Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3301 posts, 518924 views
📖 Pagination options
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
Dominatrix
@ByOnu: Inainte de trecerea in conservare, tunelul fusese sapat pana intr-un punct aprox. in dreptul strazii Jimbolia, numit PLS Zarea, cateva sute de metri la nord de statia Parc Bazilescu. Deci "Zarea" nu a fost niciodata numele unei presupuse statii. La Laminorului (ex. Laromet) nu s-a ajuns niciodatata cu sapatul tunelului cu scutul, intrucat portiunea intre Zarea si Laromet urma sa se faca cu sapatura deschisa, la fel cum s-a facut intre PLS Bucegi si PLS Pod Constanta. Tehnologia asta era necesara atat pentru constructia statiei Laromet cat si a rebrusmentului, scutul putand fi folosit doar la tunelele dintre statii.
Dar intrucat banii s-au terminat si tunelul era facut pana la Zarea, a trebuit sa i se gaseasca o intrebuintare, si asa a aparut statia Parc Bazilescu, care NU EXISTA in proiectul initial. Si intrucat montarea unui macaz la Parc Bazilescu presupunea si demolarea partiala a tunelului existent, care ar fi necesitat costuri suplimentare, acest lucru nu s-a facut si asa s-a ajuns la situatia cel putin bizara in care se va circula pe fals intre capatul X al statiei 1 MAI si Parc Bazilescu. Teoretic, situatia asta e"temporara" pana la constructia statiei Laminorului. Practic, probabil ca va fi "temporara cu caracter definitiv". Sper sa ma insel.
@ByOnu: Inainte de trecerea in conservare, tunelul fusese sapat pana intr-un punct aprox. in dreptul strazii Jimbolia, numit PLS Zarea, cateva sute de metri la nord de statia Parc Bazilescu. Deci "Zarea" nu a fost niciodata numele unei presupuse statii. La Laminorului (ex. Laromet) nu s-a ajuns niciodatata cu sapatul tunelului cu scutul, intrucat portiunea intre Zarea si Laromet urma sa se faca cu sapatura deschisa, la fel cum s-a facut intre PLS Bucegi si PLS Pod Constanta. Tehnologia asta era necesara atat pentru constructia statiei Laromet cat si a rebrusmentului, scutul putand fi folosit doar la tunelele dintre statii.
Dar intrucat banii s-au terminat si tunelul era facut pana la Zarea, a trebuit sa i se gaseasca o intrebuintare, si asa a aparut statia Parc Bazilescu, care NU EXISTA in proiectul initial. Si intrucat montarea unui macaz la Parc Bazilescu presupunea si demolarea partiala a tunelului existent, care ar fi necesitat costuri suplimentare, acest lucru nu s-a facut si asa s-a ajuns la situatia cel putin bizara in care se va circula pe fals intre capatul X al statiei 1 MAI si Parc Bazilescu. Teoretic, situatia asta e"temporara" pana la constructia statiei Laminorului. Practic, probabil ca va fi "temporara cu caracter definitiv". Sper sa ma insel.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
sab
Cererea poate fi satisfacuta nu numai prin interval de succedare mici, ci si prin folosirea in mod curent a unor garnituri de 6 vagoane si nu de 4 ca in multe cazuri acum...Ca de aia am facut statii de 120m si nu de 80m, sa poata primi trenuri de 6 vagoane. Si vorba ta, situatia este doar temporata, cat de curand se da in folosinta Laminorului si se va putea circula la intervale mici...
Dominatrix wrote:
daca s-ar folosi o singura linie, si intervalul de succedare ar fi si mai mare deca in prezent, desi e de presupus ca cererea pe M4 va creste ca urmare a prelungirii pana in cartierul Bucurestii Noi
Cererea poate fi satisfacuta nu numai prin interval de succedare mici, ci si prin folosirea in mod curent a unor garnituri de 6 vagoane si nu de 4 ca in multe cazuri acum...Ca de aia am facut statii de 120m si nu de 80m, sa poata primi trenuri de 6 vagoane. Si vorba ta, situatia este doar temporata, cat de curand se da in folosinta Laminorului si se va putea circula la intervale mici...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
andrei11
Propun sa suspendam discutiile despre "Laminorului" aceasta nu se va mai executa secolul asta. Precum si prelungirea spre Sud este o himera. Voi nu observati ca la M5 (care e pe teava cica ) nu se intampla absolut nimic ?.Ne mai strecoara subway cate o "codita" cu nu stiu ce licitatii, vor urma licitatii pentru furculitele de plastic pentru personalul care "serveste masa" ( expresie stupida ) la locul de munca, apoi contestatiile de rigoare, apoi pentru cutitele de plastic, contestatiile de rigoare, farfurii, scaune, robinetele de la chiuvete - ca doar nu vreti sa manance cu mainile murdare, etc, etc. Sa revenim la M 4 - aceasta va ramane in stadiul actual GdN 2 - Parc pentru muuuuuuulti ani de acum in colo. Precedentul exista : mai stie cineva din generatia tanara de ce statia Crangasi are trei linii ? "Batranii" nu au voie sa raspunda la intrebare.
Revin cu o precizare : Copii, Udriste estre tare, beton, ce mai, voi nu ati citit cu atentie spiciurile lui ? Ordinea statiilor este 1 Mai - Pajura - Parc... - Laminorului - Zarea- Straulesti.
Pe voi va depaseste total problema, nu confundati PLS Zarea - unde si-a introdus subway agregatul prin 1989 toamna cu Statia Zarea. Oricum mai exista o soc. comerciala Zarea dupa b-dul Laminorului cum te duci spre Mogosoaia.
Propun sa suspendam discutiile despre "Laminorului" aceasta nu se va mai executa secolul asta. Precum si prelungirea spre Sud este o himera. Voi nu observati ca la M5 (care e pe teava cica ) nu se intampla absolut nimic ?.Ne mai strecoara subway cate o "codita" cu nu stiu ce licitatii, vor urma licitatii pentru furculitele de plastic pentru personalul care "serveste masa" ( expresie stupida ) la locul de munca, apoi contestatiile de rigoare, apoi pentru cutitele de plastic, contestatiile de rigoare, farfurii, scaune, robinetele de la chiuvete - ca doar nu vreti sa manance cu mainile murdare, etc, etc. Sa revenim la M 4 - aceasta va ramane in stadiul actual GdN 2 - Parc pentru muuuuuuulti ani de acum in colo. Precedentul exista : mai stie cineva din generatia tanara de ce statia Crangasi are trei linii ? "Batranii" nu au voie sa raspunda la intrebare.
Revin cu o precizare : Copii, Udriste estre tare, beton, ce mai, voi nu ati citit cu atentie spiciurile lui ? Ordinea statiilor este 1 Mai - Pajura - Parc... - Laminorului - Zarea- Straulesti.
Pe voi va depaseste total problema, nu confundati PLS Zarea - unde si-a introdus subway agregatul prin 1989 toamna cu Statia Zarea. Oricum mai exista o soc. comerciala Zarea dupa b-dul Laminorului cum te duci spre Mogosoaia.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
Dominatrix
E de presupus ca cererea pentru metrou in Buc. Noi nu va fi foarte mare, intrucat troleul si tramvaiul fac fata cu succes in prezent, dar evident ca dupa ce se deschide metroul, cererea va creste. Parerea mea, stric subiectiva, nedocumentata, este ca nu va creste foarte mult, dar va creste. Oricum, la capacitate nu se va circula pe acolo prea curand. Deci, psihologic, ar fi mai bine sa se circule cu trenuri de 4 vagoane la intervale mici decat cu trenuri de 6 vagoane la intervale mari. Oricum, chiar si cu circulatia in dublu sens pe ambele linii intre 1 Mai si Bazilescu, sunt de acord cu Andrei11 ca mai mult de 5 trenuri active nu cred ca vom avea pe linie, deci intervalul de succedare va ramane cam acelasi ca in prezent.
