Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiProiecte și lucrări finalizate parțial, suspendate sau abandonateDiametrala Nord - Sud (Buzești - Berzei - Uranus)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

2709 posts, 430587 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 194
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri - Supralargirea Buzesti-Berzei-Uranus carpalex

Evident ca singura solutie sunt strazile, dar depinde si cum le folosim.
Noua, bucurestenilor, ne place sa stam in blocaje. Si cand ne-am plicitisit, construim strazi noi, ca sa stam in alte blocaje.
Pentru ca desi prin alte tari se implementeaza culoare unice pentru transportul in comun, benzi pentru biciclete, pietonale etc., noi inca n-am auzit de asemenea lucruri "avansate". Sau poate ca am auzit, dar ni se par prea putin utile. Mai utila e o strada lata, pe care sa circule SUV-uri cu cate o persoana in fiecare, bara la bara.

 


Re: Lucrarile pe tronsonul Piata Virgiliu - Calea Plevnei smokeone

Andrei ce e cu catelu ala? pazea sinele de tramvai? :lol:

 


Re: Stiri - Supralargirea Buzesti-Berzei-Uranus Dominatrix

Solutia cea mai buna ar fi strapungerea spre Uranus concomitent cu largirea drumului existent intre Piata Victoriei si Parlament, cu tot cu refacerea liniei de tramvai (eventual in sit propriu) intre Piata Victoriei si Piata Chirigiu. Insa cum alesii nu pot fi deranjati de masini si tramvaie circuland prin spatele Casei Poporului, se va largi numai strada pana la Vasile Parvan, ceea ce nu va rezolva aproape nimic, asa cum au spus si altii.

 


Re: Proiectul si discutii pe baza acestuia Dominatrix

Cea mai mare tampenie mi se pare inceperea lucrarilor inainte de finalizarea exproprierilor. Se vede ca nu s-a invatat nimic din problemele intampinate cu exproprierile la Pasajul Basarab.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Proiectul si discutii pe baza acestuia Mircea G

Dominatrix wrote:
Cea mai mare tampenie mi se pare inceperea lucrarilor inainte de finalizarea exproprierilor.
Asa pare dar argumentul buldozerului adus la usa cintareste si va cintari mult la negociere .

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Stiri - Supralargirea Buzesti-Berzei-Uranus Mircea G

Dominatrix wrote:
Solutia cea mai buna ar fi strapungerea spre Uranus concomitent cu largirea drumului existent intre Piata Victoriei si Parlament, cu tot cu refacerea liniei de tramvai (eventual in sit propriu) intre Piata Victoriei si Piata Chirigiu.
Se pare ca aceasta strapungere prin spatele Casei se amina . Motivul aminarii este pretul mare pentru o simpla traversare care nu deserveste pe nimeni in riveran + panta mare  :shock: . Se mai cauta solutii ... Asteptam de mult timp aceasta lucrare si speram sa fie un bulevard direct Chirigiu -Pta Victoriei , pe min 3 benzi/ sens si tramvai . Din pacate va fi un bulevard pe doua si trei benzi fara legatura chiar cu strada ce-i da numele  :shock: Tipic romanesc .

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Lucrarile pe tronsonul Piata Virgiliu - Calea Plevnei Mircea G

Utilizator anonim wrote:
Pe acest tronson configuratia strazii va fi data si de copacii ocrotiti din aceasta zona. .
 :shock: Nu prea vad cum . Ce vor face , se vor desparti benzile de copaci ???

 


Re: Lucrarile pe tronsonul Piata Virgiliu - Calea Plevnei nemo

Cel mai probabil copacii vor desparti cele doua sensuri de circulatie. Acesti copaci sunt platani, nicidecum arţari.

 


Re: Stiri - Supralargirea Buzesti-Berzei-Uranus Dominatrix

Mircea G wrote:
Motivul aminarii este pretul mare pentru o simpla traversare care nu deserveste pe nimeni in riveran + panta mare :shock: . Se mai cauta solutii ... Asteptam de mult timp aceasta lucrare si speram sa fie un bulevard direct Chirigiu -Pta Victoriei , pe min 3 benzi/ sens si tramvai . Din pacate va fi un bulevard pe doua si trei benzi fara legatura chiar cu strada ce-i da numele :shock: Tipic romanesc .

Cerere de transport ar fi, zona 13 Septembrie neavand nici o legatura directa cu Gara de Nord, si in general cu partea de nord a orasului. In plus, managerul companiei B.O.R. SRL se lauda de mult timp ca anul asta incep lucrarile la Catedrala Mantuirii Neamului Prost, iar zona va necesita un transport in comun mai eficient decat actualele autobuze 136 si 385. Eu una cred ca si peste 15 ani se vor cauta solutii fara sa se faca de fapt nimic.

 


Re: Proiectul si discutii pe baza acestuia Dominatrix

Ideea este ca nu se pune carul inaintea boilor, iar faptul ca nu s-a rezolvat problema exproprierilor inaintea inceperii lucrarilor dovedeste inca o data incompetenta lui Dr. Oetker & co.  Asta va duce sigur la tergiversari peste tergiversari, iar despre o eventuala continuare a proiectului spre Uranus nu mai are rost sa discutam.

 


Re: Stiri - Supralargirea Buzesti-Berzei-Uranus shoppy

Solutia nu sunt strazile de 3 benzi ci strazile de 2 benzi bine organizate.
Practic toata acea zona a Bucurestiului este o zona moarta, plina de cladiri semiabandonate in care stau ilgal tot felul de persooane, pentru ca nu vine nimeni sa investeasca. Si cand singura ruta de acces este o strada cu dale de linie de tramvai, plina de cratere si vesnic blocata, logic ca nu vine nimeni sa investeasca. De aord ca este o teorie care da raportul optim dintre suprafata construita / suprafata drum, dar in acea zona a Bucurestiului sigur este pre multa suprafta construita, si construita cu maghernite.

 


Re: Stiri - Supralargirea Buzesti-Berzei-Uranus cornel001

adica ... doua benzi libere. stim ca de multe ori prima banda devine spatiu de parcare si uneori chiar si a doua.

 


Re: Lucrarile pe tronsonul Piata Virgiliu - Calea Plevnei Dominatrix

Utilizator anonim wrote:
Continua lucrul destul de timid cu demontarea liniilor de tramvai...


Se va demonta/reface si linia de tramvai de pe str. Coblacescu, care a fost inlocuita acum vreo 2 - 3 ani?

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Lucrarile pe tronsonul Piata Virgiliu - Calea Plevnei Dr2005

Linia de tramvai de pe Cobălcescu a fost înlocuită acum cu câţiva ani cu ce s-a recuperat de pe liniile modernizate şi ce mai avea Secţia Linii prin depozit... în concluzie a fost doar o cârpeală. În schimb, linia de pe Berzei s-a înlocuit prin 2003... şi era ca nouă.

Apropo de lărgiri... nu văd de ce ar trebui să se demoleze în duşmănie pe acolo. Pe partea dreaptă - sens spre Plevnei - nu cred că se vor băga (sunt blocuri), iar pe partea stângă, cu excepţia celor 2 clădiri de pe colţul intersecţiei cu Ştirbei-Vodă, a celei de la intersecţia cu Cobălcescu şi a celei de la intersecţia cu Plevnei. Însă, având în vedere că toţi primarii de până acum s-au considerat mici Ceauşescu când a venit vorba de infrastructură (vezi Pasajul Basarab), nu m-ar mira să radă toată partea stânga, cu o ,,profunzime" de 2 străzi (ca la Pasajul Basarab). Normal, terenurile naţionalizate astfel devin mai valoroase după lărgirea drumului şi pot fi vândute la preţ de dumping apropiaţilor primarului, care apoi le vor revinde la preţul pieţei.€

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 194
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Diametrala Nord - Sud (Buzești - Berzei - Uranus)  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433555 posts in 5398 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use