Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
2709 posts, 430587 views
📖 Pagination options
- carpalex
-
Posted:
-
Re: Stiri - Supralargirea Buzesti-Berzei-Uranus
carpalex
Evident ca singura solutie sunt strazile, dar depinde si cum le folosim.
Noua, bucurestenilor, ne place sa stam in blocaje. Si cand ne-am plicitisit, construim strazi noi, ca sa stam in alte blocaje.
Pentru ca desi prin alte tari se implementeaza culoare unice pentru transportul in comun, benzi pentru biciclete, pietonale etc., noi inca n-am auzit de asemenea lucruri "avansate". Sau poate ca am auzit, dar ni se par prea putin utile. Mai utila e o strada lata, pe care sa circule SUV-uri cu cate o persoana in fiecare, bara la bara.
Evident ca singura solutie sunt strazile, dar depinde si cum le folosim.
Noua, bucurestenilor, ne place sa stam in blocaje. Si cand ne-am plicitisit, construim strazi noi, ca sa stam in alte blocaje.
Pentru ca desi prin alte tari se implementeaza culoare unice pentru transportul in comun, benzi pentru biciclete, pietonale etc., noi inca n-am auzit de asemenea lucruri "avansate". Sau poate ca am auzit, dar ni se par prea putin utile. Mai utila e o strada lata, pe care sa circule SUV-uri cu cate o persoana in fiecare, bara la bara.
- smokeone
-
Posted:
-
Re: Lucrarile pe tronsonul Piata Virgiliu - Calea Plevnei
smokeone
Andrei ce e cu catelu ala? pazea sinele de tramvai?
Andrei ce e cu catelu ala? pazea sinele de tramvai?
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Stiri - Supralargirea Buzesti-Berzei-Uranus
Dominatrix
Solutia cea mai buna ar fi strapungerea spre Uranus concomitent cu largirea drumului existent intre Piata Victoriei si Parlament, cu tot cu refacerea liniei de tramvai (eventual in sit propriu) intre Piata Victoriei si Piata Chirigiu. Insa cum alesii nu pot fi deranjati de masini si tramvaie circuland prin spatele Casei Poporului, se va largi numai strada pana la Vasile Parvan, ceea ce nu va rezolva aproape nimic, asa cum au spus si altii.
Solutia cea mai buna ar fi strapungerea spre Uranus concomitent cu largirea drumului existent intre Piata Victoriei si Parlament, cu tot cu refacerea liniei de tramvai (eventual in sit propriu) intre Piata Victoriei si Piata Chirigiu. Insa cum alesii nu pot fi deranjati de masini si tramvaie circuland prin spatele Casei Poporului, se va largi numai strada pana la Vasile Parvan, ceea ce nu va rezolva aproape nimic, asa cum au spus si altii.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Proiectul si discutii pe baza acestuia
Dominatrix
Cea mai mare tampenie mi se pare inceperea lucrarilor inainte de finalizarea exproprierilor. Se vede ca nu s-a invatat nimic din problemele intampinate cu exproprierile la Pasajul Basarab.
Cea mai mare tampenie mi se pare inceperea lucrarilor inainte de finalizarea exproprierilor. Se vede ca nu s-a invatat nimic din problemele intampinate cu exproprierile la Pasajul Basarab.
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Proiectul si discutii pe baza acestuia
Mircea G
Dominatrix wrote:Asa pare dar argumentul buldozerului adus la usa cintareste si va cintari mult la negociere .
Cea mai mare tampenie mi se pare inceperea lucrarilor inainte de finalizarea exproprierilor.
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Stiri - Supralargirea Buzesti-Berzei-Uranus
Mircea G
Dominatrix wrote:Se pare ca aceasta strapungere prin spatele Casei se amina . Motivul aminarii este pretul mare pentru o simpla traversare care nu deserveste pe nimeni in riveran + panta mare . Se mai cauta solutii ... Asteptam de mult timp aceasta lucrare si speram sa fie un bulevard direct Chirigiu -Pta Victoriei , pe min 3 benzi/ sens si tramvai . Din pacate va fi un bulevard pe doua si trei benzi fara legatura chiar cu strada ce-i da numele Tipic romanesc .
