Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
8571 posts, 1390639 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
andrei11
Depoul Bujoreni este cel de pe Timisoara aproximativ la intersectia cu Romancierilor ? Daca e acela, se pot face circuite de troleibuz ca sa fie folosit si troleibuzul independent de metrou pe B-dul Dr. Taberei - ramura "Sud" a "urechii" - pe B-dul 1 Mai - pe noua"strapungere" cu Drumul Sării, deci variante ar fi.
Sincer eu nu mai vad troleibuz pe deasupra si metrou pe dedesubt.
Depoul Bujoreni este cel de pe Timisoara aproximativ la intersectia cu Romancierilor ? Daca e acela, se pot face circuite de troleibuz ca sa fie folosit si troleibuzul independent de metrou pe B-dul Dr. Taberei - ramura "Sud" a "urechii" - pe B-dul 1 Mai - pe noua"strapungere" cu Drumul Sării, deci variante ar fi.
Sincer eu nu mai vad troleibuz pe deasupra si metrou pe dedesubt.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
Dominatrix
andrei11 wrote:Ala e, altul nu exista. Si apropo depoul e la intersectia cu Valea Oltului, Romancierilor e 2 statii de tramvai mai spre centru.
Depoul Bujoreni este cel de pe Timisoara aproximativ la intersectia cu Romancierilor ?
andrei11 wrote:Pe ramura sudica e deja troleibuz (liniile 69,71) dar problema e ca trebuie sa legi cumva reteaua de centru fiindca altfel "omori" depoul. Eventual s-ar putea desfiinta numai bucata dintre Eroilor si Vasile Milea (unde se despart liniile 71 si 93, spre Gara, de liniile 69, 90 si 91 spre centru). Dar asta pune la indoiala existenta troleibuzului pe Drumul Sarii, care si el trebuie legat cu ceva.
Daca e acela, se pot face circuite de troleibuz ca sa fie folosit si troleibuzul independent de metrou pe B-dul Dr. Taberei - ramura "Sud" a "urechii" - pe B-dul 1 Mai - pe noua"strapungere" cu Drumul Sării, deci variante ar fi.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
sab
Nu stiu de ce va agitati, transportul de suprafata va ramane, mai ales cel electric, ar fi bine sa scoata din autobuze daca ar intentiona cumva asa ceva. Insa RATB si Metrorex sunt doua institutii diferite, concurente, si nu mai sunt vremurile de dinainte de 1989 cand se dadea ordin sa se desfiinteze tramvaiele pentru ca s-a introdus metroul (a se vedea Militariul).
Si in plus sunt persoane care, orice le-ai face, nu pun piciorul in metrou si prefera RATB-ul...Asta este...
Nu stiu de ce va agitati, transportul de suprafata va ramane, mai ales cel electric, ar fi bine sa scoata din autobuze daca ar intentiona cumva asa ceva. Insa RATB si Metrorex sunt doua institutii diferite, concurente, si nu mai sunt vremurile de dinainte de 1989 cand se dadea ordin sa se desfiinteze tramvaiele pentru ca s-a introdus metroul (a se vedea Militariul).
Si in plus sunt persoane care, orice le-ai face, nu pun piciorul in metrou si prefera RATB-ul...Asta este...
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
Dominatrix
sab wrote:Ne agitam pentru ca in documentatia de atribuire a lucrarilor pentru M5 se vorbeste de scoaterea troleibuzelor "pentru fluidizarea traficului". LUCRU MENTIONAT EXPLICIT, deci nu e un vis sadic de-al meu. Iar in Rromanistan, e lucru cunoscut ca_cuprul e la Mare Pretuire, mancat-as! Asa ca metroul acolo vine la "fix"...
Nu stiu de ce va agitati, transportul de suprafata va ramane, mai ales cel electric, ar fi bine sa scoata din autobuze daca ar intentiona cumva asa ceva.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
andrei11
Stai ca vorbim de lucruri diferite. Eu ma gandeam la troleibuz dupa Apocalipsa. In timpul santierului evident ca nu o sa mai fie troleibuz.. Vorba lui Sab, eu spun sa stam linistiti, sa-i propunem lui Marian sa inchida subiectul cu M 5 pentru ca prevad ca e "mult pana departe". Nu o sa vedem prea curand şenilă de utilaj prin zona. Si apropo de politic, doamna Udrea cum sa-si faca campanie la anul in Dr. Taberei decat cu formula arhicunoscuta "La anul vor incepe lucrarile". Am citat un politician anonim din anii 1990, 91, 92, ... , 2010, 11, ... ,2XXX. Gata, eu ma retrag din discutii despre M 5 pana la noi ordine, a inceput sa ma plictiseasca.
