Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiStrăpungere Str. Brașov - Șos. Alexandriei și pasaj la Bd. Ghencea

 

Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

174 posts, 90386 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului URANUS

Ohoho ce dezvoltari imobiliare or sa apara acolo (dupa criza economica) intre Ghencea si Alexandriei mai ales dupa ce se va dezvolta bine si infrastructura...

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andreiiul

In zona respectiva anunta Daniel Florea ca face un cartier cu 40.000 de unitati locative. Daca e facut de primarie, poate va fi facut si cu cap. Adica mai intai infrastructura si apoi constructii in sine (sper sa fie asa).  Fiind vorba de 40.000 de unitati locative, daca ne orientam pe trend-ul actual de constructie vom avea undeva aproape de 1000 de blocuri (media e cam de 40 de ap/bloc).
https://www.dcnews.ro/bucuresti-sector- ... 64382.html

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului realistul

Daca zice Florea...se vor face doar blocuri. Din păcate.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Goldmund

1 -Bucuresti este un oras supraaglomerat, unul dintre orasele cele mai dens construite din UE.(am mai dat aceste exemple, dar acum sunt vitale: Varsovia -517km/p cuo pop. cca 1.7milioane loc.; Oslo(nu e in UE, dar e mai mult decat Bulgaria, tara care nu e in Schengen!) 454km/p cu o pop. cca 700mii loc.; Budapesta 525km/p, cu p pop de 1.7miioane loc.; Zagreb:641km/p cu o pop. de cca 1.2milioane loc. cu aglomeratia din jur; Bucuresti:228km/p cu o pop peste 1.8milioane de loc.!!!)
2 - avand un astfel de loc "viran"(a apartinut in mare parte Comandamentului Armatei a 2-a) exista mai multe variante, greu de ignorat:
- un parc imens, traversat de acel bulevard, parcul flancat cu ceva blocuri pe margini, doar la periferia parcului, un fel ingenios de Central Park!...
- un parc central, pe margini un orasel al stiintei si tehnologiei(vedem bine cum se ajunge in oraselul Magurele din centrul capitalei, trecand printr-un cartier sarac, peste o sosea de centura cu doar o banda /sens, totul aducand aminte de o tara f.f. saraca), cu cateva turnuri de birouri si de locuit, cu o arhitectura contemporana cu cea din Vest(!!), pastrand bulevardul din Brasov spre Alexandriei. 90% din suprafata terenului parc!
- sau un tunel pe axa viitorului bulevard,iar la suprafata si mai mult "verdeata". Tot la fel, la marginile parcului blocuri a la New York - de ce nu?

Clima se va incalzi rapid(nu am dorit-o si nu am incurajat alarmistii de verzi care ne tot sugereaza si doresc doar interziceri!), se simte deja, iar orasele cele mai "inghesuite" vor avea pe zeci de ani cel mai greu, cu un aer vara neinspirabil, cu veri caniculare de peste 40 grade C. luni de zile...(ce mult as dori ca acesti fanatici de ecologisti sa se insele; dar daca e adevarat fie si in parte ce spun acesti activisti de partid?! - noi cum ne pregatim? Nu mai este importanta sanatatea oamenilor? sau este importanta doar la corona, iar la calavarul care vine ne doare in spitz? Pomi cat mai multi si nu ajuta nici un milion de noi pomi, daca pe terenul acela se construiesc 1000 de blocuri(!) Doamne, da-le minte!
Toti bucurestenii care gandesc si muncesc in acest oras ar trebui deja sa demonstreze, zi si noapte pentru aceste lucruri vitale in dezvoltarea acestui oras inghesuit si poluat si f. "fierbinte" vara de vara...Nu are destule "campuri" regiunea Ilfov pentru a construi cele o mie de blocuri? Mii de case stau sa cada prin centrul Bucurestiului(centru fiind in primul inel rutier al capitalei), nu e posibil ca fiecare parc, sau zona libera sa fie in atentia "rechinilor"imobiliari, iar miile de case din centru sa nu prezinte nici o importanta valoroasa...Suntem oamenii stepelor sa construim doar in "campie"si prin foste parcuri?!

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Valentin

Sunt de acord cu tine, dar partial.

1. sunt de acord cu un parc chiar daca Parc D.T. nu e foarte departe si as mai adauga spatiu verde prin latirea strazii/bulevardului mai mult decat e acum. In asa fel incat sa avem lipit de trotuar un spatiu verde generos in latime, pista de bicicleta si abia apoi masini/tramvai etc. Parcarile viitoarelor "blocuri" le-as obliga sa fie subterane toate, iar distanta dintre cladiri sa fie stabilita obligatoriu la XYZ metri, incat sa nu mai fie inghesuite si o alta distanta obligatorie as introduce-o intre trotuar si intrarea in ansamblu. Discutabil aici ce distanta, dar cu siguranta una suficient de mare astfel incat sa avem spatii verzi intre totuar si bloc. Trotuarul bulevardului ar trebui flancat de copaci/gard viu/verde,gazon, etc.

Ar fi pacat sa nu se impuna niste conditii exigente acum, unui bulevard nou pentru a nu repeta greselile din alte parti ale orasului.

2. nu sunt de acord la partea despre clima din urmatoarele puncte de vedere:
- orasele inghesuite sunt incalzite "mai mult" decat acum X,Y,Z ani pentru ca s-a tot asfaltat,construit, distrus spatiile verzi, factorul problema fiind defapt asfaltul si lipsa gazonului/ierbii,pomilor, etc. Clima sau defapt modificarea ei are, d.p.m.d.v. o influenta mai redusa fata de ce am zis eu.
- sunt curios cum s-a masurat nivelul de CO2, CO, NOx, SOx , a se adauga ce element chimic se doreste, acum 50 de ani de exemplu? sau acum 100? ca deja de la un punct nu exista masuratori. Okay, poate prin "statistica", dar ce certitudine avem ca statistica e corecta? Clima se "incalzeste", corect, dar temperatura de referinta care e? Cea de acum cati ani? Cine a masurat la 1400 temperatura? Prin statistica, raportata la ce interval de timp? Ce vreau sa zic e ca "incalzirea" n-are o temperatura de referinta corecta. Pământul s-a format în urmă cu peste 4,5 miliarde de ani, deci cum putem demonstra ca ceea ce se intampla nu are si o componenta naturala? Desi noi cand stam si ne uitam in jos vedem ca pamantul "nu se misca", el defapt tot oscileaza fata de soare (inafara de miscarea de rotatie), deci cum putem striga din rasputeri "incalzire" globala cauzata de activitatea umana, desi noi n-avem date corecte? Ce eroare avem in statisticile existente?
Inca o chestie, "incalzirea globala", are ca principal element chimic daunator CO2 , gaz cu efect de sera, bla bla. S-a uitat cineva cine are cele mai mari rezerve de carbune? Si cele mai multe centrale pe carbune? pont: China. Pentru a "stopa" incalzirea globala, e nevoie de eficienta energetica, fie ca vorbim de centrale, fie ca vorbim de masinile electrice/pe hidrogen si cine stie ce se m-ai inventeaza pe viitor.

Pozitia mea in raport cu "incalzirea globala" e de neincredere. Cel putin nu cu datele de acum.  Sunt de acord cu oprirea defrisarilor, dar cu implementarea unor parcuri speciale de taiat lemn ; sunt de acord cu masinile electrice/pe hidrogen, care, zic unii, polueaza "mai mult"  desi lucrul asta nu o sa dureze prea mult, fiindca muta emisiile din orase la periferie/in camp/in zone impadurite; sunt cu siguranta de acord cu implementarea unor parcuri/spatii verzi noi in oras.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Utilizator anonim

In prezent se lucreaza pe aproximativ 700 metri din proiect pana dupa limita unde va fi realizata o intersectie/giratoriu de unde se vor face arterele catre Dedeman si Stadion Steaua. Este si spatiul pentru linia de tramvai, se contureaza destul de bine lucrarea, ramane sa vedem cand se apuca de tot tronsonul si de pus linia de tramvai, probabil se va face ori licitatie ori va lucra o companie municipala.

Untitled1.jpg (344.91 KB; downloaded 3970 times)


Untitled2.jpg (303 KB; downloaded 3972 times)

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului orex

Licitatie clar, ca vezi cat este de in stare Compania Municipală Străzi, Poduri și Pasaje București sa finalizeze lucrarile de reabilitare la podul Grand. Cred ca a inteles si PMB asta, intrucat are in derulare licitatie pentru  reabilitarea infrastructurii de pe bd. g-ral. V. Milea ”Modernizare linie de tramvai pe B-dul G-ral Vasile Milea de la intersecţia cu B-dul Timişoara până în dreptul intrării în benzinăria OMV” pe care n-a mai dat-o din poignet subordonatei sale. N-au față sa ia o lucrare de la iarba!  :lol:  :lol:  :lol:

 


  • sss
  • Posted:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului sss

La viteza de melc a autoritatilor noastre, sunt 100% convins, ca tot ce se intampla acolo este pe banii Dedeman, care trebuie sa-si puna in functiune magazinul, n-au timp sa astepte dupa primarie.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului URANUS

Sunt foarte curios daca pe acei 700 de metri s-au tras si ceva utilitati (apa, canal, electrice, gaze, telecomunicatii) sau se va sparge tot in viitor pentru a le introduce?

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului danutzu_2910

^Pai nu trebuie decat sa citesti de la inceput, si sa te uiti pe poze...

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului orex

@Uranus
Vorbesti de fratii PAVĂL... ;)

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului URANUS

Sa vorbim cu fratii Paval sa finanteze toata lucrarea pana la Sos Alexandriei ca in felul acesta faciliteaza accesul clientilor si dinspre sud ca in baza PMB-ului..... :)

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului orex

Sincer, mai bine, asa, in ritmul consacrat autoritatilor locale din prezent!! Drumul Taberei e sugrumat de trafic, daramite sa mai ”tai”, inca o artera cu 2 benzi pe sens, spre si dinspre sos. Alexandriei, in care sa mai inghesui niste sute, poate mii de masini pe zi! Pana nu ”latesc” DNCB in zona sectoarelor 5 si 6, respectiv pana nu  largesc bd. Ghencea si prel. Ghencea, asa cum frumos arata pe hartie, o sa fie vai si amar daca se invrednicesc sa faca o strapungere Drumul Taberei-Alexandriei! Dar, pot pune ramasag si, d-aia stau linistit, ca acest deziderat va fi realizat poate peste un deceniu, la cum se misca lucrurile in ”Romania cu incetinitorul”!  :mrgreen:   :yes:  :yes:  :yes:

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Goldmund

orex,
Nici Drumul Taberei nu s-a facut intr-un an, doi, mai degraba in vreo 15-20 de ani incepand de la "Orizont" spre "Favorit", iar cu "plombe" si alte acareturi mai mult de 25 de ani....Mai tii minte cand troleibuzul 84 avea capatul la "Favorit" si apoi la "DT 34"?

Asta va fi un cartier care, daca se va face, se va face "privat", primaria doreste pentru prima data sa faca mai intai infrastructura, iar firmele private vor construi si in cca 10 ani vor fi gata daca exista cerere..

Problema este cea pe care ai descris-o tu cu aglomerarea cartierului si asa aglomerat, dar sa nu uitam, metroul va fi gata in curand..., noul cartier va avea transport in comun, insa marea problema ramane aceeasi:

lipsa unei autostrazi DNCB si nu mizeria existenta...Acea linie CF putea sa fie cea mai importanta linie CF din tara si tot trebuia scaosa in 1990(din 1990 si pana acum, cate trenuri au trecut pe ea?) si inceput un proiect pentru DNCB cu trei/patru benzi/sens, cu intersectii generoase pe mai multe niveluri si intreaga metropola nu ar fi avut problemele ingrozitoare pe care le are de vreo...25 de ani! S-a meritat mentinerea acelui ciot de cale ferata care face imposibila constructia DNCB?? Toate cartierele Bucurestiului au de suferit din cauza CFCB, dar mai ales zecile de cartiere de la marginea primului inel rutier al capitalei....

 


Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Străpungere Str. Brașov - Șos. Alexandriei și pasaj la Bd. Ghencea  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433206 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use