Topic: Iveco TurboCity-U (2006-2011)
52 posts, 29013 views
📖 Pagination options
- costi
-
Posted:
-
Iveco TurboCity-U (2006-2011)
costi
Acestea sunt in numar de 40 de bucati. Sunt aduse SH din Milano,Italia. Stau la autobaza Alexandria si circula predominant pe liniile 116 si 117.
Acestea sunt in numar de 40 de bucati. Sunt aduse SH din Milano,Italia. Stau la autobaza Alexandria si circula predominant pe liniile 116 si 117.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Iveco TurboCity-U
Utilizator anonim
O parte din aceste autobuze cred ca sunt in conservare, pe preorasenestile din Ghencea sunt predominante Rocar iar pe 117 mereu apar si cateva Rocar.
Pe langa 116 in trecut au mai circulat si pe linii ca 268 si 221. Autobuzele au intrat in traseu la inceputul lui mai 2006 pe liniile 116, 117 si 268.
O parte din aceste autobuze cred ca sunt in conservare, pe preorasenestile din Ghencea sunt predominante Rocar iar pe 117 mereu apar si cateva Rocar.
Pe langa 116 in trecut au mai circulat si pe linii ca 268 si 221. Autobuzele au intrat in traseu la inceputul lui mai 2006 pe liniile 116, 117 si 268.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Iveco TurboCity-U
Gabi23
Desi o parte din cele 40 initiale, sunt retrase din circulatie, IVECO inca fac legea pe linia 117 dar si ocazional pe liniile preorasenesti de la Ghencea.
Desi o parte din cele 40 initiale, sunt retrase din circulatie, IVECO inca fac legea pe linia 117 dar si ocazional pe liniile preorasenesti de la Ghencea.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Iveco TurboCity-U
Gabi23
Se pare ca au zilele numarate, deci aceste autobuze Iveco. Eu le regret doar pentru faptul ca aveau 4 usi urcarea si coborarea facandu-se mai facil. Din ce am vazut in acest inceput de an, mai sunt in circulatie active cam 15 din 40. Astazi din ce am vazut la Unirii, inca erau la putere pe 117, dominand inca Citarourile prezente si unicul Rocar. Cam 2/3 din parcul liniei era alcatuit din Ivecouri.
Se pare ca au zilele numarate, deci aceste autobuze Iveco. Eu le regret doar pentru faptul ca aveau 4 usi urcarea si coborarea facandu-se mai facil. Din ce am vazut in acest inceput de an, mai sunt in circulatie active cam 15 din 40. Astazi din ce am vazut la Unirii, inca erau la putere pe 117, dominand inca Citarourile prezente si unicul Rocar. Cam 2/3 din parcul liniei era alcatuit din Ivecouri.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Iveco TurboCity-U
Chev Celios
Ce va mirati ca ele cad.Au o varsta destul de apreciabila.Din cate stiu erau mai batrana sau la fel de batrane ca fostele Ikarusurile 260.
Ce va mirati ca ele cad.Au o varsta destul de apreciabila.Din cate stiu erau mai batrana sau la fel de batrane ca fostele Ikarusurile 260.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Iveco TurboCity-U
Gabi23
Din ce stiu eu au fost produse in 1990-1991, deci noi aveam la momentul primirii lor DAC-uri mai "tinere".
Chev Celios wrote:
Ce va mirati ca ele cad.Au o varsta destul de apreciabila.Din cate stiu erau mai batrana sau la fel de batrane ca fostele Ikarusurile 260.
Din ce stiu eu au fost produse in 1990-1991, deci noi aveam la momentul primirii lor DAC-uri mai "tinere".
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Iveco TurboCity-U
Utilizator anonim
La ora actuala mai sunt in parcul activ doar 20 bucati, restul stau in parcul rece si situatia va ramane asa definitiv, in curand vom vedea si in URAC din ele. RATB nu mai investeste in piese sau reparatii pentru aceste masini.
La ora actuala mai sunt in parcul activ doar 20 bucati, restul stau in parcul rece si situatia va ramane asa definitiv, in curand vom vedea si in URAC din ele. RATB nu mai investeste in piese sau reparatii pentru aceste masini.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Iveco TurboCity-U
Dr2005
Ani de fabricaţie: 1989-1992
Nr. de exemplare produse: 443
Lungimea: 12 m
Număr de uşi: 4
Locuri pe scaune: 20
Locuri în picioare: 95
Nr. total de locuri: 116
Tipul motorului: Fiat 8460.21, Turbo Diesel, 9500 cm3
Puterea: 154 kW / 210 CP
Tip cutie de viteze: Automată
Numărul de anvelope: 6
Ani de fabricaţie: 1989-1992
Nr. de exemplare produse: 443
Lungimea: 12 m
Număr de uşi: 4
Locuri pe scaune: 20
Locuri în picioare: 95
Nr. total de locuri: 116
Tipul motorului: Fiat 8460.21, Turbo Diesel, 9500 cm3
Puterea: 154 kW / 210 CP
Tip cutie de viteze: Automată
Numărul de anvelope: 6
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Iveco TurboCity-U
Gabi23
Se pare ca o data cu disparitia liniilor preorasenesi din aceasta vara, autobuzele IVECO vor disparea si ele. Mai intai cele 20-25 care deja sunt retrase din circulatie.
Se pare ca o data cu disparitia liniilor preorasenesi din aceasta vara, autobuzele IVECO vor disparea si ele. Mai intai cele 20-25 care deja sunt retrase din circulatie.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Iveco TurboCity-U
Gabi23
Zilele autobuzelor Iveco sunt numarate, si aproape sigur nu vor mai prinde anul 2011. Casate pana acum sunt: 3330, 3331, 3334, 3336 si 3355.
Zilele autobuzelor Iveco sunt numarate, si aproape sigur nu vor mai prinde anul 2011. Casate pana acum sunt: 3330, 3331, 3334, 3336 si 3355.
- mitzu21
-
Posted:
-
Re: Iveco TurboCity-U
mitzu21
Salut,
Astazi am mers cu 117 la servici de la Piata Unirii pana pe str. Nasaud. Autobuzul cu care am mers insa avea destul de mari probleme. Nu stiu daca le-a remediat intre timp, plus ca arata destul de rau.....Stie cineva, va fi casat curand? Mie imi plac aceste Iveco dar am impresia ca nici nu sunt ingrijite cum trebuie.
Salut,
Astazi am mers cu 117 la servici de la Piata Unirii pana pe str. Nasaud. Autobuzul cu care am mers insa avea destul de mari probleme. Nu stiu daca le-a remediat intre timp, plus ca arata destul de rau.....Stie cineva, va fi casat curand? Mie imi plac aceste Iveco dar am impresia ca nici nu sunt ingrijite cum trebuie.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Iveco TurboCity-U
Dr2005
Toate vor fi casate în curând.
Interesant este că cele trimise deja la casare au motorul şi cutia demontate şi puse în salon (!).
Toate vor fi casate în curând.
Interesant este că cele trimise deja la casare au motorul şi cutia demontate şi puse în salon (!).
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Iveco TurboCity-U
Gabi23
Tinand cont ca au 20 de ani de cand au fost fabricate si mai ales ca in Bucuresti au circulat in conditii mai grele si din cauza drumurilor, dar si a calatorilor, ele si-au atins norma pentru casare. Piese putine, probleme multe, noroc ca au fost retrase din ele incepand cu vara anului 2008 si s-au mai imprumutat piese.
#3325 este unul dintre cele care inca mai circula destul mult. Cel putin anul acesta l-am vazut foarte mult pe 117. Mult timp nu il vom mai vedea in circulatie si pe el. Mai intai se vor casa cele deja retrase. La inceptul lunii mai erau retrase din circulatie 20-25 dintre ele.
Tinand cont ca au 20 de ani de cand au fost fabricate si mai ales ca in Bucuresti au circulat in conditii mai grele si din cauza drumurilor, dar si a calatorilor, ele si-au atins norma pentru casare. Piese putine, probleme multe, noroc ca au fost retrase din ele incepand cu vara anului 2008 si s-au mai imprumutat piese.
#3325 este unul dintre cele care inca mai circula destul mult. Cel putin anul acesta l-am vazut foarte mult pe 117. Mult timp nu il vom mai vedea in circulatie si pe el. Mai intai se vor casa cele deja retrase. La inceptul lunii mai erau retrase din circulatie 20-25 dintre ele.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Iveco TurboCity-U
Gabi23
Astazi le-am gasit inca circuland pe linia 117 pe: 3322, 3333, 3337, 3345 si 3354. Mai sunt inca maxim 10 autobuze active.
Astazi le-am gasit inca circuland pe linia 117 pe: 3322, 3333, 3337, 3345 si 3354. Mai sunt inca maxim 10 autobuze active.
📖 Pagination options