Topic: V3A-93M-FAUR
1165 posts, 400096 views
📖 Pagination options
- bogdan71
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
bogdan71
294 și 298 nu sunt vagoane de Faur. Cele două aparțin de Titan.
Mihaitza07 wrote:
Pai si cu restul ce s-a intamplat ? Le-au casat sau asteapta reparatii ceva pt a le repune in circulatie ? Ma refer la cele din ultimele poze, cum ar fi 282, 284, 285, 294, 295, 298, 299 care aratau foarte bine.
Circula toate rapciugile cu scaune din lemn si acestea de lux si-au batut joc de ele si cine stie care o fi soarta lor..
294 și 298 nu sunt vagoane de Faur. Cele două aparțin de Titan.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Nenea_titi
Cu 98 la sfârșit este doar 198 Faur, și stă de ceva ani pe bară. 098 e la BN, mort de ceva vreme, iar 298, e un clasic. Cu 94 în coadă, nu e niciun Faur.
275 într-o vreme era foarte îngrijit și a fost singurul care are bordul original. La fel parcă și 284.
Cele cu semnalizarea peste far, 139, 176, 197, 198, 275, 282, 284, 285, 295, 299, apoi ultimele 231 și 329 cu boghiuri acoperite, arătau foarte bine, în plus mi se părea de calitate infinit mai bună decât cele URAC,dar și FAUR generația veche. Valabil la toate Faur că sunt peste URAC la toate capitolele (când erau noi, abia le auzeai când mergeau, aveau tramvox, taxatoare electronice, lumină cu tub fluorescent, uneori și muzică în salon, ca la Daf, primele mijloace de transport din București cu muzică în salon). 231 și 329 cu boghiurile acoperite arătau colosal. Din păcate azi sunt depășite, nu sunt nici măcar PPC, au uzură mare deoarece s-a tras tare de ele, întreținere 0.
Eu mă mir că intră 219 pe 41, și mai nou am văzut 252 și... 243. Pe bune, cu federe pe 41 și pantograf clasic? Păcat de FAUR... erau mai rezistente, mai solide. Dar sunt multe din ele vechi, unele nu cred că mai revin vreodată, sunt conservate cred (147, 190, 105, și mai sunt).
Cu 98 la sfârșit este doar 198 Faur, și stă de ceva ani pe bară. 098 e la BN, mort de ceva vreme, iar 298, e un clasic. Cu 94 în coadă, nu e niciun Faur.
275 într-o vreme era foarte îngrijit și a fost singurul care are bordul original. La fel parcă și 284.
Cele cu semnalizarea peste far, 139, 176, 197, 198, 275, 282, 284, 285, 295, 299, apoi ultimele 231 și 329 cu boghiuri acoperite, arătau foarte bine, în plus mi se părea de calitate infinit mai bună decât cele URAC,dar și FAUR generația veche. Valabil la toate Faur că sunt peste URAC la toate capitolele (când erau noi, abia le auzeai când mergeau, aveau tramvox, taxatoare electronice, lumină cu tub fluorescent, uneori și muzică în salon, ca la Daf, primele mijloace de transport din București cu muzică în salon). 231 și 329 cu boghiurile acoperite arătau colosal. Din păcate azi sunt depășite, nu sunt nici măcar PPC, au uzură mare deoarece s-a tras tare de ele, întreținere 0.
Eu mă mir că intră 219 pe 41, și mai nou am văzut 252 și... 243. Pe bune, cu federe pe 41 și pantograf clasic? Păcat de FAUR... erau mai rezistente, mai solide. Dar sunt multe din ele vechi, unele nu cred că mai revin vreodată, sunt conservate cred (147, 190, 105, și mai sunt).
- Costin
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Costin
Nenea_Titi, avertisment pentru incalcarea punctului 3 al regulamentului suplimentar al acestui forum. Drept urmare iei vacanta 30 de zile pentru cumul de avertismente.
Nenea_Titi, avertisment pentru incalcarea punctului 3 al regulamentului suplimentar al acestui forum. Drept urmare iei vacanta 30 de zile pentru cumul de avertismente.
- vl273
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Utilizator anonim
252 a fost titular in septembrie si a mai venit rar, chiar sambata a fost in 41. In rest cel mai des apare 282. 251 si 285 sunt titulare.
252 a fost titular in septembrie si a mai venit rar, chiar sambata a fost in 41. In rest cel mai des apare 282. 251 si 285 sunt titulare.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Victor92
197 pe linia 11 intr-o aparitie inedita in aceasta seara - zona Garii Basarab
197 pe linia 11 intr-o aparitie inedita in aceasta seara - zona Garii Basarab
- catalin1996
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
catalin1996
Acum câteva zile, am văzut V3A-93M-FAUR #238 (Giurgiului) pe linia 7 la capătul de la Piața Unirii. Am observat că este cel mai îngrijit V3A-93M-Faur, pe când cele care aparțin de Depoul Alexandria sunt într-o stare de nedescris.
Acum câteva zile, am văzut V3A-93M-FAUR #238 (Giurgiului) pe linia 7 la capătul de la Piața Unirii. Am observat că este cel mai îngrijit V3A-93M-Faur, pe când cele care aparțin de Depoul Alexandria sunt într-o stare de nedescris.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
cris_m
Din partea moderatorului:
Stimate coleg catalin, poza postata anterior a fost stearsa deoarece nu respecta regulamentul foto al forumului, respectiv al sectiunii! Pe viitor, mai multa atentie la realizarea fotografiilor. Nu e obligatoriu ca un mesaj sa fie insotit si de fotografii.
