Topic: Dispecerizarea automată a transportului public
951 posts, 327211 views
📖 Pagination options
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur
Dragos31
A început să apară și 4119 în aplicație - astăzi este în R446.
A început să apară și 4119 în aplicație - astăzi este în R446.
20200315_113615.jpg (186.98 KB; downloaded 5294 times)
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur
CiprianTRB
De trei ore pe Info STB nu mai apar vehiculele, nici direcțiile liniilor. Care e motivul?
De trei ore pe Info STB nu mai apar vehiculele, nici direcțiile liniilor. Care e motivul?
- vl273
-
Posted:
-
Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur
vl273
Mie imi apar doar tramvaiele de Victoria care sunt azi pe 24 ( 034/237) si 55 , inclusiv cele 2 de Titan care sunt zilnic pe 46 (303 si 331) si 211 de Colentina in 21. Eu initial crezusem ca azi nu circula nimic si ele sunt singurele vehicule in oras
014 aparea ieri in aplicatie pe linia 27
Mie imi apar doar tramvaiele de Victoria care sunt azi pe 24 ( 034/237) si 55 , inclusiv cele 2 de Titan care sunt zilnic pe 46 (303 si 331) si 211 de Colentina in 21. Eu initial crezusem ca azi nu circula nimic si ele sunt singurele vehicule in oras
V2A wrote:
Un update la lista vehiculelor ”invizibile” în aplicație: 014, 055, 339, 4119, 4199, 4264, 4381, posibil să mai fie câteva.
014 aparea ieri in aplicatie pe linia 27
- oc7avian
-
Posted:
-
Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur
oc7avian
S-a actualizat interfața aplicației InfoSTB și s-a îmbunătățit interacțiunea. Însă anumite acțiuni au nevoie de gesturi în plus (ex. timpii de ajuns în stație)
S-a actualizat interfața aplicației InfoSTB și s-a îmbunătățit interacțiunea. Însă anumite acțiuni au nevoie de gesturi în plus (ex. timpii de ajuns în stație)
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur
CiprianTRB
Aplicația Info STB devine Info Transport Bucureşti
Aplicația Info STB, care oferă informații despre localizarea pe hartă a vehiculelor de transport în comun și despre posibilele rute pentru deplasarea în Capitală, are de acum un design nou, mai intuitiv. Denumirea aplicației a fost schimbată în "INFO Transport București" pentru a scoate în evidență utilitatea sa, iar pornind de la sugestiile și observațiile utilizatorilor au fost create noi funcționalități.
Astfel, noua aplicație oferă mai multe instrumente de planificare a rutelor, precum și noi opțiuni de achiziționare a titlurilor de călătorie.
Planificarea rutelor a devenit mai facilă odată cu integrarea primilor trei timpi de sosire în stații pentru vehiculele fiecărei linii, dar și prin afișarea programului de circulație al tuturor liniilor de transport. Tot în acest context a fost creat un istoric al destinațiilor căutate, a fost extinsă posibilitatea de a accesa liniile direct din selecția de stații și de a le căuta în lista dedicată acestora.
Titlurile de călătorie pot fi achiziționate mai ușor acum, prin accesarea noilor legături cu aplicația BPay și platforma de încărcare online a titlurilor de călătorie, http://online.stbsa.ro. În plus, a fost creată o hartă a tuturor centrelor de vânzare, care include programul de lucru al acestora.
De asemenea, meniul aplicației a fost reconfigurat pentru o accesare mai rapidă a funcționalităților.
Așteptăm feedbackul dumneavoastră pe adresa de e-mail infostb@stbsa.ro sau pe Forum, http://www.stbsa.ro/aplicatieinfo/.
http://www.stbsa.ro/mobile/comunicat1.php?nrcom=1235
Aplicația Info STB devine Info Transport Bucureşti
Aplicația Info STB, care oferă informații despre localizarea pe hartă a vehiculelor de transport în comun și despre posibilele rute pentru deplasarea în Capitală, are de acum un design nou, mai intuitiv. Denumirea aplicației a fost schimbată în "INFO Transport București" pentru a scoate în evidență utilitatea sa, iar pornind de la sugestiile și observațiile utilizatorilor au fost create noi funcționalități.
Astfel, noua aplicație oferă mai multe instrumente de planificare a rutelor, precum și noi opțiuni de achiziționare a titlurilor de călătorie.
Planificarea rutelor a devenit mai facilă odată cu integrarea primilor trei timpi de sosire în stații pentru vehiculele fiecărei linii, dar și prin afișarea programului de circulație al tuturor liniilor de transport. Tot în acest context a fost creat un istoric al destinațiilor căutate, a fost extinsă posibilitatea de a accesa liniile direct din selecția de stații și de a le căuta în lista dedicată acestora.