Solutia cea mai buna ar fi strapungerea spre Uranus concomitent cu largirea drumului existent intre Piata Victoriei si Parlament, cu tot cu refacerea liniei de tramvai (eventual in sit propriu) intre Piata Victoriei si Piata Chirigiu.
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Lucrarile pe tronsonul Piata Virgiliu - Calea Plevnei
Mircea G
Utilizator anonim wrote:Nu prea vad cum . Ce vor face , se vor desparti benzile de copaci ???
Pe acest tronson configuratia strazii va fi data si de copacii ocrotiti din aceasta zona. .
- nemo
-
Posted:
-
Re: Lucrarile pe tronsonul Piata Virgiliu - Calea Plevnei
nemo
Cel mai probabil copacii vor desparti cele doua sensuri de circulatie. Acesti copaci sunt platani, nicidecum arţari.
Cel mai probabil copacii vor desparti cele doua sensuri de circulatie. Acesti copaci sunt platani, nicidecum arţari.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Stiri - Supralargirea Buzesti-Berzei-Uranus
Dominatrix
Cerere de transport ar fi, zona 13 Septembrie neavand nici o legatura directa cu Gara de Nord, si in general cu partea de nord a orasului. In plus, managerul companiei B.O.R. SRL se lauda de mult timp ca anul asta incep lucrarile la Catedrala Mantuirii Neamului Prost, iar zona va necesita un transport in comun mai eficient decat actualele autobuze 136 si 385. Eu una cred ca si peste 15 ani se vor cauta solutii fara sa se faca de fapt nimic.
Mircea G wrote:
Motivul aminarii este pretul mare pentru o simpla traversare care nu deserveste pe nimeni in riveran + panta mare . Se mai cauta solutii ... Asteptam de mult timp aceasta lucrare si speram sa fie un bulevard direct Chirigiu -Pta Victoriei , pe min 3 benzi/ sens si tramvai . Din pacate va fi un bulevard pe doua si trei benzi fara legatura chiar cu strada ce-i da numele Tipic romanesc .
Cerere de transport ar fi, zona 13 Septembrie neavand nici o legatura directa cu Gara de Nord, si in general cu partea de nord a orasului. In plus, managerul companiei B.O.R. SRL se lauda de mult timp ca anul asta incep lucrarile la Catedrala Mantuirii Neamului Prost, iar zona va necesita un transport in comun mai eficient decat actualele autobuze 136 si 385. Eu una cred ca si peste 15 ani se vor cauta solutii fara sa se faca de fapt nimic.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Proiectul si discutii pe baza acestuia
Dominatrix
Ideea este ca nu se pune carul inaintea boilor, iar faptul ca nu s-a rezolvat problema exproprierilor inaintea inceperii lucrarilor dovedeste inca o data incompetenta lui Dr. Oetker & co. Asta va duce sigur la tergiversari peste tergiversari, iar despre o eventuala continuare a proiectului spre Uranus nu mai are rost sa discutam.
Ideea este ca nu se pune carul inaintea boilor, iar faptul ca nu s-a rezolvat problema exproprierilor inaintea inceperii lucrarilor dovedeste inca o data incompetenta lui Dr. Oetker & co. Asta va duce sigur la tergiversari peste tergiversari, iar despre o eventuala continuare a proiectului spre Uranus nu mai are rost sa discutam.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri - Supralargirea Buzesti-Berzei-Uranus
shoppy
Solutia nu sunt strazile de 3 benzi ci strazile de 2 benzi bine organizate.
Practic toata acea zona a Bucurestiului este o zona moarta, plina de cladiri semiabandonate in care stau ilgal tot felul de persooane, pentru ca nu vine nimeni sa investeasca. Si cand singura ruta de acces este o strada cu dale de linie de tramvai, plina de cratere si vesnic blocata, logic ca nu vine nimeni sa investeasca. De aord ca este o teorie care da raportul optim dintre suprafata construita / suprafata drum, dar in acea zona a Bucurestiului sigur este pre multa suprafta construita, si construita cu maghernite.
