Topic: Prezentări trasee regionale
133 posts, 86695 views
📖 Pagination options
- GPS
-
Posted:
-
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele regionale ale STB (R 4XX - Ilfo
Dragos31
Ca o completare la ce am menționat miercuri - Au fost introduse graficele de circulație și hărțile traseelor pe site-ul STB pentru liniile R406, R408 si R472.
Ca o completare la ce am menționat miercuri - Au fost introduse graficele de circulație și hărțile traseelor pe site-ul STB pentru liniile R406, R408 si R472.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele regionale ale STB (R 4XX - Ilfo
Victor92
In completarea mini reportajului lui Dragos31 de la 1 Ianuarie 2020: viewtopic.php?f=228&t=3987&start=1260#p341908
Graficele de circulatie si hartile de pe site-ul STB: http://stbsa.ro/v_bus_preorasenesc.php
R406 - Sunt autobuze cu acces de la Pipera si retragere din Caldararu
R408
R472
O mica adaugare in privinta celor de mai sus. O simulare de acces pentru linia R406 de la Pipera pana in Ilfov - traseu inuit ca ar putea fi.
In completarea mini reportajului lui Dragos31 de la 1 Ianuarie 2020: viewtopic.php?f=228&t=3987&start=1260#p341908
Graficele de circulatie si hartile de pe site-ul STB: http://stbsa.ro/v_bus_preorasenesc.php
R406 - Sunt autobuze cu acces de la Pipera si retragere din Caldararu
406.jpg (1.07 MB; downloaded 8769 times)
406 rep.jpg (134.54 KB; downloaded 8762 times)
406 caldararu.jpg (129.67 KB; downloaded 8778 times)
R408
408.jpg (1.2 MB; downloaded 8746 times)
408 titan.jpg (118.11 KB; downloaded 8739 times)
408 manolache.jpg (114.76 KB; downloaded 8735 times)
R472
472 harta.jpg (927.66 KB; downloaded 8772 times)
472 titan.jpg (113.76 KB; downloaded 8769 times)
472 cernica.jpg (112.95 KB; downloaded 8741 times)
O mica adaugare in privinta celor de mai sus. O simulare de acces pentru linia R406 de la Pipera pana in Ilfov - traseu inuit ca ar putea fi.
406 acces.jpg (208.09 KB; downloaded 9251 times)
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele regionale ale STB (R 4XX - Ilfo
Victor92
R441 - Scurt bilant
- una dintre putinele linii care are placute de statii pe tot traseul la mai bine un an de la infiintare;
- drum asfaltat intre Corbeanca si Ostratu, dar noroiul persista pe marginea drumului in cursul anului 2019;
- prezente doar autobuze Mercedes-Benz Citaro Euro 3 de la finalul lunii Iunie 2019;
- intervale bune de succedare in cursul saptamanii, cat si in weekend.
Ce s-ar putea face mai bine:
- afisarea graficelor in toate statiile (afisajul electronic e SF) - se poate rezolva cu un print si foi plastifiate;
- un mic ocol prin fata noului centru comercial DN1 - Value Center pe ambele sensuri (sunt minute suficiente pe o semicursa si nu necesita modificarea graficelor) - astfel, s-ar castiga mai multi calatori si i-ar ajuta pe locuitorii din Corbeanca sa nu mai care pungile de cumparaturi pana la statiile de langa DN1;
- o propunere inedita: la doua autobuze, unul sa faca un ocol pana la Therme pentru a-i duce pe calatori si pentru a-i lua spre Capitala.
Un mic throwback din Decembrie 2019 cu cele doua autobuze Mercedes-Benz Citaro Euro 3 titulare pe R441:
4176 - Ex-131 in trecut
4487 - Ex-205 in trecut
R441 - Scurt bilant
- una dintre putinele linii care are placute de statii pe tot traseul la mai bine un an de la infiintare;
- drum asfaltat intre Corbeanca si Ostratu, dar noroiul persista pe marginea drumului in cursul anului 2019;
- prezente doar autobuze Mercedes-Benz Citaro Euro 3 de la finalul lunii Iunie 2019;
- intervale bune de succedare in cursul saptamanii, cat si in weekend.