Titlurile de călătorie pot fi achiziționate mai ușor acum, prin accesarea noilor legături cu aplicația BPay și platforma de încărcare online a titlurilor de călătorie, http://online.stbsa.ro. În plus, a fost creată o hartă a tuturor centrelor de vânzare, care include programul de lucru al acestora.
De asemenea, meniul aplicației a fost reconfigurat pentru o accesare mai rapidă a funcționalităților.
Așteptăm feedbackul dumneavoastră pe adresa de e-mail infostb@stbsa.ro sau pe Forum, http://www.stbsa.ro/aplicatieinfo/.
http://www.stbsa.ro/mobile/comunicat1.php?nrcom=1235
- Bogdan MD
-
Posted:
-
Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur
Bogdan MD
Din titlul nou deduc eu ca au inclus si restul operatorilor in aplicatie? Vom avea, deci, toate liniile regionale afisate?
Din titlul nou deduc eu ca au inclus si restul operatorilor in aplicatie? Vom avea, deci, toate liniile regionale afisate?
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Dispecerizarea automată a transportului public din București
Andrei Andraș
Nu. Prima poză ce mi-a ieșit în cale a fost cu un VDL de la STV pe linia R403, R403 care nu e în aplicație. Concluzie: STV și Ecotrans nu sunt băgați în aplicație (încă).
Nu. Prima poză ce mi-a ieșit în cale a fost cu un VDL de la STV pe linia R403, R403 care nu e în aplicație. Concluzie: STV și Ecotrans nu sunt băgați în aplicație (încă).
- Mariusv
-
Posted:
-
Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur
Mariusv
Nu mai apar numerele de parc, incepand de azi!
Nu mai apar numerele de parc, incepand de azi!
- dekolor
-
Posted:
-
Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur
dekolor
Pe versiunea de desktop inca apar.
Pe versiunea de desktop inca apar.
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
- FabiM
-
Posted:
-
Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur
FabiM
Apar și pe site, accesat de pe telefon. Însă acum, cel puțin la mine, site-ul e in aer. Nu poti sa îl folosești și e plin de bug-uri. Probabil in lucru pentru un nou design.
Apar și pe site, accesat de pe telefon. Însă acum, cel puțin la mine, site-ul e in aer. Nu poti sa îl folosești și e plin de bug-uri. Probabil in lucru pentru un nou design.
7CD4CEE1-FBDA-4490-BAE9-28825803404F.png (474.82 KB; downloaded 4741 times)
8B5DD416-85E5-4F16-A72E-2928F89C18ED.png (431.19 KB; downloaded 4749 times)
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur
cris_m
Da, e in aer acum ca se face modificarea.
Da, e in aer acum ca se face modificarea.
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur
BodoMinea
Din păcate se efectuează modificări pur cosmetice, fără a avea în vedere adevăratele neajunsuri ale aplicației. Această aplicație „shiny” este construită peste sistemele și algoritmii vechi din proiectele anterioare ale celor de la RADCOM, și vine la pachet cu probleme specifice, precum faptul că se poate vedea DOAR PRIMA plecare din stație pentru o anumită linie. Pentru liniile care vin des, de exemplu tramvaiul 41, informația este inutilă. Ar trebui, înainte să se mai dea declarații că „e prima aplicație de acest gen din Europa” (A. Creci, director STB), să se implementeze chestii care la alții se făceau când noi schimbam persoane din conducerea pusă politic:
Nu e vorba că nu se poate. Nu se vrea, din lipsă de interes, nu se știe ce să se ceară, din incompetență, sau cel mai probabil ambele.
Uitați aici - https://futar.bkk.hu/
Această aplicație nu a beneficiat de redesign după mai puțin de un an de funcționare, însă atinge mult mai multe din punctele de funcționalitate de mai sus. Voi ce alegeți - utilitate și interoperabilitate sau design pompos și conferințe de presă?
Din păcate se efectuează modificări pur cosmetice, fără a avea în vedere adevăratele neajunsuri ale aplicației. Această aplicație „shiny” este construită peste sistemele și algoritmii vechi din proiectele anterioare ale celor de la RADCOM, și vine la pachet cu probleme specifice, precum faptul că se poate vedea DOAR PRIMA plecare din stație pentru o anumită linie. Pentru liniile care vin des, de exemplu tramvaiul 41, informația este inutilă. Ar trebui, înainte să se mai dea declarații că „e prima aplicație de acest gen din Europa” (A. Creci, director STB), să se implementeze chestii care la alții se făceau când noi schimbam persoane din conducerea pusă politic:
- integrare cu Google Maps (la 2 ani după schimbarea traseelor, pe Google Maps tot apar numerele și stațiile vechi), atât pentru actualizarea traseelor cât și despre datele din circulație în timp real
- afișarea mai multor plecări din stație pentru o linie
- afișarea vehiculelor accesibilizate (low floor sau cu rampă) și cu aer condiționat
- sugerarea de rute alternative în caz de aglomerație sau detur
- integrarea într-o singură aplicație și a opțiunilor de ticketing (faptul că există Info Transport București și BPay separat este o ABERAȚIE)
Nu e vorba că nu se poate. Nu se vrea, din lipsă de interes, nu se știe ce să se ceară, din incompetență, sau cel mai probabil ambele.
Uitați aici - https://futar.bkk.hu/
Această aplicație nu a beneficiat de redesign după mai puțin de un an de funcționare, însă atinge mult mai multe din punctele de funcționalitate de mai sus. Voi ce alegeți - utilitate și interoperabilitate sau design pompos și conferințe de presă?
- Albert
-
Posted:
-
Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur
Albert
Pai tot Radcom se ocupa de aplicatie. Ei au mai umblat pe la UX, pe la unele animații, un background mai frumos, in rest aplicația este fix aceeași de acum 2-3 luni, poate chiar de acum un an pentru ca nu prea s-au facut mari îmbunătățiri.
Iar despre celelalte funcționalități despre care vorbești, nu au fost introduse in caietul de sarcini, deci Radcom nu cred ca vrea sa le facă, chiar dacă unele sunt foarte simplu de implementat.
1. Integrarea in Google Maps și Moovit a fost un lucru cerut de foarte mulți utilizatori pe forumul aplicației, dar cei de la Radcom au părut sa ignore. Nu ar fi foarte greu de implementat, dar nu se vrea, nu e in caietul de sarcini.
2. Am inteles ca lucrează la afisarea mai multor plecări, momentan este afișat doar orarul (total inutil).
3. Afișarea vehiculelor LF și cu AC este foarte simpla. Trebuie făcută codificarea după numărul de parc și e gata. Nu ar fi mare lucru de facut, dar nu se vrea, nu e in caietul de sarcini.
4. Radcom nu cred ca a vrut sa implementeze personal opțiunile de ticketing, asa ca STB a apelat la o licența Masabi ca sa facă asta. Sa avem și opțiunile de plata tot in aplicația principala era un lucru frumos și nu greu de implementat. Trebuia doar sa integreze un procesator de plăti in aplicatie. Cel mai frumos ar fi fost sa nu ne complicam cu bilete virtuale pe telefon plătite cu cardul, ci sa avem un sistem de ticketing online și sa îți încarci cardul fizic de transport cu cardul bancar pe site-ul online.stbsa.ro sau in aplicația InfoTB. Puteam avea asa ceva, dar STB și PMB nu au știut ce sa ceara.
Pai tot Radcom se ocupa de aplicatie. Ei au mai umblat pe la UX, pe la unele animații, un background mai frumos, in rest aplicația este fix aceeași de acum 2-3 luni, poate chiar de acum un an pentru ca nu prea s-au facut mari îmbunătățiri.
Iar despre celelalte funcționalități despre care vorbești, nu au fost introduse in caietul de sarcini, deci Radcom nu cred ca vrea sa le facă, chiar dacă unele sunt foarte simplu de implementat.
1. Integrarea in Google Maps și Moovit a fost un lucru cerut de foarte mulți utilizatori pe forumul aplicației, dar cei de la Radcom au părut sa ignore. Nu ar fi foarte greu de implementat, dar nu se vrea, nu e in caietul de sarcini.
2. Am inteles ca lucrează la afisarea mai multor plecări, momentan este afișat doar orarul (total inutil).
3. Afișarea vehiculelor LF și cu AC este foarte simpla. Trebuie făcută codificarea după numărul de parc și e gata. Nu ar fi mare lucru de facut, dar nu se vrea, nu e in caietul de sarcini.
4. Radcom nu cred ca a vrut sa implementeze personal opțiunile de ticketing, asa ca STB a apelat la o licența Masabi ca sa facă asta. Sa avem și opțiunile de plata tot in aplicația principala era un lucru frumos și nu greu de implementat. Trebuia doar sa integreze un procesator de plăti in aplicatie. Cel mai frumos ar fi fost sa nu ne complicam cu bilete virtuale pe telefon plătite cu cardul, ci sa avem un sistem de ticketing online și sa îți încarci cardul fizic de transport cu cardul bancar pe site-ul online.stbsa.ro sau in aplicația InfoTB. Puteam avea asa ceva, dar STB și PMB nu au știut ce sa ceara.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination