Topic: Ikarus 415T
1711 posts, 556090 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Gabi23
5288 si 5271 la Master
5288 si 5271 la Master
5288 si 5271 - 61 - 05.08.2010.JPG (578.04 KB; downloaded 5660 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Gabi23
5262 pe B-dul General Vasile Milea
5262 pe B-dul General Vasile Milea
5262 - 71 - 08.08.2010.JPG (857.34 KB; downloaded 5653 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Gabi23
5137 la Piata Unirii
5137 la Piata Unirii
5137 - 76 - 26.08.2010.JPG (593.72 KB; downloaded 5639 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Gabi23
Ikarusuri pe Calea Grivitei
5108, 5136, 5210, 5222, 5234, 5236
Ikarusuri pe Calea Grivitei
5108, 5136, 5210, 5222, 5234, 5236
5108 - 97 - 09.09.2010.JPG (551.44 KB; downloaded 5659 times)
5136 - 97 - 09.09.2010.JPG (551.66 KB; downloaded 5659 times)
5210 - 97 - 09.09.2010.JPG (611.99 KB; downloaded 5653 times)
5222 - 97 - 09.09.2010.JPG (565.96 KB; downloaded 5653 times)
5234 - 65 - 09.09.2010.JPG (619.42 KB; downloaded 5652 times)
5236 - 97 - 09.09.2010.JPG (585.41 KB; downloaded 5663 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
ByOnu
Inafara de geamuri, ce mai este diferit intre seria 5100 si 5200?
Si, de ce 5200 nu apare pe stfp? Nu exista? A fost casat? S-au casat macar astfel de troleibuze?
Dupa mine nici Saurele n-ar fi trebuit casate.
Inafara de geamuri, ce mai este diferit intre seria 5100 si 5200?
Si, de ce 5200 nu apare pe stfp? Nu exista? A fost casat? S-au casat macar astfel de troleibuze?
Dupa mine nici Saurele n-ar fi trebuit casate.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Gabi23
Pentru Bucuresti au fost 200 de Ikarus 415T sosite in parcul RATB in perioada 1997-2002. Au primit numere de inventar cuprnse intre 5100-5199 si 5201-5300. De casat nu s-a casat nimic inca, astfel exista teoretic toate.
Au fost impartite initial intre Depourile Vatra Luminoasa si Bujoreni, incepand din anul 2007 ajungand, si la Bucurestii Noi si Berceni.
Pentru Bucuresti au fost 200 de Ikarus 415T sosite in parcul RATB in perioada 1997-2002. Au primit numere de inventar cuprnse intre 5100-5199 si 5201-5300. De casat nu s-a casat nimic inca, astfel exista teoretic toate.
Au fost impartite initial intre Depourile Vatra Luminoasa si Bujoreni, incepand din anul 2007 ajungand, si la Bucurestii Noi si Berceni.
- AlexCitelis5399
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
AlexCitelis5399
5200 NU exista.S-ar parea ca 5200 a fost Ikarusul 411T in teste la Bucuresti in anii 90.
ByOnu wrote:
Si, de ce 5200 nu apare pe stfp? Nu exista? A fost casat?
5200 NU exista.S-ar parea ca 5200 a fost Ikarusul 411T in teste la Bucuresti in anii 90.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Dominatrix
ByOnu wrote:Pe seria 5100-5199 sunt instalate surse de ICPE SAERP.Pe seria 5201-5300, e un alt model de sursa, mai performant. Cel putin asa stiu eu. Mai este si troleibuzul 5201 care are bloc logic si microporecesor model experimental, diferite de cele de pe restul seriei.
Inafara de geamuri, ce mai este diferit intre seria 5100 si 5200?
ByOnu wrote:5200 a fost numarul de inventar (intern) pentru troleibuzul unguresc cu podea pentru handicapati care s-a plimbat in probe prin oras pe vremea handicaptului de primar Lis. (daca mai tineti minte reportajul ala de la TV, care il arata pe Lis coborand pe rampa, si comentariul reporterului. Atunci ajunsesem sub masa de ras)
Si, de ce 5200 nu apare pe stfp? Nu exista? A fost casat?
ByOnu wrote:Aveau aproape 40 de ani. Ce sa mai faci cu ele?
Dupa mine nici Saurele n-ar fi trebuit casate.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Gabi23
O mica corectie la cele spuse de Dominatrix, care a expus foarte bine situatia.
5202 are microprocesor si bloc de diagnoza produs de ICPE SAERP, nu 5201 cum s-a crezut mai multa vreme.
O mica corectie la cele spuse de Dominatrix, care a expus foarte bine situatia.
5202 are microprocesor si bloc de diagnoza produs de ICPE SAERP, nu 5201 cum s-a crezut mai multa vreme.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Utilizator anonim
Cu 5202 sunt poze in pagina 4 a acestui topic.
5201-5300 au un model de sursa mai nou si mai performant, produs tot de ICPE-SAERP.
Cu 5202 sunt poze in pagina 4 a acestui topic.
5201-5300 au un model de sursa mai nou si mai performant, produs tot de ICPE-SAERP.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Dr2005
#5201 are doar o aerisire experimentală a componentelor din spate.... aaa... şi e singurul troleu de şcoală care mai merge.
Apropo de Saurer, aveau electronică destul de nouă (1995-1996), din punctul ăsta de vedere mai puteau circula.
#5201 are doar o aerisire experimentală a componentelor din spate.... aaa... şi e singurul troleu de şcoală care mai merge.
Apropo de Saurer, aveau electronică destul de nouă (1995-1996), din punctul ăsta de vedere mai puteau circula.
- linia 69
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
linia 69
Si restul 5132, 5135, 5175, 5249 cu ce se "ocupa"? l-am sarit pe careva? Mai pot fi reparate ? Daca nu, inseamna ca pot fi casate ?
Dr2005 wrote:
#5201 are doar o aerisire experimentală a componentelor din spate.... aaa... şi e singurul troleu de şcoală care mai merge.
Si restul 5132, 5135, 5175, 5249 cu ce se "ocupa"? l-am sarit pe careva? Mai pot fi reparate ? Daca nu, inseamna ca pot fi casate ?
- autob368
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
autob368
Cel putin #5175 si #5249 ar mai putea circula. #5175 a iesit de la RK si transformat in SCOALA in anul 2008. Aceeasi situatie si cu #5249 care mai are si avantajul ca este cu cel putin 2 ani mai nou decat "colegul" #5175 (ma refer la data fabricatiei).
Cel putin #5175 si #5249 ar mai putea circula. #5175 a iesit de la RK si transformat in SCOALA in anul 2008. Aceeasi situatie si cu #5249 care mai are si avantajul ca este cu cel putin 2 ani mai nou decat "colegul" #5175 (ma refer la data fabricatiei).
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Dr2005
#5132 mai circula ocazional acum câteva luni. Celelalte sunt de mult donatoare de piese pentru restul parcului de la Bujoreni.
linia 69 wrote:
Si restul 5132, 5135, 5175, 5249 cu ce se "ocupa"? l-am sarit pe careva? Mai pot fi reparate ? Daca nu, inseamna ca pot fi casate ?
#5132 mai circula ocazional acum câteva luni. Celelalte sunt de mult donatoare de piese pentru restul parcului de la Bujoreni.
📖 Pagination options