Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)
6215 posts, 1499893 views
📖 Pagination options
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
Victor92
Capatul de la Republica a fost modificat de la ultima mea vizita acolo din 2019. S-a construit un giratoriu si s-au realizat doua statii pentru coborare si urcare - in cazul tramvaielor.
Desi nu fac parte din acest topic, liniile regionale au parte de acelasi tratament: au statii diferite pe dus si pe intors, intr-un mod neoficial, pe Dudesti-Pantelimon. In terminal, exista o placuta pentru aceste trasee.
Separat, a fost construit un trotuar pe artera, calea ferata a ramas acolo (pe Dudesti-Pantelimon), iar marcajele din preajma noilor statii de tramvaie nu au fost actualizate.
Una peste alta, e in regula ca s-a format un terminal pentru autobuze in zona, desi la finalul anului 2018, erau doar tramvaiele si 103 (N109 nu-l iau in calcul). Acum sunt cel putin 8 linii regionale si conexiune catre metrou si tramvai ...
Capatul de la Republica a fost modificat de la ultima mea vizita acolo din 2019. S-a construit un giratoriu si s-au realizat doua statii pentru coborare si urcare - in cazul tramvaielor.
Desi nu fac parte din acest topic, liniile regionale au parte de acelasi tratament: au statii diferite pe dus si pe intors, intr-un mod neoficial, pe Dudesti-Pantelimon. In terminal, exista o placuta pentru aceste trasee.
Separat, a fost construit un trotuar pe artera, calea ferata a ramas acolo (pe Dudesti-Pantelimon), iar marcajele din preajma noilor statii de tramvaie nu au fost actualizate.
Una peste alta, e in regula ca s-a format un terminal pentru autobuze in zona, desi la finalul anului 2018, erau doar tramvaiele si 103 (N109 nu-l iau in calcul). Acum sunt cel putin 8 linii regionale si conexiune catre metrou si tramvai ...
DSC_0063.JPG (200.39 KB; downloaded 3839 times)
DSC_0064.JPG (210.79 KB; downloaded 3838 times)
DSC_0069.JPG (160.78 KB; downloaded 3835 times)
DSC_0070.JPG (261.73 KB; downloaded 3837 times)
DSC_0074.JPG (203.29 KB; downloaded 3835 times)
DSC_0079.JPG (287.84 KB; downloaded 3847 times)
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
Dragos31
De la 13 Ianuarie 2020, linia 196 a ajuns la Militari, dupa mai bine de un an (de la infiintare) in care a fost deservita de catre cei de la Floreasca.
Primul autobuz a placat in cursa pe traseul amintit pe data de 01 Ianuarie 2019, odata cu desfiintarea navetei 696 si contopirea acesteia in noua linie.
De atunci, evenimente notabile nu au mai apaut (poate doar in privinta numarului de ture sa fi fost ceva modificari?), asa ca nici eu nu prea mai am ce sa va povestesc ...
Drept urmare, propun spre vizualizare harta traseului de pe site-ul STB, dar si doua "creatii" proprii de pe Google Maps (de unde a rezultat lungimea unei semicurse - aprox. 6,15 km).
... Si cele doua autobuze Mercedes-Benz Citaro Euro 4 repartizate astazi la schimbul 1 - 4670 si 6272.
4670 - Linia 196 - Str. Garii de Nord (Statia "Ministerul Transporturilor") - 18 Ianuarie 2020
6272 - Linia 196 - Bd. Eroilor/Str. Dr. Carol Davila/Str. Sf. Elefterie - 18 Ianuarie 2020
De la 13 Ianuarie 2020, linia 196 a ajuns la Militari, dupa mai bine de un an (de la infiintare) in care a fost deservita de catre cei de la Floreasca.
Primul autobuz a placat in cursa pe traseul amintit pe data de 01 Ianuarie 2019, odata cu desfiintarea navetei 696 si contopirea acesteia in noua linie.
De atunci, evenimente notabile nu au mai apaut (poate doar in privinta numarului de ture sa fi fost ceva modificari?), asa ca nici eu nu prea mai am ce sa va povestesc ...
Drept urmare, propun spre vizualizare harta traseului de pe site-ul STB, dar si doua "creatii" proprii de pe Google Maps (de unde a rezultat lungimea unei semicurse - aprox. 6,15 km).
