Topic: Interstatia Tudor Vladimirescu (DT34) - Parc Drumul Taberei
393 posts, 145315 views
📖 Pagination options
- orex
-
Posted:
-
Re: Interstatia Tudor Vladimirescu (DT34) - Parc Drumul Tabe
orex
Sina e clar montata ca altfel n-aveau cum sa savarseasca lucrarile de infrastructura si suprastructura ”cale de rulare” pana la cele doua capete (Raul Doamnei, respectiv V. Ialomitei). Cuponele de sina au venit cu drezina dinspre Izvor, deci au trecut de interstatia DT 34 (Nu-mi place T. Vladimirescu ca n-are nicio relevanta-n zona)-Parc! Care-i impedimentul sa fie validat sistemul pe segmente?! Niciunul!
Sina e clar montata ca altfel n-aveau cum sa savarseasca lucrarile de infrastructura si suprastructura ”cale de rulare” pana la cele doua capete (Raul Doamnei, respectiv V. Ialomitei). Cuponele de sina au venit cu drezina dinspre Izvor, deci au trecut de interstatia DT 34 (Nu-mi place T. Vladimirescu ca n-are nicio relevanta-n zona)-Parc! Care-i impedimentul sa fie validat sistemul pe segmente?! Niciunul!
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Interstatia Tudor Vladimirescu (DT34) - Parc Drumul Tabe
Stefan28
Deci, dacă tot nu este pusă linia între Tudor Vladimirescu și Parc Drumul Taberei, de ce s-au grăbit să pună IVE pe M3?
Deci, dacă tot nu este pusă linia între Tudor Vladimirescu și Parc Drumul Taberei, de ce s-au grăbit să pună IVE pe M3?
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Interstatia Tudor Vladimirescu (DT34) - Parc Drumul Tabe
Adrian Rosca
@orex, pe portiunea respectiva linia a fost montata provizoriu pe traverse din lemn si pat din piatra sau balast. Acum balastul a fost excavat pentru a se putea lucra la racordurile cu CV. Daca nu au dus macar o rama si o drezina care sa o impinga dincolo de intrerupere inainte de a scoate linia provizorie, cum sa faca probele la rece cu rama acolo, prin teleportare? De probe la cald nu cred ca poate fi vorba pana nu se intregeste sina a treia.
@orex, pe portiunea respectiva linia a fost montata provizoriu pe traverse din lemn si pat din piatra sau balast. Acum balastul a fost excavat pentru a se putea lucra la racordurile cu CV. Daca nu au dus macar o rama si o drezina care sa o impinga dincolo de intrerupere inainte de a scoate linia provizorie, cum sa faca probele la rece cu rama acolo, prin teleportare? De probe la cald nu cred ca poate fi vorba pana nu se intregeste sina a treia.
- orex
-
Posted:
-
Re: Interstatia Tudor Vladimirescu (DT34) - Parc Drumul Tabe
orex
Tudor Vladimirescu e in AVAL, nu in AMONTE de CV, da?
Tudor Vladimirescu e in AVAL, nu in AMONTE de CV, da?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Interstatia Tudor Vladimirescu (DT34) - Parc Drumul Tabe
andrei11
Hai să lămurim un lucru.
1) Șinele sunt montate cap - coadă, uitați o dovadă de la Romancierilor
În dreptul CV - urilor or fi montat linii provizorii.
2) Linia de alimentare ( Șina 3 ) n-are nicio legătură cu CV - urile, poate să lipsească pe o lungime de 15 - 16 m.
Ca aici, la intrarea în stația Unirii M1/3, accesul dinspre Izvor.
Hai să lămurim un lucru.
1) Șinele sunt montate cap - coadă, uitați o dovadă de la Romancierilor
201.jpg (59.34 KB; downloaded 3105 times)
În dreptul CV - urilor or fi montat linii provizorii.
2) Linia de alimentare ( Șina 3 ) n-are nicio legătură cu CV - urile, poate să lipsească pe o lungime de 15 - 16 m.
Ca aici, la intrarea în stația Unirii M1/3, accesul dinspre Izvor.
202.jpg (196.04 KB; downloaded 3106 times)
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Interstatia Tudor Vladimirescu (DT34) - Parc Drumul Tabe
Adrian Rosca
Sina a treia are si ea nevoie de niste puncte de alimentare si o anumita continuitate pe tronsoane, conform proiectului. Si pun pariu ca in dreptul CV nu a fost proiectata nicio discontinuitate, pentru ca nu exista niciun motiv pentru asta.
Si da, presupanand ca in dreptul CV Eroilor 2- Academia Militara linia a fost montata, in momentul de fata linia e montata cap-coada, cu o mica exceptie care strict teoretic poate pune probleme circulatiei trenurilor
Sina a treia are si ea nevoie de niste puncte de alimentare si o anumita continuitate pe tronsoane, conform proiectului. Si pun pariu ca in dreptul CV nu a fost proiectata nicio discontinuitate, pentru ca nu exista niciun motiv pentru asta.
Si da, presupanand ca in dreptul CV Eroilor 2- Academia Militara linia a fost montata, in momentul de fata linia e montata cap-coada, cu o mica exceptie care strict teoretic poate pune probleme circulatiei trenurilor
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Interstatia Tudor Vladimirescu (DT34) - Parc Drumul Tabe
andrei11
Adriane, continuitate îi asiguri extrem de simplu, îți trebuie un cablu "tras" pe pereți. Improvizație de șantier. Alimentarea se face din cele două capete ale tunelului ( din cele 2 stații ), nu cred că există alimentare și în tunel.
Adriane, continuitate îi asiguri extrem de simplu, îți trebuie un cablu "tras" pe pereți. Improvizație de șantier. Alimentarea se face din cele două capete ale tunelului ( din cele 2 stații ), nu cred că există alimentare și în tunel.
203.jpg (100.27 KB; downloaded 3081 times)
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Interstatia Tudor Vladimirescu (DT34) - Parc Drumul Tabe
Adrian Rosca
Andrei, iti trebuie un curs SSM, pentru a constientiza riscurile improvizatiilor la instalatiile electrice in zonele de lucru. Stai linistit, nu o sa fie montat un astfel de cablu in zona cu pricina, slava Domnului, doar pentru a da "satisfactie" unui politruc, fie el si minstru al transporturilor.
Andrei, iti trebuie un curs SSM, pentru a constientiza riscurile improvizatiilor la instalatiile electrice in zonele de lucru. Stai linistit, nu o sa fie montat un astfel de cablu in zona cu pricina, slava Domnului, doar pentru a da "satisfactie" unui politruc, fie el si minstru al transporturilor.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Interstatia Tudor Vladimirescu (DT34) - Parc Drumul Tabe
andrei11
Am mai multe cursuri SSM la activ decât îți imaginezi, oricum aici e o contradicție:
1) Când se lucrează la CV din tunel n-ai cum să ai tensiune pe șina 3 cu sau fără întrerupere a ei.
2) Când se fac probe cu trenuri în circulație categoric nu se lucrează la CV din tunel.
3) Improvizația e blindată din punct de vedere al SSM - ului, îți amintesc două lucruri :
- TBM - ul care a săpat tunelul tot cu curent a lucrat, că doar nu avea motor Diesel în dotare. Și nu avea curentul la el, tot printr-un cablu ajungea la "cârtiță"
- Cablul propus de mine e izolat, , neizolate sunt numai prinderea efectivă de șina 3.
Habar n-am:
Șina 3 e izolată, partea neizolată fiind numai pe dedesubt ( unde intră în contact cu patina metroului ) ? Sau toată șina a 3 - a e neizolată ?
_____________________
PS: Am mai multe cursuri de SSM, inclusiv unul postuniversitar. Unde nu sunt acceptați decât inginerii absolvenți de Politehnică / constructori. ( Deci inginerii agronomi / Universitarii / ASE / Juriștii / alte persoane cu studii superioare n-au ce căuta ).
Am mai multe cursuri SSM la activ decât îți imaginezi, oricum aici e o contradicție:
1) Când se lucrează la CV din tunel n-ai cum să ai tensiune pe șina 3 cu sau fără întrerupere a ei.
2) Când se fac probe cu trenuri în circulație categoric nu se lucrează la CV din tunel.
3) Improvizația e blindată din punct de vedere al SSM - ului, îți amintesc două lucruri :
- TBM - ul care a săpat tunelul tot cu curent a lucrat, că doar nu avea motor Diesel în dotare. Și nu avea curentul la el, tot printr-un cablu ajungea la "cârtiță"
- Cablul propus de mine e izolat, , neizolate sunt numai prinderea efectivă de șina 3.
Habar n-am:
Șina 3 e izolată, partea neizolată fiind numai pe dedesubt ( unde intră în contact cu patina metroului ) ? Sau toată șina a 3 - a e neizolată ?
_____________________
PS: Am mai multe cursuri de SSM, inclusiv unul postuniversitar. Unde nu sunt acceptați decât inginerii absolvenți de Politehnică / constructori. ( Deci inginerii agronomi / Universitarii / ASE / Juriștii / alte persoane cu studii superioare n-au ce căuta ).
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Interstatia Tudor Vladimirescu (DT34) - Parc Drumul Tabe
Adrian Rosca
Te contrazici singur. Pasii firesti si normali sunt urmatorii:
- se finalizeaza galeria de ventilatie si racordul la statia de pompare de sub radierul tunelului;
- se monteaza linia si se betoneaza suprastructura ei;
- se monteaza sina a treia si restul de cabluri din tunel;
- se fac probele de gabarit, la "rece";
- se "da drumul" la curent si se fac probele la "cald".
- se fac probele la sistemul de automatizare.
Te contrazici singur. Pasii firesti si normali sunt urmatorii:
- se finalizeaza galeria de ventilatie si racordul la statia de pompare de sub radierul tunelului;
- se monteaza linia si se betoneaza suprastructura ei;
- se monteaza sina a treia si restul de cabluri din tunel;
- se fac probele de gabarit, la "rece";
- se "da drumul" la curent si se fac probele la "cald".
- se fac probele la sistemul de automatizare.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Interstatia Tudor Vladimirescu (DT34) - Parc Drumul Tabe
andrei11
Tu n-ai auzit de "Drumurile Critice" ?. În socialismul decăzut materia se numea << Planificarea și Conducerea intreprinderilor >>, acum, în Capitalism s-a rebotezat în << Drumul Critic >>. Era un curs cu examen în anul V ( un semestru ).
Doar nu o să te țină în loc o CV și o să aștepți până ce e gata ca să faci probele cu metrourile / ATO, macazele / etc. !
Ce-ai înșirat tu acolo e valabil în teorie, dacă joci un joc pe calculator.
Ce, Ford a așteptat autostrada Craiova - Pitești - București - Sibiu ca să dea drumul la producție ? S-a reorientat și fără autostradă.
Tu n-ai auzit de "Drumurile Critice" ?. În socialismul decăzut materia se numea << Planificarea și Conducerea intreprinderilor >>, acum, în Capitalism s-a rebotezat în << Drumul Critic >>. Era un curs cu examen în anul V ( un semestru ).
Doar nu o să te țină în loc o CV și o să aștepți până ce e gata ca să faci probele cu metrourile / ATO, macazele / etc. !
Ce-ai înșirat tu acolo e valabil în teorie, dacă joci un joc pe calculator.
Ce, Ford a așteptat autostrada Craiova - Pitești - București - Sibiu ca să dea drumul la producție ? S-a reorientat și fără autostradă.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Interstatia Tudor Vladimirescu (DT34) - Parc Drumul Tabe
TibiV
Andrei11,
sorry, dar Adrian Rosca are perfecta dreptate...
Ford a avut alternative "suptraterane" (sosea, CF).
M5 NU are asa ceva. (Repet: NU, NU exista alternative! Atunci de ce .... am fi facut M5 ?!?!....)
La fel de mult regret faptul ca fondatorul forumului "a muscat" ineptia cu iunie.. NU doar teste in iunie, ci PUNERE IN FUNCTIUNE in iuNie!...
https://mobilitate.eu/trenurile-bombardier-probele-m5/
Sa imi fie cu iertare, dar daca M5 va fi pusa in functiune la finalul iunie 2020 eu voi da de baut "din partea casei" tuturor membrilor bronze & silver & gold ai forumului...
Bine, poate sunt eu carcotas, si poate era vorba doar despre o inugurare FARA calatori...
Andrei11,
sorry, dar Adrian Rosca are perfecta dreptate...
Ford a avut alternative "suptraterane" (sosea, CF).
M5 NU are asa ceva. (Repet: NU, NU exista alternative! Atunci de ce .... am fi facut M5 ?!?!....)
La fel de mult regret faptul ca fondatorul forumului "a muscat" ineptia cu iunie.. NU doar teste in iunie, ci PUNERE IN FUNCTIUNE in iuNie!...
https://mobilitate.eu/trenurile-bombardier-probele-m5/
Se apropie ziua mult așteptată a inaugurării M5 Drumul Taberei – Eroilor, probele cu tensiune și trenuri fiind deja pregătite din luna mai,inaugurarea fiind programată la finalul lunii iunie 2020
Sa imi fie cu iertare, dar daca M5 va fi pusa in functiune la finalul iunie 2020 eu voi da de baut "din partea casei" tuturor membrilor bronze & silver & gold ai forumului...
Bine, poate sunt eu carcotas, si poate era vorba doar despre o inugurare FARA calatori...
- orex
-
Posted:
-
Re: Interstatia Tudor Vladimirescu (DT34) - Parc Drumul Tabe
orex
Da, de la ”gold” in sus domnu, ca-i mai ieftin!
PS
Cati aveti PRIZA in BAIE?!
Da, de la ”gold” in sus domnu, ca-i mai ieftin!
PS
Cati aveti PRIZA in BAIE?!
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Interstatia Tudor Vladimirescu (DT34) - Parc Drumul Tabe
TibiV
Nu e o problema...
Mi-e teama ca o sa beau berea singur, prin decembrie/ianuarie...
Nu e o problema...
Mi-e teama ca o sa beau berea singur, prin decembrie/ianuarie...
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
M5 • Tronsonul Drumul Taberei - Eroilor • Lucrări în 2011-2020
•
Choose destination