Infrastructura feroviară din RomâniaComplexul Feroviar BucureștiLegăturile feroviare Gara de Nord - Aeroport OtopeniRacordarea directă a aeroportului la rețeaua feroviară (noua legătură GdN - OTP)

 

Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

150 posts, 60763 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10 11
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

E mai scump cu peron central, ar fi trebuit construita mai multa structura.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului ByOnu

De ce ar fi fost mai bun un peron central? Nu este cam irelevant din moment ce vorbim despre o statie terminus?

Ma gandesc ca in varianta cu peroane laterale nu se amesteca fluxurile de pasageri care urca si coboara, asa cum se amesteca la Dristor 2, spre exemplu.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Asta dacă există peron dedicat. Atunci rebrusmentul va trebui făcut obligatoriu, nu se poate pleca de pe linia pe care a venit trenul. ( Așa cum am precizat ceva mai înainte, ca la stația de metrou GdN 1)

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Costin

Pai tocmai ca e mai bine cu peron central atat pentru călători (nu iti pasa pe unde urci, daca greșești peronul) cat si pentru exploatare (trenul pleaca inapoi de la oricare linie).

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului ByOnu

andrei11 wrote:
...nu se poate pleca de pe linia pe care a venit trenul


Costin wrote:
...trenul pleaca inapoi de la oricare linie


Pai cine spune ca in varianta actuala, cu peroane laterale, trenul nu poate pleca de la linia pe care a sosit? De fapt este singura varianta posibila.

Primul macaz de la noua statie terminus Otopeni este abia la ramificatia din linia principala, nu?

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

De la Gara Otopeni ( care va avea 2 linii ) pleacă o singură linie spre Mogoșoaia, NU două !
Rebrusment.jpg (64.58 KB; downloaded 3118 times)

Să analizăm acum schița.
Să presupunem că trenul se va gara la linia 1. Ce întâlnim aici ? Aici întâlnim oameni care vor aștepta trenul să ajungă în oraș. Evident că se va produce o înghesuială între cei care coboară din tren și cei care vor să urce.
Dacă se coboară laPeronul 1 și urcarea se face de la Peronul 2 trenul va trebui să facă manevrele 1 / 2/ 3.
_____________________
Varianta câștigătoare pentru peronul lateral este aceea în care trenul verde este deja în stație la peronul 2 gata de plecare și-l așteaptă pe trenul albastru să sosească în stație. ( fig 4 )
Evident că << tura viitoare >>  va fi invers, trenul albastru de la linia 1 așteaptă trenul verde care va sosi la linia 2 ca să plece spre oraș.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului ByOnu

Scenariul in care un peron va fi doar pentru debarcare si celalt doar pentru imbarcare este absolut nerealist. Nu este la ca pe M2 unde rebrusmentul in sine are loc dupa statie.

Discutam insa degeaba fara sa stim urmatoarele:
- intervalele de succedare
- numarul de garnituri

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

N-are a face intervalul de succedare / numărul de garnituri. Sunt numai două posibilități,
1-2-3.
Sau
4.
Intervalul de succedare este ușor de calculat, există linie dublă numai de la joncțiune la Gara Mogoșoaia, asta numai dacă se vor monta 3 schimbătoare de cale, în rest este linie simplă. Două  gări pe parcurs, Mogoșoaia și Pajura H. De la Mogoșoaia ar mai fi o variantă spre Gara de Nord dar ocolește și nu mai știu dacă este funcțională. Și oricum se suprapune de la București Triaj hm cu linia care se duce spre Roșiori.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului ByOnu

Suntem oameni seriosi. Cum ar putea crede cineva ca va fi 1.2.3. :lol: :rofl:

Va fi 4, daca mai exista o doza de logica in CFR.

Va asteptati sa fie mai mult de 3 garnituri la orele de varf?

Sunt de acord ca pentru calatori este mai avantajos un peron central, dar asta nu schimba cu nimic rebrusmentul. Daca era peron central nu s.ar fi schimbat nimic. Macazul tot ala este.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului bercenicity

Daca am indicator cu "trenul de la linia 1/2 pleaca primul" nu vad mare tragedie.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

Sigur o sa se plece de la aceeasi linie ca la Dristor 2, si dupa cum o sa se faca accesul prin parcare sigur o sa se gaseasca o solutie ca sa puna 2 scari rulante + 1 lift pe partea comuna dinainte de peroane nu dedicate unui singur peron.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului TibiV

Sunt amuzante discutiile de acum, desi am postat din februarie 2019 toate planurile la "Documentatie tehnica".
Doar cateva planse:











Se va reface si strada Gara Odai


 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Nope, planșele tale nu specifică cum se va face rebrusmentul. Discuția era pentru rebrusment. Din planșele tale se observă trei  lucruri, 3 schimbătoare de cale la joncțiunea cu M 700,  o linie de fugă și că de la Otopeni se pleacă cu semnale de parcurs.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului TibiV

ByOnu wrote:
Suntem oameni seriosi. Cum ar putea crede cineva ca va fi 1.2.3. :lol: :rofl:

Va fi 4, daca mai exista o doza de logica in CFR.
(...)
Daca era peron central nu s-ar fi schimbat nimic. Macazul tot ala este.

 


Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10 11
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Racordarea directă a aeroportului la rețeaua feroviară (noua legătură GdN - OTP)  • 
Choose destination

Since our 2406 forum members have written 432394 posts in 5381 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use