E de presupus ca cererea pentru metrou in Buc. Noi nu va fi foarte mare, intrucat troleul si tramvaiul fac fata cu succes in prezent, dar evident ca dupa ce se deschide metroul, cererea va creste. Parerea mea, stric subiectiva, nedocumentata, este ca nu va creste foarte mult, dar va creste. Oricum, la capacitate nu se va circula pe acolo prea curand. Deci, psihologic, ar fi mai bine sa se circule cu trenuri de 4 vagoane la intervale mici decat cu trenuri de 6 vagoane la intervale mari. Oricum, chiar si cu circulatia in dublu sens pe ambele linii intre 1 Mai si Bazilescu, sunt de acord cu Andrei11 ca mai mult de 5 trenuri active nu cred ca vom avea pe linie, deci intervalul de succedare va ramane cam acelasi ca in prezent.
andrei11 wrote:Perfect de acord, niste desene pe hartie nu tin loc de lucrari.
Propun sa suspendam discutiile despre "Laminorului" aceasta nu se va mai executa secolul asta. Precum si prelungirea spre Sud este o himera.
andrei11 wrote:Fac planuri, deci exist. Si Udriste are planurile lui. Sa nu ne agitam.
Revin cu o precizare : Copii, Udriste estre tare, beton, ce mai, voi nu ati citit cu atentie spiciurile lui ? Ordinea statiilor este 1 Mai - Pajura - Parc... - Laminorului - Zarea- Straulesti.
andrei11 wrote:Ma voi conforma
Precedentul exista : mai stie cineva din generatia tanara de ce statia Crangasi are trei linii ? "Batranii" nu au voie sa raspunda la intrebare.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
sab
Pai si ce sa facem ? Pe "foamea" asta trebuie sa le dai dreptul si celor care pierd licitatiile sa conteste...Altfel toate contractele s-ar atribui "pe spranceana" (nu ca nu se mai fac si din astea..). Cat despre Laminorului nu se va construi pentru ca nu exista cerere care sa justifice investitia.
Despre prelungirea spre sud insa vorbim de cu totul altceva. Acolo cererea de transport este mai mare, dar tot nu justifica o linie de metrou. Si cum am intrat in epoca in care totul se justifica prin prisma randamentului investitiei, nu neaparat al utilitatii, probabil ca ai dreptate, prelungirea M4 este o himera.
andrei11 wrote:
Ne mai strecoara subway cate o "codita" cu nu stiu ce licitatii, vor urma licitatii pentru furculitele de plastic pentru personalul care "serveste masa" ( expresie stupida ) la locul de munca, apoi contestatiile de rigoare, apoi pentru cutitele de plastic, contestatiile de rigoare, farfurii, scaune, robinetele de la chiuvete - ca doar nu vreti sa manance cu mainile murdare, etc, etc.
Pai si ce sa facem ? Pe "foamea" asta trebuie sa le dai dreptul si celor care pierd licitatiile sa conteste...Altfel toate contractele s-ar atribui "pe spranceana" (nu ca nu se mai fac si din astea..). Cat despre Laminorului nu se va construi pentru ca nu exista cerere care sa justifice investitia.
Despre prelungirea spre sud insa vorbim de cu totul altceva. Acolo cererea de transport este mai mare, dar tot nu justifica o linie de metrou. Si cum am intrat in epoca in care totul se justifica prin prisma randamentului investitiei, nu neaparat al utilitatii, probabil ca ai dreptate, prelungirea M4 este o himera.
andrei11 wrote:Despre Zarea o fi existand o firma pe acolo, dar de statia Zarea nu am auzit decat in imaginatia (este adevarat foarte bogata) a dlui director Udriste. Eu nu am vazut in niciun plan recent aceasta statie Zarea. Poate ne ajuta cineva. Dupa Laminorului urmeaza Straulesti si depoul. ATAT.
Pe voi va depaseste total problema, nu confundati PLS Zarea - unde si-a introdus subway agregatul prin 1989 toamna cu Statia Zarea. Oricum mai exista o soc. comerciala Zarea dupa b-dul Laminorului cum te duci spre Mogosoaia.
extras_1_puz_233.jpg (346.23 KB; downloaded 2851 times)
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
sab
PS. Cred ca observati ca prelungirea M4 spre nord dincolo de statia Parc Bazilescu nu este prinsa nici macar la "legenda", nici la "linii in executie", nici la "linii in pregatire"..Sa fie o premonitie ?
PS. Cred ca observati ca prelungirea M4 spre nord dincolo de statia Parc Bazilescu nu este prinsa nici macar la "legenda", nici la "linii in executie", nici la "linii in pregatire"..Sa fie o premonitie ?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
andrei11
Păi nu e prinsa nicaieri pentru ca in capul lui Udriste probabil ca trenurile deja circula la Straulesti. Ha ! Ha ! Ha !
Si apropo de schema aratata, mi-a venit acum in cap o intrebare, la Piata Celibidache de pe Inelara cum fac cu APEDUCTUL ??
Păi nu e prinsa nicaieri pentru ca in capul lui Udriste probabil ca trenurile deja circula la Straulesti. Ha ! Ha ! Ha !
Si apropo de schema aratata, mi-a venit acum in cap o intrebare, la Piata Celibidache de pe Inelara cum fac cu APEDUCTUL ??
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
andrei11
Si vorba lui Dominatrix schite, desene si Studii de fezabilitate nu-i doare mana sa faca. Doar sunt platite cu milioane de euro. Oricum peste 30 - 40 ani vor trebui facute altele, alti bani, alta distractie.
Si vorba lui Dominatrix schite, desene si Studii de fezabilitate nu-i doare mana sa faca. Doar sunt platite cu milioane de euro. Oricum peste 30 - 40 ani vor trebui facute altele, alti bani, alta distractie.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
sab
Vorba aceea, "mai este mult pana departe", asa ca sa nu ne facem probleme de acum . Insa tare imi este teama ca apeductul este cauza neexecutarii deocamdata a celor doua statii de dincolo de Raul Doamnei, spre Ghencea... Se intalneau cu bau-baul apeduct si acolo.
Oricum pana la inelara nu scapa de apeduct nici la executarea tronsonului "aprobat" al M5, dar de doua ori parca era prea mult.
Si nu puteau sa inceapa M5 de dincolo de Moghioros doar ca scape de apeduct, era prea de tot.. Macar o data vor infrunta "cosmarul", ca nu au incotro...
andrei11 wrote:
Si apropo de schema aratata, mi-a venit acum in cap o intrebare, la Piata Celibidache de pe Inelara cum fac cu APEDUCTUL ??
Vorba aceea, "mai este mult pana departe", asa ca sa nu ne facem probleme de acum . Insa tare imi este teama ca apeductul este cauza neexecutarii deocamdata a celor doua statii de dincolo de Raul Doamnei, spre Ghencea... Se intalneau cu bau-baul apeduct si acolo.
Oricum pana la inelara nu scapa de apeduct nici la executarea tronsonului "aprobat" al M5, dar de doua ori parca era prea mult.
Si nu puteau sa inceapa M5 de dincolo de Moghioros doar ca scape de apeduct, era prea de tot.. Macar o data vor infrunta "cosmarul", ca nu au incotro...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
andrei11
Off topic
O sa reiau pana ma plictisesc sau o sa plictisesc si pe altii, explicati-mi si mie cum pe vremea lui Ceausescu nu exista problema apeductului, cum de au trecut ungurii de apeductul "Dunarea", New Yorkul de apeductul "Oceanul Atlantic" si bietii nostri Romanasi de mai multe ori pe sub Dambovita si pe sub lacul Floreasca. Oricate explicatii ar da subway guru nu pricep si gata, acum 20 ani nu era nici o problema si brusc in anul 2010 ne impiedicam de apeducte.
Care tronson de M 5 ?. Am mai ridicat odata problema in seara asta, M 5 se amana, nu e clar ? Oricum in 2012 sunt alegeri si iar o sa se scoata de la naftalina M 5.
Off topic
O sa reiau pana ma plictisesc sau o sa plictisesc si pe altii, explicati-mi si mie cum pe vremea lui Ceausescu nu exista problema apeductului, cum de au trecut ungurii de apeductul "Dunarea", New Yorkul de apeductul "Oceanul Atlantic" si bietii nostri Romanasi de mai multe ori pe sub Dambovita si pe sub lacul Floreasca. Oricate explicatii ar da subway guru nu pricep si gata, acum 20 ani nu era nici o problema si brusc in anul 2010 ne impiedicam de apeducte.
sab wrote:
Oricum pana la inelara nu scapa de apeduct nici la executarea tronsonului "aprobat" al M5, dar de doua ori parca era prea mult.
