Topic: Discuții până la începerea lucrărilor
2393 posts, 472150 views
📖 Pagination options
- Razvan021
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
Razvan021
Avem si decizia TB:contestatia Aktor respinsa iar Astaldi a renuntat pana la urma.Sa vedem daca grecii merg mai departe la Curtea de Apel.La cat de vai de capul lor sunt cu partea economica , te poti astepta ca si o cheltuiala de judecata de cateva sute de lei sa ii bage in faliment.
Avem si decizia TB:contestatia Aktor respinsa iar Astaldi a renuntat pana la urma.Sa vedem daca grecii merg mai departe la Curtea de Apel.La cat de vai de capul lor sunt cu partea economica , te poti astepta ca si o cheltuiala de judecata de cateva sute de lei sa ii bage in faliment.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
subway guru
M6 isi vede de drum, proiectul ala ceferistic e un rateu notoriu si economic nesustenabil. Nu te mai bucura degeaba, cine rade la urma rade mai bine!
M6 isi vede de drum, proiectul ala ceferistic e un rateu notoriu si economic nesustenabil. Nu te mai bucura degeaba, cine rade la urma rade mai bine!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
andrei11
Mai degrabă eu spun că e invers. Fără glumă și fără apropouri fără acoperire.
Cine râde la urmă. Când anume ? În anul 2050 ? Eu râd de pe acum ( de proiectul M 6 )
M 6 nici măcar nu are finanțare mai departe de Mall - ul de la Băneasa ( O stație după exaeroportul Băneasa ). Parcă ar fi fost o premoniție ca stația respectivă să se numească total aiurea Tokyo !
Și CFR - ul și metroul sunt subvenționate la greu ! Râde ciob de oală spartă !
Încă nu ai răspuns la o întrebare esențială, ce faci cu cursele aeriene care sosesc după ora 21.30 și care pleacă până pe la ora 8.00. Și sunt multe ! Metroul e în plus la faza asta !Întreaga rețea de metrou, nu numai ipoteticul M 6.
Mai degrabă eu spun că e invers. Fără glumă și fără apropouri fără acoperire.
Cine râde la urmă. Când anume ? În anul 2050 ? Eu râd de pe acum ( de proiectul M 6 )
M 6 nici măcar nu are finanțare mai departe de Mall - ul de la Băneasa ( O stație după exaeroportul Băneasa ). Parcă ar fi fost o premoniție ca stația respectivă să se numească total aiurea Tokyo !
subway guru wrote:
... si economic nesustenabil.
Și CFR - ul și metroul sunt subvenționate la greu ! Râde ciob de oală spartă !
Încă nu ai răspuns la o întrebare esențială, ce faci cu cursele aeriene care sosesc după ora 21.30 și care pleacă până pe la ora 8.00. Și sunt multe ! Metroul e în plus la faza asta !Întreaga rețea de metrou, nu numai ipoteticul M 6.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
subway guru
Noaptea nu se zboara de pe OTP, cursele de noapte STB sunt arhisuficiente si soseaua e pustie.
Noaptea nu se zboara de pe OTP, cursele de noapte STB sunt arhisuficiente si soseaua e pustie.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
cris_m
Flightradar24 zice altceva. Ma uitam ca sunt zboruri pe tot parcursul noptii. Varful e la 1-2 noaptea si dimineata 5-7. Problema nu e nopatea, problema e ziua cand e trafic si non-epxressurile stau blocate in trafic. Pentru asta e nevoie de o alta legatura cu orasul, aceea fiind trenul. Momentan nu e nevoie de mai mult. Noi ca popor avem chestia asta sa luam masurile total anapoda, nu le luam deloc gradual, punem imediat botul la ultima solutie si le ignoram pe cele mult mai simple...
Flightradar24 zice altceva. Ma uitam ca sunt zboruri pe tot parcursul noptii. Varful e la 1-2 noaptea si dimineata 5-7. Problema nu e nopatea, problema e ziua cand e trafic si non-epxressurile stau blocate in trafic. Pentru asta e nevoie de o alta legatura cu orasul, aceea fiind trenul. Momentan nu e nevoie de mai mult. Noi ca popor avem chestia asta sa luam masurile total anapoda, nu le luam deloc gradual, punem imediat botul la ultima solutie si le ignoram pe cele mult mai simple...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
andrei11
Guru, n-ai vrut să înțelegi ce ți-am transmis eu. Reiau,
1) De la 21:30 până spre ora 1:00
și
2) De pe la 4:30 până la 7:00
sosesc / pleacă multe curse.
