Topic: V3A-2010-CA
1355 posts, 447214 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Motoare produse de EP Craiova si identice cu cele de pe vagonul 205. Putere 240kW.
Motoare produse de EP Craiova si identice cu cele de pe vagonul 205. Putere 240kW.
- florin.lifticariu
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
florin.lifticariu
Ma bucur ca in sfirsit mai aflu o veste buna despre EP Craiova !!! si invertoarele ?
Ma bucur ca in sfirsit mai aflu o veste buna despre EP Craiova !!! si invertoarele ?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Invertoarele, microprocresorul, convertizorul sunt de la ICPE-SAERP, identice cu cele de pe 205.
Sistemele de franare sunt de la H&K identice cu cele de pe Bucur LF 401.
S-a dorit initial frana cu solenoid pe ambele boghiuri purtatoare dar s-a renuntat la aceasta idee datorita faptului ca in CA frana este mult mai buna decat in CC.
Invertoarele, microprocresorul, convertizorul sunt de la ICPE-SAERP, identice cu cele de pe 205.
Sistemele de franare sunt de la H&K identice cu cele de pe Bucur LF 401.
S-a dorit initial frana cu solenoid pe ambele boghiuri purtatoare dar s-a renuntat la aceasta idee datorita faptului ca in CA frana este mult mai buna decat in CC.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
shoppy
Aha, deci tot si-a scos EP parleala cu motoarele lui 205 .
Aha, deci tot si-a scos EP parleala cu motoarele lui 205 .
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Spre mijlocul lui februarie face probele si intra in traseu pe linia 41 vagonul 204, 076 cum vine fibra de sticla pentru extremitati.
Spre mijlocul lui februarie face probele si intra in traseu pe linia 41 vagonul 204, 076 cum vine fibra de sticla pentru extremitati.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Gabi23
Mda numai ca FAUR a venit cu ideea in anul 1995, iar URACul abia in 2006 partial la 306, si acum total la 204 .
lucianho wrote:
Arata foarte bine cu acele margini gri puse deasupra vagoanelor...sunt la fel ca precum au vagoanele de faur...
Mda numai ca FAUR a venit cu ideea in anul 1995, iar URACul abia in 2006 partial la 306, si acum total la 204 .
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Pai cat timp nu ai ceva pe acoperis ce trebuie mascat nu prea are rost sa ii pui aparatori pe toata lungimea, la cele clasice era nevoie de aparatori doar in zona rezistentelor pe corpul A, merge si asa oricum...
Pai cat timp nu ai ceva pe acoperis ce trebuie mascat nu prea are rost sa ii pui aparatori pe toata lungimea, la cele clasice era nevoie de aparatori doar in zona rezistentelor pe corpul A, merge si asa oricum...
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Dominatrix
Poze cu invertoarele montate pe acoperis nu aveti?
Poze cu invertoarele montate pe acoperis nu aveti?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Pai inca nu sunt montate.
Dominatrix wrote:
Poze cu invertoarele montate pe acoperis nu aveti?
Pai inca nu sunt montate.
- Leo
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Leo
Parca aratau mai bine V3A CH PPC. Nu-mi place barea gri de deasupra si usile care nu s-au schimbat.
Parca aratau mai bine V3A CH PPC. Nu-mi place barea gri de deasupra si usile care nu s-au schimbat.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
ByOnu
Barea (bara - care de fapt este o aparatoare) despre care vorbesti tu este discutabila, insa daca e sa vorbim de usi... Ce aveti cu usile? Singura diferenta dintre ele consta in forma marignii geamului. Una e rotunjita la colturi si are cauciucul mai gros, iar astea noi sunt patratoase si au geamurile lipite. Sunt doar niste simple usi, deci de ce atatea comentarii. Doar si metrourile IVA au gemurile usilor la fel rotunjite, iar BM-urile patratoase. Este o diferenta minora aparuta o data cu trecerea timpului, care insa nu deranjeaza pe nimeni cu nimic.
Leo wrote:
...Nu-mi place barea gri de deasupra si usile...
Barea (bara - care de fapt este o aparatoare) despre care vorbesti tu este discutabila, insa daca e sa vorbim de usi... Ce aveti cu usile? Singura diferenta dintre ele consta in forma marignii geamului. Una e rotunjita la colturi si are cauciucul mai gros, iar astea noi sunt patratoase si au geamurile lipite. Sunt doar niste simple usi, deci de ce atatea comentarii. Doar si metrourile IVA au gemurile usilor la fel rotunjite, iar BM-urile patratoase. Este o diferenta minora aparuta o data cu trecerea timpului, care insa nu deranjeaza pe nimeni cu nimic.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Gabi23
Este treaba estetica mai mult... Daca nu vor fi schimbate (slabe sanse) pana iesirea in traseu, veti vedea de ce totusi era nevoie de usi noi... Dar daca e sa ne gandim cum a stat 4039 pentru a-si primi usile mai bine sa circule asa cu alea vechi vopsite doar.
Este treaba estetica mai mult... Daca nu vor fi schimbate (slabe sanse) pana iesirea in traseu, veti vedea de ce totusi era nevoie de usi noi... Dar daca e sa ne gandim cum a stat 4039 pentru a-si primi usile mai bine sa circule asa cu alea vechi vopsite doar.
- 3mil
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
3mil
Daca e sa ne gandim putin, cred ca mai indicate sunt aceste tipuri de usi pe linia 41, decat cele cu geamurile lipite cu mastic. Acestea din urma, stiu ca au fost cateva cazuri cand s-au dezlipit din cauza aglomeratiei din vagoane.
Daca e sa ne gandim putin, cred ca mai indicate sunt aceste tipuri de usi pe linia 41, decat cele cu geamurile lipite cu mastic. Acestea din urma, stiu ca au fost cateva cazuri cand s-au dezlipit din cauza aglomeratiei din vagoane.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Dominatrix
Parerea mea este ca a moderniza niste vagoane cu invertoare si motoare asincrone (care costa $$$$, nu putini), cu extremitatile reconstruite, cu corp C reconstruit "low-floor" si a le lasa cu usile vechi e ca si cum ai construi o casa de lux si ti-ai pune la ferestre cartoane in loc de geamuri, fiindca ti s-au terminat banii...
Parerea mea este ca a moderniza niste vagoane cu invertoare si motoare asincrone (care costa $$$$, nu putini), cu extremitatile reconstruite, cu corp C reconstruit "low-floor" si a le lasa cu usile vechi e ca si cum ai construi o casa de lux si ti-ai pune la ferestre cartoane in loc de geamuri, fiindca ti s-au terminat banii...
📖 Pagination options