De toate pentru toțiComunitatea Metrou Ușor

 

Topic: Clubul "Flacara Rosiatica"

4373 posts, 992904 views
 
Go to page:  1  ... 241 242 243 244 245 246 247  ... 313
 
 

📖 Pagination options
  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: DAC 112 UDM (198x-2008) ADK

E mai bine în București unde's toate... adunăturile. :mrgreen:

 


Re: DAC 112 UDM (198x-2008) andreir14

Cum sa spui ca podeaua coborata e o pretentie in anul 20-20? Omule trezeste-te la realitate ca lumea evolueaza, la fel si industria mijloacelor de transport in comun. Este un lucru de bun simt care ar trebui sa existe OBLIGATORIU pe toate autobuzele/midibuzele pentru transport urban de calatori. Totodata, poluarea nu e in functie de cat de intretinut e motorul. Oricat de intretinut ar fi un motor vechi, chiar si tipla de-ar fi, nu poti sa faci din motor Non Euro motor Euro 6, sa fim seriosi.. Daca e s-o luam dupa logica ta, n-ar mai trebui sa existe norme de poluare.  :lol:

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: DAC 112 UDM (198x-2008) ADK

ADK wrote:
Mie personal îmi pare foarte rău de aceste autobuze pentru simplu fapt că s-au tăiat toate...

andrei11 wrote:
Nu au podea joasă și sunt poluante. Aceste două puncte le descalifică total...

ADK wrote:
Chestia cu podeaua joasă este o pretenție iar ”poluarea” depinde strict de întreținerea motorului.

Gabi23 wrote:
Să spui în 2020, că podeaua coborâtă e o pretenție la un autobuz nou, e clar că ridică semne de întrebare...

Andrei17 wrote:
Vrei jafuri de astea în circulație? Mută-te la Tg. Jiu și savurează-le noxele 24h/24h.

ADK wrote:
În primul rând n-ați înțeles absolut nimic din ce am vrut să spun.

Dacă nu vedeți neînțelegerile, le clarific eu, dar pentru ultima dată. În primul rând am spus că-mi pare rău de ele. S-au tăiat la vremea aia că ”cică” erau uzate, apoi s-a spus că erau așa și pe dincolo - precum că n-aveau aia și cealaltă. Însă la tramvaie nu s-a schimbat absolut nimic, au rămas aceleași de mai bine de 40 de ani. Ba chiar actualele modernizări tot cu ”podea înaltă” sunt și tramvaiele LF nu's 100% low floor și n-am mai auzit bocituri. Dar când e vorba de autobuze parcă începe nebunia. Unde am spus eu că vehiculele noi trebuie să aibă podea înaltă? Gabi, am pretenții la tine. Sau cel puțin aveam... Aceste mașini au fost trimise în istorie pe niște motive absurde, adică s-a tăiat un autobuz care se întreținea super ușor că n-avea podea coborâtă... Și nu numai unul. Lumea s-a descurcat cu ele în trecut mai bine ca acum. Ca fapt-divers, v-ați pus măcar semnul de întrebare în cazul unui accident rutier între un DAC și un Mercedes? sau iar începe scandalul? vă rog, mai bine dați-mi pace dacă nu sunteți în stare să purtăm un dialog în ceea ce privește purul adevăr întâmplat. :roll:

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: DAC 112 UDM (198x-2008) GPS

Nu e niciun pur adevăr. E efectiv ceva normal, nu trebuie să rămânem la bara de plastic care se poate înlocui cu tablă sudată și faruri făcute la normă doar pentru că sunt ușor de reparat. Autobuzul ăla care se întreține ușor nu are nicio normă de siguranță, pleci cu ușile deschise și exemplele pot continua. Faptul că se întreține ușor nu înseamnă că este și bun. La modernizări se merge cu PPC (Podea Parțial Coborâtă) asta pentru că URAC nu poate mai mult, dar este utilă și există.
Nimeni nu contestă că aceste autobuze nu ar fi bune pe o linie turistică, aduse la parametrii inițiali, restaurate ca la carte. Dar în serviciul de zi cu zi nu se mai pretează sunt depășite din toate punctele de vedere, plus că majoritatea celor care mai circulă prin țară nu au văzut în viața lor vreun RG sau RK sau dacă da, l-au avut în urmă cu ani buni.

 


DAC 112 UDM (198x-2008) Andrei Andraș

ADK wrote:
Însă la tramvaie nu s-a schimbat absolut nimic, au rămas aceleași de mai bine de 40 de ani.

Poate acest pasaj din cartea "Future Transports in Cities" te va lămuri de ce un autobuz este casat după 10-15 ani, iar tramvaiul merge bine-mersi și după 40-50 de ani. Iar la durata medie de viață a unui tramvai de 30 de ani se adaugă și RK-urile care îi mai cresc viața cu câțiva ani, asta dacă reparațiile nu sunt făcute de ochii lumii.
Screenshot_20200115_225310.jpg (39.43 KB; downloaded 3130 times)

 


Re: DAC 112 UDM (198x-2008) ByOnu

ADK wrote:
Chestia cu podeaua joasă este o pretenție...


Esti constient ca nu toti oamenii au aceeasi mobilitate ca tine, nu? Cunosti faptul ca exista scaune rulante, carucioare pentru copii sau persoane cu mobilitate redusa si/sau ingreunata? Mobilitatea libera si accesul la transportul public sunt drepturi, nu pretentii! :| :shock:

ADK wrote:
...v-ați pus măcar semnul de întrebare în cazul unui accident rutier între un DAC și un Mercedes?


Deci un DAC sa faca accident cu un Citaro? Unde s-ar putea intampla asta? Doi la mana, ce doresti sa evidentiezi? In vreme ce autobuzele occidentale au structura scheletica scufundata in baie galvanica, DAC-urile aveau sasiul si structura mancate de rugina, fapt ce le-a redus considerabil gradul de siguranta.

Iubesc DACurile, dar si-au trait viata economica utila cu brio si si-au scos banii. Decizia de uniformizare a parcului de autobuze intre 2005 si 2011 a fost una foarte corecta.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: DAC 112 UDM (198x-2008) ADK

Eu sunt curios autobuzele DAC cum și-au scos banii dacă în doar 2 ani de fabrică deja au fost tăiate. Sau mașinile care au stat mai mult pe dreapta decât în traseu și apoi tăiate. A, dar stai că la o adică se băga vrăjeală și uite de ce s-a lasăt cu facultate. Mobilitatea redusă nu e de ieri sau de azi, a fost dintotdeauna ByOnu. Înainte cum se descurcau acești oameni, de ce problema a apărut atât de târziu? sau erau lăsați de izbeliște și nimănui nu le păsa? Astăzi acești tip de oameni (cu părere de rău pentru ei) apelează deobicei la autoturismele personale sau la taxi-uri aranjate special. Majoritatea (defapt, peste 90%) evită mijloacele de transport în comun din cauza aglomerației, a celor ce fac controale prin buzunare și a timpului pierdut. N-am exclus că nu-și mai fac apariția și câte un nevăzător, care au intuiții mult mai bune decât un om oarecare. Cine a înțeles mesajul meu și-a dat seama că într-o linie ca 246, dacă linia avea 3 ture măcar 1 tur să fi fost un DAC. Unde am zis că vroiam pe traseu full DAC-uri? zic una și se înțelege două. Oricum faptu-i consumat, nu s-a păstrat nimic nici măcar o mașină pentru curse speciale sau interne, ajungând câteva transformate în autoutilitare. Dar nah, văd că și pe oamenii sănătoși îi încurcă scările... la bloc nu-i mai încurcă, prin mall-uri sau prin altă parte că folosesc liftul. Dar liftul poate să fie defect sau inexistent. Înainte când se mergea pe scară numai deranja pe nimeni, defapt nici nu aveai voie să zici ceva. Acum o să înțelegeți că trebuia să mergem și acum pe scară. Defapt, lucrul ăsta s-a întâmplat ultima dată în anul... 2016, când mașina 6228 parcă a plecat cu călători pe scară. E firesc că acest lucru nu trebuia să se întâmple, neintrând în alte discuții. Din partea mea acel șofer merita să nu mai profeseze din acel moment.

GPS, știi măcar că autobuzele DAC, Rocar de Simon etc au avut siguranță care impiedica plecarea cu ușile deschise? și da, la urma urmei tot puteau pleca cu ușile deschise. La fel și MB Citaro se întâmplă și cred că și Otokar poate acest lucru.

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" Goldmund

Pt ADK
Am fost de mai multe ori in Bucuresti anul trecut(rudele!) si de fiecare data cand am traversat orasul cu tramvaiul(din pura curiozitate, din placerea de a accesa transportul in comun,...), fie tram. "noi", "modernizate" sau Tatra, toate tramvaiele arata jalnic, ruginite(chiar si dupa doi-trei ani!), izolatie fonica deloc, fara aer conditionat, confort Zero, Zero(chiar si cele mai noi!).

Ce spune catalogul UE in materie de tramvaie si durata lor de viata, pai exista tramvaie bine izolate, comode, bine intretinute chiar si mai vechi de 30 de ani in Occident, dupa care sunt cumparate tramvaie noi de ultima generatie la standarde cel putin la fel de ridicate precum cele vechi.
Pentru Bucuresti ar trebui alte standarde la tramvaie(si pt. cale de rulare) decat cele pe care comunismul ni le-a impus zeci de ani(si vedeti, pana si cele fabricate in ultimii ani au standardele din timpul "epocii de aur"!), la fel si pentru autobuze, masini mici, trenuri de metrou,etc. si doar atunci vom avea tramvaie care sa fie bine intretinute si vor avea o durata de viata de 30-40 de ani, iar autobuzele o durata de viata de 15 ani...Pacat ca atat trenurile de metrou cat si noile autobuze au scaunele din tabla/plastic...cu toate camerele de luat vederi din interior.

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" orex

Asta-i cea mai mare problema, scaunele la achizitiile din Bucuresti? E cel mai infim element  pe care l-ar evalua, actual, un calator in Bucuresti!
PS
Da-mi voie sa-ti spun ca acum 10 ani am evitat, elegant, sa stau, de fiecare data, pe scaunele metroului parizian tapitat! Si acum, in 2020, as face la fel! Chiar daca vii din Romania sunt conditii jenante!  Nu ma asteptam!
Chestiunea e ca nu-si pun ”amprenta” asupra TA cat timp:
1. ai alternative de transport si transbordare;
2. totul se desfasoara rapid (traseul din punctul A spre B). ;)

 


Re: Autobaza Pipera andrei11

V2A wrote:
Șoferi STB, nemulțumiți de desființarea Autobazei Pipera pentru a face loc viitorului Spital Metropolitan promis de Gabriela Firea

Câteva sute de șoferi ai companiei STB s-au strâns luni dimineața în Autobaza Pipera, nemulțumiți de relocarea din nordul Bucureștiului în partea opusă, în depourile Alexandria și Giurgiului.

”Sunt 400 – 500 de oameni nemulțumiți, e o nebunie totală ce vrea să facă STB. Unii dintre șoferi vor parca autobuzele în Șoseaua Giurgiului, dar trebuie să alimenteze tot în zona de nord, la Floreasca.Înseamnă enorm de mult timp pierdut, oamenii sunt disperați, nu li se respectă repausul minim de 12 ore între ture”, a declarat pentru G4Media.ro Florin Ivan, lider Sindicatul Transpublic din STB – Avertizor de Integritate.

Șoferii au fost înștiințați printr-un afiș postat luni la Autobaza Pipera, potrivit sursei citate. ”Oamenii au fost puși în fața faptului împlinit, nu au existat discuții cu STB”, a mai spus Florin Ivan.

Context. Spitalul Metropolitan din București, proiect inițiat de Gabriela Firea, va costa 4,7 miliarde de lei (circa un miliard de euro), potrivit proiectului de hotărâre a Consiliului general al Municipiului București. Presupusul spital, pentru care nu există în acest moment o sursă de finanțare, ar urma să fie amplasat la marginea orașului, pe Șoseaua Pipera nr. 63 – 65, și ar urma să fie construit în 5 ani.

Reprezentanții STB nu au răspuns până la publicarea articolului la cererea de informații transmisă de G4Media.ro.

https://www.g4media.ro/soferi-stb-nemul ... eWXvNZUL4o


Să vândă gogoși în  Obor, la piață. Se câștigă și mai bine și au  program de 8 ore. Ce le-aș face eu vânt la ăștia în 3 secunde dacă aș fi patron. De fapt nici nu i-aș angaja. Eu am lucrat fix în Piața Rosetti vreun an de zile și după aceea în Comuna Ștefănești  vreo 16, la aceeași societate. Și n-am mai comentat. A, societate integral particulară. Se aplica aceeași metodă, cui nu-i convine să-și caute în altă parte.

 


Re: Autobaza Pipera Cristi N

Ai fi surprins sa descoperi ca in ultimii ani se gasesc destul de greu angajati cat de cat capabili in orice domeniu si de multe ori nici angajatorii privati nu prea sunt dornici  sa le faca vant una cu doua. In plus, avand in vedere ca au sindicat e si mai distractiv.

 


Re: Autobaza Pipera andrei11

Greșit, se găsesc destui indieni / pakistanezi / etc care ar prefera să fie șoferi în București decât la ei. Numai să vrei să-i cauți.

 


Re: Autobaza Pipera andrei11

Cristi N wrote:
Ai fi surprins sa descoperi ca in ultimii ani se gasesc destul de greu angajati cat de cat capabili in orice domeniu...

Răspunsul este foarte simplu :
Evoluție.jpg (41.3 KB; downloaded 2989 times)

 


Re: Autobaza Pipera Cristi N

La partea cu imigrantii e putin mai complicat. Pana anul trecut salariul minim care putea fi oferit unei persoane din afara UE era la nivelul salariului mediu dar intre timp prevederea a disparut. In schimb exista un numar finit de permise de munca pentru persoanele din afara UE. La asta adauga cazarea pe care va trebui sa le-o oferi. Si poate cea mai dificila parte: scolarizarea, nu cred ca permisul cat D din Pakistan e valabil in RO plus toate celelalte atestate. Chiar daca faci chestionare in engleza sa vezi ce misto inteleg ei limba lui Shakespeare.  :headbash:
Toate astea costa bani si apoi ai sindicatul care daca are niste lideri destepti te joaca nervos: de exemplu soferii iti scriu pe documentul prin care iau in primire autobuzul toate defectele pe care le are si din cauza lor autobuzul nu va putea iesi la traseu sau conduc strict dupa codul rutier fara sa ii mai ierte pe nesimtiti. Chestia asta se numeste greva prin exces de zel sau work-to-rule .  8-)

Legat de poza cu subiectele de examen, permite-mi sa am rezerve serioase legate de autenticitatea informatiilor. Prin liceu cand rezolvam destul de multe probleme de mate sau de fizica imi aduc aminte ca acestea erau mai dificile pe masura ce erau mai noi.
Tind sa cred ca cerintele actuale sunt mult mai ridicate si e normal sa fie asa. De la muncitorul din fabrica pana la neurochirurg rata maxim acceptabila de "rebuturi" a scazut in mod constant. In paralel au crescut si pretentiile angajatiilor, muncitorul va alege oricand o munca cu mai putin efort fizic si o persoana cu studii superioare va evita sarcinile repetitive, plictisitoare. Nu mai spun de conditiile de lucru cat mai bune pe care si le doresc toti angajatii indiferent de nivelul lor.

PS. Cred ca trebuie sa ne mutam pe la Club sau undeva prin zona aia.  :mrgreen:

 


Go to page:  1  ... 241 242 243 244 245 246 247  ... 313
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Comunitatea Metrou Ușor  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433262 posts in 5393 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use