Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3301 posts, 532459 views
📖 Pagination options
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
In cazul in care va intrebati care mai e stadiul sistemului de siguranta circulatiei:
Intrebare:
Raspuns Metrorex:
Ca de obicei, au evitat raspunsul cu privire la PIF.
In cazul in care va intrebati care mai e stadiul sistemului de siguranta circulatiei:
Intrebare:
Cu privire la Magistrala 4, Tronson Parc Bazilescu - Straulesti:
- Va rog sa imi comunicati care este stadiul actual al testelor si probelor tehnologice dupa Receptia la Terminarea Lucrarilor, respectiv a Receptiei Punerii in Functiune a Sistemului de Siguranta si Automatizare a Traficului si care este data estimata de punere in functiune a acestuia.
Raspuns Metrorex:
În ceea ce privește Magistrala 4, Tronson Parc Bazilescu – Străulești, menționăm că urmare a finalizării testelor și probelor tehnologice specifice, la această dată a fost demarată procedura Recepției la Punere în Funcțiune la contractul ,, Sistemul de Siguranța și Automatizare a Traficului ”, conform HG 51/1996
Ca de obicei, au evitat raspunsul cu privire la PIF.
- SniperGuy
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
SniperGuy
Multumim de info! Chiar eram curios De vreo 2 saptamani incoace intreb aproape zilnic mecanicii ce stiu de PIF a sistemului de automatizare. De fiecare data, raspunsul este acelasi "nu stim nimic"
Ramane cum am stabilit )
Multumim de info! Chiar eram curios De vreo 2 saptamani incoace intreb aproape zilnic mecanicii ce stiu de PIF a sistemului de automatizare. De fiecare data, raspunsul este acelasi "nu stim nimic"
Ramane cum am stabilit )
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Eu citesc altfel:
Lucrarile sunt terminate si receptionate;
Testele si probele terminate si sunt ok;
S-au apucat sa faca scriptologia si sa adune semnaturile pe hartiile obligatorii de punere in functiune cu calatori.
N-ar trebui sa mai dureze mult...greu-greu dar suntem foarte aproape de final...
Eu citesc altfel:
Lucrarile sunt terminate si receptionate;
Testele si probele terminate si sunt ok;
S-au apucat sa faca scriptologia si sa adune semnaturile pe hartiile obligatorii de punere in functiune cu calatori.
N-ar trebui sa mai dureze mult...greu-greu dar suntem foarte aproape de final...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Suntem aproape de final de vreo 2 ani și ceva ?
Suntem aproape de final de vreo 2 ani și ceva ?
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
In data de 12.01.2017 s-a semnat contractul cu Siemens. Probabil ca inagureaza pe 12.01.20-20 ca sa fie cifra rotunda
In data de 12.01.2017 s-a semnat contractul cu Siemens. Probabil ca inagureaza pe 12.01.20-20 ca sa fie cifra rotunda
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Si acum ce ai vrea, sa nu se mai finalizeze???
andrei11 wrote:
Suntem aproape de final de vreo 2 ani și ceva ?
Si acum ce ai vrea, sa nu se mai finalizeze???
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Având în vedere că :
1) Văd că funcționează foarte bine și așa, frecvența e ok, nu rămân persoane pe peron.
2) M 6 va avea alt sistem de siguranță.
_____________
Concluzia ?
Având în vedere că :
1) Văd că funcționează foarte bine și așa, frecvența e ok, nu rămân persoane pe peron.
2) M 6 va avea alt sistem de siguranță.
_____________
Concluzia ?
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Inchidem M4 ca si asa e o prostie. Nu asta ziceai?
Inchidem M4 ca si asa e o prostie. Nu asta ziceai?
- andrei11
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Ha, ha, ha...grozav! Lucrarile sunt terminate si platite dar nu le mai punem in functiune, facem alta licitatie pe alti bani pentru demontare!?!?!?
Mai sunteti multi din astia cu idei geniale?
Ha, ha, ha...grozav! Lucrarile sunt terminate si platite dar nu le mai punem in functiune, facem alta licitatie pe alti bani pentru demontare!?!?!?
Mai sunteti multi din astia cu idei geniale?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Dacă-i bal, bal să fie ! Acum pe bune, cam când vor merge semafoarele / semnalele și macazele pe noul tronson ?
Dacă-i bal, bal să fie ! Acum pe bune, cam când vor merge semafoarele / semnalele și macazele pe noul tronson ?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Probabil imediat dupa obtinerea avizului AFER, ca la treburi din astea de instalatii tehnologice de siguranta circulatiei nu se baga nici ISU nici Inspectoratul in constructii.
Probabil imediat dupa obtinerea avizului AFER, ca la treburi din astea de instalatii tehnologice de siguranta circulatiei nu se baga nici ISU nici Inspectoratul in constructii.
- SniperGuy
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
SniperGuy
Cautand prin meandrele internetului, am gasit raportul asta de la AGIFER legat de M4: https://www.agifer.ro/images/rap-finale ... 5-2018.pdf
Se pare ca in Mai 2018, au fost probleme la montarea dimetronicului in statiile Laminorului si Straulesti, lucru care a cauzat si un incident.
Extrase din raport:
La data de 17.05.2018, pe rețeaua de transport cu metroul din București -magistrala a IV-a, trenul de metrou cu călători 54,compus din REM de tip IVA 109/011/177, lovește cutiile electromecanismelor de macaz nr. 6 din stația Străulești și respectiv nr. 6 din stația Laminorului cu patina captatorului nr. 1 stânga, aflat pe boghiul 1 al REM 109. Cutiile electromecanismelor erau montate în calea de rulare, fără a fi puse în funcție.
Incidentul feroviar s-a produs pe rețeaua de transport cu metroul din București, Magistrala a IV-a.Trenul cu călători 54 a plecat din stația Străulești ca și tren de control, circulând cu călători până la ora 07:07 când, în urma unor zgomote suspecte, mecanicul verifică și constată deteriorarea captatorului 1 stânga, boghiu 1, REM 109. La ora 08:54 trenul este retras la firul 2 din stația Gara de Nord 2, rămânând la dispoziția comisiei preliminare de investigare. La ora 20:08, cu acordul comisiei preliminare de investigare și după demontarea ansamblului captator avariat, trenul este îndrumat în Depoul Ciurel unde rămâne la dispoziția comisiei de investigare.
Trenul 54, cu patina captatorului nr. 1 stânga, boghiu 1, REM 109, a lovit / atins în timpul circulației cu călători de mai multe ori cutiile electromecanismelorde macaz nr. 6 din stația Străulești și respectiv nr. 6 din stația Laminorului. Electromecanismele nr. 6 din stația Străulești și respectiv nr. 6 din stația Laminorului nu erau în funcție, fiind montate pe tunel. Cele două cutii ale respectivelor electromecanisme, nr. 6 din stația Străulești și respectiv nr. 6 din stația Laminorului, afectau gabaritul de liberă trecere, după cum s-a constatat în noaptea de 17/18.05.2018 de către o comisie formată din membri ai comisiei de investigare și respectiv reprezentanți ai Metrorex SA, Metroul SA și Siemens Rail Automation SAU prin Siemens SRL. Cutia electromecanismului de macaz nr. 6 din stația Laminorului prezintă ușoare zgârieturi pe partea superioară a capacului.
Cutia electromecanismului de macaz nr. 6 din stația Străulești prezintă multiple lovituri și zgârieturi pe suprafața capacului și urme de lovituri la aproximativ 17 mm față de partea superioară a capacului. Capacul cutiei electromecanismuluide macaz nr. 6 din stația Străulești a fost deplasat cu circa 2 cm din poziția normală, în urma loviturilor.
Captatorul afectat al REM 109 a fost primul pe partea stângă în sensul de mers al trenului 54, respectiv captatorul 4 dreapta al trenului. Pe captator există urme de lovire în partea inferioară a suporților patinei. Captatorul afectat este torsionat în urma loviturii iar fusta unui izolator a fost spartă.
In urma măsurătorilor efectuate a rezultat faptul că montarea schimbătoarelor de cale 6 și 8 din stația Străulești și 6 și 8 din stația Laminorului, nu asigură gabaritul de liberă trecere pentru construcții noi conform Instrucției de norme și toleranțe pentru construcția, reparația și întreținerea căii de rulare la metrou nr.314M /1997. Montarea schimbătoarelor de cale a fost efectuată de către SC SIEMENS Rail Automation–SAU.
Cautand prin meandrele internetului, am gasit raportul asta de la AGIFER legat de M4: https://www.agifer.ro/images/rap-finale ... 5-2018.pdf
Se pare ca in Mai 2018, au fost probleme la montarea dimetronicului in statiile Laminorului si Straulesti, lucru care a cauzat si un incident.
Extrase din raport:
La data de 17.05.2018, pe rețeaua de transport cu metroul din București -magistrala a IV-a, trenul de metrou cu călători 54,compus din REM de tip IVA 109/011/177, lovește cutiile electromecanismelor de macaz nr. 6 din stația Străulești și respectiv nr. 6 din stația Laminorului cu patina captatorului nr. 1 stânga, aflat pe boghiul 1 al REM 109. Cutiile electromecanismelor erau montate în calea de rulare, fără a fi puse în funcție.
Incidentul feroviar s-a produs pe rețeaua de transport cu metroul din București, Magistrala a IV-a.Trenul cu călători 54 a plecat din stația Străulești ca și tren de control, circulând cu călători până la ora 07:07 când, în urma unor zgomote suspecte, mecanicul verifică și constată deteriorarea captatorului 1 stânga, boghiu 1, REM 109. La ora 08:54 trenul este retras la firul 2 din stația Gara de Nord 2, rămânând la dispoziția comisiei preliminare de investigare. La ora 20:08, cu acordul comisiei preliminare de investigare și după demontarea ansamblului captator avariat, trenul este îndrumat în Depoul Ciurel unde rămâne la dispoziția comisiei de investigare.
Trenul 54, cu patina captatorului nr. 1 stânga, boghiu 1, REM 109, a lovit / atins în timpul circulației cu călători de mai multe ori cutiile electromecanismelorde macaz nr. 6 din stația Străulești și respectiv nr. 6 din stația Laminorului. Electromecanismele nr. 6 din stația Străulești și respectiv nr. 6 din stația Laminorului nu erau în funcție, fiind montate pe tunel. Cele două cutii ale respectivelor electromecanisme, nr. 6 din stația Străulești și respectiv nr. 6 din stația Laminorului, afectau gabaritul de liberă trecere, după cum s-a constatat în noaptea de 17/18.05.2018 de către o comisie formată din membri ai comisiei de investigare și respectiv reprezentanți ai Metrorex SA, Metroul SA și Siemens Rail Automation SAU prin Siemens SRL. Cutia electromecanismului de macaz nr. 6 din stația Laminorului prezintă ușoare zgârieturi pe partea superioară a capacului.
Cutia electromecanismului de macaz nr. 6 din stația Străulești prezintă multiple lovituri și zgârieturi pe suprafața capacului și urme de lovituri la aproximativ 17 mm față de partea superioară a capacului. Capacul cutiei electromecanismuluide macaz nr. 6 din stația Străulești a fost deplasat cu circa 2 cm din poziția normală, în urma loviturilor.
Captatorul afectat al REM 109 a fost primul pe partea stângă în sensul de mers al trenului 54, respectiv captatorul 4 dreapta al trenului. Pe captator există urme de lovire în partea inferioară a suporților patinei. Captatorul afectat este torsionat în urma loviturii iar fusta unui izolator a fost spartă.
In urma măsurătorilor efectuate a rezultat faptul că montarea schimbătoarelor de cale 6 și 8 din stația Străulești și 6 și 8 din stația Laminorului, nu asigură gabaritul de liberă trecere pentru construcții noi conform Instrucției de norme și toleranțe pentru construcția, reparația și întreținerea căii de rulare la metrou nr.314M /1997. Montarea schimbătoarelor de cale a fost efectuată de către SC SIEMENS Rail Automation–SAU.
- subway guru
-
Posted:
-
📖 Pagination options