Topic: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
1249 posts, 515756 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
Utilizator anonim
Total de acord, tinuta una din cele in circulatie, trecuta prin reparatie cu restaurare sa fie cat mai originala si aia e.
009 sa inteleg ca a ajuns in final oale și tigai?
Total de acord, tinuta una din cele in circulatie, trecuta prin reparatie cu restaurare sa fie cat mai originala si aia e.
009 sa inteleg ca a ajuns in final oale și tigai?
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
ByOnu
Nu una, ci doua. O epocala si una de serie. Epocala galbena, iar cea de serie rosie.
Nu una, ci doua. O epocala si una de serie. Epocala galbena, iar cea de serie rosie.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
GPS
În mod normal ar trebui minim trei. Desigur s-ar putea face mult mai mult, dacă s-ar dori.
În mod normal ar trebui minim trei. Desigur s-ar putea face mult mai mult, dacă s-ar dori.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
ByOnu
Macar de ar dona unele unor muzee interesate. Dar cui, muzeu CF n-avem, muzeul tehnic este o gluma, muzeu al transportului public n-avem (inca, noi incercam!)... Dej daca ar fi interesati de un REM.
Macar de ar dona unele unor muzee interesate. Dar cui, muzeu CF n-avem, muzeul tehnic este o gluma, muzeu al transportului public n-avem (inca, noi incercam!)... Dej daca ar fi interesati de un REM.
- subway guru
-
Posted:
-
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
WT_fan06
O ramă albastră ar fi nemaipomenit dacă s-ar păstra ca exponat static, oriunde ar fi ea expusă. La Bucureşti avem nevoie de măcar un metrou "întreg" funcțional compus din galbene şi roşii care să iasă de ocazii speciale. Nu ştiu nimic despre vagoanele IVA fără post de conducere dacă mai există, ar fi fost şi ele nişte exponate cu o mare valoare istorică. Genul acesta de prototipuri/serii mici sunt piesele de rezistență ale muzeelor din Europa...
O ramă albastră ar fi nemaipomenit dacă s-ar păstra ca exponat static, oriunde ar fi ea expusă. La Bucureşti avem nevoie de măcar un metrou "întreg" funcțional compus din galbene şi roşii care să iasă de ocazii speciale. Nu ştiu nimic despre vagoanele IVA fără post de conducere dacă mai există, ar fi fost şi ele nişte exponate cu o mare valoare istorică. Genul acesta de prototipuri/serii mici sunt piesele de rezistență ale muzeelor din Europa...
- Michael_ARI
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
Michael_ARI
Adevărata glumă este cea legată de bugetul alocat muzeelor respective.
Cât despre presupusul muzeul al transportului public sunt sceptic că lucrurile se vor „mișca”. Care ar fi argumentul pentru care statul ar vira banii pentru un nou muzeu când principalul muzeu de istorie al României, „joacă” cu juma' de normă de ani buni?
Legat de păstrarea de REM, este cam târziu pentru a mai comenta situația. Ce se putea păstra, a plecat din 2014 într-un loc mai bun...
ByOnu wrote:
Macar de ar dona unele unor muzee interesate. Dar cui, muzeu CF n-avem, muzeul tehnic este o gluma, muzeu al transportului public n-avem (inca, noi incercam!)... Dej daca ar fi interesati de un REM.
Adevărata glumă este cea legată de bugetul alocat muzeelor respective.
Cât despre presupusul muzeul al transportului public sunt sceptic că lucrurile se vor „mișca”. Care ar fi argumentul pentru care statul ar vira banii pentru un nou muzeu când principalul muzeu de istorie al României, „joacă” cu juma' de normă de ani buni?
Legat de păstrarea de REM, este cam târziu pentru a mai comenta situația. Ce se putea păstra, a plecat din 2014 într-un loc mai bun...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
andrei11
Din ce știu eu cel puțin 10 TEM - uri ( deci vreo 30 de REM - uri ) sunt perfect funcționale la ora aceasta...Culmea, chiar circulă !
Din ce știu eu cel puțin 10 TEM - uri ( deci vreo 30 de REM - uri ) sunt perfect funcționale la ora aceasta...Culmea, chiar circulă !
- Michael_ARI
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
Michael_ARI
Când alegi un obiect ca să-l păstrezi pe post de „exponat” te gândești și la istoria obiectului în sine. Ideea generală este să păstrezi ceva „cu istorie”, așa cum este capsula lui Prunariu la Muzeul Militar!
Când alegi un obiect ca să-l păstrezi pe post de „exponat” te gândești și la istoria obiectului în sine. Ideea generală este să păstrezi ceva „cu istorie”, așa cum este capsula lui Prunariu la Muzeul Militar!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
subway guru
IVE-le nefunctionale trimise la casare contin ceva azbest, nu sunt potrivite conservarii...
IVE-le nefunctionale trimise la casare contin ceva azbest, nu sunt potrivite conservarii...
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
ByOnu
15. Fix 15 TEM sunt perfect functionale azi.
andrei11 wrote:
Din ce știu eu cel puțin 10 TEM - uri ( deci vreo 30 de REM - uri ) sunt perfect funcționale la ora aceasta...Culmea, chiar circulă !
15. Fix 15 TEM sunt perfect functionale azi.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
Utilizator anonim
Cei de la Dej au in gand si ideea de a lua un TEM IVA, vedem ce se materializeaza, poate chiar anul asta.
Cei de la Dej au in gand si ideea de a lua un TEM IVA, vedem ce se materializeaza, poate chiar anul asta.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
ByOnu
Fix la ei ma gandeam. Ar fi singurul loc non-Metrorex care sa se ingrijeasca de un REM. Preabine, eu tot DOUA as vrea pastrate, dupa cum am explicat mai sus.
Fix la ei ma gandeam. Ar fi singurul loc non-Metrorex care sa se ingrijeasca de un REM. Preabine, eu tot DOUA as vrea pastrate, dupa cum am explicat mai sus.
- Michael_ARI
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
Michael_ARI
„Genială” ideea copii... dar totuși omiteți un aspect extrem de important și anume: DISTANȚA. În esență ideea pare bună, însă este falimentară din start. Un „muzeu” ca să poată exista are nevoie de oameni care să-i treacă pragul. Cu tot respectul pentru munca oamenilor inimoși de la Dej, însă mă îndoiesc că există un flux de oameni constant cât să permită întreținerea periodică a exponatelor. De altfel, în ciuda oamenilor care se dau mari „pasionați”, sunt sceptic că cineva din București ar merge până la Dej să vadă un tren de metrou...
Sau ca să mă înțelegeți mai bine, cum ar suna ca Muzeul Transportului Bucureștean - pe care îl susțineți - să fie relocat tocmai la „capătul țării”?
„Genială” ideea copii... dar totuși omiteți un aspect extrem de important și anume: DISTANȚA. În esență ideea pare bună, însă este falimentară din start. Un „muzeu” ca să poată exista are nevoie de oameni care să-i treacă pragul. Cu tot respectul pentru munca oamenilor inimoși de la Dej, însă mă îndoiesc că există un flux de oameni constant cât să permită întreținerea periodică a exponatelor. De altfel, în ciuda oamenilor care se dau mari „pasionați”, sunt sceptic că cineva din București ar merge până la Dej să vadă un tren de metrou...
Sau ca să mă înțelegeți mai bine, cum ar suna ca Muzeul Transportului Bucureștean - pe care îl susțineți - să fie relocat tocmai la „capătul țării”?
📖 Pagination options