Topic: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019/2020
365 posts, 123567 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019
Utilizator anonim
Acest lucru nu se poate intampla decat daca au sudat linia pe pod si se scoate paleta in weekend, ma refer la suplimentare. Daca au gasit o solutie ar fi bine, 641 arde si ea motorina total aiurea cand ai linii cu deficit de autobuze.
Acest lucru nu se poate intampla decat daca au sudat linia pe pod si se scoate paleta in weekend, ma refer la suplimentare. Daca au gasit o solutie ar fi bine, 641 arde si ea motorina total aiurea cand ai linii cu deficit de autobuze.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019/2020
Gabi23
Ar fi bine să repună tramvaiele pe circulație normală fără ”paletă” și când condițiile vor fi favorabile să demareze în forță sensul opus. O problemă este și faptul că timpii pe linia de tramvai 41 au fost lungiți nejustificat de mult de cei care întocmesc programele la Divizia Trafic - Biroul Programe de circulație. Astfel au pe semicursă foarte multe minute și se stă lejer la capete Presei/Ghencea, pe lângă circulația vagoanelor cu viteză relativ mică. Astfel s-au ”mutat” titulari aici vatmani care ”fugeau” de condus în 41, că aici e mult mai bine decât pe 11/24/32 unde ”e mai rău”.
În altă odine de idei, în clipa de față realist vorbind sunt prea multe autobuze funcționale și nu au unde să circule. Față de dezastrul din ultimii ani cu ture reduse, parc la limită, acum odată cu modernizarea parcului prin achiziția a 400 Kent + reparația unor Citaro, STB stă destul de bine. În prezent s-au tras de păr grafice, stau pe la capete de linii mult șoferii pe majoritatea liniilor pentru că nu sunt organizate traseele cu programe adecvate, în timp real, fără să se țină cont de fițe și mofturi!
Ar fi bine să repună tramvaiele pe circulație normală fără ”paletă” și când condițiile vor fi favorabile să demareze în forță sensul opus. O problemă este și faptul că timpii pe linia de tramvai 41 au fost lungiți nejustificat de mult de cei care întocmesc programele la Divizia Trafic - Biroul Programe de circulație. Astfel au pe semicursă foarte multe minute și se stă lejer la capete Presei/Ghencea, pe lângă circulația vagoanelor cu viteză relativ mică. Astfel s-au ”mutat” titulari aici vatmani care ”fugeau” de condus în 41, că aici e mult mai bine decât pe 11/24/32 unde ”e mai rău”.
În altă odine de idei, în clipa de față realist vorbind sunt prea multe autobuze funcționale și nu au unde să circule. Față de dezastrul din ultimii ani cu ture reduse, parc la limită, acum odată cu modernizarea parcului prin achiziția a 400 Kent + reparația unor Citaro, STB stă destul de bine. În prezent s-au tras de păr grafice, stau pe la capete de linii mult șoferii pe majoritatea liniilor pentru că nu sunt organizate traseele cu programe adecvate, în timp real, fără să se țină cont de fițe și mofturi!
- AdrianKJU
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019
AdrianKJU
Erau afișate niste hârtii in statie la Piata Presei
alexandru_gr wrote:
Sursa informației?
Erau afișate niste hârtii in statie la Piata Presei
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019/2020
CiprianTRB
...
...
PicsArt_01-10-04.40.18.jpg (819.97 KB; downloaded 4489 times)
- barbuandrei
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019/2020
andrei11
Ce semifică virgula dintre autobuze și se ?
Ce semifică virgula dintre autobuze și se ?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019/2020
Utilizator anonim
Intr-adevar se renunta la linia 641 din cauza numarului extrem de redus de calatori, nu va mai fi reinfiintata cand se muta lucrarile pe sensul opus, evident fiind introdusa doar in zilele cand nu circula deloc 41.
Din ce am inteles paletele pot fi scoase intr-o noapte fara a afecta circulatia, dar totusi nu am mai trecut de cateva zile si ultima data nu erau sudate sinele, daca ajunge cineva prin zona poate ne lamureste.
Intr-adevar se renunta la linia 641 din cauza numarului extrem de redus de calatori, nu va mai fi reinfiintata cand se muta lucrarile pe sensul opus, evident fiind introdusa doar in zilele cand nu circula deloc 41.
Din ce am inteles paletele pot fi scoase intr-o noapte fara a afecta circulatia, dar totusi nu am mai trecut de cateva zile si ultima data nu erau sudate sinele, daca ajunge cineva prin zona poate ne lamureste.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019/2020
ByOnu
Asta ma apucasem sa scriu. Bravo, bun ochi! Bine ca n-au pus virgula si dupa stimati...
andrei11 wrote:
Ce semifică virgula dintre autobuze și se ?
Asta ma apucasem sa scriu. Bravo, bun ochi! Bine ca n-au pus virgula si dupa stimati...
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019/2020
Dragos31
Dupa cum se poate distinge si din postarile de mai sus, astazi, 12 Ianuarie 2020, este ultima zi de circulatiei a liniei naveta 641.
Motivele pentru care linia (valabil si pentru 642) ar fi trebuit mentinuta au tot fost expuse de-a lungul timpului pe forum cu argumente (ca tot spunea cineva la autobuze ca acestea nu au fost aduse), asa ca nu mai are rost sa le mai mentionez din nou (si) eu.
De asemenea, se mai mentiona si ca linia are un numar extrem de redus de calatori. Nu stiu cat de "redus" este acest numar, in ultima perioada calatorind (aproape) zilnic cu 641 am constatat ca, pana si ieri (sambata) la pranz, de la Plaza la Piata Crangasi, toate locurile pe scaune au fost ocupate.
In continuarea celor mentionte, nu o mai lungesc si las cateva capturi cu diverse autobuze de pe traseu din ultimele zile ...
4385 - Linia 641 - Piata Crangasi - 11 Ianuarie 2020
4946 - Linia 641 - Ghencea - 12 Ianuarie 2020
4987 - Linia 641 - Calea Crangasi(Statia "Piata Crangasi") - 11 Ianuarie 2020
6425 - Linia 641 - Str. Lujerului - 12 Ianuarie 2020
Dupa cum se poate distinge si din postarile de mai sus, astazi, 12 Ianuarie 2020, este ultima zi de circulatiei a liniei naveta 641.
Motivele pentru care linia (valabil si pentru 642) ar fi trebuit mentinuta au tot fost expuse de-a lungul timpului pe forum cu argumente (ca tot spunea cineva la autobuze ca acestea nu au fost aduse), asa ca nu mai are rost sa le mai mentionez din nou (si) eu.
De asemenea, se mai mentiona si ca linia are un numar extrem de redus de calatori. Nu stiu cat de "redus" este acest numar, in ultima perioada calatorind (aproape) zilnic cu 641 am constatat ca, pana si ieri (sambata) la pranz, de la Plaza la Piata Crangasi, toate locurile pe scaune au fost ocupate.
In continuarea celor mentionte, nu o mai lungesc si las cateva capturi cu diverse autobuze de pe traseu din ultimele zile ...
4385 - Linia 641 - Piata Crangasi - 11 Ianuarie 2020
4946 - Linia 641 - Ghencea - 12 Ianuarie 2020
4987 - Linia 641 - Calea Crangasi(Statia "Piata Crangasi") - 11 Ianuarie 2020
6425 - Linia 641 - Str. Lujerului - 12 Ianuarie 2020
firma 641.png (886.67 KB; downloaded 4167 times)
- orex
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019/2020
orex
Asa ne-am obisnuit noi, cel putin bucurestenii, sa calatorim ca animalele, atunci cand merg spre abator!
Chiar vrem sa calatorim doar la ”standardul” de 8 calatori/mp?!
Ati circulat multi dintre voi in afara si, nu cred ca ati dus dorul, nici lipsa, acestui ”nivel de trai”!
Ca exista carente in mobilitatea urbana bucuresteana, sunt de acord, dar ca sa revenim, ca la Piticot, 3 casute inapoi (treizecideani) inapoi, NU!
Poate unii dintre voi au date relevante. Care sunt liniile STB in suferinta ca circulau 641 si 642?! Trebuie sa tineti cont si de urmatorul aspect. Astea doua nu aduna populatia doar din Drumul Taberei, care va inchipuiti ca se termina la ”porumb” la V. Oltului! De atunci, in zona, s-a construit mult, nu numai case individuale, ci intregi ansambluri rezidentiale cu sute de apartamente, pana la DNCB! Ce ziceti, 41 de acum 10 ani, sa nu mergem mai in spate ,mai poate ”aspira” acelasi numar de calatori/unitatea de timp? NU!
PS
Si nu, nu ne trebuie SF-uri, ca unda verde e ceva fantasmagoric, doar o capacitate si o frecventa considerabila de transport. Cand lumea se va edifica ca intr-adevar exista si face fata, nu doar la nivel declarativ, va lasa masina-n ”poarta” si va alege sa-si petreaca cat mai putin timp in trafic!
Asa ne-am obisnuit noi, cel putin bucurestenii, sa calatorim ca animalele, atunci cand merg spre abator!
Chiar vrem sa calatorim doar la ”standardul” de 8 calatori/mp?!
Ati circulat multi dintre voi in afara si, nu cred ca ati dus dorul, nici lipsa, acestui ”nivel de trai”!
Ca exista carente in mobilitatea urbana bucuresteana, sunt de acord, dar ca sa revenim, ca la Piticot, 3 casute inapoi (treizecideani) inapoi, NU!
Poate unii dintre voi au date relevante. Care sunt liniile STB in suferinta ca circulau 641 si 642?! Trebuie sa tineti cont si de urmatorul aspect. Astea doua nu aduna populatia doar din Drumul Taberei, care va inchipuiti ca se termina la ”porumb” la V. Oltului! De atunci, in zona, s-a construit mult, nu numai case individuale, ci intregi ansambluri rezidentiale cu sute de apartamente, pana la DNCB! Ce ziceti, 41 de acum 10 ani, sa nu mergem mai in spate ,mai poate ”aspira” acelasi numar de calatori/unitatea de timp? NU!
PS
Si nu, nu ne trebuie SF-uri, ca unda verde e ceva fantasmagoric, doar o capacitate si o frecventa considerabila de transport. Cand lumea se va edifica ca intr-adevar exista si face fata, nu doar la nivel declarativ, va lasa masina-n ”poarta” si va alege sa-si petreaca cat mai putin timp in trafic!
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019/2020
Florinds
Sunt argumente si pro, si contra... Cat timp circula 8 calatori/mp in alte linii (fara alternative), de ex. 168, 368, era necesara desfiintarea liniei... Pe de alta parte, era buna si linia asta vara cand curg apele pe cei din tramvai...
Referitor la porumb, stiu ca nu le convine celor din Ilfov, dar mi se pare aberant sa extinzi STB-ul cu parc insuficient in afara orasului, sa se mearga deci in oras ca pe vremea impuscatului pentru a ajunge autobuzul in Voluntari (motivele sunt binecunoscute). Nu cred ca ne permitem sa subventionam si transportul din sectorul agricol...
Sunt argumente si pro, si contra... Cat timp circula 8 calatori/mp in alte linii (fara alternative), de ex. 168, 368, era necesara desfiintarea liniei... Pe de alta parte, era buna si linia asta vara cand curg apele pe cei din tramvai...
Referitor la porumb, stiu ca nu le convine celor din Ilfov, dar mi se pare aberant sa extinzi STB-ul cu parc insuficient in afara orasului, sa se mearga deci in oras ca pe vremea impuscatului pentru a ajunge autobuzul in Voluntari (motivele sunt binecunoscute). Nu cred ca ne permitem sa subventionam si transportul din sectorul agricol...
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019/2020
ByOnu
Dragos31, doar nu ai vrea, ma rog, definitivarea lui 641.. Dublarea electricului cu diesel este o masura no-no-no.
Dragos31, doar nu ai vrea, ma rog, definitivarea lui 641.. Dublarea electricului cu diesel este o masura no-no-no.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019/2020
andrei11
Întrebare: 41 face sau nu face față ( în mod onorabil ) în orele critice ?
Măsura este simplă, tramvaie de capacitate mai mare, la aceeași frecvență...
Întrebare: 41 face sau nu face față ( în mod onorabil ) în orele critice ?
Măsura este simplă, tramvaie de capacitate mai mare, la aceeași frecvență...
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019/2020
Dragos31
Sunt pentru definitivarea liniei 641 pe perioada paletei de pe Grant. Se pierde timp inutil acolo pentru tramvaie - atât în cursul săptămânii, cât și în weekend, pe când autobuzele trec "fara grija".
Din Septembrie - de fiecare dată când a trebuit să ajung în zona de nord (din Militari) am ales linia navetă. De foarte multe ori am depasit intre Lujerului/Bd. Timisoara si Piata Presei cate 2-3 tramvaie (nu numai la paleta de pe Pasajul Grant)...
ByOnu wrote:
Dragos31, doar nu ai vrea, ma rog, definitivarea lui 641.. [...]
Sunt pentru definitivarea liniei 641 pe perioada paletei de pe Grant. Se pierde timp inutil acolo pentru tramvaie - atât în cursul săptămânii, cât și în weekend, pe când autobuzele trec "fara grija".
Din Septembrie - de fiecare dată când a trebuit să ajung în zona de nord (din Militari) am ales linia navetă. De foarte multe ori am depasit intre Lujerului/Bd. Timisoara si Piata Presei cate 2-3 tramvaie (nu numai la paleta de pe Pasajul Grant)...
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination