Topic: Otokar Kent C - 10
454 posts, 179499 views
📖 Pagination options
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
PaulIP
Cele de 12 m au, conform phototrans.eu, motor Deutz TCD2013 L06 4V si cutie Voith D864.5. Mie imi si par a suna diferit.
Cele de 12 m au, conform phototrans.eu, motor Deutz TCD2013 L06 4V si cutie Voith D864.5. Mie imi si par a suna diferit.
- WT_fan06
-
Posted:
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
punmeister
Pe phototrans.eu sunt trecute prost. Deutz aveau alea vechi care erau Euro 5.
Pe phototrans.eu sunt trecute prost. Deutz aveau alea vechi care erau Euro 5.
- PaulIP
-
Posted:
-
- punmeister
-
Posted:
-
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Otokar Kent C - 10
Andrei Andraș
Eu aici de față le-am adăugat pe toate. În lipsă de altă configurație din baza lor de date, am pus-o pe aia. Iar pentru a adăuga noi configurații trebuie aprobări care durează și un an sau chiar nu te va băga nimeni în seamă (eu cerându-le în 2018 să adauge la secțiunea de modernizări și transformarea făcută de Astra autobuzelor din Cluj, pentru că acum cele transformate sunt, în continuare, la rubrica autobuze). De la început mi s-a părut ciudat cum același model de autobuz (Kent), dar de construcție diferită, să aibă 2 motoare diferite și 2 cutii de viteze, dar nu am avut ce face. Oricum, contează firma și modelul autobuzului, mai puțin motorizările.
punmeister wrote:
Pe phototrans.eu sunt trecute prost.
Eu aici de față le-am adăugat pe toate. În lipsă de altă configurație din baza lor de date, am pus-o pe aia. Iar pentru a adăuga noi configurații trebuie aprobări care durează și un an sau chiar nu te va băga nimeni în seamă (eu cerându-le în 2018 să adauge la secțiunea de modernizări și transformarea făcută de Astra autobuzelor din Cluj, pentru că acum cele transformate sunt, în continuare, la rubrica autobuze). De la început mi s-a părut ciudat cum același model de autobuz (Kent), dar de construcție diferită, să aibă 2 motoare diferite și 2 cutii de viteze, dar nu am avut ce face. Oricum, contează firma și modelul autobuzului, mai puțin motorizările.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
V2A
Un nou mod de afișare a devierilor de traseu:
Am văzut și un Kent C-12 cu 784DEV.
(mesaj editat de admin - remedierea fotografiei atasate)
Un nou mod de afișare a devierilor de traseu:
Am văzut și un Kent C-12 cu 784DEV.
#6342 - 361DEV - 24.05.2020.jpg (496.3 KB; downloaded 4446 times)
(mesaj editat de admin - remedierea fotografiei atasate)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
Utilizator anonim
De maine toate autobuzele revin pe liniile urbane normale dupa ce Turile au fost suspendate.
De maine toate autobuzele revin pe liniile urbane normale dupa ce Turile au fost suspendate.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
Gabi23
Oricum sunt folosite aiurea datorită celor care le scot efectiv în traseu. Inclusiv în weekend, când sunt ture reduse, pe 282 circula #6335, în timp ce în garaj stăteau Kent 12 / Citaro E4.
.
Oricum sunt folosite aiurea datorită celor care le scot efectiv în traseu. Inclusiv în weekend, când sunt ture reduse, pe 282 circula #6335, în timp ce în garaj stăteau Kent 12 / Citaro E4.
6335 - 282 - 18.10.2020.JPG (362.94 KB; downloaded 3871 times)
- mariann
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
mariann
Apropo de repartizare aiurea. Am vazut aceste autobuze in 381 cand ar putea fi foarte bine sa fie repartizate in 241 unde surpriza sunt de 12 m repartizate. Eu unul nu am vazut mai mult de 15-20 de calatori in aceste autobuze iar dimineata au un interval de succedere impresionant cam la 8-10 minute. Exemplu: in fiecare dimineata la Aparatorii Patriei ajunge unul la 06.47 si unul la 06.55
Apropo de repartizare aiurea. Am vazut aceste autobuze in 381 cand ar putea fi foarte bine sa fie repartizate in 241 unde surpriza sunt de 12 m repartizate. Eu unul nu am vazut mai mult de 15-20 de calatori in aceste autobuze iar dimineata au un interval de succedere impresionant cam la 8-10 minute. Exemplu: in fiecare dimineata la Aparatorii Patriei ajunge unul la 06.47 si unul la 06.55
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
Utilizator anonim
Chiar dimineata am mers cu 6318 in 381. Desi imi plac mult Otokar, nu prea se preteaza cam deloc la linii grele cele de 10m mai ales din cauza numarului mai mic de usi. Pot circula lejer pe o gramada de linii locale.
Chiar dimineata am mers cu 6318 in 381. Desi imi plac mult Otokar, nu prea se preteaza cam deloc la linii grele cele de 10m mai ales din cauza numarului mai mic de usi. Pot circula lejer pe o gramada de linii locale.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
anndrei
In linia 106, unde ar trebui sa fie turate in permanenta circula niste Euro 3 daramate. Unele nu mai au nici curelele de sustinere din salon. Au autobuze noi, ramase din liniile ce au primit Hybrid dar tot cu troacele vechi defileaza. Cine face repartizarile autobuzelor pe linii ar trebui sa-si dea demisia ca nu se pricepe.
In linia 106, unde ar trebui sa fie turate in permanenta circula niste Euro 3 daramate. Unele nu mai au nici curelele de sustinere din salon. Au autobuze noi, ramase din liniile ce au primit Hybrid dar tot cu troacele vechi defileaza. Cine face repartizarile autobuzelor pe linii ar trebui sa-si dea demisia ca nu se pricepe.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
cris_m
Punctual, la Militari de unde ai adus exemplul, cam tot ce a fost din 178 a migrat preponderent in 137, aceasta linie fiind acum la Militari (nu mai e 50-50 cu Ferentari). Restul turelor "eliberate" au migrat spre navete (605, 641)... Vad ca e moda acum de a deservi navetele cu Otokare, in ciuda faptului ca unele nu au asa "popularitate" (vezi 667 de exemplu).
Punctual, la Militari de unde ai adus exemplul, cam tot ce a fost din 178 a migrat preponderent in 137, aceasta linie fiind acum la Militari (nu mai e 50-50 cu Ferentari). Restul turelor "eliberate" au migrat spre navete (605, 641)... Vad ca e moda acum de a deservi navetele cu Otokare, in ciuda faptului ca unele nu au asa "popularitate" (vezi 667 de exemplu).
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
anndrei
Teoretic in linia 137 nu ar avea ce sa caute Kent C10 si nici in linia 641.
Teoretic in linia 137 nu ar avea ce sa caute Kent C10 si nici in linia 641.
📖 Pagination options