Topic: Știri despre transportul regional din Ilfov (4XX)
280 posts, 207714 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Știri despre transportul regional din Ilfov (4XX)
Utilizator anonim
Sorin Oprescu vrea să scoată transportul RATB din Ilfov, în luna iunie
Primarul Capitalei Sorin Oprescu a declarat, joi, că vrea să întrerupă transportul RATB în Ilfov la terminarea anului școlar, deoarece nu a reușit să ajungă la o înțelegere cu consiliul județean.
"Până acum nu am putut cădea la învoială. Eventual vom încerca să facem înțelegeri direct cu primarii interesați, și care pot să plătească", a declarat edilul. Oprescu a mai spus că există o problemă cu transportul în Ilfov și din cauza faptului că municipalitatea se judecă cu transporatorii privați, care acuză RATB de concurență neloială.
La începtul lunii martie, consilierii generali ai PSD au anunțat că vor propune CGMB scoaterea transportului RATB din Ilfov, pe motiv că, de la reluarea curselor dinspre București spre localitățile limitrofe, Consiliul Județean nu a plătit niciun leu din ceea ce le revenea conform protocolului cu Primăria Capitalei.
Consilierul PSD, Ion Stan, susține că Ilfovul are datorii de 25 milioane lei de la reluarea transportului în Ilfov, la sfârșitul lui 2008. Un alt consilier PSD, Doru Giugula, a menționat că protocolul dintre Primăria Capitalei și Consiliul Județean Ilfov prevede anularea înțelegerii dacă cei din județul vecin Capitalei nu vor plăti partea lor timp de trei luni.
La reluarea transportului în Ilfov s-a stabilit că prețul unui bilet este de 1,5 lei, respectiv, 2,5 lei pentru traseele mai lungi de 20 de kilometri. Tot în protocol se arăta că diferența dintre costul real și prețul biletului va fi acoperită, în proporție de 76%, de Consiliul Județean Ilfov, restul banilor fiind plătiți de municipalitatea bucureșteană. Președintele Consiliului Județean Ilfov, Cristache Rădulescu, considera că prețul calculat de RATB pentru un bilet pe transportul în Ilfov, 4,6 lei fără subvenție, este mult prea mare.
Cât despre datoria ce ar fi fost acumulată, Cristache Rădulescu a precizat că în ședința de la începutul lunii martie a Consiliului Județean s-a votat și bugetul pe 2010, care prevede sume pentru acoperirea restanțelor privind transportul public pe liniile preorășenești.
Pe de altă parte, primarul Sorin Oprescu s-a declarat nemulțumit de modul în care județul Ilfov a reglementat datoria istorică de 64 milioane lei, acumulată înainte de reluarea transportului. Mai exact, primarul general a acuzat autoritățile locale din județul limitrof că nu au pus la dispoziția municipalității, conform protocolului, un teren care să acopere datoria acumulată.
Președintele Consiliului Județean Ilfov spune că județul nu avea teren în proprietate privată, pe care să-l poată da Capitalei, și că abia săptămâna trecută s-a votat trecerea unui teren din Voluntati din domeniul public în cel privat al județului. Terenul urmează să fie evaluat, pentru a se ști cât din valoarea lui el acoperă datoria istorică.
Din noiembrie 2008, în urma unui portocol dintre autoritățile din Capitală și cele locale, locuitorii din Ilfov au avut la dispoziție 51 de linii preorășenești de autobuze, care să acopere, ca traseu, întreg județul.
http://www.realitatea.net/sorin-oprescu- ... 286.html
Sorin Oprescu vrea să scoată transportul RATB din Ilfov, în luna iunie
Primarul Capitalei Sorin Oprescu a declarat, joi, că vrea să întrerupă transportul RATB în Ilfov la terminarea anului școlar, deoarece nu a reușit să ajungă la o înțelegere cu consiliul județean.
"Până acum nu am putut cădea la învoială. Eventual vom încerca să facem înțelegeri direct cu primarii interesați, și care pot să plătească", a declarat edilul. Oprescu a mai spus că există o problemă cu transportul în Ilfov și din cauza faptului că municipalitatea se judecă cu transporatorii privați, care acuză RATB de concurență neloială.
La începtul lunii martie, consilierii generali ai PSD au anunțat că vor propune CGMB scoaterea transportului RATB din Ilfov, pe motiv că, de la reluarea curselor dinspre București spre localitățile limitrofe, Consiliul Județean nu a plătit niciun leu din ceea ce le revenea conform protocolului cu Primăria Capitalei.
Consilierul PSD, Ion Stan, susține că Ilfovul are datorii de 25 milioane lei de la reluarea transportului în Ilfov, la sfârșitul lui 2008. Un alt consilier PSD, Doru Giugula, a menționat că protocolul dintre Primăria Capitalei și Consiliul Județean Ilfov prevede anularea înțelegerii dacă cei din județul vecin Capitalei nu vor plăti partea lor timp de trei luni.
