Topic: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
1718 posts, 348813 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Presa despre Pasajul Basarab
shoppy
Ai uitat de Pipera, defapt nu cred ca e vreunu care sa nu fie cu probleme.
Iar aia de la Baneasa platesc impozite, si oricum trebuia rezolvate problema cu accesul pe Jandarmeriei si eliminat virajul la stanga de pe Privighetorilor, si nici intrarea si terminalul Ratb de la Aeroportul baneasa nu putea sa ramana asa cum era, deci problema era mai complicata.
Ai uitat de Pipera, defapt nu cred ca e vreunu care sa nu fie cu probleme.
Iar aia de la Baneasa platesc impozite, si oricum trebuia rezolvate problema cu accesul pe Jandarmeriei si eliminat virajul la stanga de pe Privighetorilor, si nici intrarea si terminalul Ratb de la Aeroportul baneasa nu putea sa ramana asa cum era, deci problema era mai complicata.
- Grigore
-
Posted:
-
Re: Presa despre Pasajul Basarab
Grigore
Complexul comercial din zona Baneasa ( IKEA, Mall, Carrefour, Bricostore, Mobexpert, Metro ) are un numar total de vizitatori in 50.000 si 300.000 pe zi! Dat fiind ca nu-i aduce nimeni cu forta pe vizitatori, inseamna ca ei vin in interes propriu. Iar cand 50.000 - 300.000 de oameni au un interes comun, atunci, dupa toate standardele, se numeste interes public. Intra in IKEA si trage cu urechea sa vezi cati oameni vin din cele mai indepartate coltui ale Romaniei SPECIAL sa-si ia mobila de la IKEA, ca zici ca-i suflata cu aur si le-o da gratis. Eu am ramas uimit.
Ah, ca vrem sa cautam ilegalitati in zona, ok. Da' hai sa vorbim despre cum a pus Popoviciu mana pe teren si cum a distrus livezile si statiunile de cercetare din zona, cum face el presiuni sa se desfiinteze Aeroportul Baneasa si cum a dat spaga sa i se aprobe PUZ-ul pentru constructia complexului. Insa, odata construit complexul, cu asemenea aflux de public, exista un interes public legitim si atunci statul are nu doar dreptul, ci chiar obligatia sa asigura infrastructura necesara.
danielstan wrote:
- pasajele Baneasa 1 si 2 (facute de LENeA) - intarzieri de 1 an si ceva (plus faptul ca pe bani publici au fost facute pasaje in interes privat al supermarketurilor din complexul Baneasa)
Complexul comercial din zona Baneasa ( IKEA, Mall, Carrefour, Bricostore, Mobexpert, Metro ) are un numar total de vizitatori in 50.000 si 300.000 pe zi! Dat fiind ca nu-i aduce nimeni cu forta pe vizitatori, inseamna ca ei vin in interes propriu. Iar cand 50.000 - 300.000 de oameni au un interes comun, atunci, dupa toate standardele, se numeste interes public. Intra in IKEA si trage cu urechea sa vezi cati oameni vin din cele mai indepartate coltui ale Romaniei SPECIAL sa-si ia mobila de la IKEA, ca zici ca-i suflata cu aur si le-o da gratis. Eu am ramas uimit.
Ah, ca vrem sa cautam ilegalitati in zona, ok. Da' hai sa vorbim despre cum a pus Popoviciu mana pe teren si cum a distrus livezile si statiunile de cercetare din zona, cum face el presiuni sa se desfiinteze Aeroportul Baneasa si cum a dat spaga sa i se aprobe PUZ-ul pentru constructia complexului. Insa, odata construit complexul, cu asemenea aflux de public, exista un interes public legitim si atunci statul are nu doar dreptul, ci chiar obligatia sa asigura infrastructura necesara.
- danielstan
-
Posted:
-
Re: Presa despre Pasajul Basarab
danielstan
Interes public la Baneasa?
Asa cum puneti voi problema, da, este interes.
Si vad ca puneti problema ca statul e obligat sa satisfaca interesul public.
Asa se zice cand se construieste un cartier de vile si primaria trage de urgenta canalizare si gaze,
dar in cartierele marginase ale Bucurestiului sunt strazi de piatra de rau si in zilele noastre.
Acum va intorc eu:
- interese publice mult mai mari exista in tara si in alte locuri din Bucuresti
- cei ce gestioneaza banii publici spun ca trebuie sa faca lucrarile in ordinea prioritatilor, caci nu sunt bani pentru toate
- ei bine, pana sa se construiasca supermarketurile din Baneasa nu era nimic pe acolo, deci nici nevoie de pasaj
- la foarte putini ani dupa constructia complexului Baneasa s-au alocat bani publici pentru pasaj
In acest timp centura Bucuresti a putut sa stea nelargita si fara strapungeri si fara pasaje pe la Bariera Domnesti, de exemplu.
Pasajul Doamna Ghica a putut foarte bine sa fie abandonat in 2007 si sa nu mai stim cand se termina.
Intrebare de baraj:
Daca langa pasajul Doamna Ghica s-ar fi construit un complex comercial ar fi fost terminat la timp pasajul?
Admit ca Soseaua Bucuresti-Ploiesti are un trafic foarte important si trebuie facute pasaje pe ea.
Dar, in cazul de fata si tinand cont de nevoile NESATISFACUTE de infrastructura in Bucuresti,
ar fi fost corect sa se faca 1 singur pasaj la intersectia cu Str. Jandarmeriei care ar fi deservit si complexul Baneasa.
Banii pentru al doilea pasaj ar fi fost mai bine sa mearga la alte lucrari necesare care nu s-au facut.
Interes public la Baneasa?
Asa cum puneti voi problema, da, este interes.
Si vad ca puneti problema ca statul e obligat sa satisfaca interesul public.
Asa se zice cand se construieste un cartier de vile si primaria trage de urgenta canalizare si gaze,
dar in cartierele marginase ale Bucurestiului sunt strazi de piatra de rau si in zilele noastre.
Acum va intorc eu:
- interese publice mult mai mari exista in tara si in alte locuri din Bucuresti
- cei ce gestioneaza banii publici spun ca trebuie sa faca lucrarile in ordinea prioritatilor, caci nu sunt bani pentru toate
- ei bine, pana sa se construiasca supermarketurile din Baneasa nu era nimic pe acolo, deci nici nevoie de pasaj
- la foarte putini ani dupa constructia complexului Baneasa s-au alocat bani publici pentru pasaj
In acest timp centura Bucuresti a putut sa stea nelargita si fara strapungeri si fara pasaje pe la Bariera Domnesti, de exemplu.
Pasajul Doamna Ghica a putut foarte bine sa fie abandonat in 2007 si sa nu mai stim cand se termina.
Intrebare de baraj:
Daca langa pasajul Doamna Ghica s-ar fi construit un complex comercial ar fi fost terminat la timp pasajul?
Admit ca Soseaua Bucuresti-Ploiesti are un trafic foarte important si trebuie facute pasaje pe ea.
Dar, in cazul de fata si tinand cont de nevoile NESATISFACUTE de infrastructura in Bucuresti,
ar fi fost corect sa se faca 1 singur pasaj la intersectia cu Str. Jandarmeriei care ar fi deservit si complexul Baneasa.
Banii pentru al doilea pasaj ar fi fost mai bine sa mearga la alte lucrari necesare care nu s-au facut.
- Serban
-
Posted:
-
Re: Presa despre Pasajul Basarab
Serban
DN1 este cea mai importanta intrare in Bucuresti. Crezi ca era posibil ca miile de masini care vin zilnic sa stea blocate la semafoarele de la complexul comercial?! Acele pasaje erau necesare, se vede clar utilitatea celor 3 supraterane si a celui subteran, care au eliminat cozile interminabile. Macar de s-ar coordona la toate lucrarile din Bucuresti asa de bine si sa elimine total un blocaj, nu doar partial.
DN1 este cea mai importanta intrare in Bucuresti. Crezi ca era posibil ca miile de masini care vin zilnic sa stea blocate la semafoarele de la complexul comercial?! Acele pasaje erau necesare, se vede clar utilitatea celor 3 supraterane si a celui subteran, care au eliminat cozile interminabile. Macar de s-ar coordona la toate lucrarile din Bucuresti asa de bine si sa elimine total un blocaj, nu doar partial.
- andrei11
-
Posted:
-
Despre podurile de pe DN1
andrei11
Serban, nu ocoli raspunsul diplomatic, dand un raspuns in general ok, dar care nu are legatura cu intrebarea. Afirmatia lui Danielstan e corecta, ce cauta 2 pasaje supraterane in complexul comercial in loc de unul ??. Asta e intrebarea. Ori raspunzi la ea, ori o lasi "asa cum a cazut".
Iar sugestia mea este sa mutati discutia la Rutier, e un topic mai apropriat de problema. Sau daca o "cotim" spre politic, la Flacara Rosiatica. Voi decideti incotro se indreapta discutia.
Serban, nu ocoli raspunsul diplomatic, dand un raspuns in general ok, dar care nu are legatura cu intrebarea. Afirmatia lui Danielstan e corecta, ce cauta 2 pasaje supraterane in complexul comercial in loc de unul ??. Asta e intrebarea. Ori raspunzi la ea, ori o lasi "asa cum a cazut".
Iar sugestia mea este sa mutati discutia la Rutier, e un topic mai apropriat de problema. Sau daca o "cotim" spre politic, la Flacara Rosiatica. Voi decideti incotro se indreapta discutia.
- Serban
-
Posted:
-
Re: Presa despre Pasajul Basarab
Serban
Ok, e ultimul meu raspuns pe tema asta, ca sa nu mai fim off topic:
Nu stiu de ce s-a ales solutia asta, poate au avut motive intemeiate sau nu, dar daca era 1 singur pasaj nu mai erai de parerea ca e construit cu caracter privat?:)
Ok, e ultimul meu raspuns pe tema asta, ca sa nu mai fim off topic:
Nu stiu de ce s-a ales solutia asta, poate au avut motive intemeiate sau nu, dar daca era 1 singur pasaj nu mai erai de parerea ca e construit cu caracter privat?:)
- danielstan
-
Posted:
-
Re: Presa despre Pasajul Basarab
danielstan
Promit ca este ultimul meu raspuns off-topic despre pasajele Baneasa:
Doua alternative pe care le las spre analiza fiecarui cititor:
- Baneasa 1 si 2 s-au construit la scurt timp dupa complexul comercial dintr-o fericita coincidenta si atat. Prioritatea a fost data de DN1 - cel mai circulat drum al tarii.
- Baneasa 1 si 2 au fost impinse in varful listei de prioritati de bogatasii care au investit in centrul comercial si in campaniile electorale ale primarilor bucuresteni. Prin impingerea lor in varful listei alte pasaje au fost amanate.
Promit ca este ultimul meu raspuns off-topic despre pasajele Baneasa:
Doua alternative pe care le las spre analiza fiecarui cititor:
- Baneasa 1 si 2 s-au construit la scurt timp dupa complexul comercial dintr-o fericita coincidenta si atat. Prioritatea a fost data de DN1 - cel mai circulat drum al tarii.
- Baneasa 1 si 2 au fost impinse in varful listei de prioritati de bogatasii care au investit in centrul comercial si in campaniile electorale ale primarilor bucuresteni. Prin impingerea lor in varful listei alte pasaje au fost amanate.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
Utilizator anonim
Intrebare in special pentru cei care se vor ocupa de mentenanta pasajului dupa finalizare - cum se va asigura paza pasajului, este nevoie obligatoriu de paza, altfel va fi pictat tot, poate vor scapa doar cei 2 piloni unde nu se poate ajunge.
Intrebare in special pentru cei care se vor ocupa de mentenanta pasajului dupa finalizare - cum se va asigura paza pasajului, este nevoie obligatoriu de paza, altfel va fi pictat tot, poate vor scapa doar cei 2 piloni unde nu se poate ajunge.
DSC03596.JPG (250.79 KB; downloaded 3214 times)
DSC03597.JPG (250.67 KB; downloaded 3228 times)
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
URANUS
Un articol interesant:
http://www.libertatea.ro/stire/asa-se-s ... mpaign=rss
De data asta nu se spune nimic de pasajul de la PPL
Un articol interesant:
http://www.libertatea.ro/stire/asa-se-s ... mpaign=rss
De data asta nu se spune nimic de pasajul de la PPL
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
Nightwolf
De picturile "rupestre" nu vom scapa niciodata din zona pasajului ... din punctul meu de vedere mai bine ar "angaja" niste taggeri profesionisti, elevi sau studenti ai diferitelor scoli cu profil, sa picteze toti stalpii aia ... sunt convins ca ar iesi niste lucruri extraordinare, si ar economisi si o caruta de bani pe acea hyper-vopsea ...
Utilizator anonim wrote:
Intrebare in special pentru cei care se vor ocupa de mentenanta pasajului dupa finalizare - cum se va asigura paza pasajului, este nevoie obligatoriu de paza, altfel va fi pictat tot, poate vor scapa doar cei 2 piloni unde nu se poate ajunge.
De picturile "rupestre" nu vom scapa niciodata din zona pasajului ... din punctul meu de vedere mai bine ar "angaja" niste taggeri profesionisti, elevi sau studenti ai diferitelor scoli cu profil, sa picteze toti stalpii aia ... sunt convins ca ar iesi niste lucruri extraordinare, si ar economisi si o caruta de bani pe acea hyper-vopsea ...
- GAC
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
GAC
@Utilizator anonim
daca tot ai fost prin zona, ne spui si noua daca s-a pus vreo dala in saptamana asa de cand s-a terminat vacanta.
Sau, s-a mai prelungit vacanta?
Oricum pt sapt asta, se anunta vreme buna. numa buna de dale armat si turnat.
@Utilizator anonim
daca tot ai fost prin zona, ne spui si noua daca s-a pus vreo dala in saptamana asa de cand s-a terminat vacanta.
Sau, s-a mai prelungit vacanta?
Oricum pt sapt asta, se anunta vreme buna. numa buna de dale armat si turnat.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
Utilizator anonim
Au fost montate aproape toate predalele primei sectiuni ce va fi betonata.
Au fost montate aproape toate predalele primei sectiuni ce va fi betonata.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Presa despre Pasajul Basarab
shoppy
Oare ce pasaj era ma important decat cele de pe DN1? Bineinteles, pentru fiecare e mai important cel din fata blocului sau cel de pe drumul zilnic, da hai sa privim obiectiv, DN1 e ruta cea mai circulata si cu cele mai mari blocaje, sau poate nu mai tineti minte blocajele zilnice pana la Privighetorilor inainte de inceperea lucrailor? Cine nu stie sa nu se exprime.
Foarte interesanta ipoteza cu unul singur. Daca era unul singur unde-l puneai?
Daca il puneai pe locul lui 1 nu rezolvai problema Jandarmeriei si Privighetorilor.
Daca il puneai pe locul lui 2 era prea departe pentru cei afectati de desfiintarea stopului de la intrarea Aeroportului Baneasa.
Deci era obligatoriu unu aproape de Aeroportul Baneasa si unul la Jandarmeriei in legatura si cu Privighetorilor.
Iar faptul ca alora din Baneasa le batea livada in geam era una dintre multele aberatii comuniste, sper ca nu sperati sa ramana asa.
Oare ce pasaj era ma important decat cele de pe DN1? Bineinteles, pentru fiecare e mai important cel din fata blocului sau cel de pe drumul zilnic, da hai sa privim obiectiv, DN1 e ruta cea mai circulata si cu cele mai mari blocaje, sau poate nu mai tineti minte blocajele zilnice pana la Privighetorilor inainte de inceperea lucrailor? Cine nu stie sa nu se exprime.
Foarte interesanta ipoteza cu unul singur. Daca era unul singur unde-l puneai?
Daca il puneai pe locul lui 1 nu rezolvai problema Jandarmeriei si Privighetorilor.
Daca il puneai pe locul lui 2 era prea departe pentru cei afectati de desfiintarea stopului de la intrarea Aeroportului Baneasa.
Deci era obligatoriu unu aproape de Aeroportul Baneasa si unul la Jandarmeriei in legatura si cu Privighetorilor.
Iar faptul ca alora din Baneasa le batea livada in geam era una dintre multele aberatii comuniste, sper ca nu sperati sa ramana asa.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
shoppy
Nu se face nici o economisire cu 10m2 cat acopera huliganii, oricum, prfesionistii fac grafitti nu tagging, si un profesionist nu o sa vina niciodata pe teren public, la nivelul solului, unde in juma de ora vine primu caz social cu un sprei de vopsea de retus negru sau un marker "permanent" tot negru si isi mazgaleste numele prostului peste munca lui.
Nu se face nici o economisire cu 10m2 cat acopera huliganii, oricum, prfesionistii fac grafitti nu tagging, si un profesionist nu o sa vina niciodata pe teren public, la nivelul solului, unde in juma de ora vine primu caz social cu un sprei de vopsea de retus negru sau un marker "permanent" tot negru si isi mazgaleste numele prostului peste munca lui.
📖 Pagination options