Stai ca vorbim de lucruri diferite. Eu ma gandeam la troleibuz dupa Apocalipsa. In timpul santierului evident ca nu o sa mai fie troleibuz.. Vorba lui Sab, eu spun sa stam linistiti, sa-i propunem lui Marian sa inchida subiectul cu M 5 pentru ca prevad ca e "mult pana departe". Nu o sa vedem prea curand şenilă de utilaj prin zona. Si apropo de politic, doamna Udrea cum sa-si faca campanie la anul in Dr. Taberei decat cu formula arhicunoscuta "La anul vor incepe lucrarile". Am citat un politician anonim din anii 1990, 91, 92, ... , 2010, 11, ... ,2XXX. Gata, eu ma retrag din discutii despre M 5 pana la noi ordine, a inceput sa ma plictiseasca.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
sab
De ce ar scoate un mijloc nepoluant si ar lasa autobuzul care este poluant ?
Si poate Metrorex sa dea ordine RATB-ului sa scoata troleibuzele ? Trecand peste faptul ca asa scrie in documentatie....
Imi scapa mie ceva legat de suma ? 24 statii la doar 1 miliard, cand doar prima etapa (pana la Eroilor) depaseste aceasta suma cf documentelor oficiale ?
De ce ar scoate un mijloc nepoluant si ar lasa autobuzul care este poluant ?
Si poate Metrorex sa dea ordine RATB-ului sa scoata troleibuzele ? Trecand peste faptul ca asa scrie in documentatie....
„Pentru unul dintre ele am obţinut reprogramarea pentru luna februarie anul acesta. Probabil că ni se va aproba şi pentru celălalt proces pentru că, în alt caz, acest lucru ar însemna amânarea lucrărilor cu un an“, a declarat Udrişte citat de ziarul Ring.
Licitaţia pentru atribuirea lucrărilor de realizare a primului tronson din magistrala a cincea, Râul Doamnei-Hasdeu, va fi finalizată în această lună.
Magistrala a cincea va avea 24 de staţii şi pentru realizarea ei se va investi peste 1 miliard de lei.
Imi scapa mie ceva legat de suma ? 24 statii la doar 1 miliard, cand doar prima etapa (pana la Eroilor) depaseste aceasta suma cf documentelor oficiale ?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
andrei11
De la ziaristi la ce sa te astepti ? Nici nu citesc cu atentie astfel de informatii pentru ca in majoritatea cazurilor se dezinformeaza si nu se informeaza. De aceea il astept pe Subway sa infirme / confirme data de ianuarie 2012 pentru analiza contestatiilor.
De la ziaristi la ce sa te astepti ? Nici nu citesc cu atentie astfel de informatii pentru ca in majoritatea cazurilor se dezinformeaza si nu se informeaza. De aceea il astept pe Subway sa infirme / confirme data de ianuarie 2012 pentru analiza contestatiilor.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
sab
Tare imi este teama ca pe de o parte vorbim de M5 intreaga Dr Taberei-Pantelimon, care va avea probabil 24 statii, iar la suma vorbim doar de Raul Doamnei-Eroilor, adica nici jumatate...
Nu stiu daca ziaristii sunt intotdeauna de vina, daca li se ofera informatii aiurea, ba vorbim de mere, ba de pere....Ca in cazul statiei Zarea.
Tare imi este teama ca pe de o parte vorbim de M5 intreaga Dr Taberei-Pantelimon, care va avea probabil 24 statii, iar la suma vorbim doar de Raul Doamnei-Eroilor, adica nici jumatate...
Nu stiu daca ziaristii sunt intotdeauna de vina, daca li se ofera informatii aiurea, ba vorbim de mere, ba de pere....Ca in cazul statiei Zarea.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
andrei11
Doua lucruri, pe care vad ca unii dintre voi mi le contestati.
1) Sa spunem ca pana la urma cu chiu cu vai se va face tronsonul pana la Universitate. Sectiunea Eroilor - Universitate, asa, cu larghete, e din filmul asta.
2)Sectiunea Universitate - Pantelimon cu siguranta va fi din alt film, cu alti actori si cu alta distributie.
Adica de ce planurile inginerului Leonida pur si simplu au fost aruncate la cos ca nefiind "conform cu realitatile socialiste din anii '70" si maretele planuri din 2010 vor fi conform cu reralitatile din a II - a parte a secolului XXI ? Nu va suparati, dar lucruri aproape identice le-am auzit despre M 5 si in campania trecuta, din 2008. Deci nu ma refer la anii '90. Acum vad ca ni se serveste anul 2012 - an de campanie electorala, si iar ni se va spune ca maine incep lucrarile la metrou.
Eu tot il astept pe subway sa ne dea o veste buna.
Doua lucruri, pe care vad ca unii dintre voi mi le contestati.
1) Sa spunem ca pana la urma cu chiu cu vai se va face tronsonul pana la Universitate. Sectiunea Eroilor - Universitate, asa, cu larghete, e din filmul asta.
2)Sectiunea Universitate - Pantelimon cu siguranta va fi din alt film, cu alti actori si cu alta distributie.
Adica de ce planurile inginerului Leonida pur si simplu au fost aruncate la cos ca nefiind "conform cu realitatile socialiste din anii '70" si maretele planuri din 2010 vor fi conform cu reralitatile din a II - a parte a secolului XXI ? Nu va suparati, dar lucruri aproape identice le-am auzit despre M 5 si in campania trecuta, din 2008. Deci nu ma refer la anii '90. Acum vad ca ni se serveste anul 2012 - an de campanie electorala, si iar ni se va spune ca maine incep lucrarile la metrou.
Eu tot il astept pe subway sa ne dea o veste buna.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
Dominatrix
Daca imi amintesc usurinta si rapiditatea cu care se construiau retele de troleibuz, din care unele doar temporare pentru devieri, pe vremea cand tara asta era considerata foarte saraca, nu pot sa nu ma intreb cum de s-a putut ajunge ca in marea prosperitate de astazi sa nu se mai poata nici macar pastra si intretine ce a mai ramas.
sab wrote:De ce sa scoata un mijloc de transport nepoluant? Din acelasi motiv pentru care troleul a fost scos si din multe alte orase ale patriei, desfiintandu-se complet, sau restrangand reteaua. Cei mai putini tineri de pe forum isi amintesc ca pe vremea ailalta se construiau chiar retele de troleibuz pentru diferite devieri temporare (2 exemple care imi vin acum pe loc in minte este devierea liniei 92 pe Liviu Rebreanu si Sos. Catelu/Campia Liberatii la inceputul anilor '80 si devierile din zona Popa Nan dupa cutremurul din 1977.
De ce ar scoate un mijloc nepoluant si ar lasa autobuzul care este poluant ?
Si poate Metrorex sa dea ordine RATB-ului sa scoata troleibuzele ? Trecand peste faptul ca asa scrie in documentatie....
Daca imi amintesc usurinta si rapiditatea cu care se construiau retele de troleibuz, din care unele doar temporare pentru devieri, pe vremea cand tara asta era considerata foarte saraca, nu pot sa nu ma intreb cum de s-a putut ajunge ca in marea prosperitate de astazi sa nu se mai poata nici macar pastra si intretine ce a mai ramas.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
andrei11
Off topic
Si reteaua temporara a lui 84 de pe Matasari - Pache Protopopescu.. Au inlocuit intreaga canalizare pe Popa Nan / Matei Voievod in aproximativ 6 luni de zile. Devierea nu a durat mai mult.
Off topic
Si reteaua temporara a lui 84 de pe Matasari - Pache Protopopescu.. Au inlocuit intreaga canalizare pe Popa Nan / Matei Voievod in aproximativ 6 luni de zile. Devierea nu a durat mai mult.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
andrei11
Proiectarea, construirea si darea in exploatare a tronsonului de metrou Eroilor - Pantelimon de pe Magistrala 5 mi se pare un eveniment extrem de indepartat si lipsit de orice legatura cu viitorul previzibil al constructiei de linii de metrou in Bucuresti.
Evident ca se poate discuta orice despre magistralele de metrou in acest topic, dar sa ne lansam in tot felul de comentarii / supozitii este total inutil. Este aceeasi realitate pe care a prevazut-o ing. Leonida pentru metroul bucurestean in anii '30, care nu s-a mai potrivit deloc cu realitatile din anii '70 cand a inceput constructia acestui mijloc de tansport.
La fel se va intampla si cu maretele studii de fezabilitate pentru M 5 ( Universitate - Pantelimon ) - M 7 (Colentina - Rahova ), etc, etc.
Mai intai sa ne apucam - si sa finalizam tronsonul Dr. Taberei - Eroilor de pe M 5, sa construim M 6 de la Otopeni in Bucuresti si mai apoi sa ne preocupe alte trasee ale metroului.
Tu nu vezi ca de ani intregi ni se promite metrou in dr Taberei, si parca nu e destul ca politicienii s-au facut de ras cu aceasta lucrare ani / decenii de-a intregul tot promitandu-ne ca "de la anul se apuca de lucru" si obligatoriu in 2 ani se termina, incat nu mai cred astfel de declaratii.
Vezi ca am publicat si o poanta buna cu privire la M 6 la "Flacara Rosiatica". Si apropo de M 5 se pare ca anul acesta se va spune "pas" nici o roata / senila de utilaj nu o sa vezi in zona circumscritiei electorale a d-nei Udrea.
Proiectarea, construirea si darea in exploatare a tronsonului de metrou Eroilor - Pantelimon de pe Magistrala 5 mi se pare un eveniment extrem de indepartat si lipsit de orice legatura cu viitorul previzibil al constructiei de linii de metrou in Bucuresti.
Evident ca se poate discuta orice despre magistralele de metrou in acest topic, dar sa ne lansam in tot felul de comentarii / supozitii este total inutil. Este aceeasi realitate pe care a prevazut-o ing. Leonida pentru metroul bucurestean in anii '30, care nu s-a mai potrivit deloc cu realitatile din anii '70 cand a inceput constructia acestui mijloc de tansport.
La fel se va intampla si cu maretele studii de fezabilitate pentru M 5 ( Universitate - Pantelimon ) - M 7 (Colentina - Rahova ), etc, etc.
Mai intai sa ne apucam - si sa finalizam tronsonul Dr. Taberei - Eroilor de pe M 5, sa construim M 6 de la Otopeni in Bucuresti si mai apoi sa ne preocupe alte trasee ale metroului.
Tu nu vezi ca de ani intregi ni se promite metrou in dr Taberei, si parca nu e destul ca politicienii s-au facut de ras cu aceasta lucrare ani / decenii de-a intregul tot promitandu-ne ca "de la anul se apuca de lucru" si obligatoriu in 2 ani se termina, incat nu mai cred astfel de declaratii.
Vezi ca am publicat si o poanta buna cu privire la M 6 la "Flacara Rosiatica". Si apropo de M 5 se pare ca anul acesta se va spune "pas" nici o roata / senila de utilaj nu o sa vezi in zona circumscritiei electorale a d-nei Udrea.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
subway guru
@andrei11:
- Metrorex a cerut ca termenele de judecata sa fie cel tarziu februarie 2011 (conform legii);
- prima veste buna - din patru 'contestatari' au ramas doar doi, ceilalti si-au 'retras' contestatiile...(loosers... )
Nu ti-am spus mereu ca trebuie sa fii 'optimist', Dumnezeu le vede si le judeca pe toate!
Hai sa auzim numai de bine!
@andrei11:
- Metrorex a cerut ca termenele de judecata sa fie cel tarziu februarie 2011 (conform legii);
- prima veste buna - din patru 'contestatari' au ramas doar doi, ceilalti si-au 'retras' contestatiile...(loosers... )
Nu ti-am spus mereu ca trebuie sa fii 'optimist', Dumnezeu le vede si le judeca pe toate!
Hai sa auzim numai de bine!
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
Dominatrix
Acum, daca vedem cati au "sarit in capul" lui Max Boegl pentru ca a castigat lotul 2, va imaginati ce halimai o sa fie pentru lotul 1, ca acolo e "grosul"?
subway guru wrote:Dar s-a aprobat acest lucru pentru ambele procese? Sau doar pentru unul?
@andrei11:
- Metrorex a cerut ca termenele de judecata sa fie cel tarziu februarie 2011 (conform legii);
Acum, daca vedem cati au "sarit in capul" lui Max Boegl pentru ca a castigat lotul 2, va imaginati ce halimai o sa fie pentru lotul 1, ca acolo e "grosul"?
📖 Pagination options