MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

3303 posts, 543322 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 169 170 171 172 173 174 175  ... 236
 
 

📖 Pagination options
Re: Știri și articole din presă andrei11

Colega ( #SniperGuy ), sunt de acord cu tine, așa e, am mai spus treaba asta de mai multe ori. Dar nu eu sunt de vină pentru nefuncționerea Dimetronicului.
Pe de altă parte nu cred că la orele critice M 4 e full de la Străulești de la parcare ! Iar urgența maximă e să ajungi la slujbă, nu când pleci spre casă. Așa încât cei care ar veni cu mașina în parcare urcă fluerând în metrou. Că doar n-or veni 500 de mașini în 10 minute !
_______________
Nu circul pe magistrala asta chiar deloc, cu excepția câtorva incursiuni de plăcere în afara orelor de înghesuială. ( Ultima afirmație trebuie luată ca atare, nu e spusă la mișto ).

 


Re: Știri și articole din presă cris_m

andrei11 wrote:
1) Frecvența pe M 4 este foarte acceptabilă, cine-ți citește postarea crede că tramvaiul 46 are frecvență mai bună ca M 4.
2) Treaba cu << vagoanele vechi >> e spusă chiar la mișto. CAF - ul face  zgomot mai mare în salon ca IVA. În rest nu știu unde ar fi marea nenorocire că sunt IVA pe M 4.
3)  Și care ar fi cauzele ?  Frecvența de un metrou la 90 secunde, metrouri moderne cu muzică pentru toate gusturile la difuzoare ?
4) De când n-ai mai fost pe M 4 să vezi gradul de încărcare al vagoanelor ?

Le iau si eu pe puncte ca sa lamuresc.
1) Pentru ce e acum e acceptabil, intr-adevar, pentru cineva care sta in cartier si nu are alta varianta zice mersi chiar si cu 10-12 minute. Cine vine din Ilfov, insa nu va zice acelasi lucru. O sa zica: "da' ce sa stau eu ca prostu 10 minute pe peron cand in minutele alea puteam sa ajung cu masina pana la Bazilescu..." (e doar un exemplu).
2) Nu e spusa la misto, omul taxeaza foarte mult chestiile astea. Simplul fapt ca e putin mai uzat/murdar deja provoaca o repulsie a calatorului fata de mijlocul de transport.
3) N-am inteles la ce te referi....
4) Nu am mai fost de cateva luni, stiu foarte bine ca pana la 1Mai e full, dupa ramane 1/2 plin pana la Bazilescu si de acolo maxim 1/4 plin. Asta era la ora pranzului, dar prin inductie (matematica, sic  :P ) sunt convins ca la fel e si la orele de varf. Saptamana viitoare ma duc si la ore de varf daca e!  :)

Concluzie: problema nu se limiteaza doar la transporturi, ci are chestii si de psihologie/sociologie, chestii care ma mai pasioneaza si am ajuns sa le mai intuiesc prin lucrul cu publicul.

 


Re: Știri și articole din presă Adrian Rosca

Fenomenul nu e unic, se intampla si la case mai mari. De ce sa dai 290 euro pe an cand poti sa parchezi gratis putin mai incolo?





La Straulesti, la 50 de bani pe ora, suma adunata pe un an de zile e doar o idee mai mica.

 


Re: Știri și articole din presă orex

Sunt ”curbe” de ”sarcina” si asta puteti lesne vedea cu totii! ”Ciotul” de magistrala nu confera un grad de incarcare ”omogen” ca n-are de unde a aduna un bazin semnificativ, d-asta sunt intervale orare in care o rama functioneza la ”capacitate” si altele in ”gol”!
Cert e ca, inca, nu s-a perceput ca atare utilitatea M4.1, coroborat cu SINGURUL spatiul de parcare, tip Park&Ride,  creat, ceea ce e observabil cu ”ochiul liber” si nu numai!!

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

# cris_m, parcă tu susțineai - chiar recent - că pe călător nu-l interesează ce auto ia, Mercedes-Benz  sau Otokar.
Nu știu pe ce te bazezi, dar sunt absolut convins că pe cetățeanul M 4 nu-l interesează că-l ia o IVĂ.
Și în legătură cu cele 10 - 12 minute ecart între două metrouri, că tot te-ai aplecat asupra aspectelor statistice, e chiar sadism ca în cele aproximativ 200 zile lucrătoare / an săracul Ilfovean să rateze "la mustață" de 400 de ori metroul. Exagerăm, exagerăm, dar nici chiar așa !

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Un ilfovean navetist cu auto personal face usor din Mogosoaia pana cat de cat in centru 40-50min la orele diminetii...in rest am spus mereu ca trebuie gratuitati pentru cei ce lasa rabla la marginea orasului si se urca in metrou pentru ca romanul nu se <inghesoaie> decat la pomana, ca e moka!
:rofl:

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului punmeister

Si daca e moka nu se va inghesui lumea, doar atunci cand vor fi saltate masinile parcate neregulamentar o sa fie inghesuiala :popa:

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului orex

Cine se invredniceste sa ridice moneta de 50 de bani aflata pe caldaram (cat costa 1 ora de stationare in P&R)?!
Cam asa si cu ”baetii” veniti dinspre Mogosoaia, Buftea, Butimanu etc. care nu catadiscesc sa ”ia o ora de parcare” la Straulesti, ca nah vor sa ajunga fix in buza locului unde au ”treaba”, cu ”bolidul”, nu?!

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului cris_m

andrei11 wrote:
# cris_m, parcă tu susțineai - chiar recent - că pe călător nu-l interesează ce auto ia, Mercedes-Benz  sau Otokar.
Nu știu pe ce te bazezi, dar sunt absolut convins că pe cetățeanul M 4 nu-l interesează că-l ia o IVĂ.

Nu au treaba una cu alta, Citaro au 12-14 ani fata de 40 cat au IVA. Comparam mere cu pere acum...

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Aha, vrei să spui că dacă ar fi CAF în loc de IVA ar da năvală șoferii în Park and Ride .  :lol:
Au mai făcut un experiment în Militari, și acolo vorbim de Bombardier. Iar Militariul vine la 6 - 7 minute. Țin să te anunț că a dat faliment experimentul.
Așadar alta e cauza, nu intervalul de succedare și nici tipul trenurilor.
Raționamentul e greșit din start.
Oferta în general a transportului în comun bucureștean nu e atractivă, asta e cauza. Nici IVA și nici cele 11 - 12 minute interval de succedare.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului sab

Eu asta spun de mult, Militariul este sufocat de masini pentru ca romanul s-a nascut poet si....comod. Nu o sa dea el masina pe metrou indiferent de cate P&R le vom face. Daca la asta mai adaugam si faptul ca M4 nu duce nicaieri, fiind doar un "feeder" al M1, intelegem de ce parcarea este goala.
Cand M4 se va prelungi, poate vom vorbi de altceva, dar momentan ne agitam degeaba. Dar, bineinteles, cand s-a luat decizia construirii P&R s-a facut un studiu temeinic din care a rezultat ca oamenii care vin cu masina din Buftea/Mogosoaia/etc vor prefera sa lase masina si sa mearga cu 3 metrouri in schimb.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Pana la urma toata problema e de cost, de timp...si de lene.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului George

guru, dacă ar merge metrourile alea la 4 min ar mai fi ceva, dar să stai 15 min după o ivă plină de grafiti care merge cu 20 la oră, ca să ajungi la Basarab, îţi zic, e prea mult.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului sab

De ce sa vina la 4 min daca abia se umple la 12 min ? Nici pe M3 nu vine la 4 min. Si acolo este lume, nu gluma...
M4 nu va fi atractiva decat cand va trece de GdN. Problema nu este de IVA (care, apropo, s-ar putea sa intre si pe M5.. :)  ). Oricum ajungi mai repede cu IVA decat cu masina personala.

 


Go to page:  1  ... 169 170 171 172 173 174 175  ... 236
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2449 forum members have written 436367 posts in 5441 topics and 520 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use