Topic: Discuții diverse
4066 posts, 1022227 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Utilizator anonim
Pai pentru Euro 3 inca de la sosirea Kenturilor exista planul de a fi retrase din circulatie, doar ca cele cu aer in salon vor ramane pentru liniile reginale. Ar trebui sa traga tare pe reparat Euro 4, sa fie active macar 480 din 500.
Pai pentru Euro 3 inca de la sosirea Kenturilor exista planul de a fi retrase din circulatie, doar ca cele cu aer in salon vor ramane pentru liniile reginale. Ar trebui sa traga tare pe reparat Euro 4, sa fie active macar 480 din 500.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
cris_m
Imposibil la aceasta ora cu datele de acum. Eu altceva nu inteleg, cum naiba fac repartizarile pe liniile centrale? Ma uit de exemplu la Titan, linia 102 care e total periferica are o gramada de Euro 4, in vreme ce linia 311 are constant 3-4 autobuze Euro 3. Nu mai zic de liniile cu Kent unde se strecoara, ce sa vezi, preponderent Euro 3....
Imposibil la aceasta ora cu datele de acum. Eu altceva nu inteleg, cum naiba fac repartizarile pe liniile centrale? Ma uit de exemplu la Titan, linia 102 care e total periferica are o gramada de Euro 4, in vreme ce linia 311 are constant 3-4 autobuze Euro 3. Nu mai zic de liniile cu Kent unde se strecoara, ce sa vezi, preponderent Euro 3....
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Utilizator anonim
Pentru ca Euro 4 au venit "ultimele", exceptand noile Kent, fiind luate de titularii autobuzelor repartizate pe liniile moderizate atunci, cum deja majoritatea liniilor de centru au primit Euro 3, multe Euro 4 au fost luate de titulari de linii mai periferice, sau nu, gen 178, 102 etc, unde si acum sunt in general Euro 4 care au ramas pe acolo. Cel putin dupa ce au venit Kenturile la ETA incepusera o planificare pentru a nu mai exista Euro 3 pe linii de centru, cel mai probabil se va rezola problema dupa ce se intra hibridele si se modernizeaza linii noi cu Kenturile ramase din 336, 178, 601, 137, ca aici e destul de sigur pana acum ca intra. Si avand in vedere ca le duc la Bujoreni, mizez ca vor intra si prin Drumul Taberei pe 1-2 trasee.
Pentru ca Euro 4 au venit "ultimele", exceptand noile Kent, fiind luate de titularii autobuzelor repartizate pe liniile moderizate atunci, cum deja majoritatea liniilor de centru au primit Euro 3, multe Euro 4 au fost luate de titulari de linii mai periferice, sau nu, gen 178, 102 etc, unde si acum sunt in general Euro 4 care au ramas pe acolo. Cel putin dupa ce au venit Kenturile la ETA incepusera o planificare pentru a nu mai exista Euro 3 pe linii de centru, cel mai probabil se va rezola problema dupa ce se intra hibridele si se modernizeaza linii noi cu Kenturile ramase din 336, 178, 601, 137, ca aici e destul de sigur pana acum ca intra. Si avand in vedere ca le duc la Bujoreni, mizez ca vor intra si prin Drumul Taberei pe 1-2 trasee.
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
barbuandrei
"Informativ
Pentru cei care încă nu au aflat despre decizia Consiliului de Administrație al STB SA din septembrie 2019,le aduc la cunoștință că prin această decizie s-a aprobat dotarea depoului Bujoreni cu 130 de autobuze Mercedes.Cele 9 linii care vor fi preluate de depoul Bujoreni, de la DTA,pe care vor circula autobuzele hibrid sunt: 105, 123, 131, 133,178, 205, 301, 304 și 605.De menționat că datorită creșterii parcului pe aceste linii, unele dintre ele vor fi exploatate în comun cu autobazele care le au în prezent."
*Extras din comunicatul ce a fost prezentat la sedinta desfășurată cu soferii de la Bujoreni, privind viitorul depoului.
"Informativ
Pentru cei care încă nu au aflat despre decizia Consiliului de Administrație al STB SA din septembrie 2019,le aduc la cunoștință că prin această decizie s-a aprobat dotarea depoului Bujoreni cu 130 de autobuze Mercedes.Cele 9 linii care vor fi preluate de depoul Bujoreni, de la DTA,pe care vor circula autobuzele hibrid sunt: 105, 123, 131, 133,178, 205, 301, 304 și 605.De menționat că datorită creșterii parcului pe aceste linii, unele dintre ele vor fi exploatate în comun cu autobazele care le au în prezent."
*Extras din comunicatul ce a fost prezentat la sedinta desfășurată cu soferii de la Bujoreni, privind viitorul depoului.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Utilizator anonim
Lista e cea originala din proiectul CGMB. S-a schimbat intre timp.
Lista e cea originala din proiectul CGMB. S-a schimbat intre timp.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
orex
Asta sustinea si Utilizator anonim, ceva mai devreme, in 12.08.2019!
https://mobilitate.eu/bucurestiul-prime ... e-hibride/
Chestiunea e ca-i abracadabranta o astfel de alocare, la 7 linii din cele 9 pe care se preconizeaza a circula, dar nu ma poate mira nimic in contextul actual!
Asta sustinea si Utilizator anonim, ceva mai devreme, in 12.08.2019!
https://mobilitate.eu/bucurestiul-prime ... e-hibride/
Chestiunea e ca-i abracadabranta o astfel de alocare, la 7 linii din cele 9 pe care se preconizeaza a circula, dar nu ma poate mira nimic in contextul actual!
