Topic: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab
468 posts, 133115 views
📖 Pagination options
- sloppy
-
Posted:
-
Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab
sloppy
Poate un moment mai istoric sa vedem TARTE pe la Pasaj Basarab .Scuzat claritatea sunt facute cu telefonul mobil pe inserate.
Zona Pasaj Basarab
Poate un moment mai istoric sa vedem TARTE pe la Pasaj Basarab .Scuzat claritatea sunt facute cu telefonul mobil pe inserate.
Zona Pasaj Basarab
Pasaj Basarab 1
DSC04747.JPG (577.69 KB; downloaded 2293 times)
Pasaj Basarab 2
DSC04748.JPG (494.31 KB; downloaded 2292 times)
Pasaj Basarab 3
DSC04749.JPG (523.06 KB; downloaded 2302 times)
Pasaj Basarab 4
DSC04750.JPG (549.18 KB; downloaded 2296 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab
Utilizator anonim
Cum a reusit sa ajunga 47le pe acolo ?
Cum a reusit sa ajunga 47le pe acolo ?
- darknight
-
Posted:
-
- sloppy
-
Posted:
-
Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab
sloppy
Cred sa sunt mai bine de 3 ani de cand pe Giulesti nu am mai circulat tartele .Am avut ocazia sa la mai vede pe aici pentru ultima data probabil .
Catrtier 16 Februarie
Cred sa sunt mai bine de 3 ani de cand pe Giulesti nu am mai circulat tartele .Am avut ocazia sa la mai vede pe aici pentru ultima data probabil .
Catrtier 16 Februarie
Catrtier 16 Februarie 1
DSC04752.JPG (523.61 KB; downloaded 2278 times)
Catrtier 16 Februarie 2
DSC04753.JPG (595.29 KB; downloaded 2286 times)
Catrtier 16 Februarie 3
DSC04754.JPG (706.97 KB; downloaded 2290 times)
Catrtier 16 Februarie 4 Cred ca e o poza unica deoarece nu prea vad sa sa geseasca impreuna pe viitor in zona asta .:D :D
DSC04755.JPG (644.08 KB; downloaded 2284 times)
Cartier 16 Februarie 5 Apare si Bucur 1
DSC04756.JPG (761.34 KB; downloaded 2290 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab
Utilizator anonim
S-a intamplat ceva ori in Militari ori spre Trafic Greu de le-au deviat in Giulesti.
S-a intamplat ceva ori in Militari ori spre Trafic Greu de le-au deviat in Giulesti.
- sloppy
-
Posted:
-
Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab
sloppy
Din ce ma auzit intro discutie intre vatmani undeva in militari sa rupt reteaua de contact toate tramvaiele care veneau dinspre razoare faceau dreapta pe Bd Vasile Milea .
Din ce ma auzit intro discutie intre vatmani undeva in militari sa rupt reteaua de contact toate tramvaiele care veneau dinspre razoare faceau dreapta pe Bd Vasile Milea .
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab
Utilizator anonim
Pana la noi informatii despre linii si trasee inchid topicul asta pentru ca sa nu se mai bata campii pe tema asta, cand apar informatii cu siguranta sunt anuntate aici. Momentan sa asteptam luna martie si incheierea suprabetonarii.
Pana la noi informatii despre linii si trasee inchid topicul asta pentru ca sa nu se mai bata campii pe tema asta, cand apar informatii cu siguranta sunt anuntate aici. Momentan sa asteptam luna martie si incheierea suprabetonarii.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab
Utilizator anonim
Cum se apropie un nou val de deschideri si modificari de linii (in foarte scurt timp toata zona de la sol) am deschis locul de "joaca" pentru trasee.
Cum se apropie un nou val de deschideri si modificari de linii (in foarte scurt timp toata zona de la sol) am deschis locul de "joaca" pentru trasee.
- GAC
-
Posted:
-
Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab
GAC
Dupa deschiderea buclei, dar si a pasajului, cu siguranta ca introducerea lui 34 pe pasaj va determina si modificari la alte trasee, nu de alta dar nu avem destule vagoane. O varianta ar fi scurtarea lui 8 la Ghencea, iar cu vagoanele economisite sa se infiinteze si un 44 din Giulesti pana la Basarab, iar la Militari sa intoarca 25 si 34.
Dupa deschiderea buclei, dar si a pasajului, cu siguranta ca introducerea lui 34 pe pasaj va determina si modificari la alte trasee, nu de alta dar nu avem destule vagoane. O varianta ar fi scurtarea lui 8 la Ghencea, iar cu vagoanele economisite sa se infiinteze si un 44 din Giulesti pana la Basarab, iar la Militari sa intoarca 25 si 34.
- Sava6115-6315
-
Posted:
-
Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab
Sava6115-6315
Nu cred ca vor reinfinta 44 prea curand, tinand cont ca de la Plevnei ar mai face doar o statie pana la terminalul Basarab. Si asa e criza de tramvaie! 44 va circula cand se va deschide linia pe Berzei.
Si din lipsa acuta de tramvaie am impresia ca 25 va deveni 12 intre Basarab si CFR Progresu.
Nu cred ca vor reinfinta 44 prea curand, tinand cont ca de la Plevnei ar mai face doar o statie pana la terminalul Basarab. Si asa e criza de tramvaie! 44 va circula cand se va deschide linia pe Berzei.
