Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale troleibuzelor
1689 posts, 500248 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
Gabi23
#5291 a încheiat anul tractat
#5291 a încheiat anul tractat
5291 - DEFECT - 31.12.2019.JPG (417.1 KB; downloaded 3602 times)
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
barbuandrei
Dupa cateva luni de absenta, 5367 a revenit la traseu, pe linia 69.
Dupa cateva luni de absenta, 5367 a revenit la traseu, pe linia 69.
- alexandru_minciu91
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
alexandru_minciu91
5299 a picat cu motorul acum 2 zile. Va dura ceva pana va reveni.
5299 a picat cu motorul acum 2 zile. Va dura ceva pana va reveni.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
cris_m
Multe Ikarus de la Bujoreni am vazut ca au probleme cu motoarele, scot zgomote foarte urate, ca un huruit asa...
Multe Ikarus de la Bujoreni am vazut ca au probleme cu motoarele, scot zgomote foarte urate, ca un huruit asa...
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
barbuandrei
Zgomotul provine de la diferentialul masinii, cele mai galagioase fiind 5258 si 5297.
Zgomotul provine de la diferentialul masinii, cele mai galagioase fiind 5258 si 5297.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
Nenea_titi
Din acest punct de vedere, ikarusurile nu au fost niciodată foarte silențioase, totdeauna au fost zgomotoase din cauza diferențialul și a reductoarelor planetare probabil din butuc, la fel erau și noi, bine nu chiar ca acuma, când probabil au uzură mare, danturile sunt ascuțite la vârf, dar și atunci erau cam gălăgioase. Oricum, nimic nu se compara cu DAC. Deși am avut ocazia să merg cu un DAC fără reductor în butuc și era mult mai silențios.
Din acest punct de vedere, ikarusurile nu au fost niciodată foarte silențioase, totdeauna au fost zgomotoase din cauza diferențialul și a reductoarelor planetare probabil din butuc, la fel erau și noi, bine nu chiar ca acuma, când probabil au uzură mare, danturile sunt ascuțite la vârf, dar și atunci erau cam gălăgioase. Oricum, nimic nu se compara cu DAC. Deși am avut ocazia să merg cu un DAC fără reductor în butuc și era mult mai silențios.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
ADK
Puntea de RABA e mai zgomotoasă față de AB, chiar dacă-i mai bună.
Puntea de RABA e mai zgomotoasă față de AB, chiar dacă-i mai bună.
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
barbuandrei
Ca o completare, reparatia lui 5299 se va face destul de repede, de altfel aceasta masina fiind una dintre cele mai bune din depou. Pentru acest lucru, se va folosi motorul lui 5201, fosta masina de scoala ce are actele de casare semnate.
Ca o completare, reparatia lui 5299 se va face destul de repede, de altfel aceasta masina fiind una dintre cele mai bune din depou. Pentru acest lucru, se va folosi motorul lui 5201, fosta masina de scoala ce are actele de casare semnate.
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
barbuandrei
5299 a revenit astazi, cu noul motor, unde in alta parte decat in linia 96.
5299 a revenit astazi, cu noul motor, unde in alta parte decat in linia 96.
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
PaulIP
Unele sunt destul de silentioase (de exemplu 5277 si 5250), insa 5258 e groaznic. Daca esti inspre spatele salonului, trebuie sa te rastesti ca sa te intelegi cu cel de langa tine...
Cate Ikarus de la Bujoreni au actele de casare intocmite? Vazusem cateva descompletate la ultima trecere pe acolo.
Unele sunt destul de silentioase (de exemplu 5277 si 5250), insa 5258 e groaznic. Daca esti inspre spatele salonului, trebuie sa te rastesti ca sa te intelegi cu cel de langa tine...
Cate Ikarus de la Bujoreni au actele de casare intocmite? Vazusem cateva descompletate la ultima trecere pe acolo.
- barbuandrei
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
Gabi23
Din ce știu în septembrie 2019, erau dosarele făcute pentru a fi scoase la licitație de la Bujoreni pentru 21 troleibuze IKarus (5201, 5251, 5253, 5254, 5255, 5256, 5262, 5266, 5267, 5268, 5272, 5273, 5274, 5278, 5282, 5287, 5288, 5290, 5295, 5298, 5300) + Rocar 7459. Poate între timp a mai cedat unul definitiv și l-au adăugat pe această listă. Din păcate unele componente, elemente de caroserie de pe troleibuzele de mai sus ar fi utile la Berceni și Bucureștii Noi...
Din ce știu în septembrie 2019, erau dosarele făcute pentru a fi scoase la licitație de la Bujoreni pentru 21 troleibuze IKarus (5201, 5251, 5253, 5254, 5255, 5256, 5262, 5266, 5267, 5268, 5272, 5273, 5274, 5278, 5282, 5287, 5288, 5290, 5295, 5298, 5300) + Rocar 7459. Poate între timp a mai cedat unul definitiv și l-au adăugat pe această listă. Din păcate unele componente, elemente de caroserie de pe troleibuzele de mai sus ar fi utile la Berceni și Bucureștii Noi...
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
barbuandrei
Un lucru nestiut este acela ca cei de la Berceni practica acest obicei de mult. Ei vin la Bujoreni cu piesa defectă si cauta una pe aceste masini.
Un lucru nestiut este acela ca cei de la Berceni practica acest obicei de mult. Ei vin la Bujoreni cu piesa defectă si cauta una pe aceste masini.
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
barbuandrei
5308 a revenit la traseu cu o noua "fata". Il găsiți in linia 69.
5308 a revenit la traseu cu o noua "fata". Il găsiți in linia 69.
📖 Pagination options