Care tronson de M 5 ?. Am mai ridicat odata problema in seara asta, M 5 se amana, nu e clar ? Oricum in 2012 sunt alegeri si iar o sa se scoata de la naftalina M 5.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
ByOnu
Sper doar sa-mi fie cu iertare intrebarile "banale" pe care le-am pus. Eu consider ca stiu destul de multe despre metrou, insa nu m-au prea interesat proiectele, planurile, licitatiile (Etc) pentru ca am stiut mereu ca nu vor deveni realitate. Ah... sa nu fiu rau, vor deveni, in 3000 toamna cand ne vor coloniza extraterestii.
Uitati-va pur si simplu cate variante de schite facute PUBLICE exista (pe putin), deci cum de sa nu ma incurc. De ce au mai facut proiectele viitoare publice daca nu erau siguri?! Eu nu prea inteleg ce cauta Laminorului pe hartile din ziua de azi, ar trebuii sa existe doar statiile date in exploatare, ca daca tu imi ti mie ca si calator o statie amarata pe harta usuala timp de 50 de ani eu nu pot sa am nimic mai mult decat dispret fatza de "tine" pentru ca in tot acest timp n-ai fost in stare sa-i dai drumul.
Sper doar sa-mi fie cu iertare intrebarile "banale" pe care le-am pus. Eu consider ca stiu destul de multe despre metrou, insa nu m-au prea interesat proiectele, planurile, licitatiile (Etc) pentru ca am stiut mereu ca nu vor deveni realitate. Ah... sa nu fiu rau, vor deveni, in 3000 toamna cand ne vor coloniza extraterestii.
Uitati-va pur si simplu cate variante de schite facute PUBLICE exista (pe putin), deci cum de sa nu ma incurc. De ce au mai facut proiectele viitoare publice daca nu erau siguri?! Eu nu prea inteleg ce cauta Laminorului pe hartile din ziua de azi, ar trebuii sa existe doar statiile date in exploatare, ca daca tu imi ti mie ca si calator o statie amarata pe harta usuala timp de 50 de ani eu nu pot sa am nimic mai mult decat dispret fatza de "tine" pentru ca in tot acest timp n-ai fost in stare sa-i dai drumul.
harti_diferite.PNG (78.59 KB; downloaded 2833 times)
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
subway guru
Observ ca a fost suficient sa va las doar un pic 'nesupravegheati' ca ati si luat-o 'razna' pe tarla.
Cum nu am nici timp si nici chef sa ma iau 'in betze' cu voi, astept sa va treaca 'euforia' sarbatorilor si sa reveniti pe un palier ceva mai normal.
Altfel, puteti 'dezbate' in voie si cu non-shalantza in stilul 'fatucilor' lui Cristoiu 'a toate stiutoare' despre gainile cu patru picioare care nasc puii vii...cu simpla mentiune...pe mine sa nu contati la treaba asta...
O seara buna!
Observ ca a fost suficient sa va las doar un pic 'nesupravegheati' ca ati si luat-o 'razna' pe tarla.
Cum nu am nici timp si nici chef sa ma iau 'in betze' cu voi, astept sa va treaca 'euforia' sarbatorilor si sa reveniti pe un palier ceva mai normal.
Altfel, puteti 'dezbate' in voie si cu non-shalantza in stilul 'fatucilor' lui Cristoiu 'a toate stiutoare' despre gainile cu patru picioare care nasc puii vii...cu simpla mentiune...pe mine sa nu contati la treaba asta...
O seara buna!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
andrei11
O sa fiu foarte clar, concis si fara ocolisuri. Am observat urmatoarele :
Desi s-a discutat intens despre metrou in ultimul an, ceea ce s-a realizat au fost :
- O statie Pajura care la parasirea santierului prin anii '90 era executata in proportie destul de mare.
- O statie Bazilescu in care de fapt doar mijlocul a fost realizat, calea de rulare fiind acolo de pe timpul lui Ceausescu.
- O subtraversare de apeducte care iar a durat extrem de mult. Acum si aici este un aspect, si anume in lungi perioade s-ar fi putut de fapt sa nu se lucreze, nu stiu cat s-a lucrat efectiv si cat s-a stat in aceasta perioada.
- Desi se stie cu siguranta ( faptele vorbesc ) ca statia Laromet devenita Laminorului este foarte departe de a fi executata, s-a preferat o statie terminus ( Parc...) fara posibilitate de rebrusment. Acest lucru s-a preferat din cauza lipsei acute de bani. Rebrusmentul presupunea scoaterea unor inele din tunel si executarea unor tunele in santier deschis, ceea ce am inteles ca costa colosal de mult si nu se putea suporta din banul public.
- Atacarea in paralel a doua magistrale M 5 si M 6, a caror finantare este asigurata partial.. Asta e o minciuna colosala, nici pe vremea de trista amintire nu s-au atacat in paralel asa de multi kilometri de metrou. Daca se sustine in continuare ca M 5 si M 6 se vor construi in paralel inseamna ca Udriste crede populatia bucurestiului inapoiata mintal ( nu e cazul ).
- Colac peste pupaza, Metrorex nu are ce face si comanda un studiu de fezabilitate pentru M 7.
Imi pare rau dar eu asta vad. Si mai stiu ca 2012 este an electoral. In campanie probabil ca ni se va aminti de M 5, M 6 si M 7 fara rusine.
Asa cum ni s-a amintit in campania precedenta de "Nodul Intermodal Razoare" - aparuse si o plansa, a trecut campania, a disparut si plansa. Inclusiv de M 5 s-a amintit in precedenta campanie, ni se promisese ca in 2012 vom circula cu metroul prin dr. Taberei.
Eu asta am avut de spus, probabil ca ma voi autocenzura pentru ceva timp de a mai reflecta la "maretele realizari" ale lui Udriste sau "o sa trag de urechi" anumite persoane care insinueaza altceva decat realitatea din teren. Si vorba userului Sab, M 5 are de traversat un apeduct. Daca o sa dureze tot ata cat a durat si traversarea apeductului pentru M 4 sugerez ca Metrorexul sa se ocupe cu altceva, eventual cu cresterea ciupercilor in galerii.
Amintesc ca subtraversarea apeductului de catre M 4 s-a realizat in zilele noastre si nu pe vremea lui Ceausescu, deci presupun ca in anii 2010 au avut o alta gandire ( tehnica ) ca cei din anii '90.
Reamintesc ca daca nu cadea regimul comunist in 1989, in 31 decembrie 1991 ne-am fi "dat" cu metroul pana la Laromet ( Laminorului ).
Completare
De ce pe toate schemele apare si statia Laminorului ? Vorba lui By Onu. Baiatul asta ( Udriste ) vad ca are o obsesie fata de aceasta statie. De ce nu se apuca sa deseneze si M 5, M 6, M 7 ? Doar nu crede cineva cu capul pe umeri ca Laminorului o sa se nasca inainte de M 5.
Pentru ca eu sper macar sa vad ca se vor apuca odata si odata de M 5.
O sa fiu foarte clar, concis si fara ocolisuri. Am observat urmatoarele :
Desi s-a discutat intens despre metrou in ultimul an, ceea ce s-a realizat au fost :
- O statie Pajura care la parasirea santierului prin anii '90 era executata in proportie destul de mare.
- O statie Bazilescu in care de fapt doar mijlocul a fost realizat, calea de rulare fiind acolo de pe timpul lui Ceausescu.
- O subtraversare de apeducte care iar a durat extrem de mult. Acum si aici este un aspect, si anume in lungi perioade s-ar fi putut de fapt sa nu se lucreze, nu stiu cat s-a lucrat efectiv si cat s-a stat in aceasta perioada.
- Desi se stie cu siguranta ( faptele vorbesc ) ca statia Laromet devenita Laminorului este foarte departe de a fi executata, s-a preferat o statie terminus ( Parc...) fara posibilitate de rebrusment. Acest lucru s-a preferat din cauza lipsei acute de bani. Rebrusmentul presupunea scoaterea unor inele din tunel si executarea unor tunele in santier deschis, ceea ce am inteles ca costa colosal de mult si nu se putea suporta din banul public.
- Atacarea in paralel a doua magistrale M 5 si M 6, a caror finantare este asigurata partial.. Asta e o minciuna colosala, nici pe vremea de trista amintire nu s-au atacat in paralel asa de multi kilometri de metrou. Daca se sustine in continuare ca M 5 si M 6 se vor construi in paralel inseamna ca Udriste crede populatia bucurestiului inapoiata mintal ( nu e cazul ).
- Colac peste pupaza, Metrorex nu are ce face si comanda un studiu de fezabilitate pentru M 7.
Imi pare rau dar eu asta vad. Si mai stiu ca 2012 este an electoral. In campanie probabil ca ni se va aminti de M 5, M 6 si M 7 fara rusine.
Asa cum ni s-a amintit in campania precedenta de "Nodul Intermodal Razoare" - aparuse si o plansa, a trecut campania, a disparut si plansa. Inclusiv de M 5 s-a amintit in precedenta campanie, ni se promisese ca in 2012 vom circula cu metroul prin dr. Taberei.
Eu asta am avut de spus, probabil ca ma voi autocenzura pentru ceva timp de a mai reflecta la "maretele realizari" ale lui Udriste sau "o sa trag de urechi" anumite persoane care insinueaza altceva decat realitatea din teren. Si vorba userului Sab, M 5 are de traversat un apeduct. Daca o sa dureze tot ata cat a durat si traversarea apeductului pentru M 4 sugerez ca Metrorexul sa se ocupe cu altceva, eventual cu cresterea ciupercilor in galerii.
Amintesc ca subtraversarea apeductului de catre M 4 s-a realizat in zilele noastre si nu pe vremea lui Ceausescu, deci presupun ca in anii 2010 au avut o alta gandire ( tehnica ) ca cei din anii '90.
Reamintesc ca daca nu cadea regimul comunist in 1989, in 31 decembrie 1991 ne-am fi "dat" cu metroul pana la Laromet ( Laminorului ).
Completare
De ce pe toate schemele apare si statia Laminorului ? Vorba lui By Onu. Baiatul asta ( Udriste ) vad ca are o obsesie fata de aceasta statie. De ce nu se apuca sa deseneze si M 5, M 6, M 7 ? Doar nu crede cineva cu capul pe umeri ca Laminorului o sa se nasca inainte de M 5.
Pentru ca eu sper macar sa vad ca se vor apuca odata si odata de M 5.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
subway guru
Din amicitie voi comenta tot foarte concis si punctual:
- statia Pajura era la data aceea in stadiul 'nici pe jumatate excavata';
- statia Bazilescu s-a executat din economiile facute la Gara-1 Mai, si mai ales 'fara demolarea tunelelor existente'! De cate lucrari facute 'din economii' ai mai auzit tu in Romania? Despre ce cale de rulare a lu' ceasca bati campii?
- ai dreptate, la apeducte s-a stagnat nepermis de mult. Dar vreau sa-ti spun si ca multe din costuri au fost generate de 'ambitzurile' prostesti ale frantzuzului cocotzat in capul mesei la Apa Nova...
- am mai spus si o voi repeta de ori de cate ori va fi nevoie, amenajarea unui rebrusment 'temporar' la Bazilescu e o prostie fara seaman, banii respectivi se vor folosi cu mult mai mult cap pentru constructia pe definitiv la Laminorului, si punct odata si pentru totdeauna; sunt banii nostri si trebuie sa-i folosim cu 'dramuiala' ca nu ne face nimeni nici un 'cadou';
- cu km de metrou te inseli, ritmul propus de constructie e 'minor', dar atata poate tara sa sustina; ni se pare noua 'nemaipomenit' ca ne-am invatat sa nu mai facem nimic...
- dezvoltarea retelei de metrou se face pe studii nu pe linii trase cu mana stanga pe harti din secolul anterior, cu planificare pe durate ce depasesc mandatul 'curent' de 1-2 ani. Am mai spus ca 'spatiul subteran' nu e o resursa 'regenerabila' si trebuie cu atentie planificat si gandit, altfel riscam sa ne dam singuri 'la gioale' si sa ne incurcam de tot in 'planurile noastre maretze';
- despre nodul intermodal de la Razoare intreaba-l te rog pe dom' doctor ce intentii are;
- de ce nu s-a contractat imprumutul cu BEI ca sa inceapa M5 atunci cand trebuia te rog sa-l iei la intrebari pe dom' Varujan, ca el a fost 'capul rautatilor' (a se traduce=tampeniei);
- ce-l tot acuzati atata pe Udriste??? singurul lucru de care 'se face vinovat' e ca impinge cat poate la proiectele de infrastructura. Daca asta e 'o vina' atunci ar trebui sa ne aresteze pe toti astia 'cu infrastructura' care 'zbatem' pe aici pe forum;
- cu apeductele nu mai 'elaborez', ar trebui sa 'te trec Dunarea' ca n-ai inteles nimic din tot ce am explicat;
- la ultimul punct nu comentez pentru ca nu stiu daca ai iesit atunci in '89 in strada sau ai stat si te-ai distrat la televizor la serialul 'revolutia in direct'.
Cu prietenie...
si cum am mai zis, hai sa o luam calm ca altfel nu putem ajunge la nici o concluzie...
Din amicitie voi comenta tot foarte concis si punctual:
- statia Pajura era la data aceea in stadiul 'nici pe jumatate excavata';
- statia Bazilescu s-a executat din economiile facute la Gara-1 Mai, si mai ales 'fara demolarea tunelelor existente'! De cate lucrari facute 'din economii' ai mai auzit tu in Romania? Despre ce cale de rulare a lu' ceasca bati campii?
- ai dreptate, la apeducte s-a stagnat nepermis de mult. Dar vreau sa-ti spun si ca multe din costuri au fost generate de 'ambitzurile' prostesti ale frantzuzului cocotzat in capul mesei la Apa Nova...
- am mai spus si o voi repeta de ori de cate ori va fi nevoie, amenajarea unui rebrusment 'temporar' la Bazilescu e o prostie fara seaman, banii respectivi se vor folosi cu mult mai mult cap pentru constructia pe definitiv la Laminorului, si punct odata si pentru totdeauna; sunt banii nostri si trebuie sa-i folosim cu 'dramuiala' ca nu ne face nimeni nici un 'cadou';
- cu km de metrou te inseli, ritmul propus de constructie e 'minor', dar atata poate tara sa sustina; ni se pare noua 'nemaipomenit' ca ne-am invatat sa nu mai facem nimic...
- dezvoltarea retelei de metrou se face pe studii nu pe linii trase cu mana stanga pe harti din secolul anterior, cu planificare pe durate ce depasesc mandatul 'curent' de 1-2 ani. Am mai spus ca 'spatiul subteran' nu e o resursa 'regenerabila' si trebuie cu atentie planificat si gandit, altfel riscam sa ne dam singuri 'la gioale' si sa ne incurcam de tot in 'planurile noastre maretze';
- despre nodul intermodal de la Razoare intreaba-l te rog pe dom' doctor ce intentii are;
- de ce nu s-a contractat imprumutul cu BEI ca sa inceapa M5 atunci cand trebuia te rog sa-l iei la intrebari pe dom' Varujan, ca el a fost 'capul rautatilor' (a se traduce=tampeniei);
- ce-l tot acuzati atata pe Udriste??? singurul lucru de care 'se face vinovat' e ca impinge cat poate la proiectele de infrastructura. Daca asta e 'o vina' atunci ar trebui sa ne aresteze pe toti astia 'cu infrastructura' care 'zbatem' pe aici pe forum;
- cu apeductele nu mai 'elaborez', ar trebui sa 'te trec Dunarea' ca n-ai inteles nimic din tot ce am explicat;
- la ultimul punct nu comentez pentru ca nu stiu daca ai iesit atunci in '89 in strada sau ai stat si te-ai distrat la televizor la serialul 'revolutia in direct'.
Cu prietenie...
si cum am mai zis, hai sa o luam calm ca altfel nu putem ajunge la nici o concluzie...
📖 Pagination options