Si din lipsa acuta de tramvaie am impresia ca 25 va deveni 12 intre Basarab si CFR Progresu.
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab
rosetti61
N-o sa-i lase inima sa nu il reinfiinteze pe 35, ocazie numai buna sa umble in liniile care au cautare. Nu stiu cat de important este 8 intre Depoul Militari si 13 Septembrie, dar ideea e buna: 8 revine la un capat si traseu traditional (pe asta cum nu il vad si insista pe alte linii "de traditie"), iar spre CET Vest ramane 47. Prezenta unui 8 la Basarab ar fi utila?
Cu toata zona deschisa pe pasaj in principal va fi 34 iar dedesubt 35 si 44 spre Vasile Parvan si "ceva" de la Basarab spre zona de sud; nu cred ca vreo linie de pe Bucuresii Noi va apuca sa intoarca la Basarab - pana atunci se da drumul la Vasile Parvan pentru 20, iar 24, 45 si 42 pot sa foloseasca in continuare bucla de la Banu Manta, pana termina la Gara. Iar in finalul finalului va fi asa: Banu Manta cu 42 si 46, Gara de Nord cu 24 si 45, Vasile Parvan cu 20, 35 si 44, Basarab cu 8 sau 12. linia 42 e neglijabila, se pot juca cu ea cum vor, chiar dusa la Mezes, tot rol de intretinere a liniei de pe Expozitie il are.
N-o sa-i lase inima sa nu il reinfiinteze pe 35, ocazie numai buna sa umble in liniile care au cautare. Nu stiu cat de important este 8 intre Depoul Militari si 13 Septembrie, dar ideea e buna: 8 revine la un capat si traseu traditional (pe asta cum nu il vad si insista pe alte linii "de traditie"), iar spre CET Vest ramane 47. Prezenta unui 8 la Basarab ar fi utila?
Cu toata zona deschisa pe pasaj in principal va fi 34 iar dedesubt 35 si 44 spre Vasile Parvan si "ceva" de la Basarab spre zona de sud; nu cred ca vreo linie de pe Bucuresii Noi va apuca sa intoarca la Basarab - pana atunci se da drumul la Vasile Parvan pentru 20, iar 24, 45 si 42 pot sa foloseasca in continuare bucla de la Banu Manta, pana termina la Gara. Iar in finalul finalului va fi asa: Banu Manta cu 42 si 46, Gara de Nord cu 24 si 45, Vasile Parvan cu 20, 35 si 44, Basarab cu 8 sau 12. linia 42 e neglijabila, se pot juca cu ea cum vor, chiar dusa la Mezes, tot rol de intretinere a liniei de pe Expozitie il are.
- gabriels
-
Posted:
-
Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab
gabriels
Stie cineva daca se doreste mentinerea lui 105 la gara de nord dupa deschiderea pasajului?Daca ar folosi pasajul traseul s-ar scurta simtitor.
Stie cineva daca se doreste mentinerea lui 105 la gara de nord dupa deschiderea pasajului?Daca ar folosi pasajul traseul s-ar scurta simtitor.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab
Utilizator anonim
Din ce informatii am pasajul nu va fi traversat de vreo linie de autobuz.
Din ce informatii am pasajul nu va fi traversat de vreo linie de autobuz.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab
Dominatrix
Utilizator anonim wrote:Bine spus "loc de joaca" fiindca se va alege tot o varianta "dupa ureche", acest lucru e mai "traditional" la RATB decat orice traseu
Cum se apropie un nou val de deschideri si modificari de linii (in foarte scurt timp toata zona de la sol) am deschis locul de "joaca" pentru trasee.
GAC wrote:Ideea cu 25 si 34 la Depoul Militari si 44 in Giulesti pare cea mai logica, despre asta s-a mai discutat in topicul de aici pe larg. Tocmai de aceea probabil ca nu se va face. Doar e vorba de RATB.
Dupa deschiderea buclei, dar si a pasajului, cu siguranta ca introducerea lui 34 pe pasaj va determina si modificari la alte trasee, nu de alta dar nu avem destule vagoane. O varianta ar fi scurtarea lui 8 la Ghencea, iar cu vagoanele economisite sa se infiinteze si un 44 din Giulesti pana la Basarab, iar la Militari sa intoarca 25 si 34.
Sava 6115-6315 wrote:Tocmai din cauza lipsei de vagoane ar trebui pastrat 25, nu irosite aiurea pe o linie de dublura pentru 11 care face fata fluxului de calatori existent, dupa cum s-a spus deja aici.
Si din lipsa acuta de tramvaie am impresia ca 25 va deveni 12 intre Basarab si CFR Progresu.
rosetti61 wrote:8 are doar rol de ajutor pentru 25 spre Militari, s-a mai discutat asta in topicele din link'urile de mai sus. Pe traseul Zetarilor - Gara Basarab (ca inlocuitor partial pentru 12) ar fi mult mai util.
Nu stiu cat de important este 8 intre Depoul Militari si 13 Septembrie, dar ideea e buna: 8 revine la un capat si traseu traditional (pe asta cum nu il vad si insista pe alte linii "de traditie"), iar spre CET Vest ramane 47. Prezenta unui 8 la Basarab ar fi utila?
📖 Pagination options