Topic: Ikarus 415T
1714 posts, 565062 views
📖 Pagination options
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
PaulIP
De ce oare nu s-o externaliza reparatia capitala a masinilor? M-am saturat de URACisme ca de mere acre...
De ce oare nu s-o externaliza reparatia capitala a masinilor? M-am saturat de URACisme ca de mere acre...
- GPS
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Utilizator anonim
Si CINE sa o faca??? Aud mereu asta cu externalizat, dar la anumite vehicule chiar nu ai unde si cu cine. Se poate face doar la Citaro, acolo era chiar indicat. La tramvaie si troleibuze nu ai cu cine. Si vine Aradu, de care toti spun ca e „naspa”
Si CINE sa o faca??? Aud mereu asta cu externalizat, dar la anumite vehicule chiar nu ai unde si cu cine. Se poate face doar la Citaro, acolo era chiar indicat. La tramvaie si troleibuze nu ai cu cine. Si vine Aradu, de care toti spun ca e „naspa”
- Albert
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Albert
Dacă e sa o luam asa, la Citaro trebuia externalizata mentenanța încă de la început către EvoBus. La tramvaie si la troleibuze asa este, nu a fost nicio solutie. Nu cred ca s-ar fi băgat nimeni sa facă mentenanța de la V3A.
Dacă e sa o luam asa, la Citaro trebuia externalizata mentenanța încă de la început către EvoBus. La tramvaie si la troleibuze asa este, nu a fost nicio solutie. Nu cred ca s-ar fi băgat nimeni sa facă mentenanța de la V3A.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
ByOnu
La tramvaie? Ba cum sa nu. S-a bagat Alstom la IVA si credeti ca nu s-ar fi bagat la V3A? Sa fim seriosi. Concesionata o hala a URAC lor, contract cu un procentaj maximum de parc defect si aia e. Preabine, baietii astia cand vin investesc in infrastructura de mentenanta, nu se joaca, deci ar fi modernizat o hala, doua, daca contractul ar fi pe o perioada rezonabila.
La tramvaie? Ba cum sa nu. S-a bagat Alstom la IVA si credeti ca nu s-ar fi bagat la V3A? Sa fim seriosi. Concesionata o hala a URAC lor, contract cu un procentaj maximum de parc defect si aia e. Preabine, baietii astia cand vin investesc in infrastructura de mentenanta, nu se joaca, deci ar fi modernizat o hala, doua, daca contractul ar fi pe o perioada rezonabila.
- Albert
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Albert
Nu as vrea sa continuam acest off-topic prea mult, dar Alstom s-a bagat sa facă mentenanța la Metrorex și in contextul achiziționării de Bombardier. Dacă ar fi sa se externalizeze serviciul de mentenanța, as fi pentru concesionarea întregului URAC. Eu in loc sa cumpăr garanții extinse, cred da ar fi mai bine sa externalizez mentenanța. Asta din punct de vedere al costului. Acum nu stiu cât s-ar baga o firma ca Alstom sa facă mentenanța la tramvaie turcesti sau la troleibuze neomologate care nu exista pe nicăieri. Cred ca se baga și ei la vehiculele despre care au ceva date despre fiabilitatea lor.
Nu as vrea sa continuam acest off-topic prea mult, dar Alstom s-a bagat sa facă mentenanța la Metrorex și in contextul achiziționării de Bombardier. Dacă ar fi sa se externalizeze serviciul de mentenanța, as fi pentru concesionarea întregului URAC. Eu in loc sa cumpăr garanții extinse, cred da ar fi mai bine sa externalizez mentenanța. Asta din punct de vedere al costului. Acum nu stiu cât s-ar baga o firma ca Alstom sa facă mentenanța la tramvaie turcesti sau la troleibuze neomologate care nu exista pe nicăieri. Cred ca se baga și ei la vehiculele despre care au ceva date despre fiabilitatea lor.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
1689
Nu imi mai amintesc - si nici nu reusesc sa gasesc- unde se facuse RK-ul 117 UD-urilor de la Dacia Pitesti.
Aratau mai bine decit cind iesisera pe poarta Autobuzul.
Daca la alea s-a putut, la Ikarus de ce nu se putea ?
LE: am gasit intr-un final. RK-urile fusesera facute de C.I. Grivita S.A.
Puteti cauta pe google AG 03 EMV sau - si mai relevant - AG 03 LPU
Nu imi mai amintesc - si nici nu reusesc sa gasesc- unde se facuse RK-ul 117 UD-urilor de la Dacia Pitesti.
Aratau mai bine decit cind iesisera pe poarta Autobuzul.
Daca la alea s-a putut, la Ikarus de ce nu se putea ?
LE: am gasit intr-un final. RK-urile fusesera facute de C.I. Grivita S.A.
Puteti cauta pe google AG 03 EMV sau - si mai relevant - AG 03 LPU
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
ByOnu
Conteaza si clientul. Acolo era vorba de Dacia-Renault, aici este STB, ale carei standarde de calitate se stie ca-s mediocre, fapt dovedit chiar de faptul ca tramvaie de serie noi sau reconstruite pica defecte pe capete la putin timp dupa iesirea din URAC.
Iti vine sa crezi ca autocarul din clip este restaurat la URAC? Se poate!
Conteaza si clientul. Acolo era vorba de Dacia-Renault, aici este STB, ale carei standarde de calitate se stie ca-s mediocre, fapt dovedit chiar de faptul ca tramvaie de serie noi sau reconstruite pica defecte pe capete la putin timp dupa iesirea din URAC.
Iti vine sa crezi ca autocarul din clip este restaurat la URAC? Se poate!
- 1689
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
1689
Ce exemplu mai bun vrem (minor, dar reprezentativ pentru mentalitatea de cirpeala)... La tramvaie monteaza semnalizatoare de Ikarus iar la troleibuze de tramvai.
Daca d-astea am gasit la magazie...
Merge si asa !
PaulIP wrote:
[...] M-am saturat de URACisme ca de mere acre...
Ce exemplu mai bun vrem (minor, dar reprezentativ pentru mentalitatea de cirpeala)... La tramvaie monteaza semnalizatoare de Ikarus iar la troleibuze de tramvai.
Daca d-astea am gasit la magazie...
Merge si asa !
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
PaulIP
In cazul Mercedesului Irannational, doar tinichigeria a fost facuta la URAC. Proprietarul s-a ocupat de restul restaurarii in regie proprie.
In cazul Mercedesului Irannational, doar tinichigeria a fost facuta la URAC. Proprietarul s-a ocupat de restul restaurarii in regie proprie.
- Albert
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Albert
Pai și partea de tinichigerie arată foarte bine. Chiar proprietarul a spus ca cei de la URAC sunt profesioniști.
Pai și partea de tinichigerie arată foarte bine. Chiar proprietarul a spus ca cei de la URAC sunt profesioniști.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
cris_m
Ati uitat un lucru important, cat dai atata face... Evident ca cel din Iran a oferit mai mult ca RATB/STB si evident interesul a fost mai mare din partea mesterilor sa iasa bine. Daca regia se zgarceste la reparatii, ele vor fi pe masura, adica extrem de proaste. Nu mai spui ca toate vehiculele regiei intretin acea sectie, deci interesul nu e sa fie calitative. Cred ca am mai discutat de enspe ori aspectul asta...
Ati uitat un lucru important, cat dai atata face... Evident ca cel din Iran a oferit mai mult ca RATB/STB si evident interesul a fost mai mare din partea mesterilor sa iasa bine. Daca regia se zgarceste la reparatii, ele vor fi pe masura, adica extrem de proaste. Nu mai spui ca toate vehiculele regiei intretin acea sectie, deci interesul nu e sa fie calitative. Cred ca am mai discutat de enspe ori aspectul asta...
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
PaulIP
5203 in tinerete.
Sursa: https://www.researchgate.net/figure/IRI ... _271449686
5203 in tinerete.
Sursa: https://www.researchgate.net/figure/IRI ... _271449686
IRISBUS-ASTRABUS-and-ASTRAIK-415T-trolley-based-on-the-DC-chopper-The-production-of.png (285.93 KB; downloaded 3802 times)
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Victor92
5102 - Unul din primele troleibuze livrate la Bucuresti in 1997. Inca se afla la traseu
Doua imagini din aceasta luna.
5102 - Unul din primele troleibuze livrate la Bucuresti in 1997. Inca se afla la traseu
Doua imagini din aceasta luna.
5102 spate.JPG (264.04 KB; downloaded 3620 times)
📖 Pagination options