Infrastructura feroviară din RomâniaComplexul Feroviar BucureștiLegăturile feroviare Gara de Nord - Aeroport OtopeniRacordarea directă a aeroportului la rețeaua feroviară (noua legătură GdN - OTP)

 

Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

150 posts, 61077 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Cristi N

In principiu, pentru despagubire se foloseste grila notarilor care nu este foarte departe de realitate. Acestia sunt motivati sa o actualizeze dat fiind ca veniturile lor sunt procent din valorile tranzactiilor pe care le autentifica.

P.S. Multumesc Andrei pentru informatia cu blocul zodiac. Desi am trecut de multe ori pe Dorobanti, nu il observasem.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Chev Celios

Se lucreaza in continuare aici. din cate am vazut din fuga masinii, pare ca a mai ramas de facut pasarela peste DN1 si pana dupa cladirea Novomatic. Restul ca si structura pare a fi gata.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului mihai_atanasiu

Acum au inca un an la dispozitie

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Albert

Se lucrează la acoperișul stației de la aeroportul Henri Coandă.
https://www.facebook.com/IrinelScrioste ... 965533345/

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

...
Otopeni.jpg (55.84 KB; downloaded 4080 times)

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului ByOnu

Doar 2 omuleți lucrează în toată filmarea. Restul or fi ingineri sau Dumnezeu știe ce inspectori supraveghetori.

Ce sistem de CF vom avea pe tronsonul suspendat? Piatră spartă și traverse clasice, sau se va opta pentru varianta de pe M5?

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Chev Celios

Lucrarile s-au mutat in principal intre DN1 si linia de tren existenta.

 



Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului ByOnu

Apreciez atentia cu care a fost gandit sistemul de colectare al apelor pluviale. not.

Din experienta cu Pasajul Basarab, pasajele de pe DN1 si altele care s-au mai realizat prin Bucuresti, am constatat ca aceste țevi colectoare cedeaza primele de obicei, mai ales daca materialul nu este unul anti-coroziv, necasant, iar punctele de prindere sunt insuficiente. La primul inghet cedeaza tot.
20200501_100219.jpg (368.84 KB; downloaded 3568 times)

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

La pasajele auto mai este si sarea / lesia degivranta care le afecteaza.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Totuși suntem în 20-20. Nu există o componentă chimică a materialului  rezistentă la sare sau cu ce mai dau ei ? Ok, costă mai scump ca și plasticul capacului de WC / a ligheanului de spălat căpșunile, dar totuși...

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului mihai_atanasiu

Pare ca s-a avansat cu lucrarea.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului TibiV

Poze postate pe 30 aprilie...

















Sursa: https://www.facebook.com/valentin.iordache.79/posts/1722635654560316
(Vali Iordache este "purtatorul de vorbe" al Companiei Aeroporturi Bucuresti...)

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Logic era să fi făcut peron central. Nu i-a dus capul ! Numai dacă nu o să facă rebrusmentul cum îl făcea M 1 la GdN 1 când magistrala M 1 se oprea acolo !

 


Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Racordarea directă a aeroportului la rețeaua feroviară (noua legătură GdN - OTP)  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433153 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use