Din partea moderatorului:
Stimate coleg catalin, poza postata anterior a fost stearsa deoarece nu respecta regulamentul foto al forumului, respectiv al sectiunii! Pe viitor, mai multa atentie la realizarea fotografiilor. Nu e obligatoriu ca un mesaj sa fie insotit si de fotografii.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
cris_m
Amintiri din 2008 - Joshua Parker, www.tramway.com
Amintiri din 2008 - Joshua Parker, www.tramway.com
295 roz depoul Alexandria.jpg (312.17 KB; downloaded 5069 times)
- FabiM
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
FabiM
282 in anul 2004 pe linia 44.
Sursa: https://www.instagram.com/p/B-RkR5knLWc ... pdkgfydfeq
282 in anul 2004 pe linia 44.
Sursa: https://www.instagram.com/p/B-RkR5knLWc ... pdkgfydfeq
7D54689B-2432-4C08-BFAA-1E611CAEBA0B.jpeg (311.1 KB; downloaded 4929 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Utilizator anonim
329 urmeaza sa plece la RK la sosirea lui 275, la ora actuala 275 este aproape gata de asamblare si probe.
329 urmeaza sa plece la RK la sosirea lui 275, la ora actuala 275 este aproape gata de asamblare si probe.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Stefan28
Cam așa își bat joc de "istoria" STB ex RATB. 329 este ultimul FAUR cu piese originale...
Cam așa își bat joc de "istoria" STB ex RATB. 329 este ultimul FAUR cu piese originale...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Utilizator anonim
197 nu mai are pantograf Schunk, deci nu il vom mai vedea prea curand prin 41, poate chiar niciodata daca nu va mai trece prin RK, fiind intr-o stare tehnica si estetica nu prea buna.
197 nu mai are pantograf Schunk, deci nu il vom mai vedea prea curand prin 41, poate chiar niciodata daca nu va mai trece prin RK, fiind intr-o stare tehnica si estetica nu prea buna.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
ByOnu
Un scurt moment de istorie de la Dl. Ing. Mihai Cristian Bucșan, căruia îi mulțumim pentru informații și materiale!
Știm cu toții tramvaiele V3A reconstruite la FAUR. Mi-am adus aminte că, pe undeva, pe forum, ați scris că ați vrea să vedeți o fotografie cu prototipul vopsit în albastru. Din păcate, nu am o fotografie, dar pot să vă ofer un desen al prototipului cu numărul de parc RATB 304.
Și, în continuare, un oarecare, de serie.
În schimb, foarte puțini știu că FAUR a venit cu oferte către RATB, dar a fost refuzat, în purul stil mioritic. Mai jos, două dintre exemple. Ambele ar fi trebuit să fie echipate cu câte două boghiuri bimotoare GEC ALSTHOM, 2 x 2 electromotoare de tracțiune x 80 kW = 320 kW.
FAUR V3A MLF, cu tronson median cu podea parțial joasă, dar alungit de la R 6710 mm la R 7380 mm, lungimea ajungând la L 26880 mm.
FAUR V3A MLF-SIG SCHINDLER, cu secțiunea mediană cu podea total joasă, importată de la FIAT-SIG SCHINDLER WAGGON (Italia/Elveția). Cu astfel de secțiuni mediane au fost transformate tramaie TATRA KT4, care au circulat la Cottbus, circulă și acum la Tallin.
Un scurt moment de istorie de la Dl. Ing. Mihai Cristian Bucșan, căruia îi mulțumim pentru informații și materiale!
Știm cu toții tramvaiele V3A reconstruite la FAUR. Mi-am adus aminte că, pe undeva, pe forum, ați scris că ați vrea să vedeți o fotografie cu prototipul vopsit în albastru. Din păcate, nu am o fotografie, dar pot să vă ofer un desen al prototipului cu numărul de parc RATB 304.
1994_prototip FAUR V3A_ITB 304_a.jpg (247.92 KB; downloaded 3790 times)
1994_prototip FAUR V3A_ITB 304_b.jpg (243.32 KB; downloaded 3786 times)
Și, în continuare, un oarecare, de serie.
1998_FAUR V3A_a.jpg (327.59 KB; downloaded 3785 times)
1998_FAUR V3A_b.jpg (289.69 KB; downloaded 3781 times)
În schimb, foarte puțini știu că FAUR a venit cu oferte către RATB, dar a fost refuzat, în purul stil mioritic. Mai jos, două dintre exemple. Ambele ar fi trebuit să fie echipate cu câte două boghiuri bimotoare GEC ALSTHOM, 2 x 2 electromotoare de tracțiune x 80 kW = 320 kW.
FAUR V3A MLF, cu tronson median cu podea parțial joasă, dar alungit de la R 6710 mm la R 7380 mm, lungimea ajungând la L 26880 mm.
2000_proiect FAUR V3A-MLF_a.jpg (231.81 KB; downloaded 3782 times)
2000_proiect FAUR V3A-MLF_b.jpg (281.62 KB; downloaded 3787 times)
FAUR V3A MLF-SIG SCHINDLER, cu secțiunea mediană cu podea total joasă, importată de la FIAT-SIG SCHINDLER WAGGON (Italia/Elveția). Cu astfel de secțiuni mediane au fost transformate tramaie TATRA KT4, care au circulat la Cottbus, circulă și acum la Tallin.
2000_proiect FAUR V3A-MLF-SIG SCHINDLER_a.jpg (253.75 KB; downloaded 3785 times)
2000_proiect FAUR V3A-MLF-SIG SCHINDLER_b.jpg (265.53 KB; downloaded 3786 times)
📖 Pagination options