La reluarea transportului în Ilfov s-a stabilit că prețul unui bilet este de 1,5 lei, respectiv, 2,5 lei pentru traseele mai lungi de 20 de kilometri. Tot în protocol se arăta că diferența dintre costul real și prețul biletului va fi acoperită, în proporție de 76%, de Consiliul Județean Ilfov, restul banilor fiind plătiți de municipalitatea bucureșteană. Președintele Consiliului Județean Ilfov, Cristache Rădulescu, considera că prețul calculat de RATB pentru un bilet pe transportul în Ilfov, 4,6 lei fără subvenție, este mult prea mare.
Cât despre datoria ce ar fi fost acumulată, Cristache Rădulescu a precizat că în ședința de la începutul lunii martie a Consiliului Județean s-a votat și bugetul pe 2010, care prevede sume pentru acoperirea restanțelor privind transportul public pe liniile preorășenești.
Pe de altă parte, primarul Sorin Oprescu s-a declarat nemulțumit de modul în care județul Ilfov a reglementat datoria istorică de 64 milioane lei, acumulată înainte de reluarea transportului. Mai exact, primarul general a acuzat autoritățile locale din județul limitrof că nu au pus la dispoziția municipalității, conform protocolului, un teren care să acopere datoria acumulată.
Președintele Consiliului Județean Ilfov spune că județul nu avea teren în proprietate privată, pe care să-l poată da Capitalei, și că abia săptămâna trecută s-a votat trecerea unui teren din Voluntati din domeniul public în cel privat al județului. Terenul urmează să fie evaluat, pentru a se ști cât din valoarea lui el acoperă datoria istorică.
Din noiembrie 2008, în urma unui portocol dintre autoritățile din Capitală și cele locale, locuitorii din Ilfov au avut la dispoziție 51 de linii preorășenești de autobuze, care să acopere, ca traseu, întreg județul.
http://www.realitatea.net/sorin-oprescu- ... 286.html
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Utilizator anonim
Incepand cu 14 iunie 2010 RATB va sista toate cursele liniilor preorasenesti din cauza faptului ca CJ Ilfov nu a achitat niciun ban catre RATB/PMB in schimbul acestui serviciu.
Incepand cu 14 iunie 2010 RATB va sista toate cursele liniilor preorasenesti din cauza faptului ca CJ Ilfov nu a achitat niciun ban catre RATB/PMB in schimbul acestui serviciu.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Utilizator anonim
Incepand cu data de 15 iunie 2010 RATB suspenda toate liniile preorasenesti.
Incepand cu data de 15 iunie 2010 RATB suspenda toate liniile preorasenesti.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Utilizator anonim
Incepand din data de 15.06.2010, RATB va sista transportul public in jud. Ilfov
Vineri, 11 Iunie 2010
Regia Autonoma de Transport Bucuresti nu va mai asigura transportul public in judetul Ilfov, incepand de marti, 15 iunie 2010.
Consiliul Judetean Ilfov nu si-a indeplinit obligatiile de plata pe care si le asumase fata de Consiliul General al Municipiului Bucuresti prin Protocolul privind transportul public de calatori, semnat pe 26 noiembrie 2008, aprobat prin Hotararea de Consiliu General nr. 346/2008.
Astfel, pana in prezent, Consiliul Judetean Ilfov nu a achitat sumele datorate in baza art. 4 alin 7 al Protocolului mai inainte mentionat si nici nu a constituit garantia reala imobiliara potrivit art.4 alin. 8 din acelasi Protocol (Art. 4, alin. 8: "Judetul Ilfov va constitui in maxim 30 de zile dupa inceperea executiei prezentului Protocol, o garantie reala imobiliara la dispozitia Muncipiului Bucuresti echivalenta cu valoarea debitului restant si a prestatiei pe un trimestru").
Municipalitatea Bucuresti a notificat Consiliul Judetean Ilfov in doua randuri: mai intai in data de 10.02.2010 si apoi din 08.03.2010, fara nici un rezultat. Primaria Municipiului Bucuresti si Regia Autonoma de Transport Bucuresti isi cer scuze celor afectati de aceasta decizie, dar nu pot suporta legal cheltuielile aferente transportului public in judetul Ilfov.
http://www.ratb.ro/index.php?page=stire&id_stire=405
Incepand din data de 15.06.2010, RATB va sista transportul public in jud. Ilfov
Vineri, 11 Iunie 2010
Regia Autonoma de Transport Bucuresti nu va mai asigura transportul public in judetul Ilfov, incepand de marti, 15 iunie 2010.
Consiliul Judetean Ilfov nu si-a indeplinit obligatiile de plata pe care si le asumase fata de Consiliul General al Municipiului Bucuresti prin Protocolul privind transportul public de calatori, semnat pe 26 noiembrie 2008, aprobat prin Hotararea de Consiliu General nr. 346/2008.
Astfel, pana in prezent, Consiliul Judetean Ilfov nu a achitat sumele datorate in baza art. 4 alin 7 al Protocolului mai inainte mentionat si nici nu a constituit garantia reala imobiliara potrivit art.4 alin. 8 din acelasi Protocol (Art. 4, alin. 8: "Judetul Ilfov va constitui in maxim 30 de zile dupa inceperea executiei prezentului Protocol, o garantie reala imobiliara la dispozitia Muncipiului Bucuresti echivalenta cu valoarea debitului restant si a prestatiei pe un trimestru").
Municipalitatea Bucuresti a notificat Consiliul Judetean Ilfov in doua randuri: mai intai in data de 10.02.2010 si apoi din 08.03.2010, fara nici un rezultat. Primaria Municipiului Bucuresti si Regia Autonoma de Transport Bucuresti isi cer scuze celor afectati de aceasta decizie, dar nu pot suporta legal cheltuielile aferente transportului public in judetul Ilfov.
http://www.ratb.ro/index.php?page=stire&id_stire=405
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Gabi23
Ilfovenii, lăsați fără transport public
Regia Autonomă de Transport București (RATB) a anunțat astăzi că nu va mai asigura transportul public în județul Ilfov, începând de marți, 15 iunie.
Potrivit reprezentanților RATB, Consiliul Județean Ilfov nu și-a îndeplinit obligațiile de plată față de Consiliul General al Municipiului București, cu privire la protocolul semnat în urmă cu doi ani și aprobat prin Hotărârea de Consiliu General nr. 346/2008. "Municipalitatea a notificat Consiliul Județean Ilfov de două ori, în februarie și în martie, fără niciun rezultat.
Primăria și RATB își cer scuze celor afectați, dar nu pot suporta cheltuielile transportului public în județul Ilfov", se arată în comunicatul RATB.
Președintele Consiliului Județean Ilfov, Cristache Rădulescu, a declarat că se caută soluții pentru transportul public preorășenesc. "S-a realizat o analiză prin care am constatat că, pe lângă cheltuielile de transport, în facturi erau cuprinse și pierderile Regiei, județul Ilfov neavând cum să suporte aceste sume", a explicat Cristache Rădulescu. Potrivit lui, reprezentanții CJ Ilfov discută în prezent cu Primăria Capitalei pentru găsirea unei soluții pentru transportul public interorășenesc.
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti ... 72637.html
Ilfovenii, lăsați fără transport public
Regia Autonomă de Transport București (RATB) a anunțat astăzi că nu va mai asigura transportul public în județul Ilfov, începând de marți, 15 iunie.
Potrivit reprezentanților RATB, Consiliul Județean Ilfov nu și-a îndeplinit obligațiile de plată față de Consiliul General al Municipiului București, cu privire la protocolul semnat în urmă cu doi ani și aprobat prin Hotărârea de Consiliu General nr. 346/2008. "Municipalitatea a notificat Consiliul Județean Ilfov de două ori, în februarie și în martie, fără niciun rezultat.
Primăria și RATB își cer scuze celor afectați, dar nu pot suporta cheltuielile transportului public în județul Ilfov", se arată în comunicatul RATB.
Președintele Consiliului Județean Ilfov, Cristache Rădulescu, a declarat că se caută soluții pentru transportul public preorășenesc. "S-a realizat o analiză prin care am constatat că, pe lângă cheltuielile de transport, în facturi erau cuprinse și pierderile Regiei, județul Ilfov neavând cum să suporte aceste sume", a explicat Cristache Rădulescu. Potrivit lui, reprezentanții CJ Ilfov discută în prezent cu Primăria Capitalei pentru găsirea unei soluții pentru transportul public interorășenesc.
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti ... 72637.html
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Utilizator anonim
RATB ar putea relua din toamnă transportul în județul Ilfov
RATB, care de marți va sista transportul în județul Ilfov, ar putea relua din toamnă cursele în anumite comune din județ, a declarat viceprimarul Capitalei, Victor Iovici.
Pe parcursul verii vor exista discuții cu administrațiile comunelor care doresc să încheie un protocol pentru ca RATB să asigure transportul. "S-ar putea ca RATB să revină din toamnă în anumite comune, care doresc să facă un contract separat. Spre exemplu Chitila dorește să facem acest lucru și s-ar putea ca din toamnă să semnăm un protocol. Pe timpul verii vor exista discuții cu comunele care doresc să semneze protocol pentru anumite trasee", a declarat Victor Iovici.
Viceprimarul spune că de vină pentru sistarea transportului în Ilfov sunt administrațiile locale din județ care nu au plătit către Primăria Generală sumele convenite în urma unui protocol, dar și călătorii care nu au cumparat bilete sau abonamente.