Ce s-ar putea face mai bine:
- afisarea graficelor in toate statiile (afisajul electronic e SF) - se poate rezolva cu un print si foi plastifiate;
- un mic ocol prin fata noului centru comercial DN1 - Value Center pe ambele sensuri (sunt minute suficiente pe o semicursa si nu necesita modificarea graficelor) - astfel, s-ar castiga mai multi calatori si i-ar ajuta pe locuitorii din Corbeanca sa nu mai care pungile de cumparaturi pana la statiile de langa DN1;
- o propunere inedita: la doua autobuze, unul sa faca un ocol pana la Therme pentru a-i duce pe calatori si pentru a-i lua spre Capitala.
Un mic throwback din Decembrie 2019 cu cele doua autobuze Mercedes-Benz Citaro Euro 3 titulare pe R441:
4176 - Ex-131 in trecut
4487 - Ex-205 in trecut
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele regionale ale STB (R 4XX - Ilfo
Victor92
Dragos31 a inceput anul in forta si ne-a facut o prezentare utila a celor 3 linii recent infiintate in partea de est a orasului R406, R408 si R472.
Informatiile punctuale despre linia R472 le gasiti aici: viewtopic.php?f=228&t=3987&start=1260#p341909
De la mine aveti de veste ca au fost montate placute de statii pe tot parcursul traseului, cu exceptia celei de la CFR Balaceanca - aceasta se afla dupa trecerea la nivelui caii ferate spre Balaceanca si nu spre Cernica.
Autobuzele opresc in Cernica imediat dupa intersectia cu DJ 301 ce duce spre Tanganu, Fundeni. Mai exact, aproape de Primaria Cernica, Parcul Primariei si Cimitirul Cernica.
Pe 10 Ianuarie 2020 a fost repartizat 4763.
Dragos31 a inceput anul in forta si ne-a facut o prezentare utila a celor 3 linii recent infiintate in partea de est a orasului R406, R408 si R472.
Informatiile punctuale despre linia R472 le gasiti aici: viewtopic.php?f=228&t=3987&start=1260#p341909
De la mine aveti de veste ca au fost montate placute de statii pe tot parcursul traseului, cu exceptia celei de la CFR Balaceanca - aceasta se afla dupa trecerea la nivelui caii ferate spre Balaceanca si nu spre Cernica.
Autobuzele opresc in Cernica imediat dupa intersectia cu DJ 301 ce duce spre Tanganu, Fundeni. Mai exact, aproape de Primaria Cernica, Parcul Primariei si Cimitirul Cernica.
DSC_0089.JPG (197.23 KB; downloaded 9017 times)
472 harta.jpg (927.66 KB; downloaded 9013 times)
472 titan.jpg (113.76 KB; downloaded 9030 times)
472 cernica.jpg (112.95 KB; downloaded 8980 times)
Pe 10 Ianuarie 2020 a fost repartizat 4763.
Cernica R472.JPG (163.07 KB; downloaded 8997 times)
Sat Catelu 246, R408, R472.JPG (150.38 KB; downloaded 8986 times)
Sat Catelu R408, R472.JPG (143.23 KB; downloaded 8982 times)
- GPS
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele regionale ale STB (R 4XX - Ilfo
GPS
Și R406 e trecută pe plăcuțele din Pantelimon.
Și R406 e trecută pe plăcuțele din Pantelimon.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele regionale ale STB (R 4XX - Ilfo
Victor92
GPS: Ajungem si la R406 pachetul de material e in curs de prelucrare.
GPS: Ajungem si la R406 pachetul de material e in curs de prelucrare.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele regionale ale STB (R 4XX - Ilfo
Victor92
De la R472, ne indreptam atentia catre cea de-a doua linie regionala de la Titan, infiintata pe 01 ianuarie 2020. Daca nu ma insel, este cel mai scurt traseu, avand alocati 15 minute pe semicursa. Fie vorba intre noi, poate fi parcursa lejer in maxim 10 minute
Va reamintez ca Dragos31 ne-a facut o scurta introducere in prima zi din an caruia ii multumim pentru prezentare: viewtopic.php?f=228&t=3987&start=1260#p341908
Pana sa ma uit pe Google Maps si sa merg in sat, nici nu stiam unde e Manolache. Despre aceasta localitate va pot spune ca apartine apartine administrativ de comuna Glina, iar la recensamantul din 2011 numara doar 308 de locuitori (informatie furnizata de Wikipedia - https://ro.wikipedia.org/wiki/Manolache,_Ilfov ). La ceea ce am vazut ieri, cat si de pe autostrada, satul se afla intr-o continua dezvoltare, iar populatia probabil ca atinge aprox. 1000 de suflete.
Manolache nu a avut vreodata conexiune cu Bucurestiul in materie de transport in comun - STB sau maxi-taxi de la privati. La intrare in sat, au inceput cateva lucrari pe marginea carosabilului. Din ce-mi dau seama, va fi montat un sistem de iluminat, urmand ca apoi sa fie refacut si drumul.
Una peste alta, o aparitie interesanta este autobuzul, ceea ce pentru locuitori este ceva nou. Ii ajuta mult pe cei care merg in oras si vor sa ajunga la gura de metrou de la Anghel Saligny, la cele 3 trasee de tramvaie de la Complex Comercial Titan sau pe care ce isi desfasoara cumparaturile la magazinele de la capat.
L.E.: Linia ii ajuta si pe care vin din Capitala in zona industriala - sunt acolo cateva firme si este o statie in dreptul lor.
Sa urmarim, din nou, harta traseului si graficul de circulatia pentru ambele sensuri.
De la R472, ne indreptam atentia catre cea de-a doua linie regionala de la Titan, infiintata pe 01 ianuarie 2020. Daca nu ma insel, este cel mai scurt traseu, avand alocati 15 minute pe semicursa. Fie vorba intre noi, poate fi parcursa lejer in maxim 10 minute
Va reamintez ca Dragos31 ne-a facut o scurta introducere in prima zi din an caruia ii multumim pentru prezentare: viewtopic.php?f=228&t=3987&start=1260#p341908
Pana sa ma uit pe Google Maps si sa merg in sat, nici nu stiam unde e Manolache. Despre aceasta localitate va pot spune ca apartine apartine administrativ de comuna Glina, iar la recensamantul din 2011 numara doar 308 de locuitori (informatie furnizata de Wikipedia - https://ro.wikipedia.org/wiki/Manolache,_Ilfov ). La ceea ce am vazut ieri, cat si de pe autostrada, satul se afla intr-o continua dezvoltare, iar populatia probabil ca atinge aprox. 1000 de suflete.
Manolache nu a avut vreodata conexiune cu Bucurestiul in materie de transport in comun - STB sau maxi-taxi de la privati. La intrare in sat, au inceput cateva lucrari pe marginea carosabilului. Din ce-mi dau seama, va fi montat un sistem de iluminat, urmand ca apoi sa fie refacut si drumul.
Una peste alta, o aparitie interesanta este autobuzul, ceea ce pentru locuitori este ceva nou. Ii ajuta mult pe cei care merg in oras si vor sa ajunga la gura de metrou de la Anghel Saligny, la cele 3 trasee de tramvaie de la Complex Comercial Titan sau pe care ce isi desfasoara cumparaturile la magazinele de la capat.
L.E.: Linia ii ajuta si pe care vin din Capitala in zona industriala - sunt acolo cateva firme si este o statie in dreptul lor.
Sa urmarim, din nou, harta traseului si graficul de circulatia pentru ambele sensuri.
408.jpg (1.2 MB; downloaded 8806 times)
408 titan.jpg (118.11 KB; downloaded 8804 times)
408 manolache.jpg (114.76 KB; downloaded 8806 times)
DSC_0134.JPG (149.97 KB; downloaded 8803 times)
DSC_0135.JPG (133.39 KB; downloaded 8806 times)
DSC_0136.JPG (150.13 KB; downloaded 8807 times)
DSC_0137.JPG (169.61 KB; downloaded 8806 times)
DSC_0138.JPG (237.56 KB; downloaded 8803 times)
DSC_0139.JPG (207.43 KB; downloaded 8813 times)
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele regionale ale STB (R 4XX - Ilfo
Victor92
Sunt placute montate pe tot traseul, iar intoarcerea autobuzelor se desfasoara din 2 miscari.
Ieri a fost repartizat autobuzul Mercedes-Benz Citaro Euro 4 - 4973.
Sunt placute montate pe tot traseul, iar intoarcerea autobuzelor se desfasoara din 2 miscari.
DSC_0140.JPG (190.67 KB; downloaded 8799 times)
Manolache R408.JPG (141.27 KB; downloaded 8802 times)
Ieri a fost repartizat autobuzul Mercedes-Benz Citaro Euro 4 - 4973.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele regionale ale STB (R 4XX - Ilfo
GPS
Victor92 wrote:
GPS: Ajungem si la R406 pachetul de material e in curs de prelucrare.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele regionale ale STB (R 4XX - Ilfo
Victor92
Din est-ul Capitalei /Judetului Ilfov ne mutam in nord si fac un scurt bilant in legatura cu linia R446:
- una dintre cele mai de succes linii regionale (cel putin in cursul saptamanii), judecand dupa gradul ridicat de calatori inregistrat vizual dimineata, de la primele curse si dupa-amiaza, spre Gruiu;
- autobuzele acestui traseu traverseaza cateva localitati importante din Judetul Ilfov: Otopeni, Balotesti, Tancabesti (ce apartine de Snagov), Ciolpani, Silistea Snagovului, Gruiu;
- printre obiectivele diverse de pe traseu: Complexul Comercial Baneasa, Aeroportul International Henri Coanda din Otopeni, DN1 Value Center, Manastirea Snagov;
- sunt placute montate pe tot traseul (dupa ce au lipsit cateva saptamani bune de la infiintare in Ianuarie 2019);
- una dintre cele mai lungi trasee regionale din Judetul Ilfov cu aproximativ 90 de kilometri pe cursa.
Ce s-ar putea face pentru a creste numarul de calatori (din punctul meu de vedere):
- introducerea a 1-2 autobuze in cursul saptamanii, in special la orele de varf - se pot lua lejer ture din R442, dar pentru asta banuiesc ca trebuie modificat contractul dintre ADTBI si Gruiu/Otopeni, de facut licente ...
- trecerea autobuzelor macar prin parcarea DN1 Value Center / KFC Baneasa;
- promovarea Manastirii Snagov ca si obiectiv cultural ceea ce ar aduce mai multi turisti in zona;
- promovarea Lacului Snagov ce dispune de-o bogatie mare de peisaje si aer curat in imprejurimi;
- controale STB pentru a-i invata pe calatori sa valideze titlurile de calatorie pentru a iesi numarul real de calatori
La 1,5 lei calatoria / 45 km ... 3 Lei / 90 km dus-intors. E chiar pomana ...
Un throwback de pe 22 Decembrie 2019 cu doua autobuze regionale de pe acest traseu:
4515 - Ex-300/301 in trecut - Capat Gruiu / A3
4522 - Ex-330 in trecut - DJ 101C
DJ 110 H - Silistea Snagovului
Din est-ul Capitalei /Judetului Ilfov ne mutam in nord si fac un scurt bilant in legatura cu linia R446:
- una dintre cele mai de succes linii regionale (cel putin in cursul saptamanii), judecand dupa gradul ridicat de calatori inregistrat vizual dimineata, de la primele curse si dupa-amiaza, spre Gruiu;
- autobuzele acestui traseu traverseaza cateva localitati importante din Judetul Ilfov: Otopeni, Balotesti, Tancabesti (ce apartine de Snagov), Ciolpani, Silistea Snagovului, Gruiu;
- printre obiectivele diverse de pe traseu: Complexul Comercial Baneasa, Aeroportul International Henri Coanda din Otopeni, DN1 Value Center, Manastirea Snagov;
- sunt placute montate pe tot traseul (dupa ce au lipsit cateva saptamani bune de la infiintare in Ianuarie 2019);
- una dintre cele mai lungi trasee regionale din Judetul Ilfov cu aproximativ 90 de kilometri pe cursa.
Ce s-ar putea face pentru a creste numarul de calatori (din punctul meu de vedere):
- introducerea a 1-2 autobuze in cursul saptamanii, in special la orele de varf - se pot lua lejer ture din R442, dar pentru asta banuiesc ca trebuie modificat contractul dintre ADTBI si Gruiu/Otopeni, de facut licente ...
- trecerea autobuzelor macar prin parcarea DN1 Value Center / KFC Baneasa;
- promovarea Manastirii Snagov ca si obiectiv cultural ceea ce ar aduce mai multi turisti in zona;
- promovarea Lacului Snagov ce dispune de-o bogatie mare de peisaje si aer curat in imprejurimi;
- controale STB pentru a-i invata pe calatori sa valideze titlurile de calatorie pentru a iesi numarul real de calatori
La 1,5 lei calatoria / 45 km ... 3 Lei / 90 km dus-intors. E chiar pomana ...
Un throwback de pe 22 Decembrie 2019 cu doua autobuze regionale de pe acest traseu:
4515 - Ex-300/301 in trecut - Capat Gruiu / A3
4522 - Ex-330 in trecut - DJ 101C
DJ 110 H - Silistea Snagovului
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele regionale ale STB (R 4XX - Ilfo
Victor92
Dintr-un sertar, am scos:
Linia R446: Piata Presei – Otopeni – Ciolpani – Silistea Snagovului - Gruiu
Autobaza Pipera: 3 ture (Luni - Vineri); 2 ture (Sambata - Duminica)
Date tehnice
- 47 de statii pe sensul spre Gruiu si 48 spre Capitala;
- Durata unei semicurse: 90 -100 minute (in functie de ora/zi);
- Interval de succedare: 30 – 45 – 60 – 130 minute (in functie de ora/zi);
- Lungime Traseu:
Dus - Intors (Aproximativ 90.00 km - Conform Google Maps):
Traseu DUS:
Piata Presei – Soseaua Bucuresti-Ploiesti – DN1 – Otopeni – Balotesti – Saftica – Tancabesti – Ciolpani – DJ 101C – DJ110H (Silistea Snagovului) – Strada Antim Ivireanul – DJ 101C - Gruiu
Traseu INTORS:
Gruiu – DJ 101C – Strada Antim Ivireanu – DJ110H (Silistea Snagovului) – DJ 101C – DN1 – Ciolpani – Tancabesti – Saftica – Balotesti – Otopeni – Soseaua Bucuresti-Ploiesti – Piata Presei
Turatie
Luni - Vineri: 3 ture;
Sambata – Duminica: 2 ture.
* Traseul calculat fara prelungirea din Gruiu efectuata in Septembrie 2019
Cateva imagini din Februarie 2019 pe sectiunea: Luparia - Gruiu
Dintr-un sertar, am scos:
Linia R446: Piata Presei – Otopeni – Ciolpani – Silistea Snagovului - Gruiu
Autobaza Pipera: 3 ture (Luni - Vineri); 2 ture (Sambata - Duminica)
Date tehnice
- 47 de statii pe sensul spre Gruiu si 48 spre Capitala;
- Durata unei semicurse: 90 -100 minute (in functie de ora/zi);
- Interval de succedare: 30 – 45 – 60 – 130 minute (in functie de ora/zi);
- Lungime Traseu:
Dus - Intors (Aproximativ 90.00 km - Conform Google Maps):
Traseu DUS:
Piata Presei – Soseaua Bucuresti-Ploiesti – DN1 – Otopeni – Balotesti – Saftica – Tancabesti – Ciolpani – DJ 101C – DJ110H (Silistea Snagovului) – Strada Antim Ivireanul – DJ 101C - Gruiu
Traseu INTORS:
Gruiu – DJ 101C – Strada Antim Ivireanu – DJ110H (Silistea Snagovului) – DJ 101C – DN1 – Ciolpani – Tancabesti – Saftica – Balotesti – Otopeni – Soseaua Bucuresti-Ploiesti – Piata Presei
Turatie
Luni - Vineri: 3 ture;
Sambata – Duminica: 2 ture.
446 Harta.jpg (69.03 KB; downloaded 8574 times)
* Traseul calculat fara prelungirea din Gruiu efectuata in Septembrie 2019
446 - PPL.jpg (121.64 KB; downloaded 8587 times)
446 gruiu.jpg (122.96 KB; downloaded 8569 times)
Cateva imagini din Februarie 2019 pe sectiunea: Luparia - Gruiu
DSC_0575.JPG (236.66 KB; downloaded 8570 times)
DSC_0576.JPG (275.55 KB; downloaded 8593 times)
DSC_0577.JPG (202.01 KB; downloaded 8567 times)
DSC_0578.JPG (305.61 KB; downloaded 8570 times)
DSC_0579.JPG (139.08 KB; downloaded 8569 times)
DSC_0580.JPG (302.65 KB; downloaded 8571 times)
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele regionale ale STB (R 4XX - Ilfo
Victor92
Continuare.
In Gruiu, DJ 101C (Intre A3 si Primaria Gruiu) a fost asfaltat, cat si DJ101B de la Primaria Gruiu spre fosta cale ferata de la iesirea din Padurea Snagov.
Poze din Decembrie 2019.
Continuare.
DSC_0581.JPG (209.73 KB; downloaded 8537 times)
DSC_0582.JPG (251.97 KB; downloaded 8553 times)
DSC_0583.JPG (246.08 KB; downloaded 8540 times)
DSC_0584.JPG (295.71 KB; downloaded 8537 times)
DSC_0585.JPG (203.94 KB; downloaded 8535 times)
In Gruiu, DJ 101C (Intre A3 si Primaria Gruiu) a fost asfaltat, cat si DJ101B de la Primaria Gruiu spre fosta cale ferata de la iesirea din Padurea Snagov.
Poze din Decembrie 2019.
DSC_0233.JPG (266.62 KB; downloaded 8543 times)
DSC_0234.JPG (315.01 KB; downloaded 8537 times)
DSC_0235.JPG (352.08 KB; downloaded 8537 times)
DSC_0256.JPG (221.82 KB; downloaded 8544 times)
DSC_0257.JPG (223.33 KB; downloaded 8535 times)
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele regionale ale STB (R 4XX - Ilfo
Victor92
O mica introducere de la Dragos31 pentru linia R406 - Infiintata pe 01.01.2020.
De la mine cateva completari:
Linia R406: Republica – Dudesti-Pantelimon – Granitul – Soseaua Pantelimon – Pantelimon – DN3 – Soseaua de Centura (DNCB) – DJ 301 – Cernica – DC55 – Soseaua Independentei – Capat Caldararu
Autobaza Pipera: 5 ture (Luni - Vineri); 3 ture (Sambata - Duminica)
Date tehnice
- 24 de statii pe sensul spre Caldararu si 23 spre Capitala;
- Durata unei semicurse: 45 – 48 – 50 – 55 minute (in functie de ora/zi);
- Interval de succedare: 20 – 25 – 30 - 40 minute (in functie de ora/zi);
- Lungime Traseu:
Dus - Intors (Aproximativ 31 km - Conform Google Maps)
Observatii personale
La recensamantul din 2011, un numar de 1.176 de suflete convietuiau in satul ce apartine de Cernica. Statistica mentionata pe Wikipedia presimt ca va fi modificata la urmatoarea numaratoare pentru ca satul se afla intr-o continua dezvoltare. Sa fie poate de la aerul un pic mai curat din preajma lacului Cernica, de accesul rapid pe Autostrada A2 spre Capitala sau spre mare ? Se construiesc multe case la capetele satului, ba chiar au un stadion sintetic la intrare in localitate. Practic, transportul in comun asigurat de STB de la 01 Ianuarie 2020 vine in sprijinul locuitorilor pentru a se deplasa mai repede la Cernica, in Pantelimon - unde se afla multe fabrici importante aproape de Centura Capitala (Tuborg, Heidi, Carlsberg, etc.), dar este si centrul comercial Selgros. Este o sansa si un ajutor pentru oameni sa ajunga si sa vina de la serviciu, dar acest traseu poate fi perceput ca unul ecumenic, deoarece ii duce pe bucuresteni pana la Manastirea Cernica. Ridicata in secolul al-XVII-lea, lacasul de cult aduna multi doritori in orice anotimp, iar padurea din preajma va invita la adevarate drumetii si plimbari in liniste.
Scurt pe doi:
- avem placute de statii pe tot traseu , cu exceptia statiei Sos. Dudesti-Pantelimon (sens Caldararu);
- in Cernica, sunt refugii pentru calatori;
- drumul spre Caldararu spre Cernica ar avea nevoie de refacerea carosabilului, construite canale colectoare a apei pe lateral, trotuar, aplicat marcaje ...
- in Caldararu, ar fi benefica refacerea carosabilului, aplicat marcaje;
- capatul de langa calea ferata este dotat cu o toaleta ecologica pentru calatori, iar autobuzele au unde sa intoarca.
In concluzie, un traseu interesant, avand cateva obiective interesante, dar mare, mare atentie la controlori: de cand a fost infiintata linia, sunt razii, iar angajatii STB stau ascunsi sub podul de la Centura (Sens Cernica) si se urca inainte ca autobuzul sa faca la stanga spre Caldararu. Apoi, coboara 2-3 statii mai incolo si se urca in alt autobuz sau in verzituri.
Recapitulam graficele actuale, harta traseului si pornim la drum pe DJ 301 spre Caldararu prin Cernica.
Pe DJ 301 si Cernica.
O mica introducere de la Dragos31 pentru linia R406 - Infiintata pe 01.01.2020.
De la mine cateva completari:
Linia R406: Republica – Dudesti-Pantelimon – Granitul – Soseaua Pantelimon – Pantelimon – DN3 – Soseaua de Centura (DNCB) – DJ 301 – Cernica – DC55 – Soseaua Independentei – Capat Caldararu
Autobaza Pipera: 5 ture (Luni - Vineri); 3 ture (Sambata - Duminica)
Date tehnice
- 24 de statii pe sensul spre Caldararu si 23 spre Capitala;
- Durata unei semicurse: 45 – 48 – 50 – 55 minute (in functie de ora/zi);
- Interval de succedare: 20 – 25 – 30 - 40 minute (in functie de ora/zi);
- Lungime Traseu:
Dus - Intors (Aproximativ 31 km - Conform Google Maps)
Observatii personale
La recensamantul din 2011, un numar de 1.176 de suflete convietuiau in satul ce apartine de Cernica. Statistica mentionata pe Wikipedia presimt ca va fi modificata la urmatoarea numaratoare pentru ca satul se afla intr-o continua dezvoltare. Sa fie poate de la aerul un pic mai curat din preajma lacului Cernica, de accesul rapid pe Autostrada A2 spre Capitala sau spre mare ? Se construiesc multe case la capetele satului, ba chiar au un stadion sintetic la intrare in localitate. Practic, transportul in comun asigurat de STB de la 01 Ianuarie 2020 vine in sprijinul locuitorilor pentru a se deplasa mai repede la Cernica, in Pantelimon - unde se afla multe fabrici importante aproape de Centura Capitala (Tuborg, Heidi, Carlsberg, etc.), dar este si centrul comercial Selgros. Este o sansa si un ajutor pentru oameni sa ajunga si sa vina de la serviciu, dar acest traseu poate fi perceput ca unul ecumenic, deoarece ii duce pe bucuresteni pana la Manastirea Cernica. Ridicata in secolul al-XVII-lea, lacasul de cult aduna multi doritori in orice anotimp, iar padurea din preajma va invita la adevarate drumetii si plimbari in liniste.
Scurt pe doi:
- avem placute de statii pe tot traseu , cu exceptia statiei Sos. Dudesti-Pantelimon (sens Caldararu);
- in Cernica, sunt refugii pentru calatori;
- drumul spre Caldararu spre Cernica ar avea nevoie de refacerea carosabilului, construite canale colectoare a apei pe lateral, trotuar, aplicat marcaje ...
- in Caldararu, ar fi benefica refacerea carosabilului, aplicat marcaje;
- capatul de langa calea ferata este dotat cu o toaleta ecologica pentru calatori, iar autobuzele au unde sa intoarca.
In concluzie, un traseu interesant, avand cateva obiective interesante, dar mare, mare atentie la controlori: de cand a fost infiintata linia, sunt razii, iar angajatii STB stau ascunsi sub podul de la Centura (Sens Cernica) si se urca inainte ca autobuzul sa faca la stanga spre Caldararu. Apoi, coboara 2-3 statii mai incolo si se urca in alt autobuz sau in verzituri.
Recapitulam graficele actuale, harta traseului si pornim la drum pe DJ 301 spre Caldararu prin Cernica.
406.jpg (1.07 MB; downloaded 8674 times)
406 rep.jpg (134.54 KB; downloaded 8670 times)
406 caldararu.jpg (129.67 KB; downloaded 8668 times)
Pe DJ 301 si Cernica.
DSC_0083.JPG (279.52 KB; downloaded 8671 times)
DSC_0085.JPG (251.57 KB; downloaded 8671 times)
DSC_0087.JPG (195.26 KB; downloaded 8673 times)
DSC_0088.JPG (217.72 KB; downloaded 8674 times)
DSC_0089.JPG (196.61 KB; downloaded 8668 times)
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination