Topic: Ikarus 415T
1711 posts, 555507 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Gabi23
Nu neaparat daca au avut RK inseamna si ca sunt bune. Cunosc mai multe exemple de troleibuze care mai bine NU aveau RK, pentru ca au fost stricate astfel. Un bune exemplu este si 5165 care nu mai circula de mai bine de 1 an fiind donor masiv de piese in Depoul Vatra Luminoasa (cel putin in vara 2010, era destul de descompletat). La RK mai rau a fost stricat... A mai circulat relativ putin dupa ce a revenit.
La Bujoreni toate troleibuzele de traseu 5248, 5250>5300 circula constant, si au avut de "suferit" cele de scoala astfel, care oricum nu foloseau la mare lucru.
Ca tot vorbim de cele de la Bujoreni ele sunt impartite (unele chiar de ani de zile) pe liniile:
61: 5251, 5253, 5256, 5259, 5261, 5271, 5274, 5285, 5288, 5289, 5295.
62: 5248, 5257, 5263, 5265, 5273, 5278, 5281, 5286, 5287, 5292, 5294, 5297, 5298, 5300.
71: 5267, 5268, 5275, 5277, 5293, 5296.
91: 5269, 5291.
93: 5250, 5252, 5254, 5272, 5276, 5280, 5284.
96: 5255, 5258, 5260, 5262, 5264, 5266, 5270, 5279, 5282, 5283, 5290, 5299.
Mare majoritate a timpului pe aceste linii le gasim.
Nu neaparat daca au avut RK inseamna si ca sunt bune. Cunosc mai multe exemple de troleibuze care mai bine NU aveau RK, pentru ca au fost stricate astfel. Un bune exemplu este si 5165 care nu mai circula de mai bine de 1 an fiind donor masiv de piese in Depoul Vatra Luminoasa (cel putin in vara 2010, era destul de descompletat). La RK mai rau a fost stricat... A mai circulat relativ putin dupa ce a revenit.
La Bujoreni toate troleibuzele de traseu 5248, 5250>5300 circula constant, si au avut de "suferit" cele de scoala astfel, care oricum nu foloseau la mare lucru.
Ca tot vorbim de cele de la Bujoreni ele sunt impartite (unele chiar de ani de zile) pe liniile:
61: 5251, 5253, 5256, 5259, 5261, 5271, 5274, 5285, 5288, 5289, 5295.
62: 5248, 5257, 5263, 5265, 5273, 5278, 5281, 5286, 5287, 5292, 5294, 5297, 5298, 5300.
71: 5267, 5268, 5275, 5277, 5293, 5296.
91: 5269, 5291.
93: 5250, 5252, 5254, 5272, 5276, 5280, 5284.
96: 5255, 5258, 5260, 5262, 5264, 5266, 5270, 5279, 5282, 5283, 5290, 5299.
Mare majoritate a timpului pe aceste linii le gasim.
- autob368
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
autob368
Pai atunci de ce le-au mai transformat in SCOALA pe #5175 si #5249 cand le puteau lasa de calatori. De exemplu pe #5249 il stiu destul de bine, era titular in linia 93 si imi aduc aminte ca arata destul de bine. In plus a mai prins si o cosmetizare, ceva....
Din pacate numai la RATB se poate proceda asa. Exact cum au facut si cu RdS-urile #1032 si #1035 care dupa ce le-au mutat de la Militari la Titan au fost transformate in SCOALA (dupa un RK sau ce au avut...) si nici macar nu le-au folosit ca SCOALA.
Dr2005 wrote:
#5132 mai circula ocazional acum câteva luni. Celelalte sunt de mult donatoare de piese pentru restul parcului de la Bujoreni.
Pai atunci de ce le-au mai transformat in SCOALA pe #5175 si #5249 cand le puteau lasa de calatori. De exemplu pe #5249 il stiu destul de bine, era titular in linia 93 si imi aduc aminte ca arata destul de bine. In plus a mai prins si o cosmetizare, ceva....
Din pacate numai la RATB se poate proceda asa. Exact cum au facut si cu RdS-urile #1032 si #1035 care dupa ce le-au mutat de la Militari la Titan au fost transformate in SCOALA (dupa un RK sau ce au avut...) si nici macar nu le-au folosit ca SCOALA.
- autob368
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
autob368
Are dreptate Gabi, dar totusi nu vad logica de a mai investi ceva in ele (cat de putin) si apoi sa nu le folosesti...
Are dreptate Gabi, dar totusi nu vad logica de a mai investi ceva in ele (cat de putin) si apoi sa nu le folosesti...
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Gabi23
Au prins doar niste revopsiri 1032, 1035, 1036, 1042, si de folosit cred ca in vara 2010 au circulat si ele asa cam pentru ultima data .
Interesant e ca a fost transformata in masina de scoala si a rezistat implicit atatia ani 1035, care era o masina slabuta, care facea multe belele, motor, frane etc.
Eh s-a investit sa zicem in 5249 pentru ca s-au tot luat la rand la RK(mai mult cosmetizare defapt), teoretic, avand in ordine toate din seria 5244>5254.
Au prins doar niste revopsiri 1032, 1035, 1036, 1042, si de folosit cred ca in vara 2010 au circulat si ele asa cam pentru ultima data .
Interesant e ca a fost transformata in masina de scoala si a rezistat implicit atatia ani 1035, care era o masina slabuta, care facea multe belele, motor, frane etc.
Eh s-a investit sa zicem in 5249 pentru ca s-au tot luat la rand la RK(mai mult cosmetizare defapt), teoretic, avand in ordine toate din seria 5244>5254.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Dr2005
Ca să poţi să autorizezi o maşină mare (autobuz, camion) de şcoală şi să treci ITP-ul cu ea, trebuie să funcţioneze foarte bine (motor, cutie, ABS, retarder). Nu ştiu de ce am o bănuială că, ca şi în cazul troleibuzelor, acele autobuze de şcoală au fost modificate aşa pentru a se putea lua piese de pe ele pentru restul parcului.
Gabi23 wrote:
Au prins doar niste revopsiri 1032, 1035, 1036, 1042, si de folosit cred ca in vara 2010 au circulat si ele asa cam pentru ultima data .
Interesant e ca a fost transformata in masina de scoala si a rezistat implicit atatia ani 1035, care era o masina slabuta, care facea multe belele, motor, frane etc.
Ca să poţi să autorizezi o maşină mare (autobuz, camion) de şcoală şi să treci ITP-ul cu ea, trebuie să funcţioneze foarte bine (motor, cutie, ABS, retarder). Nu ştiu de ce am o bănuială că, ca şi în cazul troleibuzelor, acele autobuze de şcoală au fost modificate aşa pentru a se putea lua piese de pe ele pentru restul parcului.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Dominatrix
Gabi23 wrote:Scuze, am tastat gresit "1" in loc de "2" si a iesit 5201...
5202 are microprocesor si bloc de diagnoza produs de ICPE SAERP, nu 5201 cum s-a crezut mai multa vreme.
autob368 wrote:La momentul acela (2007-2008) s-a spus ca sunt necesare mai multe troleibuze de scoala, pentru ca era nevoie de soferi in plus cand vor veni toate cele 100 de trolee noi. Daca asa s-a facut, stiti dumneavoastra mai bine
Pai atunci de ce le-au mai transformat in SCOALA pe #5175 si #5249 cand le puteau lasa de calatori. De exemplu pe #5249 il stiu destul de bine, era titular in linia 93 si imi aduc aminte ca arata destul de bine. In plus a mai prins si o cosmetizare, ceva....
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Victor92
Dimpotriva.Pe 62 era titular.
http://ratb.metrouusor.com/galerie/troleibuze/ikarus/
autob368 wrote:Dr2005 wrote:
#5132 mai circula ocazional acum câteva luni. Celelalte sunt de mult donatoare de piese pentru restul parcului de la Bujoreni.
Pai atunci de ce le-au mai transformat in SCOALA pe #5175 si #5249 cand le puteau lasa de calatori. De exemplu pe #5249 il stiu destul de bine, era titular in linia 93 si imi aduc aminte ca arata destul de bine. In plus a mai prins si o cosmetizare, ceva....
Din pacate numai la RATB se poate proceda asa. Exact cum au facut si cu RdS-urile #1032 si #1035 care dupa ce le-au mutat de la Militari la Titan au fost transformate in SCOALA (dupa un RK sau ce au avut...) si nici macar nu le-au folosit ca SCOALA.
Dimpotriva.Pe 62 era titular.
http://ratb.metrouusor.com/galerie/troleibuze/ikarus/
- autob368
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
autob368
Asa este, imi cer scuze, dar si pe 93 l-am vazut de multe ori. Pe 62 il vedeam in acei ani (2005-2007 cand eram la Poli). Faptul ca Andrei l-a prins doar in 69 si 62 este o intamplare.
Victor92 wrote:
Dimpotriva.Pe 62 era titular.
http://ratb.metrouusor.com/galerie/troleibuze/ikarus/
Asa este, imi cer scuze, dar si pe 93 l-am vazut de multe ori. Pe 62 il vedeam in acei ani (2005-2007 cand eram la Poli). Faptul ca Andrei l-a prins doar in 69 si 62 este o intamplare.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Utilizator anonim
De obicei pozam Ikarus 415T masiv in zona centrala sau in Militari, liniile 71 si 93 le pozez mai rar asa ca nu va bazati 100% pe pozele de pe site in privinta liniilor.
De obicei pozam Ikarus 415T masiv in zona centrala sau in Militari, liniile 71 si 93 le pozez mai rar asa ca nu va bazati 100% pe pozele de pe site in privinta liniilor.
- stakee
-
Posted:
-
Irisbus Citelis Bucuresti
stakee
5102 5134 5147 5154 5176 5177 5179 5187 5196
5102 5134 5147 5154 5176 5177 5179 5187 5196
5102.jpg (276.92 KB; downloaded 4070 times)
5134.jpg (241.34 KB; downloaded 4065 times)
5147.jpg (251.75 KB; downloaded 4064 times)
5154.jpg (514.34 KB; downloaded 4069 times)
5176.jpg (457.57 KB; downloaded 4067 times)
5177.jpg (236.11 KB; downloaded 4078 times)
5179.jpg (505.09 KB; downloaded 4062 times)
5187.jpg (463.23 KB; downloaded 4065 times)
5196.jpg (463.07 KB; downloaded 4063 times)
- stakee
-
Posted:
-
Astra Ikarus 415T Bucuresti
stakee
5215 5235 5291 5300
5215 5235 5291 5300
5215.jpg (269.85 KB; downloaded 4051 times)
5235.jpg (269.24 KB; downloaded 4056 times)
5291.jpg (161.88 KB; downloaded 4050 times)
5300.jpg (412.93 KB; downloaded 4055 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Victor92
Era pe linia 70,turul 2. Chiar am coborat din el la Cismigiu la MC si dupa cateva clipe am vazut ca s-a defectat
ByOnu wrote:
#5190 s-a defectat in aceaasta seara intre Cismigiu si Universitate.
Era pe linia 70,turul 2. Chiar am coborat din el la Cismigiu la MC si dupa cateva clipe am vazut ca s-a defectat
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Victor92
De precizat faptul ca prima parte a vietii ( pana la venirea Irisbusurilor) si-a petrecut-o pe linia 91, iar odata ce soferii titulari au primit Irisbus ( 5390) , troleibuzul a ajuns titular pe linia 71.
autob368 wrote:
Azi pe linia 69 este troleibuzul 5268. Acesta este unul din troleibuzele foarte bune de la Depoul Bujoreni, titular indiscutabil al liniei 71. Pozele sunt la capatul Valea Argesului.
De precizat faptul ca prima parte a vietii ( pana la venirea Irisbusurilor) si-a petrecut-o pe linia 91, iar odata ce soferii titulari au primit Irisbus ( 5390) , troleibuzul a ajuns titular pe linia 71.
📖 Pagination options