Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006

 

Topic: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei (2018-2020)

289 posts, 100262 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 15 16 17 18 19 20 21
 
 

📖 Pagination options

Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei andrei11

Se pare că stâlpii au  fost reabilitați în totalitate.
1a.jpg (95.51 KB; downloaded 3198 times)
2.jpg (157.21 KB; downloaded 3196 times)
3.jpg (116.94 KB; downloaded 3195 times)

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei Adrian Rosca

Nu inteleg nici in ruptul capului de ce stalpii nu au fost camasuiti pana sus  :?:  :?:  :?:

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei TibiV

Poate au incercat reteta "solidului de egala rezistenta"...
Ma rog, in poza este pe dos (cu susul in jos fata de "topic") dar cei "de meserie" stiu ideea...




Pe site-ul unde am gasit poza cel mai mult mi-a placut "motto"-ul: "meseria se fura - INGINERIA SE INVATA"

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei andrei11

Degradarea stratului proctetor de beton era numai la baza lor ( intemperii / sare / zăpadă / blablabla ) sus stratul protector era intact.

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei Adrian Rosca

Au intrebat si altii ce-i cu stalpii aia consolidati doar partial si i-au transmis curiozitatea si domnului Bulfon. Sa vedem daca obtine vreun raspuns de la CFR sau constructor.

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei TibiV

Daca are careva tupeul sa raspunda cu"solidul de egala rezistentra", este clar ca sunt super-incompetenti,,,,

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei subway guru

Explicatiile vin de la corpul de control
https://clubferoviar.ro/corpul-de-contr ... pectie-ef/
Corpul de Control al prim-ministrului Ludovic Orban a dat luni publicității concluziile unui raport de inspecție efectuat la compania CFR SA. Una dintre concluzii a fost că expertizarea podului Constanța din București nu a cuprins și fundațiile acestuia, fapt contrar prevederilor legale.

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei Adrian Rosca

De pe pagina de FB a domnului Bulfon:

La postarea din 24 mai 2020 în care am prezentat stadiul lucrărilor de la Pasajul rutier de sub Podul Constanța, din mai multe comentarii, s-a născut întrebarea: de ce consolidarea stâlpilor s-a făcut doar pe pe 2/3 din înălțimea lor?

Astfel, pentru a avea răspuns la întrebarea ridicată, am apelet la experiența unor specialiști - unul fiind chiar de la firma care se ocupă de aceste lucrări - Infra Systems Proiect SRL, iar celălalt, un inginer structurist.
Ambii mi-au spus că eforturile de forfecare la elementele de rezistență, în cazul acesta pilele (stâlpi), se manifestă în treimea inferioară a lor. De altfel, acest lucru se poate observa și în fotografiile atașate care sunt din 2017, în care se vede clar că deteriorarea stâlpilor în partea inferioară, este evidentă.
Doar stălpii dubli de capăt au fost consolidați pe toată înălțimea, iar cei intermediari pe 2/3, comportamentul la efort având același rezultat ca în cazul consolidării pe toată înălțimea, dar se reduc costurile cu materialele și manopera.

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei Albert

Îți dai seama ce costuri mari implicau montarea a niște fier beton si turnat niște ciment?

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei andrei11

N-ai citit ce scrie ?
...iar [ stâlpii ] intermediari pe 2/3, comportamentul la efort având același rezultat ca în cazul consolidării pe toată înălțimea...

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei Adrian Rosca

S-au aplicat Directivele Tovarasului: "ieconomie". Ca arata ca naiba, nu intereseaza pe nimeni.

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei Albert

andrei11, eu înțeleg ce zici, dar totusi. Cum sa consolidezi asa? Am inteles, poate din punct de vedere structural e același lucru, dar din punct de vedere estetic e de ras. E ca și cum mi-as zugrăvi doar 2/3 din perete ca tot aia e. Iar motivul cu economia e strigător la cer... Adică ai un pod unde cetățenii așteaptă de peste 10 ani consolidarea lui, iar când in final te apuci, faci doar 2/3 din el? Ca sa nu mai zic ca lucrarea e făcută de mântuială. Nicidecum ca un șantier finalizat in anul 2020.

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei Adrian Rosca

Nu stiu daca va mai amintiti, dar pe cand era Gherasim primar la sectorul 1, s-a dat cu o mana de vopsea peste crapaturi si au plantat un panou pe care scria "Lucrare reabilitata de primarul Vasile Gherasim" Asa ca se poate si mai rau.

 


Go to page:  1  ... 15 16 17 18 19 20 21
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări finalizate începând cu anul 2006  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433302 posts in 5394 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use