Solutia nu sunt strazile de 3 benzi ci strazile de 2 benzi bine organizate.
Practic toata acea zona a Bucurestiului este o zona moarta, plina de cladiri semiabandonate in care stau ilgal tot felul de persooane, pentru ca nu vine nimeni sa investeasca. Si cand singura ruta de acces este o strada cu dale de linie de tramvai, plina de cratere si vesnic blocata, logic ca nu vine nimeni sa investeasca. De aord ca este o teorie care da raportul optim dintre suprafata construita / suprafata drum, dar in acea zona a Bucurestiului sigur este pre multa suprafta construita, si construita cu maghernite.
- cornel001
-
Posted:
-
Re: Stiri - Supralargirea Buzesti-Berzei-Uranus
cornel001
adica ... doua benzi libere. stim ca de multe ori prima banda devine spatiu de parcare si uneori chiar si a doua.
adica ... doua benzi libere. stim ca de multe ori prima banda devine spatiu de parcare si uneori chiar si a doua.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Lucrarile pe tronsonul Piata Virgiliu - Calea Plevnei
Dominatrix
Se va demonta/reface si linia de tramvai de pe str. Coblacescu, care a fost inlocuita acum vreo 2 - 3 ani?
Utilizator anonim wrote:
Continua lucrul destul de timid cu demontarea liniilor de tramvai...
Se va demonta/reface si linia de tramvai de pe str. Coblacescu, care a fost inlocuita acum vreo 2 - 3 ani?
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Lucrarile pe tronsonul Piata Virgiliu - Calea Plevnei
Dr2005
Linia de tramvai de pe Cobălcescu a fost înlocuită acum cu câţiva ani cu ce s-a recuperat de pe liniile modernizate şi ce mai avea Secţia Linii prin depozit... în concluzie a fost doar o cârpeală. În schimb, linia de pe Berzei s-a înlocuit prin 2003... şi era ca nouă.
Apropo de lărgiri... nu văd de ce ar trebui să se demoleze în duşmănie pe acolo. Pe partea dreaptă - sens spre Plevnei - nu cred că se vor băga (sunt blocuri), iar pe partea stângă, cu excepţia celor 2 clădiri de pe colţul intersecţiei cu Ştirbei-Vodă, a celei de la intersecţia cu Cobălcescu şi a celei de la intersecţia cu Plevnei. Însă, având în vedere că toţi primarii de până acum s-au considerat mici Ceauşescu când a venit vorba de infrastructură (vezi Pasajul Basarab), nu m-ar mira să radă toată partea stânga, cu o ,,profunzime" de 2 străzi (ca la Pasajul Basarab). Normal, terenurile naţionalizate astfel devin mai valoroase după lărgirea drumului şi pot fi vândute la preţ de dumping apropiaţilor primarului, care apoi le vor revinde la preţul pieţei.
Linia de tramvai de pe Cobălcescu a fost înlocuită acum cu câţiva ani cu ce s-a recuperat de pe liniile modernizate şi ce mai avea Secţia Linii prin depozit... în concluzie a fost doar o cârpeală. În schimb, linia de pe Berzei s-a înlocuit prin 2003... şi era ca nouă.
Apropo de lărgiri... nu văd de ce ar trebui să se demoleze în duşmănie pe acolo. Pe partea dreaptă - sens spre Plevnei - nu cred că se vor băga (sunt blocuri), iar pe partea stângă, cu excepţia celor 2 clădiri de pe colţul intersecţiei cu Ştirbei-Vodă, a celei de la intersecţia cu Cobălcescu şi a celei de la intersecţia cu Plevnei. Însă, având în vedere că toţi primarii de până acum s-au considerat mici Ceauşescu când a venit vorba de infrastructură (vezi Pasajul Basarab), nu m-ar mira să radă toată partea stânga, cu o ,,profunzime" de 2 străzi (ca la Pasajul Basarab). Normal, terenurile naţionalizate astfel devin mai valoroase după lărgirea drumului şi pot fi vândute la preţ de dumping apropiaţilor primarului, care apoi le vor revinde la preţul pieţei.
📖 Pagination options