MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

3301 posts, 519005 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 8 9 10 11 12 13 14  ... 236
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului ByOnu

subway guru wrote:
2011  :ugeek:


Daca nu ma insel chiar a fost montata sina 1Mai -> Pajura, poate chiar si alte sectiuni. Deci nu mai vad M4 T2 ca fiind "asa de departe". Anul asta sigur circulam pe acolo.

App, ele n-au fost incepute numai secolul trecut, ci mai exact: mileniul trecut, secolul trecut, acum doua decenii -- cate "date istorice" pentru doua statii amarate.

Deci, in sfarsit putem sterge linistiti cu buretele de pe oridinea de zi "Statii incepute pe vremea lui N. Ceausescu" (Dumnezeu sa-l odihneasca!).

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului Utilizator anonim

Linia se monteaza doar dintr-un punct, au inceput dinspre 1 Mai si merg cu montajul spre Bazilescu, nu se monteaza pe bucati in puncte diferite.
Sinele vin pe platforma speciala dinspre IMGB prin subteran in bucati de 125m lungime.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului andrei11

Atentie, Subway guru nu degeaba a spus "sec" 2011, ba mai mult a adaugat si un spiridus dupa an, 2011 acesta "miroase" a 1 Decembrie 2011. Parere absolut proprie si subiectiva.
Amintesc cu respect ca am fost amenintati ca la Basarab se va putea circula la sfarsitul lui Martie, acum "s-a impins termenul" undeva la sfarsitul lui Iunie si ei nici nu au inceput, decat timid, betonarea hobanatului.  Si apropo de M 4 astazi pe la ora 17,00 m-am dus pe acolo sa casc si eu gura, nu mai vasusem de mult o IVA in traseu. Suspect de multa lume intreba la 1 Mai daca metroul nu se duce mai departe la Parc.... Oare de unde o fi zvonistica asta cu Parcul ?.
Si inca ceva, pe monitoare nu mai functiona nici un interval de succedare, nici o directie de mers, iar pe usile de la trenuri disparuse si clasica harta cu reteaua metroului.
Utilizator anonim wrote:
Sinele vin pe platforma speciala dinspre IMGB prin subteran in bucati de 125m lungime.

Aproape imposibil, si as vrea o explicatie daca se poate : cum se incadreaza o sina de 125 m lungime in curba de la Victoriei ( M 2 / M 1 ), in curba de intrare in GdN 1 si in tunelul de legatura, la intersectia tunelului cu M 4 ?

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului subway guru

Tronsoanele de sina au fix 120m.
Daca raza de curbura e mai mare de 200m sina 'se aseaza singura' nu trebuie 'precurbata'.
Nu va faceti griji inutile, anul asta circulam la Bazilescu...
Pe cuvant de onoare de 'cartita' cu privirea agera!
'Spiridusul' l-am adaugat pentru ca forumul nu accepta mesaje de 4 caractere:
2011
Ca o fi in vara, ca o fi in toamna sau in pragul iernii, ramane de vazut (mai sunt niste lucrari de licitat si contractat)

 


  • GAC
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului GAC

@guru
desi din pozele de la M4 m-am lanurit cum se executa tunelul circular, totusi nu imi imaginez cum se fixeaza dalele de tunel prefabricate unele de altele. Ce-i drept am vazut ca acestea au niste suruburi, cu care se prind, dar nu vad cum s-ar prinde. Aceste suruburi (buloane) au orientare oblica, deci, daca ar avea vreo 30 de cm, ar putea ajunge la urmatoarea dala. Totusi nu inteleg sistemul exact de prindere, au dalele prefabricate gauri in care sa intre buloanele dalei vecine?
Si inca o chestie, nu inteleg exact cum se executa curbele in tunelele circulare?
se  realizeaza dale speciale pentru curbe, sau se lasa un spatiu mai mare intre dale pe partea opusa curbei?
Poate ne luminezi si pe noi.
Acum sper sa nu-mi sara in cap cei ce nu vor informatii prea tehnice.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului ByOnu

De curiozitate, desi cam stiu raspunsul, vreau o "confirmare" (daca se poate numi asa). Dat fiind ca M4 necesita numai REM-uri cu ATC special, si in cazul actual vor fi numai TEM-uri de 2xREM. Cred ca mai este nevoie de minim un TEM pt M4, deoarece numarul de TEM-uri M4 era pentru 4 statii, nu va mai avea legatura cu realitatea actuala.

Deci, s-au apucat sa modernizeze REM-uri pt M4? Avem oare sanse sa curete un tren pentru eveniment?

Dar macar boturile? Doar ceva trebuie facut si d.p.d.v. al materialului rulant. Stiu doar de 086 ca este la revizii, posibil RK.

Ati putea sa faceti o lista cu toate TEM-urile speciale M4? Scuze daca-s offtopic. ;)

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului sab

Dar exista numai rame "modernizate" pe M4 ? Mie mi s-a parut ca exista si rame IVA normale, in sensul ca nu prezentau "modernizari" la usi (butoane de deschidere) , nu erau in cromatica M4 ( portocalii pe dinauntru) si erau formate din 6 vagoane...

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului ByOnu

sab wrote:
Dar exista numai rame "modernizate" pe M4 ? Mie mi s-a parut ca exista si rame IVA normale, in sensul ca nu prezentau "modernizari" la usi (butoane de deschidere) , nu erau in cromatica M4 ( portocalii pe dinauntru) si erau formate din 6 vagoane...


Da, asta stiu si eu -- si mi se pare foarte ciudat, deoarece credeam ca ~2000 cand s-a facut modernizarea respectiva au facut un nr de TEM-uri suficient pt. M4. Insa observ ca exista si REM-uri clasice cu ATC-urile spaniole, desi n-au o schema de vopsire conforma M4. :? Totusi, daca stam sa ne gandim, aparatul de ATC consta in "modernizarea" la care ma refeream.

Mi-ar fi placut ca M4 sa aiba niste trenuri proprii vopsite intr-o schema calumea, sa fie stas la partea tehnica, sa aiba ATC-ul respectiv, si sa fie pazite si ingrijite. As fi propus chiar o schema noua si mai speciala de vopsire. De niste trenuri "verzi", asemenea culorii M4, ce spuneti. Preabine, sunt doar vise.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului andrei11

Eu cred ca sunt 10 TEM - uri IVA  modernizate, compatibile cu sistemul de siguranta pentru M 4, arhisuficiente, pentru ca pe M 4 nu o sa incapa decat 5 TEM - uri maxim la ora de varf si 4 in restul orelor si in week end. Prin modernizarea TEM - urilor se intelege a fi compatibile cu sistemul de siguranta si nimic altceva. Restul - culori, butoane, faruri, etc eventual ar putea sa intre in capitolul "infrumusetare" si nu modernizare.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului andy

Intrebare: Statiile Pajura si Parc Bazilescu vor avea acces pe ambele parti ale bulevardului? Lipsa accesului astfel e o problema in majoritatea statiilor din Bucuresti...
Intrebare aditionala: De unde se poate face rost de planuri ale statiilor? Ar trebui facute planuri "public-friendly", care eventual sa fie afisate in fiecare dintre statii...

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului andrei11

1) Din pacate vor avea acces numai de pe o parte a bulevardului, pe stanga cum ar veni daca te duci spre Mogosoaia. Cu regret iti precizez ca cele 2 statii au "beneficiat" de un buget extrem de redus si nu s-a putut face decat strictul necesar. S-a mai comentat acest lucru defapt. Bine ca s-a reusit finalizarea lor siin Decembrie o "sa ne dam" cu metroul la Parc Bazilescu. Precizez din nou ca luna Decembrie am pus-o eu in mod cu totul subiectiv, dar cum arata stadiul lucrarilor inca e de tras pe tronson. Oricum pana prin Septembrie - Octombrie nu o sa vezi roata de IVA cu calatori pe acolo.
2) Ce fel de planuri iti trebuie, ca nu inteleg, ca cele de Evacuare in caz de incendiu ?. Sau poze pur si simplu ? Poze a mai postat si Utilizator anonim putin mai sus, adica aici. Cat priveste poze cu celalalte statii, ele se gasesc, numai ca trebuie sa stii unde sa le cauti.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului sab

Este interesanta problema cu accesul . La Bazilescu vom avea vestibule supraterane si atunci era un pic mai dificil de efectuat acces de pe cealalta parte, mai ales ca, datorita traseului existent al tunelelor, statia a fost executata  in intregime pe partea stanga (sensul de iesire din Bucuresti). Insa am inteles ca problema trebuie pusa la modul ca Metrorex nu-si asuma costuri cu pasajele supraterane care sa subtraverseze bulevardele...
Posibil ca si la Pajura sa fie situata doar pe o parte a bulevardului sau sa existe vreo teava de apa/canalizare care sa fi impiedicat executarea de guri de acces pe partea cu cartierul omonim (ce ironie... :lol: ) sau ambele statii sa fi fost executate cu multa economie si atunci sa se fi taiat cheltuielile "inutile".
Totusi se pune o intrebare. Oare 1 Mai si Grivita au fost prevazute din start cu guri de acces de pe ambele parti ale Caii Grivitei, asa cum le vedem acum, sau o parte din respectivele guri de acces nu erau in proiectul initial si s-au executat post 1989 ? Sau acolo a existat un buget "rezonabil" , din care s-a reusit sa se si faca economii ?

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului andrei11

A explicat Subway mai demult ca daca se doresc  pasaje subterane la cele 2 statii si de pe trotuarul celalalt se pot face, inclusiv la Bazilescu. Cat priveste cele 2 statii deja date in folosinta, parerea mea sincera este ca a fost o modificare de proiect post 1989. Tot Subway ne poate lamuri cu usurinta si asupra acestui aspect.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului sab

Probabil ca tehnic se pot face. Insa daca nu s-au facut in aceasta faza nu le va mai face nimeni ulterior....Si se stie ca aceasta este o problema majora a metroului.

 


Go to page:  1  ... 8 9 10 11 12 13 14  ... 236
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433197 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use