simplu. Veneau la Nordului 130 de Citaro noi si plecau la Bujoreni 130 de Citaro vechi care sa deservească linii din Militari.
Robert24 wrote:
E o aberatie sa spui ca un diesel hibrid e prietenos cu mediul... Acea reducere a poluarii de 10-20% e de forma...
Aceste autobuze erau perfecte in locul celor 400 de Otokar. Si luau si finanțare pentru ele. Dar trebuie sa te ducă un pic capul... Dacă ar fi facut asa, astazi am fi avut o reducere a noxelor cu 10-15%, o reducere a consumului de carburant cu aceleasi procent, bani mai mulți in buget (din cauza finanțării europene pe vehicule hibrid) si mai aveam si Mercedes in loc de Otokar. Oricum am da-o, ar fi fost o afacere foarte buna.
Utilizator anonim wrote:
Trebuiau CNG sau full electric, dar la CNG inca sunt fricosi ca explodeaza
Da, in loc sa cumpere aceste 130 de Citaro hibrid paralel, o idee mult mai buna ar fi fost ori 100 de CNG eventual hibrid, ori încă 100 de electrice sau chiar 130 de hibrid serie unde noxele si consumul de carburant scad cu peste 40% fata de un diesel convențional.
📖 Pagination options