Topic: V2A versiunea clasică (1981-2010)
104 posts, 61551 views
📖 Pagination options
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: V2A versiunea clasică (1981-2010)
ByOnu
Dl. Ing. Mihai Cristian Bucșan revine cu o continuare pentru istoria acestor tramvaie, începută inițial AICI.
În toamna anului 1982 continuă producția tramvaielor V2A, cu numerele de parc ITB de la 4032 la 4036, numerele de fabricație fiind de la 383/1982 la 387/1982.
Dl. Ing. Mihai Cristian Bucșan revine cu o continuare pentru istoria acestor tramvaie, începută inițial AICI.
În toamna anului 1982 continuă producția tramvaielor V2A, cu numerele de parc ITB de la 4032 la 4036, numerele de fabricație fiind de la 383/1982 la 387/1982.
062-4.1982_V-2A-ITB_4027-4030_ 4032-4036_c.jpg (205.46 KB; downloaded 4685 times)
062-4.1982_V-2A-ITB_4027-4030_ 4032-4036_a.jpg (230.79 KB; downloaded 4700 times)
062-4.1982_V-2A-ITB_4027-4030_ 4032-4036_b.jpg (247.7 KB; downloaded 4689 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: V2A versiunea clasică (1981-2010)
ByOnu
În cursul anului 1984, unele vagoane sunt modificate. pentru a permite circulația lor în cuplu, cu un singur conducător.
Câteva cupluri: 4027-4038; 4035-4036; 4032-4029.
În cursul anului 1984, unele vagoane sunt modificate. pentru a permite circulația lor în cuplu, cu un singur conducător.
Câteva cupluri: 4027-4038; 4035-4036; 4032-4029.
062-5.1984_V-2A-ITB (cuplate)_a.JPG (317.2 KB; downloaded 5776 times)
062-5.1984_V-2A-ITB (cuplate)_b.JPG (362.09 KB; downloaded 5772 times)
062-5.1984_V-2A-ITB (cuplate)_c.JPG (88.42 KB; downloaded 5776 times)
062-5.1984_V-2A-ITB (cuplate)_d.JPG (69.59 KB; downloaded 5771 times)
062-5.1984_V-2A-ITB (cuplate)_e.JPG (149.36 KB; downloaded 5771 times)
062-5.1984_V-2A-ITB (cuplate)_f.JPG (135.3 KB; downloaded 5775 times)
062-5.1984_V-2A-ITB (cuplate)_g.JPG (107.39 KB; downloaded 5772 times)
062-5.1984_V-2A-ITB (cuplate)_h.JPG (108.72 KB; downloaded 5769 times)
062-5.1984_V-2A-ITB (cuplate)_i.JPG (164.58 KB; downloaded 5773 times)
062-5.1984_V-2A-ITB (cuplate)_j.jpg (305.16 KB; downloaded 5806 times)
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: V2A versiunea clasică (1981-2010)
rosetti61
La toate categoriile de vehicule, in desenele d-lui Bucsan exista si vederi cu fata/spatele ?
La toate categoriile de vehicule, in desenele d-lui Bucsan exista si vederi cu fata/spatele ?
- cris_m
-
Posted:
-
Re: V2A versiunea clasică (1981-2010)
cris_m
Amintiri din 2008 - Joshua Parker, www.tramway.com
Amintiri din 2008 - Joshua Parker, www.tramway.com
4047 depoul Giurgiului.jpg (361.51 KB; downloaded 5361 times)
4016 Damaroaia.jpg (449.5 KB; downloaded 5359 times)
4016 intoarcere Damaroaia.jpg (613.67 KB; downloaded 5355 times)
- PaulIP
-
Posted:
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: V2A versiunea clasică (1981-2010)
cris_m
Aici te inseli putin, e clar Giurgiu din 2 motive:
1) Pe fundal sunt acei stalpi care se vad foarte clar langa Giurgiului, daca te uiti pe harta din satelit
2) Placuta din lateral scrie "Se retrage la depoul Giurgiu"
2 bis) Aici nu sunt foarte sigur, e posibil sa gresesc, dar aceste tramvaie nu se mai gaseau la Alexandria...
Aici te inseli putin, e clar Giurgiu din 2 motive:
1) Pe fundal sunt acei stalpi care se vad foarte clar langa Giurgiului, daca te uiti pe harta din satelit
2) Placuta din lateral scrie "Se retrage la depoul Giurgiu"
2 bis) Aici nu sunt foarte sigur, e posibil sa gresesc, dar aceste tramvaie nu se mai gaseau la Alexandria...
- 1689
-
Posted:
-
Re: V2A versiunea clasică (1981-2010)
1689
Stilpii din fundal sint inconfundabili - este depoul Giurgiului.
De altfel, se vad si macaralele - una dintre ele prabusindu-se in mai 2010 peste una (?) din hale si avariind citeva tramvaie, printre care si Rathgeber-ul 2614 care a fost reparat ulterior (as spune, mai aproape de realitate, cirpit) de URAC (de altfel, dupa “reparatie” a avut si un mic incendiu... - dar, despre asta, poate, cindva, intr-un topic dedicat “izbinzilor” atelierelului ...).
Stilpii din fundal sint inconfundabili - este depoul Giurgiului.
De altfel, se vad si macaralele - una dintre ele prabusindu-se in mai 2010 peste una (?) din hale si avariind citeva tramvaie, printre care si Rathgeber-ul 2614 care a fost reparat ulterior (as spune, mai aproape de realitate, cirpit) de URAC (de altfel, dupa “reparatie” a avut si un mic incendiu... - dar, despre asta, poate, cindva, intr-un topic dedicat “izbinzilor” atelierelului ...).
- cris_m
-
Posted:
-
Re: V2A versiunea clasică (1981-2010)
cris_m
Asa, ca voiam sa zic de incidentul cu macaraua, dar nu mai stiam cand a fost. Ma gandeam ca a fost undeva dupa momentul pozei, insa aveam impresia ca undeva prin 2008-2009 a fost, nicidecum 2010.
Asa, ca voiam sa zic de incidentul cu macaraua, dar nu mai stiam cand a fost. Ma gandeam ca a fost undeva dupa momentul pozei, insa aveam impresia ca undeva prin 2008-2009 a fost, nicidecum 2010.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V2A versiunea clasică (1981-2010)
Gabi23
Pe 13 mai 2010 a fost incidentul care a distrus parțial Giurgiului.În timpul modernizării Dep. Giurgiului au mai stat o parte din vagoanele acestuia la Dep. Alexandria. Din acest motiv le vedem pe defunctele V2A și V3A clasice pe linii unde circulau și vagoane de la Alexandria. Din membrii forumului, cred că cel puțin Utilizator anonim are pozele cu ele în anul 2006 la Alexandria .
Pe 13 mai 2010 a fost incidentul care a distrus parțial Giurgiului.În timpul modernizării Dep. Giurgiului au mai stat o parte din vagoanele acestuia la Dep. Alexandria. Din acest motiv le vedem pe defunctele V2A și V3A clasice pe linii unde circulau și vagoane de la Alexandria. Din membrii forumului, cred că cel puțin Utilizator anonim are pozele cu ele în anul 2006 la Alexandria .
- LucaTB
-
Posted:
-
Re: V2A versiunea clasică (1981-2010)
LucaTB
V2A #4012 prin URAC în 1998, captură realizată la materialul video al lui Joachim Kaddatz care se găsește aici: https://youtu.be/tgIizTxIXXM
V2A #4012 prin URAC în 1998, captură realizată la materialul video al lui Joachim Kaddatz care se găsește aici: https://youtu.be/tgIizTxIXXM
20201227_014719.jpg (978.26 KB; downloaded 4611 times)
- ADK
-
Posted:
-
Re: V2A versiunea clasică (1981-2010)
ADK
4015, 4019, 4024, 4026, 4032 și 4048 în trecut...
4015, 4019, 4024, 4026, 4032 și 4048 în trecut...
Foto: Andrei Alex/SprinterXP
4015.jpg (122.15 KB; downloaded 4228 times)
Foto: Andrei Alex/SprinterXP
4019.jpg (122.4 KB; downloaded 4228 times)
Foto: Andrei Alex/SprinterXP
4024.jpg (112.17 KB; downloaded 4230 times)
Foto: Andrei Alex/SprinterXP
4026.jpg (88.09 KB; downloaded 4233 times)
Foto: Andrei Alex/SprinterXP
4026sp.jpg (107.74 KB; downloaded 4236 times)
Foto: Andrei Alex/SprinterXP
4032.jpg (108.44 KB; downloaded 4233 times)
Foto: Andrei Alex/SprinterXP
4032-2.jpg (121.54 KB; downloaded 4234 times)
4048.jpg (117.51 KB; downloaded 4237 times)
- messe
-
Posted:
-
Re: V2A versiunea clasică (1981-2010)
messe
A fost interesanta varianta de V2A cu 4 usi aparuta dupa siamezele V2A recte 4045-4049.
A fost interesanta varianta de V2A cu 4 usi aparuta dupa siamezele V2A recte 4045-4049.
- vl273
-
Posted:
-
Re: V2A versiunea clasică (1981-2010)
vl273
Fostul 4017 pe linia 24 langa Piata Domenii - 2006
Sursa: https://foto.agerpres.ro/foto/detaliu/1073064
Fostul 4017 pe linia 24 langa Piata Domenii - 2006
Sursa: https://foto.agerpres.ro/foto/detaliu/1073064
1073064.jpg (75.68 KB; downloaded 4073 times)
- ADK
-
Posted:
-
Re: V2A versiunea clasică (1981-2010)
ADK
4009 pe linia 23 la Faur Poarta 4, acum mai bine de 12 ani.
Foto: Utilizator anonim
4009 pe linia 23 la Faur Poarta 4, acum mai bine de 12 ani.
Foto: Utilizator anonim
274518397_257706169878990_5547055113055684828_n.jpg (100.66 KB; downloaded 3012 times)
📖 Pagination options