Topic: Liniile industriale din cartierul Militari
265 posts, 163566 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Liniile industriale din cartierul Militari
andrei11
Singurul obiectiv << stategic >> de acolo e SPP. Nu cunoaștem regulile după care joacă respectivii.
Singurul obiectiv << stategic >> de acolo e SPP. Nu cunoaștem regulile după care joacă respectivii.
- Filip Rares
-
Posted:
-
Re: Liniile industriale din cartierul Militari
Filip Rares
Refacerea incrucisarii? Nu mai bine s-ar scoate de tot? Plang boghiurile de Bucur LF din cauza ei si e clar ca nu va mai trece niciun tren pe acolo. Cat despre interesul acordat traficului feroviar, mi s-a parut curios sa gasesc acum una sau doua saptamani paznic la incinta de descarcare a pacurii. (La drumurile mele anterioare pe acolo nu gaseam pe nimeni).
Ce este SPP ?
Refacerea incrucisarii? Nu mai bine s-ar scoate de tot? Plang boghiurile de Bucur LF din cauza ei si e clar ca nu va mai trece niciun tren pe acolo. Cat despre interesul acordat traficului feroviar, mi s-a parut curios sa gasesc acum una sau doua saptamani paznic la incinta de descarcare a pacurii. (La drumurile mele anterioare pe acolo nu gaseam pe nimeni).
Ce este SPP ?
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Liniile industriale din cartierul Militari
TibiV
Serviciul de Protectie si Paza.
Asigura paza demnitarilor - presedinte, prim ministru, presedintii Senatului si Camerei Deputatilor...
Serviciul de Protectie si Paza.
Asigura paza demnitarilor - presedinte, prim ministru, presedintii Senatului si Camerei Deputatilor...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Liniile industriale din cartierul Militari
shoppy
Mai este un racord si pentru UM 2296(cea vizavi de Poli), deci din cauza asta sigur este strategica, si pentru ca este prin Bucuresti sigur este trecuta si in planul strategic de evacuare a capitalei, deci greu de construit peste ea.
Mai este un racord si pentru UM 2296(cea vizavi de Poli), deci din cauza asta sigur este strategica, si pentru ca este prin Bucuresti sigur este trecuta si in planul strategic de evacuare a capitalei, deci greu de construit peste ea.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Liniile industriale din cartierul Militari
cris_m
Pai si daca e strategica linia, nu ar trebui si ea intretinuta? In caz ca intervine o situatie de criza... zic si eu asa
Pai si daca e strategica linia, nu ar trebui si ea intretinuta? In caz ca intervine o situatie de criza... zic si eu asa
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Liniile industriale din cartierul Militari
andrei11
În caz de precriză îți garantez că în 48 de ore juri că pe acolo trec trenuri zilnic.
În caz de precriză îți garantez că în 48 de ore juri că pe acolo trec trenuri zilnic.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Liniile industriale din cartierul Militari
shoppy
Importante sunt lucrarile de arta si amplasamentul, daca e ceva se aduc imediat cateva vagoane cu sine si traverse, se scot soldatii la lucru sub supravegherea unui ceferist si imediat se deschide circulatia, iar important este sa circuli nu sa treci cu TGV-ul.
Importante sunt lucrarile de arta si amplasamentul, daca e ceva se aduc imediat cateva vagoane cu sine si traverse, se scot soldatii la lucru sub supravegherea unui ceferist si imediat se deschide circulatia, iar important este sa circuli nu sa treci cu TGV-ul.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Liniile industriale din cartierul Militari
Gabi23
Mergeți pe teren să vedeți cum arată ”situațiunea” între Pasaj Lujerului și AFI Zona este intr-o accelerată dezvoltare imobiliară + sute de tone de deșeuri. Asta cu ”strategică” e o vrăjeală ieftină în prezent.
Mergeți pe teren să vedeți cum arată ”situațiunea” între Pasaj Lujerului și AFI Zona este intr-o accelerată dezvoltare imobiliară + sute de tone de deșeuri. Asta cu ”strategică” e o vrăjeală ieftină în prezent.
- oc7avian
-
Posted:
-
Re: Liniile industriale din cartierul Militari
oc7avian
Singura legătură între dezvoltarea imobiliară și această cale ferată e molozul aruncat ilegal pe ele. Se vede și din satelit, și de la sol, culoarul păstrat liber în jurul căii ferate.
S-au mai calmat de când au tot fost prinși. Acum au zeci de apartamente care au geam fix în direcția aia și imediat filmează cineva. Efectul secundar al dezvoltării imobiliare e că acum zona e expusă, nu mai poți arunca deșeuri pe ascuns.
Singura legătură între dezvoltarea imobiliară și această cale ferată e molozul aruncat ilegal pe ele. Se vede și din satelit, și de la sol, culoarul păstrat liber în jurul căii ferate.
S-au mai calmat de când au tot fost prinși. Acum au zeci de apartamente care au geam fix în direcția aia și imediat filmează cineva. Efectul secundar al dezvoltării imobiliare e că acum zona e expusă, nu mai poți arunca deșeuri pe ascuns.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Liniile industriale din cartierul Militari
shoppy
Nu conteaza deseurile, alea se muta repede, important este sa nu construiasca peste ea, si pana la urma si la Pipera s-a construit peste instalatia de semnalizare de la Baneasa si apoi s-a demolat.
Nu conteaza deseurile, alea se muta repede, important este sa nu construiasca peste ea, si pana la urma si la Pipera s-a construit peste instalatia de semnalizare de la Baneasa si apoi s-a demolat.
- orex
-
Posted:
-
Re: Liniile industriale din cartierul Militari
orex
Treaba e urmatoarea. S-a gandit vreun primar de la ”fereastra”, care da spre Cismigiu, cum ar trebui sa exploateze aceasta ”zestre”?! Din pacate, in 30 de ani, niciunul nu a dovedit interesul dezvoltarii unor astfel de alternative la mobilitatea urbana din Bucuresti!
Treaba e urmatoarea. S-a gandit vreun primar de la ”fereastra”, care da spre Cismigiu, cum ar trebui sa exploateze aceasta ”zestre”?! Din pacate, in 30 de ani, niciunul nu a dovedit interesul dezvoltarii unor astfel de alternative la mobilitatea urbana din Bucuresti!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Liniile industriale din cartierul Militari
andrei11
Cică încrucișarea liniei Cf cu linia de tramvai de pe Vasile Milea va fi refăcută. Aici.
Cică încrucișarea liniei Cf cu linia de tramvai de pe Vasile Milea va fi refăcută. Aici.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Liniile industriale din cartierul Militari
shoppy
Este greu de valorificat, in primul rand are o gara in fiecare capat, in al doilea trebuie largit foarte mult pe la intersectii pentru ca CF este ingusta si toate intersectiile au fost gandite pentru CF.
Este greu de valorificat, in primul rand are o gara in fiecare capat, in al doilea trebuie largit foarte mult pe la intersectii pentru ca CF este ingusta si toate intersectiile au fost gandite pentru CF.
- orex
-
Posted:
-
Re: Liniile industriale din cartierul Militari
orex
Din pacate, calea ferata, desprinsa din magistrala 900, nu duce mai mult de cal. Rahovei! Nimeni nu s-a gandit ca are o utilitate publica, scontata, in afara de PS5. http://www.sector5.ro/media/46483/documentatie-cfr.pdf
Oricum, spasma asta, a primarului S5 a fost acum aproape un an de zile in noiembrie!
Din pacate, calea ferata, desprinsa din magistrala 900, nu duce mai mult de cal. Rahovei! Nimeni nu s-a gandit ca are o utilitate publica, scontata, in afara de PS5. http://www.sector5.ro/media/46483/documentatie-cfr.pdf
Oricum, spasma asta, a primarului S5 a fost acum aproape un an de zile in noiembrie!
📖 Pagination options