196 harta.png (489.7 KB; downloaded 3682 times)
196 tur.png (1.31 MB; downloaded 3685 times)
196 retur.png (1.24 MB; downloaded 3683 times)
... Si cele doua autobuze Mercedes-Benz Citaro Euro 4 repartizate astazi la schimbul 1 - 4670 si 6272.
4670 - Linia 196 - Str. Garii de Nord (Statia "Ministerul Transporturilor") - 18 Ianuarie 2020
6272 - Linia 196 - Bd. Eroilor/Str. Dr. Carol Davila/Str. Sf. Elefterie - 18 Ianuarie 2020
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
Victor92
Pe 18 Ianuarie 2020, schimbul 1 a fost asigurat pe linia 62 doar de troleibuze Ikarus 415 T de la Depoul Bujoreni.
Au fost la traseu 6 ture: 5263, 5285, 5286, 5292, 5294, 5297.
* Din cauza timpiilor necorespunzatori ai semafoarelor de la intersectia Soseaua Grozavesti / Cotroceni / Bulevardul Iuliu Maniu, in jurul pranzului pot aparea intarzieri pe traseu. Semaforul pe verde spre Iuliu Maniu tine maxim 7 secunde, fapt ce duce la formarea obisnuitului dop pe deal si in weekend.
5286 - Linia 62 - Soseaua Cotroceni.
Pe 18 Ianuarie 2020, schimbul 1 a fost asigurat pe linia 62 doar de troleibuze Ikarus 415 T de la Depoul Bujoreni.
Au fost la traseu 6 ture: 5263, 5285, 5286, 5292, 5294, 5297.
* Din cauza timpiilor necorespunzatori ai semafoarelor de la intersectia Soseaua Grozavesti / Cotroceni / Bulevardul Iuliu Maniu, in jurul pranzului pot aparea intarzieri pe traseu. Semaforul pe verde spre Iuliu Maniu tine maxim 7 secunde, fapt ce duce la formarea obisnuitului dop pe deal si in weekend.
5286 - Linia 62 - Soseaua Cotroceni.
- reiny2000
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
reiny2000
Odată cu redeschiderea străzii Râul Doamnei există planuri pentru modificarea traseelor linilor 105 si 368?
Odată cu redeschiderea străzii Râul Doamnei există planuri pentru modificarea traseelor linilor 105 si 368?
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
barbuandrei
Ar trebui mutat doar 105, 368 ramand pe Argesului pentru a deservi zona, urmand sa dispara 668. Ca un locuitor al zonei pot spune ca ar fi o mutare proasta inapoi pe Raul Doamnei, datorita cozilor de pe Prelungirea Ghencea. In aceasta seara in jurul orei 19 :30 se mergea destul de incet, fiindca in aceea zona nu se simte diferenta unei zile lucrătoare sau week-end, in timpul saptamanii distanta Raul Doamnei-Valea Oltului fiind parcurs si in 20 minute.
Ar trebui mutat doar 105, 368 ramand pe Argesului pentru a deservi zona, urmand sa dispara 668. Ca un locuitor al zonei pot spune ca ar fi o mutare proasta inapoi pe Raul Doamnei, datorita cozilor de pe Prelungirea Ghencea. In aceasta seara in jurul orei 19 :30 se mergea destul de incet, fiindca in aceea zona nu se simte diferenta unei zile lucrătoare sau week-end, in timpul saptamanii distanta Raul Doamnei-Valea Oltului fiind parcurs si in 20 minute.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
Victor92
Subscriu cele spuse de barbuandrei, cu mentiunea ca toate turele din 668 sa fie mutate in 268.
Subscriu cele spuse de barbuandrei, cu mentiunea ca toate turele din 668 sa fie mutate in 268.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
orex
Din contra, ar trebui sa-si reia vechiul traseu 368 nu 105!
De ce, simplu!
De la capat (V. Oltului), care statii ar fi viciate de lipsa lui 368 pana la R.D.?! Niciuna dintre cele doua existente (V. Argesului, Dr. Taberei 98)! Avem 168 si 268, (V. Argesului, Dr. Taberei 85), nu?!
Pe cand, pe prel. Ghencea sunt o gramada de cetateni, care n-au alternativa de transport spre centru (Ghidigeni si Raul Doamnei) decat 122, ce te ocoleste de te-nebuneste pana ajunge la statia N. Balcescu, la o frecventa net inferioara liniei 368!
105 sa continuie sa preia calatorii de pe prel. Ghencea, ca in ultimii 6 ani si jumatate, intrucat, aici pe D.T. e 93 (fost 71) care-si face treaba pe ramura de sud pana la Gara de Nord sa zicem decent, ca onorabil e prea mult;
PS
S-a gandit ”monicipalitatea” ca odata cu reluarea circulatiei pe R.D. trebuie instalat si un semafor la intersectia strazii Raul Doamnei cu Prelungirea Ghencea?! N-as crede ca au fost asa dibaci sa intuiasca o asemenea trebuinta!
Dupa ce se va inaugura M5.1, 268 trebuie sa dispara daca nu va fi mutat la V. Ialomitei. De acord cu incheierea capitolului 668!!
Din contra, ar trebui sa-si reia vechiul traseu 368 nu 105!
De ce, simplu!
De la capat (V. Oltului), care statii ar fi viciate de lipsa lui 368 pana la R.D.?! Niciuna dintre cele doua existente (V. Argesului, Dr. Taberei 98)! Avem 168 si 268, (V. Argesului, Dr. Taberei 85), nu?!
Pe cand, pe prel. Ghencea sunt o gramada de cetateni, care n-au alternativa de transport spre centru (Ghidigeni si Raul Doamnei) decat 122, ce te ocoleste de te-nebuneste pana ajunge la statia N. Balcescu, la o frecventa net inferioara liniei 368!
105 sa continuie sa preia calatorii de pe prel. Ghencea, ca in ultimii 6 ani si jumatate, intrucat, aici pe D.T. e 93 (fost 71) care-si face treaba pe ramura de sud pana la Gara de Nord sa zicem decent, ca onorabil e prea mult;
PS
S-a gandit ”monicipalitatea” ca odata cu reluarea circulatiei pe R.D. trebuie instalat si un semafor la intersectia strazii Raul Doamnei cu Prelungirea Ghencea?! N-as crede ca au fost asa dibaci sa intuiasca o asemenea trebuinta!
Dupa ce se va inaugura M5.1, 268 trebuie sa dispara daca nu va fi mutat la V. Ialomitei. De acord cu incheierea capitolului 668!!
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
Florinds
Mai degraba si mai bine troleibuzele care erau decat 668... Pentru plamanii nostri... 668, daca nu ma insel, a aparut din cauza disparitiei troleibuzelor.
Mai degraba si mai bine troleibuzele care erau decat 668... Pentru plamanii nostri... 668, daca nu ma insel, a aparut din cauza disparitiei troleibuzelor.
- linia 69
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
linia 69
Si eu vad 105 prin Prel. Ghencea (actualul traseu) si 368 prin str. Raul Doamnei (vechiul traseu).
Dupa ce se va inaugura M5.1, 268 si 668 ar trebui urgent desfiintate iar toate turele mutate in 168, acesta ramanand ca in prezent (prin Valea Oltului si Valea Argesului) iar 221 dus in ambele sensuri prin B-dul Drumul Taberei (ramura nord), str. Valea Ialomitei apoi traseul actual.
Oricum ar trebui o "curatenie"' serioasa pentru ca de cand s-au facut devierile in cartier aproape toate liniile "se calca pe picioare" prin str. Valea Argesului.
Variante de eficientizare/reorganizare mai sunt .... revin.
Si eu vad 105 prin Prel. Ghencea (actualul traseu) si 368 prin str. Raul Doamnei (vechiul traseu).
Dupa ce se va inaugura M5.1, 268 si 668 ar trebui urgent desfiintate iar toate turele mutate in 168, acesta ramanand ca in prezent (prin Valea Oltului si Valea Argesului) iar 221 dus in ambele sensuri prin B-dul Drumul Taberei (ramura nord), str. Valea Ialomitei apoi traseul actual.
Oricum ar trebui o "curatenie"' serioasa pentru ca de cand s-au facut devierile in cartier aproape toate liniile "se calca pe picioare" prin str. Valea Argesului.
Variante de eficientizare/reorganizare mai sunt .... revin.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
Utilizator anonim
De o luna am ocazia sa vad live circulatia troleibuzelor 65 si 86 in zona Dridu la orice ora, pe scurt constatarea este ca cel putin primele si ultimele curse se respecta in mare, desi uneori sunt momente cand ii vezi cum pleaca cuplati sau la ore total diferite fata de programul de pe site.
Totusi, nu stiu cat de sigur este acel program de pe site, ca mai mereu vad un 86 plecand in jur de 23.15 din Dridu, cum e si normal. In programul de pe site ultima plecare e la 22.30...
De o luna am ocazia sa vad live circulatia troleibuzelor 65 si 86 in zona Dridu la orice ora, pe scurt constatarea este ca cel putin primele si ultimele curse se respecta in mare, desi uneori sunt momente cand ii vezi cum pleaca cuplati sau la ore total diferite fata de programul de pe site.
Totusi, nu stiu cat de sigur este acel program de pe site, ca mai mereu vad un 86 plecand in jur de 23.15 din Dridu, cum e si normal. In programul de pe site ultima plecare e la 22.30...
86.jpg (80.03 KB; downloaded 3755 times)
862.jpg (75.04 KB; downloaded 3759 times)
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
bercenicity
viewtopic.php?f=20&t=4302&start=266#p318538
Cel mai probabil e o retragere. Dispare de pe traseu când cotește spre depou.
viewtopic.php?f=20&t=4302&start=266#p318538
Cel mai probabil e o retragere. Dispare de pe traseu când cotește spre depou.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
Utilizator anonim
Pai atunci ar trebui mentionate si astea in document, ca totusi ajuta si nu ajuta, pentru ca daca se uita cineva pe aplicatie ce sta dupa statia unde se retrage...nu e bine.
Pai atunci ar trebui mentionate si astea in document, ca totusi ajuta si nu ajuta, pentru ca daca se uita cineva pe aplicatie ce sta dupa statia unde se retrage...nu e bine.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
orex
Pana nu vor exista si la noi in Bucuresti (ca-n Cluj exista), ca sa nu vorbim de alte orase din U.E., tabele electronice care afiseaza timpul de asteptare pana la urmatorul mijloc de transport al liniei X vor exista asemenea surprize!
PS
@Trole
...ultimul 90
Pana nu vor exista si la noi in Bucuresti (ca-n Cluj exista), ca sa nu vorbim de alte orase din U.E., tabele electronice care afiseaza timpul de asteptare pana la urmatorul mijloc de transport al liniei X vor exista asemenea surprize!
PS
@Trole
...ultimul 90
- Trole
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
Trole
În fapt 22.30 e ora ultimei plecări din Pajura pentru un troleibuz alocat depoului Bucureștii Noi.
De la Arena Națională, ultima plecare e 22:25, corespunzătoare ultimului troleibuz arondat depoului Vatra Luminoasă, același ce are retragerea din Pajura la 23:15. În mod similar, ultimul troleibuz pe retragere spre depoul Bucureștii Noi pleacă de la Arena Națională tot după ora 23.
Situația e similară și pe linia 90, pentru ultima plecare din Drumul Taberei.
PS Și da, lucrurile astea sunt neanunțate de ani de zile. Până la apariția „N-urilor” era foarte bine să știi aceste informații.
Utilizator anonim wrote:
Totusi, nu stiu cat de sigur este acel program de pe site, ca mai mereu vad un 86 plecand in jur de 23.15 din Dridu, cum e si normal. In programul de pe site ultima plecare e la 22.30...
În fapt 22.30 e ora ultimei plecări din Pajura pentru un troleibuz alocat depoului Bucureștii Noi.
De la Arena Națională, ultima plecare e 22:25, corespunzătoare ultimului troleibuz arondat depoului Vatra Luminoasă, același ce are retragerea din Pajura la 23:15. În mod similar, ultimul troleibuz pe retragere spre depoul Bucureștii Noi pleacă de la Arena Națională tot după ora 23.
2020-01-24 212805.png (30.1 KB; downloaded 3528 times)
Situația e similară și pe linia 90, pentru ultima plecare din Drumul Taberei.
PS Și da, lucrurile astea sunt neanunțate de ani de zile. Până la apariția „N-urilor” era foarte bine să știi aceste informații.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination