Topic: Ikarus 415T
1714 posts, 565135 views
📖 Pagination options
- Trole
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Trole
Ce fac multe din comenzile de pe bord.
Butonul lunguieț de sus e pentru „derularea” anunțului de stație, înainte, inapoi.
Butoanele de lângă el erau folosite pentru ușa1.
Comutatorul cu 0,1,2 (și 3 - e acoperit) e pentru dezaburire parbriz / încălzire șofer. 1 - aer suflat peste parbriz, 2 - aer cald suflat peste parbriz, 3 - aer cald peste parbriz + rezistența din spatele scaunului șoferului.
Comutatorul cu mai multe poziții este pentru selectarea regimului de mers.
la ora 1: mers înainte - normal
la ora 3: mers înainte cu maxim 5 km/h (cu ignorarea blocării cauzate de ușile neînchise, implicit anulare funcție bus stop)
la ora 4: cred că e trecerea prin stația de spălare (tensiune redusă)
la ora 11: mers înapoi (teoretic normal)
la ora 9: nu știu (sorry).
Comutatorul cu 0, 1 - încălzire salon (aeroterme).
Cele două butoane de lângă el: pornit, oprit sursă servicii auxiliare (și cred că și sursa de 24V pentru încărcarea bateriilor de acumulatori).
Reamintesc că posibilitățile de deschidere a ușilor erau următoarele (mai ales la varianta cu 4 butoane):
Deschidere uși (doar cele cu comanda preselectată de călători, semnalizată de aprinderea unui martor înglobat în buton)
Deschidere uși 1 - 3 simultan (nu se putea deschide separat decât ușa 1, dar din butoanele de sus)
Închidere uși - se apăsau simultan buton clopot și butonul roșu. Butonul clopot avea funcție în circuitul logic - declanșa anunțul pentru stația următoare și, mai important, inhiba deschiderea ușilor la comanda pasagerilor. În cazul în care acesta nu revenea pe poziție, la apăsarea butoanelor de presemnalizare a opririi, ușile se puteau deschide în mers.
Ce fac multe din comenzile de pe bord.
Butonul lunguieț de sus e pentru „derularea” anunțului de stație, înainte, inapoi.
Butoanele de lângă el erau folosite pentru ușa1.
Comutatorul cu 0,1,2 (și 3 - e acoperit) e pentru dezaburire parbriz / încălzire șofer. 1 - aer suflat peste parbriz, 2 - aer cald suflat peste parbriz, 3 - aer cald peste parbriz + rezistența din spatele scaunului șoferului.
Comutatorul cu mai multe poziții este pentru selectarea regimului de mers.
la ora 1: mers înainte - normal
la ora 3: mers înainte cu maxim 5 km/h (cu ignorarea blocării cauzate de ușile neînchise, implicit anulare funcție bus stop)
la ora 4: cred că e trecerea prin stația de spălare (tensiune redusă)
la ora 11: mers înapoi (teoretic normal)
la ora 9: nu știu (sorry).
Comutatorul cu 0, 1 - încălzire salon (aeroterme).
Cele două butoane de lângă el: pornit, oprit sursă servicii auxiliare (și cred că și sursa de 24V pentru încărcarea bateriilor de acumulatori).
Reamintesc că posibilitățile de deschidere a ușilor erau următoarele (mai ales la varianta cu 4 butoane):
Deschidere uși (doar cele cu comanda preselectată de călători, semnalizată de aprinderea unui martor înglobat în buton)
Deschidere uși 1 - 3 simultan (nu se putea deschide separat decât ușa 1, dar din butoanele de sus)
Închidere uși - se apăsau simultan buton clopot și butonul roșu. Butonul clopot avea funcție în circuitul logic - declanșa anunțul pentru stația următoare și, mai important, inhiba deschiderea ușilor la comanda pasagerilor. În cazul în care acesta nu revenea pe poziție, la apăsarea butoanelor de presemnalizare a opririi, ușile se puteau deschide în mers.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Utilizator anonim
5214 a revenit in circulatie cel putin de ieri. Ramane sa vedem daca apare 5218, inca sta in curte. Ambele au avut cosmetizare la URAC.
5214 a revenit in circulatie cel putin de ieri. Ramane sa vedem daca apare 5218, inca sta in curte. Ambele au avut cosmetizare la URAC.
- CiprianTRB
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
PaulIP
@GPS si Trole: multumesc mult!
Panoul incercuit mai jos nu era Sirocco-ul pentru incalzirea salonului? Pare redundant in situatia asta.
Pe stanga vad ca erau comenzi pentru proiectoarele de ceata fata+spate + chestii specifice troleelor, nu?
@GPS si Trole: multumesc mult!
Panoul incercuit mai jos nu era Sirocco-ul pentru incalzirea salonului? Pare redundant in situatia asta.
Pe stanga vad ca erau comenzi pentru proiectoarele de ceata fata+spate + chestii specifice troleelor, nu?
5108-Bnn-016 - Copy.jpg (1.17 MB; downloaded 4065 times)
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Dragos31
5292 a ajuns la Vatra Luminoasa - in aceasta seara pe linia 61.
O fotografie pur informativa din partea mea.
5292 - Linia 61 - Bd. Iuliu Maniu (Statia "Piata Gorjului") - 11 Martie 2020
5292 a ajuns la Vatra Luminoasa - in aceasta seara pe linia 61.
O fotografie pur informativa din partea mea.
5292 - Linia 61 - Bd. Iuliu Maniu (Statia "Piata Gorjului") - 11 Martie 2020
5292 - 61 - 11.03.2020.png (1.38 MB; downloaded 3974 times)
- CiprianTRB
-
Posted:
-
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Dragos31
Am uitat să menționez asta - (și) în jurul orei 19:00 cand am parcurs 3 stații cu el avea validatoarele setate pe 62.
In schimb, dupa cum se poate remarca și în imagine - toate cele 3 firme indicau 61.
Ciudat ...
Am uitat să menționez asta - (și) în jurul orei 19:00 cand am parcurs 3 stații cu el avea validatoarele setate pe 62.
In schimb, dupa cum se poate remarca și în imagine - toate cele 3 firme indicau 61.
Ciudat ...
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
georgica2704
Conform twitter stb : Linia 62 functioneaza pe traseu modificat de la ora 18:30. Troleibuzele intorc la capatul de linie Master. Circulatia a fost restictionata in zona de catre agentii de Politie.
Pentru a nu crea confuzii , pe sensul spre Master, unele ture din 62 afisau linia 61.De la Master reintrau pe 62 spre Gara de Nord.
Later edit: Linia 62 functioneaza normal, la capat de linie Grup Scolar Auto. Deviere: 100 min. (18:30-20:10).
Conform twitter stb : Linia 62 functioneaza pe traseu modificat de la ora 18:30. Troleibuzele intorc la capatul de linie Master. Circulatia a fost restictionata in zona de catre agentii de Politie.
Pentru a nu crea confuzii , pe sensul spre Master, unele ture din 62 afisau linia 61.De la Master reintrau pe 62 spre Gara de Nord.
Later edit: Linia 62 functioneaza normal, la capat de linie Grup Scolar Auto. Deviere: 100 min. (18:30-20:10).
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
barbuandrei
A fost un incident cu foarte multe echipaje de politie si un microbuz ce transporta 7-8 soferi de tir din Italia catre casa.
A fost un incident cu foarte multe echipaje de politie si un microbuz ce transporta 7-8 soferi de tir din Italia catre casa.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Utilizator anonim
5214 revenit de cateva zile...
5214 revenit de cateva zile...
20200314_112753.jpg (503.75 KB; downloaded 3689 times)
20200314_113854(0).jpg (484.13 KB; downloaded 3689 times)
20200314_113858.jpg (493.46 KB; downloaded 3692 times)
- cris_m
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Utilizator anonim
5214 live, asteapta tractarea prin Pajura.
5214 live, asteapta tractarea prin Pajura.
20200314_205814.jpg (252.05 KB; downloaded 3552 times)
📖 Pagination options