Acele curse întreaga rețea de metrou le irosește. Eu la ele mă refeream, nu la cele de la ora 1:00 până pe la 4:30
Guru, n-ai vrut să înțelegi ce ți-am transmis eu. Reiau,
1) De la 21:30 până spre ora 1:00
și
2) De pe la 4:30 până la 7:00
sosesc / pleacă multe curse.
Acele curse întreaga rețea de metrou le irosește. Eu la ele mă refeream, nu la cele de la ora 1:00 până pe la 4:30
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
sab
Nici trenul sau metroul (daca ar circula) nu sunt o solutie la acele ore, daca ajungi la gara si de acolo nu ai ce lua mai departe. Poate doar un taxi sau un autobuz de noapte.... In acest caz, nu rost are sa te te sui in tren/ metrou, ca sa ai ce sa schimbi.
Nici trenul sau metroul (daca ar circula) nu sunt o solutie la acele ore, daca ajungi la gara si de acolo nu ai ce lua mai departe. Poate doar un taxi sau un autobuz de noapte.... In acest caz, nu rost are sa te te sui in tren/ metrou, ca sa ai ce sa schimbi.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
cris_m
Atentie, noi trebuie sa oferim alternative tuturor pasagerilor. Sa nu uitam ca vin foarte multi si din judetele alaturate Bucurestiului. Daca nu au masina, pot sa ia trenul pana la Gara de Nord si apoi de acolo sa ia trenul spre casa. Sunt trenuri de noapte care ii avantajeaza sa ajunga pana dimineata acasa. Asa cu metrou sau cu express, nu oferi aceasta sansa. Trebuie sa intelegem ca fiecare solutie are publicul ei tinta si ca masurile trebuie luate gradual. Nu te apuci hodoronc-tronc de metrou daca un simplu tren iti rezolva mai ieftin si rapid problema pentru un orizont de timp mediu. Cand observi ca e necesar metroul, atunci da, te apuci de el.
Atentie, noi trebuie sa oferim alternative tuturor pasagerilor. Sa nu uitam ca vin foarte multi si din judetele alaturate Bucurestiului. Daca nu au masina, pot sa ia trenul pana la Gara de Nord si apoi de acolo sa ia trenul spre casa. Sunt trenuri de noapte care ii avantajeaza sa ajunga pana dimineata acasa. Asa cu metrou sau cu express, nu oferi aceasta sansa. Trebuie sa intelegem ca fiecare solutie are publicul ei tinta si ca masurile trebuie luate gradual. Nu te apuci hodoronc-tronc de metrou daca un simplu tren iti rezolva mai ieftin si rapid problema pentru un orizont de timp mediu. Cand observi ca e necesar metroul, atunci da, te apuci de el.
- Valentin
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
Valentin
Încă n-avem nici măcar licitația urcată pentru lotul 2, se lasă așteptată
Părerea mea strict subiectivă, e să avem calea ferată terminată, sa treacă ceva timp sa avem niste date concrete (câți pasageri o sa foloseasca calea ferata dinspre Otopeni către GdN si mai departe spre X județ dacă e cazul și câți pasageri continuă să folosească STB/taxi/mașina personală către București sau chiar alte județe (asta se poate, zic eu, prin sistemul de ticketing, se ia reședința de pe numărul de inmatriculare). Până atunci îi dăm inainte cu lotul 1 care, zic eu, merită ca investiție (mai ales ca avem si fondurile europene, care nu sunt date și pentru lotul 2), se dezvolta zona Expoziției,P-ța Presei Libere, etc. După ce avem noi date, putem sa ne gândim daca e necesară investiția acum, pe termen scurt.
Eu personal în loc de lotul 2 - Tokyo - Otopeni, aș merge pe proiectarea M4 sud și în funcție de cât timp durează până avem proiectul tehnic în mână (licitatii,contestații,perioada de lucru, etc.) poate reușim chiar să executam partea de sud, care probabil o sa fie tot pe loturi și aș merge pe execuția rapidă a lotului ipotetic GdN - Eroii Revoluției (cu amorsă sau ce trebuie pentru continuarea lotului 2 la momentul oportun). Eu aș fi mers pe GdN-Luica, dar nu știu daca ar avea loc pentru un PSS.
