Topic: V3A-93-CH-PPC
2478 posts, 766834 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Practic, RK la 5 ani sau 300.000 km. Majoritatea celor de 41 au peste 600.000.
Practic, RK la 5 ani sau 300.000 km. Majoritatea celor de 41 au peste 600.000.
- Albert
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Albert
Dacă le mai lasa 10 ani asa, pe vremea aia nici nu o sa mai aibă vopsea pe tabla. Mi-e ca nu o sa mai aibă la ce sa facă RK...
Dacă le mai lasa 10 ani asa, pe vremea aia nici nu o sa mai aibă vopsea pe tabla. Mi-e ca nu o sa mai aibă la ce sa facă RK...
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Nenea_titi
Multe de la Alexandria sunt în situația "nu mai ai la ce să faci rk", mai ales FAURurile, atât cele din Alexandria cât și celelalte depouri. La Alexandria, deja și multe PPC arată jalnic.
Multe de la Alexandria sunt în situația "nu mai ai la ce să faci rk", mai ales FAURurile, atât cele din Alexandria cât și celelalte depouri. La Alexandria, deja și multe PPC arată jalnic.
- 1689
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
1689
Nu le mai fac RK, le fac “modernizare”
Dupa care - ati auzit opinia experta - mai tin inca 15-20 de ani.
Nu le mai fac RK, le fac “modernizare”
Dupa care - ati auzit opinia experta - mai tin inca 15-20 de ani.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Nenea_titi
Nu știu ce au FAUR de nu le fac și pe ele PPC. Probabil sunt radical diferite de V3A - 93 clasic URAC. Deși la design sunt asemănătoare, un călător oarecare nu își dă seama, (nu le pasă, ei se duc unde au treabă). Articulațiile par altfel, segmentele par altfel, boghiurile or fi la fel, altfel dispuse lonjeroanele și traversele structurii, etc. Aparte de greutatea mai mare. S-ar preta și astea teoretic la PPC, sunt destule defecte.
Acum revenind, sincer, mie îmi place spatele nou, (gen 030, 067) și botul vechi. O soluție bună ar fi adăugarea unui al doilea segment C, astfel încât să fie mai multă lungime cu podeaua joasă și să crească capacitatea. Nu știu însă cât de viabilă este această manevră ( dacă suportă motoarele și reductoarele, articulațiile dacă rezistă, comportamentul pe viraje). Plus că ar fi fost mai interesant ca bidirecționalele să fie și ele CH/CA-PPC-2S.
Rămân la părerea mea, STB ar fi fost mai câștigat dacă din 1993, V3A ar fi avut podea joasă la centru, stil 181, 206, etc. Iar actualul design al PPC e cam demn de sfârșitul anilor 90, în cel mai fericit caz. Ar fi fost contemporan cu produsele din vest, și poate ar fi putut livra și în țară, așa au fost importate toate resturile. Păcat. Ar fi strâns și URAC mai multe fonduri pentru cercetare și dezvoltare. Păcat...
Nu știu ce au FAUR de nu le fac și pe ele PPC. Probabil sunt radical diferite de V3A - 93 clasic URAC. Deși la design sunt asemănătoare, un călător oarecare nu își dă seama, (nu le pasă, ei se duc unde au treabă). Articulațiile par altfel, segmentele par altfel, boghiurile or fi la fel, altfel dispuse lonjeroanele și traversele structurii, etc. Aparte de greutatea mai mare. S-ar preta și astea teoretic la PPC, sunt destule defecte.
Acum revenind, sincer, mie îmi place spatele nou, (gen 030, 067) și botul vechi. O soluție bună ar fi adăugarea unui al doilea segment C, astfel încât să fie mai multă lungime cu podeaua joasă și să crească capacitatea. Nu știu însă cât de viabilă este această manevră ( dacă suportă motoarele și reductoarele, articulațiile dacă rezistă, comportamentul pe viraje). Plus că ar fi fost mai interesant ca bidirecționalele să fie și ele CH/CA-PPC-2S.
Rămân la părerea mea, STB ar fi fost mai câștigat dacă din 1993, V3A ar fi avut podea joasă la centru, stil 181, 206, etc. Iar actualul design al PPC e cam demn de sfârșitul anilor 90, în cel mai fericit caz. Ar fi fost contemporan cu produsele din vest, și poate ar fi putut livra și în țară, așa au fost importate toate resturile. Păcat. Ar fi strâns și URAC mai multe fonduri pentru cercetare și dezvoltare. Păcat...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Gata, s-a rezolvat problema cu vopseaua lui 4009.
Gata, s-a rezolvat problema cu vopseaua lui 4009.
20200210_174929.jpg (469.71 KB; downloaded 3767 times)
20200210_174843.jpg (455.37 KB; downloaded 3809 times)
20200210_174815.jpg (490.29 KB; downloaded 3769 times)
- bogdan5ful
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
bogdan5ful
La segmentul din mijloc, una din ușile lui 4009 e vopsită cu gri sau pusă o tablă care nu e albă? Arată foarte urât așa
La segmentul din mijloc, una din ușile lui 4009 e vopsită cu gri sau pusă o tablă care nu e albă? Arată foarte urât așa
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
E o usa de la alt vagon clasic sau din zona non-ppc, e ceva traditional schimbul de usi fara simt „estetic”.
E o usa de la alt vagon clasic sau din zona non-ppc, e ceva traditional schimbul de usi fara simt „estetic”.
- drbm
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
drbm
E o ușă de la alt PPC, segment A sau B, la segmentul C ambele foi de ușă trebuind să fie albe, pentru a sublinia vizual partea de podea coborâtă.
E o ușă de la alt PPC, segment A sau B, la segmentul C ambele foi de ușă trebuind să fie albe, pentru a sublinia vizual partea de podea coborâtă.
- marian51
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Gabi23
Prea multe discuții fără sens, puțin contează care ce cum unde au mutat . Au ”plimbat” ușile între multe vagoane. Și chiar între depouri... 131 avea foaie la ușa 1 albă complet. 172 are de ani de zile ușă de la un FAUR. Și multe altele. 199 și 243 la RK au făcut schimb de uși cu 195 și 311. Nu contează...
Prea multe discuții fără sens, puțin contează care ce cum unde au mutat . Au ”plimbat” ușile între multe vagoane. Și chiar între depouri... 131 avea foaie la ușa 1 albă complet. 172 are de ani de zile ușă de la un FAUR. Și multe altele. 199 și 243 la RK au făcut schimb de uși cu 195 și 311. Nu contează...
- catalin1996
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
catalin1996
Astăzi, pe Șoseaua Giurgiului, am revăzut după ceva timp, un V3A-93-CH-PPC pe linia 11 cu seria #4033.
Astăzi, pe Șoseaua Giurgiului, am revăzut după ceva timp, un V3A-93-CH-PPC pe linia 11 cu seria #4033.
Linia 11 V3A-93-CH-PPC #4033
V3A-93-CH-PPC-4033-LINIA11.jpg (96.44 KB; downloaded 3362 times)
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
PaulIP
Si gaurile de rugina de pe #172 si alte vagoane de la Alexandria tot "cu simt de raspundere" sunt pastrate? Vagoanele de la Dudesti arata cum arata, dar o buna parte din cele de la Alexandria parca au 30 de ani. Ma duc cu gandul la V3A clasice si starea lor de prin anii '95-96.
Utilizator anonim wrote:
Mai duc 10 ani lejer fara RK. Sunt vagoane facute cu simt de raspundere, daca ar fi putin intretinute si trimise la 4-5 ani pentru o cosmetizare sa nu ai vopsea sarita si podea rupta, ar arata foarte ok si la aspect.
Si gaurile de rugina de pe #172 si alte vagoane de la Alexandria tot "cu simt de raspundere" sunt pastrate? Vagoanele de la Dudesti arata cum arata, dar o buna parte din cele de la Alexandria parca au 30 de ani. Ma duc cu gandul la V3A clasice si starea lor de prin anii '95-96.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
La depoul Alexandria bataia de joc a atins cote apocaliptice in ultimii ani, cam toate vagoanele au ajuns ca dupa razboi, se face minimul de mentenanta. Cred ca si daca aduci ultima generatie de Bombardier tot asa ajunge in cateva luni.
La depoul Alexandria bataia de joc a atins cote apocaliptice in ultimii ani, cam toate vagoanele au ajuns ca dupa razboi, se face minimul de mentenanta. Cred ca si daca aduci ultima generatie de Bombardier tot asa ajunge in cateva luni.
📖 Pagination options