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Utilizator anonim
Pai aia era lista din proiectul CGMB. Inteleg ca au reusit sa o schimbe ca intentia era sa aiba linii full Hibrid. Iar cu cele 130, cum se mentioneaza mai sus, nu au cum sa acopere toate liniile alea. Plus ca din cele 130 vor incepe sa tamponeze, deci 1-2 vor sta mereu
Pai aia era lista din proiectul CGMB. Inteleg ca au reusit sa o schimbe ca intentia era sa aiba linii full Hibrid. Iar cu cele 130, cum se mentioneaza mai sus, nu au cum sa acopere toate liniile alea. Plus ca din cele 130 vor incepe sa tamponeze, deci 1-2 vor sta mereu
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
WT_fan06
Ar fi fost bine dacă erau linii gen 131,123,133,605,etc. Parcă văd că le bagă pe 336 şi pe alte linii care merg în prostie pe sub fire de troleibuz...
Ar fi fost bine dacă erau linii gen 131,123,133,605,etc. Parcă văd că le bagă pe 336 şi pe alte linii care merg în prostie pe sub fire de troleibuz...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Utilizator anonim
Le baga pe linii care trec pe la PMB. Cu Kenturile a fost la fel.
Le baga pe linii care trec pe la PMB. Cu Kenturile a fost la fel.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
orex
Asta ar fi insemnat si o repartizare in mai multe autobaze, nu concentararea tuturor in Bujoreni! Ca daca ramane asa sau aproape asa e tragic!
Acum din bd. Timisoara nr.60 (locatia depou Bujoreni) pana-n Piata Romana, ca sa presupunem ca se insista in a se aloca pe 131 se face nici mai mult nici mai putin de 47 min!
Asta ar fi insemnat si o repartizare in mai multe autobaze, nu concentararea tuturor in Bujoreni! Ca daca ramane asa sau aproape asa e tragic!
Acum din bd. Timisoara nr.60 (locatia depou Bujoreni) pana-n Piata Romana, ca sa presupunem ca se insista in a se aloca pe 131 se face nici mai mult nici mai putin de 47 min!
Deci trebuie sa fii nebun sa faci cel putin o astfel de alocare!
Dist bd. Timisoara Piata Romana.png (1.08 MB; downloaded 4152 times)
- 1689
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
1689
Tipic local.
“Sa dea frumos sub geamurile lu’ Sefu’/ Sefa”.
Motivul achizitionarii vehiculelor hibride/electrice (cind/daca se va intimpla) fusese (cel putin teoretic) reducerea poluarii in zonele critice.
Conform ultimelor studii (pe care PMB le contrazice/ignora) zona cea mai poluata in momentul de fata este Piata Sudului.
Unde - conform planurilor - vor circula toate E3-urile STB/STV/etc repartizate pe droaia de regionale din zona. Plus liniile periferice care nu intra in “universul ozonat”.
As vrea sa lansez o initiativa civica prin care sa cer PMB programul pentru reducerea poluarii in zona produse de vehiculele din administrarea proprie (nu o extindere a zonei Oxigen !!!).
Daca nu exista poluare la Piata Sudului, sa se mute in Sun Plaza
Loc e girla, ca merge cu pasi rapizi pe urma “molului” de la Pieptanari...
Utilizator anonim wrote:
Le baga pe linii care trec pe la PMB. Cu Kenturile a fost la fel.
Tipic local.
“Sa dea frumos sub geamurile lu’ Sefu’/ Sefa”.
Motivul achizitionarii vehiculelor hibride/electrice (cind/daca se va intimpla) fusese (cel putin teoretic) reducerea poluarii in zonele critice.
Conform ultimelor studii (pe care PMB le contrazice/ignora) zona cea mai poluata in momentul de fata este Piata Sudului.
Unde - conform planurilor - vor circula toate E3-urile STB/STV/etc repartizate pe droaia de regionale din zona. Plus liniile periferice care nu intra in “universul ozonat”.
As vrea sa lansez o initiativa civica prin care sa cer PMB programul pentru reducerea poluarii in zona produse de vehiculele din administrarea proprie (nu o extindere a zonei Oxigen !!!).
Daca nu exista poluare la Piata Sudului, sa se mute in Sun Plaza
Loc e girla, ca merge cu pasi rapizi pe urma “molului” de la Pieptanari...
- 1689
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
1689
...in timp ce in Bucuresti cochetam cu ideea conversiei Citaro-urilor de 15 ani vechime (probabil doar un basm - nu mai continuu, nu vreau un avertisment)
... cam asta circula astazi in Bratislava, Slovacia, si aceasta fosta tara din blocul de est...
Ah, am uitat sa mai mentionez ? Finantate (tot) din fonduri Europene...
...in timp ce in Bucuresti cochetam cu ideea conversiei Citaro-urilor de 15 ani vechime (probabil doar un basm - nu mai continuu, nu vreau un avertisment)
... cam asta circula astazi in Bratislava, Slovacia, si aceasta fosta tara din blocul de est...
Ah, am uitat sa mai mentionez ? Finantate (tot) din fonduri Europene...
CD73671F-9879-4FED-98B3-2A286D286E14.jpeg (1.56 MB; downloaded 4113 times)
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
orex
Solaris Urbino 15, nu?! Dar tot pe carburant!
De anul asta scot de 15 m electrice!
https://www.sustainable-bus.com/news/so ... -class-ii/
Solaris Urbino 15, nu?! Dar tot pe carburant!
De anul asta scot de 15 m electrice!
https://www.sustainable-bus.com/news/so ... -class-ii/
- Andrei98
-
Posted:
-
📖 Pagination options