Încă n-avem nici măcar licitația urcată pentru lotul 2, se lasă așteptată
Părerea mea strict subiectivă, e să avem calea ferată terminată, sa treacă ceva timp sa avem niste date concrete (câți pasageri o sa foloseasca calea ferata dinspre Otopeni către GdN si mai departe spre X județ dacă e cazul și câți pasageri continuă să folosească STB/taxi/mașina personală către București sau chiar alte județe (asta se poate, zic eu, prin sistemul de ticketing, se ia reședința de pe numărul de inmatriculare). Până atunci îi dăm inainte cu lotul 1 care, zic eu, merită ca investiție (mai ales ca avem si fondurile europene, care nu sunt date și pentru lotul 2), se dezvolta zona Expoziției,P-ța Presei Libere, etc. După ce avem noi date, putem sa ne gândim daca e necesară investiția acum, pe termen scurt.
Eu personal în loc de lotul 2 - Tokyo - Otopeni, aș merge pe proiectarea M4 sud și în funcție de cât timp durează până avem proiectul tehnic în mână (licitatii,contestații,perioada de lucru, etc.) poate reușim chiar să executam partea de sud, care probabil o sa fie tot pe loturi și aș merge pe execuția rapidă a lotului ipotetic GdN - Eroii Revoluției (cu amorsă sau ce trebuie pentru continuarea lotului 2 la momentul oportun). Eu aș fi mers pe GdN-Luica, dar nu știu daca ar avea loc pentru un PSS.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
andrei11
Ce înțelegi prin str Luică ?
____________________
Sab, e mai avantajos trenul ca M 6 - ca și costuri. Ca numărul de schimburi e identic. ( M 6 limitat la GdN 2 ). Ca să ajungi la M 6 ( Otopeni - GdN2 ) trebuie să faci 1 schimb ( dacă ești pe M 1 / M 4 ), două schimburi ( pentru M 3 / M 5 ) și 3 schimburi pentru M 2.
Evident 0 ( zero )schimburi dacă ai norocul să fi pe traseul lui M 6.
Cu trenul dacă ești pe traseele lui M 1, 2, 3, 4, 5 faci tot atâtea schimburi ca în cazul în care ai lua metroul. Nu văd unde-i avantajul lui M 6 față de tren la numărul de schimburi. M 6 GdN 2 - Otopeni.
Ce înțelegi prin str Luică ?
____________________
Sab, e mai avantajos trenul ca M 6 - ca și costuri. Ca numărul de schimburi e identic. ( M 6 limitat la GdN 2 ). Ca să ajungi la M 6 ( Otopeni - GdN2 ) trebuie să faci 1 schimb ( dacă ești pe M 1 / M 4 ), două schimburi ( pentru M 3 / M 5 ) și 3 schimburi pentru M 2.
Evident 0 ( zero )schimburi dacă ai norocul să fi pe traseul lui M 6.
Cu trenul dacă ești pe traseele lui M 1, 2, 3, 4, 5 faci tot atâtea schimburi ca în cazul în care ai lua metroul. Nu văd unde-i avantajul lui M 6 față de tren la numărul de schimburi. M 6 GdN 2 - Otopeni.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
subway guru
Documentatia de licitatie pentru lotul 2 e trimisa la avizare la JICA
Documentatia de licitatie pentru lotul 2 e trimisa la avizare la JICA
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
orex
1. Cursele de noapte sunt predestinate companiilor low cost!! ”Sloturile orare” alocate companiilor mari, pentru Europa, decolare/aterizare, in /din Bucuresti, sunt alocate in ecartul 06-24.
2. Si daca s-ar face metrou, la Otopeni, intre orele 23.00-05.00, conform uzantelor actuale, ar fi...pauza de mentenanta! Deci...tot transportul de suprafata ar fi la ”moda”!
3. Trenul e, clar, cea mai buna alternativa, spre si dinspre aeroport, ”stie” sa circule 24/24h!
1. Cursele de noapte sunt predestinate companiilor low cost!! ”Sloturile orare” alocate companiilor mari, pentru Europa, decolare/aterizare, in /din Bucuresti, sunt alocate in ecartul 06-24.
2. Si daca s-ar face metrou, la Otopeni, intre orele 23.00-05.00, conform uzantelor actuale, ar fi...pauza de mentenanta! Deci...tot transportul de suprafata ar fi la ”moda”!
3. Trenul e, clar, cea mai buna alternativa, spre si dinspre aeroport, ”stie” sa circule 24/24h!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
subway guru
Fata de studiile de trafic facute pana acum (trenul cel nou nu are asa ceva, iar rezultatele de pe varianta existenta sunt falimentare) nu au luat in considerare efectele unei pandemi.
Ma astept la o reducere substantiala a traficului aerian de pasageri pentru perioada urmatoare iar din punctul asta de vedere metroul e avantajat pentru ca nu se bazeaza decat in mica masura pe tranzitul exclusiv spre aeroport.
Fata de studiile de trafic facute pana acum (trenul cel nou nu are asa ceva, iar rezultatele de pe varianta existenta sunt falimentare) nu au luat in considerare efectele unei pandemi.
Ma astept la o reducere substantiala a traficului aerian de pasageri pentru perioada urmatoare iar din punctul asta de vedere metroul e avantajat pentru ca nu se bazeaza decat in mica masura pe tranzitul exclusiv spre aeroport.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
andrei11
Că metroul ce să spun se bazează pe studii de trafic ! Nu se bazează. Mai multe stații sunt aiurea pe actualele magistrale.
Revenind la M 6, de la 1 Mai ultima stație care se justifică este cea de la fostul aeroport Băneasa. După aceea nicio stație nu se justifică până cea din Orașul Otopeni și evident cea de la aeroport. Asta ca să demolăm mitul cu superprofesioniștii care lucrează pentru metrou și idioții din celelalte ramuri. Referitor la studiile de trafic, nu la altceva, ca să fie limpede.
Tot nu mi-e clar - și nu ai binevoit să răspunzi niciodată - dacă Ceaușescu n-ar fi început tunelele / stațiile spre Satul Cățelul / respectiv Laromet dacă s-ar fi dat în folosință respectivele trasee. O altă risipă de resurse este megadepoul de la Străulești. Statul n-a făcut niciun metru din viitoarea magistrală M 6 dar a construit depoul. Când va fi gata - hai nu toată magistrala M (4) 6, ci măcar primul tronson, aeroportul Otopeni - GdN 2. În 2040 ? Mai târziu ? Experiența ne spune că de la prima sapă sunt necesari cel puțin 12 - 13 ani până la inaugurare. Mărturie de necontestat M 5, chiar și M 4.
___________________________
Apropo, nu e nicio minte luminată care să schimbe denumirea stației 1 Mai ? Stația e la Clăbucet iar bulevardul parcă pe undeva prin Dr. Taberei. Asta da strategie marca Metrorex !!!!
Că metroul ce să spun se bazează pe studii de trafic ! Nu se bazează. Mai multe stații sunt aiurea pe actualele magistrale.
Revenind la M 6, de la 1 Mai ultima stație care se justifică este cea de la fostul aeroport Băneasa. După aceea nicio stație nu se justifică până cea din Orașul Otopeni și evident cea de la aeroport. Asta ca să demolăm mitul cu superprofesioniștii care lucrează pentru metrou și idioții din celelalte ramuri. Referitor la studiile de trafic, nu la altceva, ca să fie limpede.
Tot nu mi-e clar - și nu ai binevoit să răspunzi niciodată - dacă Ceaușescu n-ar fi început tunelele / stațiile spre Satul Cățelul / respectiv Laromet dacă s-ar fi dat în folosință respectivele trasee. O altă risipă de resurse este megadepoul de la Străulești. Statul n-a făcut niciun metru din viitoarea magistrală M 6 dar a construit depoul. Când va fi gata - hai nu toată magistrala M (4) 6, ci măcar primul tronson, aeroportul Otopeni - GdN 2. În 2040 ? Mai târziu ? Experiența ne spune că de la prima sapă sunt necesari cel puțin 12 - 13 ani până la inaugurare. Mărturie de necontestat M 5, chiar și M 4.
___________________________
Apropo, nu e nicio minte luminată care să schimbe denumirea stației 1 Mai ? Stația e la Clăbucet iar bulevardul parcă pe undeva prin Dr. Taberei. Asta da strategie marca Metrorex !!!!
📖 Pagination options