Topic: Repartizarea tramvaielor
2151 posts, 562933 views
📖 Pagination options
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Dominatrix
E vreo diferenta intre durata cursei cand linia avea 35 de ture si durata cursei in prezent, cand sunt 40 de ture?
Fiindca daca o cursa dureaza mai mult pe hartie, daca bagi mai multe ture ca sa mentii acelasi interval de succedare, nu cresti capacitatea de transport, deci se va circula la fel de aglomerat. Sa nu uitam ca fata de 2002, viteza comerciala pe linia 41 a SCAZUT, exact din cauza prelungirii semicursei.
Si, indiferent cum am pune problema, un numar mare de tramvaie stationate la cap de linie, pe o linie ca 41, separata de trafic, unde deci nu prea "tine" scuza cu traficul aglomerat, indica o MARE problema de management. MARE DE TOT. Si asta indiferent daca e sau nu pauza de masa, fiindca tramvaiele nu mananca si ele. Si in plus aceste situatii cu vagoane multe stationate la capete apar si cand nu e pauza de masa.
E vreo diferenta intre durata cursei cand linia avea 35 de ture si durata cursei in prezent, cand sunt 40 de ture?
Fiindca daca o cursa dureaza mai mult pe hartie, daca bagi mai multe ture ca sa mentii acelasi interval de succedare, nu cresti capacitatea de transport, deci se va circula la fel de aglomerat. Sa nu uitam ca fata de 2002, viteza comerciala pe linia 41 a SCAZUT, exact din cauza prelungirii semicursei.
Si, indiferent cum am pune problema, un numar mare de tramvaie stationate la cap de linie, pe o linie ca 41, separata de trafic, unde deci nu prea "tine" scuza cu traficul aglomerat, indica o MARE problema de management. MARE DE TOT. Si asta indiferent daca e sau nu pauza de masa, fiindca tramvaiele nu mananca si ele. Si in plus aceste situatii cu vagoane multe stationate la capete apar si cand nu e pauza de masa.
- GAC
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
GAC
Cu 40 de ture sau cu 35, problema pe linia lui 41 este data de lungimea refugiilor, care permit doar stationarea unui singur vagon. Din pacate singurele exceptii (statiile de la podul Grant) sunt statii mai putin aglomerate, care oricum nu ar putea genera "trenulete". Astfel in statii, precum Piata Crangasi, Uverturii, Plaza, Tricodava, Miciurin, datorita numarului mare de calatori apar situatiile in care tramvaiul sta in statie chiar si 2 minute ca sa se poata inchide usile (blocate de nea Vasile si nea Ion, care desi vede ca mai e un tramvai in spate, tot nu se lasa) si asa se intampla la fiecare dintrea ceste statii-puncte-nevralgice. Nici nu-i de mirare ca se prelungeste in mod artificial durata unei curse. Daca in aceste statii s-ar prelungi refugiile, cat sa incapa 2 vagoane, problema ar fi rezolvata.
Ma intristez ca la statia Uverturii, desi in urma modificarilor recente s-ar fi putut face in asa fel incat sa incapa 2 vagoane, totusi mai marii luminati au preferat sa o lase asa.
Mai mult, din punct de vedere economic, prelungirea tuturor refugiilor cu 15 m (intrucat in mod bizar refugiile au cam 40m, deci 1 tramvai si jumatate) ar costa pana in 2 milioane de Euro atat cat costa de pilda un tramvai nou mai rasarit.
Cu 40 de ture sau cu 35, problema pe linia lui 41 este data de lungimea refugiilor, care permit doar stationarea unui singur vagon. Din pacate singurele exceptii (statiile de la podul Grant) sunt statii mai putin aglomerate, care oricum nu ar putea genera "trenulete". Astfel in statii, precum Piata Crangasi, Uverturii, Plaza, Tricodava, Miciurin, datorita numarului mare de calatori apar situatiile in care tramvaiul sta in statie chiar si 2 minute ca sa se poata inchide usile (blocate de nea Vasile si nea Ion, care desi vede ca mai e un tramvai in spate, tot nu se lasa) si asa se intampla la fiecare dintrea ceste statii-puncte-nevralgice. Nici nu-i de mirare ca se prelungeste in mod artificial durata unei curse. Daca in aceste statii s-ar prelungi refugiile, cat sa incapa 2 vagoane, problema ar fi rezolvata.
Ma intristez ca la statia Uverturii, desi in urma modificarilor recente s-ar fi putut face in asa fel incat sa incapa 2 vagoane, totusi mai marii luminati au preferat sa o lase asa.
Mai mult, din punct de vedere economic, prelungirea tuturor refugiilor cu 15 m (intrucat in mod bizar refugiile au cam 40m, deci 1 tramvai si jumatate) ar costa pana in 2 milioane de Euro atat cat costa de pilda un tramvai nou mai rasarit.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- linia 69
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
linia 69
Oameni buni, daca linia 41 vine la 2-3 minute atat cu 35 de ture cat si cu 40 de ture, nu-i mai normal sa aiba 35 de ture cu o viteza de deplasare mai mare decat 40 de ture cu o viteza mai mica iar vagoanele ramase sa fie distribuite pe alta(e) linii ? Pai ce nu va place viteza ? Sau poate va plac calatoriile care dureaza mult ? A nu se intelege ca am ceva cu linia 41 mai ales ca stau in Drumul Taberei si o folosesc si eu, dar sa fim realisti !
Oameni buni, daca linia 41 vine la 2-3 minute atat cu 35 de ture cat si cu 40 de ture, nu-i mai normal sa aiba 35 de ture cu o viteza de deplasare mai mare decat 40 de ture cu o viteza mai mica iar vagoanele ramase sa fie distribuite pe alta(e) linii ? Pai ce nu va place viteza ? Sau poate va plac calatoriile care dureaza mult ? A nu se intelege ca am ceva cu linia 41 mai ales ca stau in Drumul Taberei si o folosesc si eu, dar sa fim realisti !
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Dominatrix
linia 69 wrote:Sigur ca e mai normal. dar RATB'ul "is a funny place". Sa nu uitam si de unii vatmani care merg la "cursa pierduta" pe linia 41, din cauza prelungirii artificiale a duratei semicursei, dupa ce tot ei au cerut acest lucru...
Oameni buni, daca linia 41 vine la 2-3 minute atat cu 35 de ture cat si cu 40 de ture, nu-i mai normal sa aiba 35 de ture cu o viteza de deplasare mai mare decat 40 de ture cu o viteza mai mica iar vagoanele ramase sa fie distribuite pe alta(e) linii ?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Gabi23
Unele din vagoane de la Dep. Giurgiului isi schimba afisajul la retrageri afisand linia 32 pana la Dep. Alexandria. E o practica foarte des intalnita si nu este nimic rau in asta.
Mai exista si posibilitatea ca sa fi circulat pe linia 32, cum vagoanele sunt in acelasi depou si 317 era disponibil a fost folosit. Nu-i ceva neobinuit au mai fost n cazuri de vagoane impumutate cu ziua. Mai plauzibila e insa prima varianta.
Unele din vagoane de la Dep. Giurgiului isi schimba afisajul la retrageri afisand linia 32 pana la Dep. Alexandria. E o practica foarte des intalnita si nu este nimic rau in asta.
Mai exista si posibilitatea ca sa fi circulat pe linia 32, cum vagoanele sunt in acelasi depou si 317 era disponibil a fost folosit. Nu-i ceva neobinuit au mai fost n cazuri de vagoane impumutate cu ziua. Mai plauzibila e insa prima varianta.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Utilizator anonim
Luna asta pe linia 11 sunt titulare vagoanele 136, 306 si 4004. Totusi oricand se poate lua decizia ca Depoul Dudesti sa preia turele de CH PPC din linia 11.
Luna asta pe linia 11 sunt titulare vagoanele 136, 306 si 4004. Totusi oricand se poate lua decizia ca Depoul Dudesti sa preia turele de CH PPC din linia 11.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Utilizator anonim
Sau nu vor mai trimite clasice pe 34 cei de la Dudesti, la momentul de fata zilnic circula minim 3 clasice din cauza ca sunt CH PPC care mai stau cu diverse defecte sau tamponate.
Sau nu vor mai trimite clasice pe 34 cei de la Dudesti, la momentul de fata zilnic circula minim 3 clasice din cauza ca sunt CH PPC care mai stau cu diverse defecte sau tamponate.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Gabi23
Cel putin Victoria a pierdut cam jumatate din ture pe linia 34...
Cel putin Victoria a pierdut cam jumatate din ture pe linia 34...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Utilizator anonim
Pe care le-a bagat pe linia 16, cel putin o parte
Gabi23 wrote:
Cel putin Victoria a pierdut cam jumatate din ture pe linia 34...
Pe care le-a bagat pe linia 16, cel putin o parte
- linia 69
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
linia 69
Stie cineva cate ture de la Depoul Dudesti si cate de la Depoul Victoria sunt in prezent pe linia 34 (dupa scurtarea traseului) ? Multumesc anticipat.
Stie cineva cate ture de la Depoul Dudesti si cate de la Depoul Victoria sunt in prezent pe linia 34 (dupa scurtarea traseului) ? Multumesc anticipat.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Utilizator anonim
12 Dudesti si 8 Victoria, asa raman si de la 1 februarie.
De asemenea incepand cu 1 februarie Depoul Alexandria nu va mai deservi linia 11 cu CH PPC, astfel cele 3 vagoane care au circulat pe linia 11 se intorc ca titulare pe linia 41 iar pe linia 11 nu vor mai circula deloc CH PPC. De asemenea in februarie avem titular CH PPC pe linia 32 vagonul 4009, turul 17 in zi lucratoare si 6 in zi de lucru. Pe linia 32 circula 20 de ture.
Cu aceasta ocazie numarul vagoanelor de FAUR care circula pe linia 41 va scade si nu vor mai fi vagoane titulare clasice inafara de 282 si 324. 285 desi are pantograf nou nu va fi nici el titular dar probabil va circula ca rezerva.
linia 69 wrote:
Stie cineva cate ture de la Depoul Dudesti si cate de la Depoul Victoria sunt in prezent pe linia 34 (dupa scurtarea traseului) ? Multumesc anticipat.
12 Dudesti si 8 Victoria, asa raman si de la 1 februarie.
De asemenea incepand cu 1 februarie Depoul Alexandria nu va mai deservi linia 11 cu CH PPC, astfel cele 3 vagoane care au circulat pe linia 11 se intorc ca titulare pe linia 41 iar pe linia 11 nu vor mai circula deloc CH PPC. De asemenea in februarie avem titular CH PPC pe linia 32 vagonul 4009, turul 17 in zi lucratoare si 6 in zi de lucru. Pe linia 32 circula 20 de ture.
Cu aceasta ocazie numarul vagoanelor de FAUR care circula pe linia 41 va scade si nu vor mai fi vagoane titulare clasice inafara de 282 si 324. 285 desi are pantograf nou nu va fi nici el titular dar probabil va circula ca rezerva.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Utilizator anonim
Pe 11 nu avea cum sa fie, daca se baga Dudesti intra cu 1 februarie, nu se schimba repartizarea in timpul lunii.
Pe 11 nu avea cum sa fie, daca se baga Dudesti intra cu 1 februarie, nu se schimba repartizarea in timpul lunii.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Dominatrix
Utilizator anonim wrote:Deci din 19 CH-PPC'uri la Dudesti, nu se pot asigura nici macar 12 vagoane pentru linia 34? Restul ce fac? Fiindca mi-e greu sa cred ca sunt toate tamponate sau cu geamuri sparte, de exemplu...
Nu, zilnic sunt minim 2 vagoane clasice, 267 e titular pe 34 aproape mereu.
📖 Pagination options