Victor Iovici a completat că persoanele care depind de cursele RATB pentru a ajunge la serviciu către sau dinspre București vor avea ca alternativă operatorii de transport privați.
Autobuzele RATB nu vor mai circula, începând de marți, în județul Ilfov, din cauza neîndeplinirii obligațiilor de plată asumate de Consiliul Județean Ilfov. Edilii Capitalei subliniază că nu pot suporta legal cheltuielile aferente transportului public în acest județ.
http://www.realitatea.net/ratb-ar-putea ... 18334.html
RATB ar putea relua din toamnă transportul în județul Ilfov
RATB, care de marți va sista transportul în județul Ilfov, ar putea relua din toamnă cursele în anumite comune din județ, a declarat viceprimarul Capitalei, Victor Iovici.
Pe parcursul verii vor exista discuții cu administrațiile comunelor care doresc să încheie un protocol pentru ca RATB să asigure transportul. "S-ar putea ca RATB să revină din toamnă în anumite comune, care doresc să facă un contract separat. Spre exemplu Chitila dorește să facem acest lucru și s-ar putea ca din toamnă să semnăm un protocol. Pe timpul verii vor exista discuții cu comunele care doresc să semneze protocol pentru anumite trasee", a declarat Victor Iovici.
Viceprimarul spune că de vină pentru sistarea transportului în Ilfov sunt administrațiile locale din județ care nu au plătit către Primăria Generală sumele convenite în urma unui protocol, dar și călătorii care nu au cumparat bilete sau abonamente.
Victor Iovici a completat că persoanele care depind de cursele RATB pentru a ajunge la serviciu către sau dinspre București vor avea ca alternativă operatorii de transport privați.
Autobuzele RATB nu vor mai circula, începând de marți, în județul Ilfov, din cauza neîndeplinirii obligațiilor de plată asumate de Consiliul Județean Ilfov. Edilii Capitalei subliniază că nu pot suporta legal cheltuielile aferente transportului public în acest județ.
http://www.realitatea.net/ratb-ar-putea ... 18334.html
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Utilizator anonim
RATB reinfiinteaza liniile preorasenesti 406, 422, 408, 428 si 460
Duminica, 12 Septembrie 2010
Incepand cu data de 13.09.2010, prin parteneriatul incheiat intre Primaria Municipiului Bucuresti, Regia Autonoma de Transport Bucuresti si Primariile din Comunele Chiajna, Chitila, Domnesti, respectiv Mogosoaia, se infiinteaza transportul preorasenesc de calatori pe cinci trasee, astfel:
Linia 406 va functiona intre terminalul Lujerul si Comuna Chiajna, pe B-dul. Iuliu Maniu, Str. Dreptatii, Bd. Uverturii, Sat Rosu, Sat Dudu, pana in Comuna Chiajna.
Linia 422 va functiona intre terminalul Clabucet si Comuna Chitila, pe urmatorul traseu: Cal. Grivitei, Bd. Bucurestii Noi, Sos. Chitilei, Sos. Banatului, Sos. Bucuresti-Pitesti, pana la Pasaj CFR Chitila.
Ca urmare a infiintarii liniei preorasenesti 422, care va asigura si transportul calatorilor pe Sos. Chitilei pana la limita administrativa a Municipiului Bucuresti, incepand cu aceeasi data, linia de autobuze 622 se desfiinteaza.
Linia 408 va functiona intre terminalul Ghencea si Comuna Domnesti, pe Bd. Ghencea, Prelungirea Ghencea, Sos. Domnesti, pana la statia CFR Domnesti.
Linia 428 va functiona intre terminalul Ghencea si Comuna Domnesti-Sat Teghes, pe Bd. Ghencea, Prelungirea Ghencea, Sos. Domnesti, Drumul Ciutaci, pana in localitatea Teghes .
Linia 460 va functiona intre terminalul Laromet si Comuna Mogosoaia, pe Bd. Bucurestii Noi, Sos. Bucuresti-Targoviste, pana la statia Spitalul Mogosoaia.
De asemenea, in perioada urmatoare, Primaria Municipiului Bucuresti si Regia Autonoma de Transport Bucuresti, vor purta discutii si cu alte Primarii din Judetul Ilfov, pentru infiintarea transportului public de calatori intre Bucuresti si localitatile respective.
RATB reinfiinteaza liniile preorasenesti 406, 422, 408, 428 si 460
Duminica, 12 Septembrie 2010
Incepand cu data de 13.09.2010, prin parteneriatul incheiat intre Primaria Municipiului Bucuresti, Regia Autonoma de Transport Bucuresti si Primariile din Comunele Chiajna, Chitila, Domnesti, respectiv Mogosoaia, se infiinteaza transportul preorasenesc de calatori pe cinci trasee, astfel:
Linia 406 va functiona intre terminalul Lujerul si Comuna Chiajna, pe B-dul. Iuliu Maniu, Str. Dreptatii, Bd. Uverturii, Sat Rosu, Sat Dudu, pana in Comuna Chiajna.
Linia 422 va functiona intre terminalul Clabucet si Comuna Chitila, pe urmatorul traseu: Cal. Grivitei, Bd. Bucurestii Noi, Sos. Chitilei, Sos. Banatului, Sos. Bucuresti-Pitesti, pana la Pasaj CFR Chitila.
Ca urmare a infiintarii liniei preorasenesti 422, care va asigura si transportul calatorilor pe Sos. Chitilei pana la limita administrativa a Municipiului Bucuresti, incepand cu aceeasi data, linia de autobuze 622 se desfiinteaza.
Linia 408 va functiona intre terminalul Ghencea si Comuna Domnesti, pe Bd. Ghencea, Prelungirea Ghencea, Sos. Domnesti, pana la statia CFR Domnesti.
Linia 428 va functiona intre terminalul Ghencea si Comuna Domnesti-Sat Teghes, pe Bd. Ghencea, Prelungirea Ghencea, Sos. Domnesti, Drumul Ciutaci, pana in localitatea Teghes .
Linia 460 va functiona intre terminalul Laromet si Comuna Mogosoaia, pe Bd. Bucurestii Noi, Sos. Bucuresti-Targoviste, pana la statia Spitalul Mogosoaia.
De asemenea, in perioada urmatoare, Primaria Municipiului Bucuresti si Regia Autonoma de Transport Bucuresti, vor purta discutii si cu alte Primarii din Judetul Ilfov, pentru infiintarea transportului public de calatori intre Bucuresti si localitatile respective.
- autob368
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
autob368
RATB reinfiinteaza liniile preorasenesti 406, 422, 408, 428 si 460
Duminică, 12 Septembrie 2010
Incepand cu data de 13.09.2010, prin parteneriatul incheiat intre Primaria Municipiului Bucuresti, Regia Autonoma de Transport Bucuresti si Primariile din Comunele Chiajna, Chitila, Domnesti, respectiv Mogosoaia, se infiinteaza transportul preorasenesc de calatori pe cinci trasee, astfel:
Linia 406 va functiona intre terminalul Lujerul si Comuna Chiajna, pe B-dul. Iuliu Maniu, Str. Dreptatii, Bd. Uverturii, Sat Rosu, Sat Dudu, pana in Comuna Chiajna.
Linia 422 va functiona intre terminalul Clabucet si Comuna Chitila, pe urmatorul traseu: Cal. Grivitei, Bd. Bucurestii Noi, Sos. Chitilei, Sos. Banatului, Sos. Bucuresti-Pitesti, pana la Pasaj CFR Chitila.
Ca urmare a infiintarii liniei preorasenesti 422, care va asigura si transportul calatorilor pe Sos. Chitilei pana la limita administrativa a Municipiului Bucuresti, incepand cu aceeasi data, linia de autobuze 622 se desfiinteaza.
Linia 408 va functiona intre terminalul Ghencea si Comuna Domnesti, pe Bd. Ghencea, Prelungirea Ghencea, Sos. Domnesti, pana la statia CFR Domnesti.
Linia 428 va functiona intre terminalul Ghencea si Comuna Domnesti-Sat Teghes, pe Bd. Ghencea, Prelungirea Ghencea, Sos. Domnesti, Drumul Ciutaci, pana in localitatea Teghes .
Linia 460 va functiona intre terminalul Laromet si Comuna Mogosoaia, pe Bd. Bucurestii Noi, Sos. Bucuresti-Targoviste, pana la statia Spitalul Mogosoaia.
De asemenea, in perioada urmatoare, Primaria Municipiului Bucuresti si Regia Autonoma de Transport Bucuresti, vor purta discutii si cu alte Primarii din Judetul Ilfov, pentru infiintarea transportului public de calatori intre Bucuresti si localitatile respective.
http://www.ratb.ro/index.php?page=stire&id_stire=446
RATB reinfiinteaza liniile preorasenesti 406, 422, 408, 428 si 460
Duminică, 12 Septembrie 2010
Incepand cu data de 13.09.2010, prin parteneriatul incheiat intre Primaria Municipiului Bucuresti, Regia Autonoma de Transport Bucuresti si Primariile din Comunele Chiajna, Chitila, Domnesti, respectiv Mogosoaia, se infiinteaza transportul preorasenesc de calatori pe cinci trasee, astfel:
Linia 406 va functiona intre terminalul Lujerul si Comuna Chiajna, pe B-dul. Iuliu Maniu, Str. Dreptatii, Bd. Uverturii, Sat Rosu, Sat Dudu, pana in Comuna Chiajna.
Linia 422 va functiona intre terminalul Clabucet si Comuna Chitila, pe urmatorul traseu: Cal. Grivitei, Bd. Bucurestii Noi, Sos. Chitilei, Sos. Banatului, Sos. Bucuresti-Pitesti, pana la Pasaj CFR Chitila.
Ca urmare a infiintarii liniei preorasenesti 422, care va asigura si transportul calatorilor pe Sos. Chitilei pana la limita administrativa a Municipiului Bucuresti, incepand cu aceeasi data, linia de autobuze 622 se desfiinteaza.
Linia 408 va functiona intre terminalul Ghencea si Comuna Domnesti, pe Bd. Ghencea, Prelungirea Ghencea, Sos. Domnesti, pana la statia CFR Domnesti.
Linia 428 va functiona intre terminalul Ghencea si Comuna Domnesti-Sat Teghes, pe Bd. Ghencea, Prelungirea Ghencea, Sos. Domnesti, Drumul Ciutaci, pana in localitatea Teghes .
Linia 460 va functiona intre terminalul Laromet si Comuna Mogosoaia, pe Bd. Bucurestii Noi, Sos. Bucuresti-Targoviste, pana la statia Spitalul Mogosoaia.
De asemenea, in perioada urmatoare, Primaria Municipiului Bucuresti si Regia Autonoma de Transport Bucuresti, vor purta discutii si cu alte Primarii din Judetul Ilfov, pentru infiintarea transportului public de calatori intre Bucuresti si localitatile respective.
http://www.ratb.ro/index.php?page=stire&id_stire=446
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Utilizator anonim
RATB infiinteaza linie preoraseneasca de autobuze spre Comuna Dragomiresti
Vineri, 08 Octombrie 2010
Incepand din data de 09.10.2010, Regia Autonoma de Transport Bucuresti va infiinta linia de autobuze 421, intre Bucuresti si Comuna Dragomiresti din Judetul Ilfov.
Autobuzele vor circula de la terminalul Apusului, pe Str. Apusului, B-dul. Iuliu Maniu, Autostrada Bucuresti-Pitesti, pana in satul Zurbaua din Comuna Dragomiresti.
Infiintarea acestui traseu s-a realizat in urma unui parteneriat incheiat intre Regia Autonoma de Transport Bucuresti, Primaria Municipiului Bucuresti si Primaria Comunei Dragomiresti.
Precizam ca, in perioada urmatoare, Regia Autonoma de Transport Bucuresti va purta discutii si cu alte Primarii din Judetul Ilfov, pentru infiintarea transportului public de calatori intre Bucuresti si localitatile respective.
RATB infiinteaza linie preoraseneasca de autobuze spre Comuna Dragomiresti
Vineri, 08 Octombrie 2010
Incepand din data de 09.10.2010, Regia Autonoma de Transport Bucuresti va infiinta linia de autobuze 421, intre Bucuresti si Comuna Dragomiresti din Judetul Ilfov.
Autobuzele vor circula de la terminalul Apusului, pe Str. Apusului, B-dul. Iuliu Maniu, Autostrada Bucuresti-Pitesti, pana in satul Zurbaua din Comuna Dragomiresti.
Infiintarea acestui traseu s-a realizat in urma unui parteneriat incheiat intre Regia Autonoma de Transport Bucuresti, Primaria Municipiului Bucuresti si Primaria Comunei Dragomiresti.
Precizam ca, in perioada urmatoare, Regia Autonoma de Transport Bucuresti va purta discutii si cu alte Primarii din Judetul Ilfov, pentru infiintarea transportului public de calatori intre Bucuresti si localitatile respective.
- mihai565
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
mihai565
Incepand din data de 18.11.2010, RATB va infiinta linii preorasenesti 427, 431, 453 si 449
Miercuri, 17 Noiembrie 2010
Incepand cu data de 18.11.2010, prin parteneriatul incheiat intre Regia Autonoma de Transport Bucuresti si primariile localitatilor Magurele si Otopeni, se infiinteaza urmatoarele linii de transport public:
Linia 427 va functiona intre terminalul Ghencea si Satul Pruni din Comuna Magurele, pe urmatorul traseu: Bd. Ghencea, Str. Antiaeriana, Sos. Bucuresti-Magurele, Sat Dumitrana, pana in Satul Pruni.
Linia 431 va functiona intre terminalul Ghencea si Satul Alunisu din Comuna Magurele, pe traseu: Bd. Ghencea, Str. Antiaeriana, Sos. Bucuresti-Magurele, pana in Satul Alunisu.
Linia 453 va functiona intre terminalul Ghencea si Satul Varteju din Comuna Magurele, pe traseul: Bd. Ghencea, Str. Antiaeriana, Sos. Bucuresti-Magurele, pana in Satul Varteju.
Linia 449 va functiona intre terminalul Piata Presei si Pasaj C.F.R. Balotesti din localitatea Otopeni, pe traseul: Bd. Expozitiei, Bd. Marasti, Sos. Bucuresti-Ploiesti, DN1, cu intoarcere pe DN1, Sos. Bucuresti-Ploiesti, Sos. Kiseleff, Bd. Expozitiei.
In perioada urmatoare, Regia Autonoma de Transport Bucuresti va purta discutii si cu alte Primarii din Judetul Ilfov, pentru infiintarea transportului public de calatori intre Bucuresti si localitatile respective.
Incepand din data de 18.11.2010, RATB va infiinta linii preorasenesti 427, 431, 453 si 449
Miercuri, 17 Noiembrie 2010
Incepand cu data de 18.11.2010, prin parteneriatul incheiat intre Regia Autonoma de Transport Bucuresti si primariile localitatilor Magurele si Otopeni, se infiinteaza urmatoarele linii de transport public:
Linia 427 va functiona intre terminalul Ghencea si Satul Pruni din Comuna Magurele, pe urmatorul traseu: Bd. Ghencea, Str. Antiaeriana, Sos. Bucuresti-Magurele, Sat Dumitrana, pana in Satul Pruni.
Linia 431 va functiona intre terminalul Ghencea si Satul Alunisu din Comuna Magurele, pe traseu: Bd. Ghencea, Str. Antiaeriana, Sos. Bucuresti-Magurele, pana in Satul Alunisu.
Linia 453 va functiona intre terminalul Ghencea si Satul Varteju din Comuna Magurele, pe traseul: Bd. Ghencea, Str. Antiaeriana, Sos. Bucuresti-Magurele, pana in Satul Varteju.
Linia 449 va functiona intre terminalul Piata Presei si Pasaj C.F.R. Balotesti din localitatea Otopeni, pe traseul: Bd. Expozitiei, Bd. Marasti, Sos. Bucuresti-Ploiesti, DN1, cu intoarcere pe DN1, Sos. Bucuresti-Ploiesti, Sos. Kiseleff, Bd. Expozitiei.
In perioada urmatoare, Regia Autonoma de Transport Bucuresti va purta discutii si cu alte Primarii din Judetul Ilfov, pentru infiintarea transportului public de calatori intre Bucuresti si localitatile respective.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
bercenicity
http://www.ratb.ro/index.php?page=stire&id_stire=469 wrote:
Incepand cu data de 26.11.2010, linia de autobuze 645 se desfiinteaza
Joi, 25 Noiembrie 2010
Ca urmare a infiintarii liniei preorasenesti 422 care functioneaza pe Sos. Chitila, intre terminalul Clabucet si Pasajul Chitila, incepand cu data de 26.11.2010, linia de autobuze 645 se desfiinteaza datorita cererii scazute.
Precizam ca, linia 645 functiona in paralel cu linia preoraseneasca 422, de la terminalul Clabucet, pe Sos. Chitila, pana la intersectia cu Str. Aeroportului.
Abonamentele eliberate pe linia de autobuze 645, raman valabile pe linia preoraseneasca 422, pana la limita administrativa a Municipiului Bucuresti.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Utilizator anonim
RATB infiinteaza linia 462
Autobuzele vor purta inscripţia ''462 Piaţa Victoriei - Bd. Bucureştii Noi - Parc Mogoşoaia''.
RATB înfiinţează linia 462, care va realiza transportul călătorilor din centrul Capitalei spre Parcul Mogoşoaia, în perioada desfăşurării evenimentului ''Târguşorul Brâncovenilor la Mogoşoaia'', care va avea loc între 15 decembrie 2010 - 15 ianuarie 2011.
Potrivit RATB , linia va asigura legătura directă între Piaţa Victoriei şi Parcul Mogoşoaia, pe traseul Bd. Ion Mihalache, Bd. Bucureştii Noi, Şos. Bucureşti-Târgovişte.
RATB infiinteaza linia 462
Autobuzele vor purta inscripţia ''462 Piaţa Victoriei - Bd. Bucureştii Noi - Parc Mogoşoaia''.
RATB înfiinţează linia 462, care va realiza transportul călătorilor din centrul Capitalei spre Parcul Mogoşoaia, în perioada desfăşurării evenimentului ''Târguşorul Brâncovenilor la Mogoşoaia'', care va avea loc între 15 decembrie 2010 - 15 ianuarie 2011.
Potrivit RATB , linia va asigura legătura directă între Piaţa Victoriei şi Parcul Mogoşoaia, pe traseul Bd. Ion Mihalache, Bd. Bucureştii Noi, Şos. Bucureşti-Târgovişte.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
bercenicity
www.ratb.ro wrote:
Din data de 15.01.2011, linia preoraseneasca 431 se desfiinteaza
Miercuri, 12 Ianuarie 2011
Ca urmare a adresei Primariei Orasului Magurele, prin care ni se solicita suspendarea serviciului de transport public intre Bucuresti si Satul Alunisu, din cauza cererii scazute si a imposibilitatii primariei de a suporta cheltuielile de transport, incepand din data de 15.01.2011, linia de autobuze 431 se va desfiinta.
Precizam ca intre Bucuresti si Orasul Magurele va functiona in continuare linia 453 pana in Satul Pruni, precum si linia 427 pana in Satul Varteju.
Activitatea de transport public pe liniile preorasenesti dintre Municipiul Bucuresti si localitatile din Judetul Ilfov poate fi asigurata numai la solicitarea primariilor care incheie contract cu Regia Autonoma de Transport Bucuresti, prin care isi asuma responsabilitatea sustinerii serviciilor prestate de Regie pentru locuitorii comunei si onorarii obligatiilor de plata revenite prin contract.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Victor92
Locuitorii din Ilfov se descurcă greu fără transport public
Locuitorii din comunele învecinate Bucureştiului nu mai ştiu ce să mai facă, de când au rămas fără cursele RATB. Ei spun că microbuzele particulare întârzie, se înghesuie ca sardinele în ele şi plătesc prea mult.
La începutul lunii, autobuzele RATB au fost retrase din comunele Domneşti, Chiajna şi Măgurele. Motivul? Edilii nu mai au bani să le asigure oamenilor transportul „la oraş" şi au găsit alte soluţii, scrie Click!
„În loc să plătesc 50.000 de lei lunar la RATB, iar mai mult de jumate din oameni să meargă pe blat, am băgat maxi-taxi. Patru autobuze mari şi două mici aduc 10% din încasări la bugetul local", se laudă primarul comunei Chiajna, Mircea Minea.
Consătenii lui nu sunt de aceeaşi părere. „De când a scos RATB suferim. Aşteptăm câte jumătate de oră în staţie. Şoferii nu pleacă până nu se umple microbuzul", spune Ruxandra Ciuşcanu.
În Domneşti, situaţia e şi mai dramatică. „Biletele costă 8 lei pe zi. Nu mai fac faţă aşa, vrem RATB-ul înapoi", strigă disperată Ioana Avramescu (38 de ani).
Patru linii desfiinţate într-o lună
Chiajna: linia 406, înfiinţată în septembrie 2010, desfiinţată la 1 ianuarie 2011
Domneşti: liniile 408, 428, înfiinţate în octombrie 2010, desfiinţate la 14 ianuarie 2011
Măgurele: linia 431, înfiinţată în 18 noiembrie, desfiinţată la 15 ianuarie 2011
Sursa: Adevarul de Seara
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti ... 58168.html
P.S.:Ce bine era odata cand aveam aproape 70 de curse preorasenesti ( cate 7 linii la fiecare capat important precum Piata Presei Libere)..Ramanem cu amintirile
Locuitorii din Ilfov se descurcă greu fără transport public
Locuitorii din comunele învecinate Bucureştiului nu mai ştiu ce să mai facă, de când au rămas fără cursele RATB. Ei spun că microbuzele particulare întârzie, se înghesuie ca sardinele în ele şi plătesc prea mult.
La începutul lunii, autobuzele RATB au fost retrase din comunele Domneşti, Chiajna şi Măgurele. Motivul? Edilii nu mai au bani să le asigure oamenilor transportul „la oraş" şi au găsit alte soluţii, scrie Click!
„În loc să plătesc 50.000 de lei lunar la RATB, iar mai mult de jumate din oameni să meargă pe blat, am băgat maxi-taxi. Patru autobuze mari şi două mici aduc 10% din încasări la bugetul local", se laudă primarul comunei Chiajna, Mircea Minea.
Consătenii lui nu sunt de aceeaşi părere. „De când a scos RATB suferim. Aşteptăm câte jumătate de oră în staţie. Şoferii nu pleacă până nu se umple microbuzul", spune Ruxandra Ciuşcanu.
În Domneşti, situaţia e şi mai dramatică. „Biletele costă 8 lei pe zi. Nu mai fac faţă aşa, vrem RATB-ul înapoi", strigă disperată Ioana Avramescu (38 de ani).
Patru linii desfiinţate într-o lună
Chiajna: linia 406, înfiinţată în septembrie 2010, desfiinţată la 1 ianuarie 2011
Domneşti: liniile 408, 428, înfiinţate în octombrie 2010, desfiinţate la 14 ianuarie 2011
Măgurele: linia 431, înfiinţată în 18 noiembrie, desfiinţată la 15 ianuarie 2011
Sursa: Adevarul de Seara
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti ... 58168.html
P.S.:Ce bine era odata cand aveam aproape 70 de curse preorasenesti ( cate 7 linii la fiecare capat important precum Piata Presei Libere)..Ramanem cu amintirile
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination