Zona metropolitană BucureștiIstoria transportului în comun din București şi IlfovVehicule din trecut aparținând STB / ITB / RATB / STB S.AAutobuze

 

Topic: Rocar de Simon (1995-2011)

542 posts, 195254 views
 
Go to page:  1  ... 33 34 35 36 37 38 39
 
 

📖 Pagination options
  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Rocar de Simon (1995-2011) ADK

1009 și 118(?) acum ani buni.
Din păcate nu cunosc autorul sau data fotografiei, fiind preluată de pe mobile.hotnews.ro


 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Rocar de Simon (1995-2011) ADK

1038 la gara de nord pe 15 iunie 1998.
Autor: hinerkduetz/phototrans.eu


 


Re: Rocar de Simon (1995-2011) Victor92

O completare personala - apeland la memorie - in legatura cu 1009. Intuiesc ca era pe linia 122 (Cart T. Vladimirescu / Ghencea - Drumul Taberei - Razoare - Piata 21 Decembrie 1989), fiind titular acolo multi ani + linia 126.

 


Re: Rocar de Simon (1995-2011) Gabi23

Liniile 122/126 nu a avut mulți ani Rocar de Simon, decât foarte puțin în primăvara anului 2006 când au fost trecute de la Alexandria (care dezmembra la URAC DAC/Ikarus) la Militari care avea surplus de RdS. În poză #1009 este de fapt pe linia 105, care era la Militari cu RdS și unde au circulat foarte mult timp titularii lui #1009, până când au luat unul dintre autobuzele Mercedes din lotul ”linia 136”.

 


Re: Rocar de Simon (1995-2011) PaulIP

De Simon aveau ABS si ASR? Tot incerc sa gasesc motivul pentru care seria 1252-1285 avea mai multe comenzi pe plansa din stanga a bordului (de sub geamul soferului) si stiu ca la acele 34 de autobuze a fost modificata schema electrica, tabloul de sigurante avand acces pe interior (nu pe exterior ca la celelalte versiuni).

 


Re: Rocar de Simon (1995-2011) Chev Celios

#1252 avea sigur. :D  :D

 


Re: Rocar de Simon (1995-2011) PaulIP

1098 pe linia 605 (Gara Basarab - Caraiman; ce tramvai suplinea/inlocuia?)
Se observa ca, desi e prima masina de la Nordului, cabina nu era inchisa complet.



 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Rocar de Simon (1995-2011) ADK

Tom wrote:
Din ce îmi amintesc, cel puțin pentru autobuzele începând cu 106, cabina era separată, dar nu închisă complet. Peretele din spatele scaunului șoferului se oprea la bara dintre cele două segmente de ușă. Cel puțin autobuzele de la Floreasca aveau deja cabina închisă complet, posibil și cele de la Nordului (1098-1162).

 


Re: Rocar de Simon (1995-2011) rosetti61

605 a functionat cat s-a lucrat pe Calea Grivitei, intre 1997 si 2000, substituia intr-un fel lipsa lui 105.

 


Re: Rocar de Simon (1995-2011) WT_fan06

Autobuzul Rocar de Simon #1100 (linia 102) depășind troleibuzul Saurer #5001 aflat în repaus la capătul liniei 74; anul 2007. Photo credit: André Knoerr - https://flic.kr/p/2iAGVCo
(Pentru poza la rezoluție maximă accesați linkul de mai sus)
Rds 1100 linia 102 și Saurer 5001 linia 74. Photo André Knoerr (2007).jpg (961.04 KB; downloaded 4218 times)

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse anndrei

Cunoaste cineva ce functie avea acest buton la autobuzele ROCAR DE SIMON?
RDS.jpg (1.6 MB; downloaded 4262 times)

 


Re: Discuții diverse Chev Celios

Cumva liber usi?? Stiu ca RdS-urile aveau asa ceva. Cel putin 1252 il avea si functional iar seara chiar il folosea soferul de la sch2.

 


Re: Discuții diverse Gabi23

Acel buton din contrucție, era comutator ”Service” - selectare deschidere Ușa I.

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse anndrei

Are inscriptia ,,INT/EXT". #Gabi23, poti explica mai bine functia acelui buton?

 


Go to page:  1  ... 33 34 35 36 37 38 39
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433503 posts in 5398 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use