Topic: Mercedes-Benz Citaro Euro 4
754 posts, 318204 views
📖 Pagination options
- GPS
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4
GPS
Bine... cam greu cu calculele, mai ales când vine vorba de o dată. De obicei oamenii scriu direct anul, acum am înțeles.
Bine... cam greu cu calculele, mai ales când vine vorba de o dată. De obicei oamenii scriu direct anul, acum am înțeles.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4
Victor92
Nocturnele 4612 si 4620 in aceasta dimineata pe liniile de la Nordului.
Alaturi de aceste autobuze, lista mai este completata de 4619 si 4621. Toate cele 4 autobuze Mercedes-Benz Citaro Euro 4 au (teoretic) un tratament preferential, fiind repartizate pe N110, N113, N118, N125. Dimineata le regasiti la anumite ranforsari speciale (1-3 curse) pe 182 sau 331, retragerea fiind in jurul orelor 8-9. Autobuzele au fost fabricate in Germania, la Mannheim, in Decembrie 2007. In privinta celor doua imortalizate mai jos, va pot spune ca au intre 520.000 - 545.000 kilometri parcursi dupa 12 ani.
Nocturnele 4612 si 4620 in aceasta dimineata pe liniile de la Nordului.
Alaturi de aceste autobuze, lista mai este completata de 4619 si 4621. Toate cele 4 autobuze Mercedes-Benz Citaro Euro 4 au (teoretic) un tratament preferential, fiind repartizate pe N110, N113, N118, N125. Dimineata le regasiti la anumite ranforsari speciale (1-3 curse) pe 182 sau 331, retragerea fiind in jurul orelor 8-9. Autobuzele au fost fabricate in Germania, la Mannheim, in Decembrie 2007. In privinta celor doua imortalizate mai jos, va pot spune ca au intre 520.000 - 545.000 kilometri parcursi dupa 12 ani.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4
V2A
4884 a aparținut de autobaza Floreasca între 2008 și aprilie 2019, când a fost transferat la Obregia. La sfârșitul anului 2019 a avut o perioadă de absență.
Afișajele îi funcționează foarte bine.
4884 a aparținut de autobaza Floreasca între 2008 și aprilie 2019, când a fost transferat la Obregia. La sfârșitul anului 2019 a avut o perioadă de absență.
Afișajele îi funcționează foarte bine.
#4884 - 381 - 3.01.2020.jpg (436.35 KB; downloaded 4932 times)
- GPS
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4
GPS
6224 a început să circule pe liniile Autobazei Obregia, astăzi este pe linia 232.
4783 a început să circule pe liniile Autobazei Obregia, astăzi este pe linia 313.
6224 a început să circule pe liniile Autobazei Obregia, astăzi este pe linia 232.
4783 a început să circule pe liniile Autobazei Obregia, astăzi este pe linia 313.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4
V2A
Din cele 9 mașini transferate de la Pipera, doar 4376 și 4647 nu au ieșit, încă, pe liniile de Obregia fiindcă sunt defecte.
Din cele 9 mașini transferate de la Pipera, doar 4376 și 4647 nu au ieșit, încă, pe liniile de Obregia fiindcă sunt defecte.
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4
barbuandrei
Din pacate, 4969 a picat de o saptamana cu cutia de viteză, fiind trasa la gard pe perioada nedeterminata.
Dragos31 wrote:
@GPS, anul se încheie peste 10 zile.
4969 a circulat pe liniile regionale de la 01 Ianuarie pana in luna Iulie.
Din pacate, 4969 a picat de o saptamana cu cutia de viteză, fiind trasa la gard pe perioada nedeterminata.
- Albert
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4
Albert
Normal ca original arată mai bine. Nu stiu cand o sa înceteze aceste obiceiuri la STB. Si toate astea se trag din cauza titularizării. Eu as face verificări in fiecare luna, iar șoferiilor care fac asa ceva le-as scădea procent din salariu.
Normal ca original arată mai bine. Nu stiu cand o sa înceteze aceste obiceiuri la STB. Si toate astea se trag din cauza titularizării. Eu as face verificări in fiecare luna, iar șoferiilor care fac asa ceva le-as scădea procent din salariu.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4
ADK
Albert, explică-mi și mie de ce un autobuz titularizat este o prostie.
Albert, explică-mi și mie de ce un autobuz titularizat este o prostie.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4
cris_m
S-a mai explicat in trecut pe forum, nu cred ca e necesar sa fie reluate discutiile...
S-a mai explicat in trecut pe forum, nu cred ca e necesar sa fie reluate discutiile...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4
andrei11
ADK,
Pentru că este o prostie. De ce navele maritime / avioanele / trenurile NU sunt titularizate ?
Pentru că autobuzul NU este proprietatea șoferului.
Pentru că dacă un șofer NU este în stare să conducă un autobuz așa cum trebuie e cazul să vândă mici / bere în spate la Obor.
Pentru că mentalitatea asta de titularizare denotă că un șef de garaj e defapt la mâna șoferilor.
Pentru că dacă s-ar privatiza foarte multe persoane din STB ar pleca de bunăvoie.
Pentu că...de fapt mai vrei argumente ? Am impresia că vorbesc cu o persoană limitată în gândire, vai autobuzul meu, mașina mea. Nu e nici autobuzul tău, nici mașina ta că n-ai dat tu bani pentru ea. Nici măcar RCA - ul nu cred că-l plătești.
ADK, ți s-a mai explicat de vreo 4 ori acest lucru, încalci flagrant pct 16 din regulament. Voi propune o sancțiune pentru că nu mai suport să citesc astfel de aberații propuse de tine. Insiști și nu e în avantajul tău.
ADK,
Pentru că este o prostie. De ce navele maritime / avioanele / trenurile NU sunt titularizate ?
Pentru că autobuzul NU este proprietatea șoferului.
Pentru că dacă un șofer NU este în stare să conducă un autobuz așa cum trebuie e cazul să vândă mici / bere în spate la Obor.
Pentru că mentalitatea asta de titularizare denotă că un șef de garaj e defapt la mâna șoferilor.
Pentru că dacă s-ar privatiza foarte multe persoane din STB ar pleca de bunăvoie.
Pentu că...de fapt mai vrei argumente ? Am impresia că vorbesc cu o persoană limitată în gândire, vai autobuzul meu, mașina mea. Nu e nici autobuzul tău, nici mașina ta că n-ai dat tu bani pentru ea. Nici măcar RCA - ul nu cred că-l plătești.
ADK, ți s-a mai explicat de vreo 4 ori acest lucru, încalci flagrant pct 16 din regulament. Voi propune o sancțiune pentru că nu mai suport să citesc astfel de aberații propuse de tine. Insiști și nu e în avantajul tău.
- andrei11
-
Posted:
-
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4
Dragos31
Repostez mesajul publicat aseara, pe care aparent l-am sters din greseala tot eu ...
De mentionat ca - conform mesajelor scrise ulterior stergerii postarii mele - ceea ce vedeti scris in urmatoarele randuri s-ar "situa" intre mesajul lui @barbuandrei de aici si mesajul lui @Albert de aici.
______________________________________________________________________________________
Autobuzul Mercedes-Benz Citaro Euro 4 - 6210 - care a participat in luna Octombrie a anului trecut la Salonul Auto Bucuresti a (re)inceput sa circule de cteva luni pe liniile Autobazei Nordului, "primind", din pacate, inapoi personalizarile din partea soferilor/soferului titulari/titular.
Dupa cum a mentionat @Victor92 aici ---> viewtopic.php?f=12&t=42&p=338419&hilit=6210#p338419 - autobuzul a primit folie neagra pe geamul despartitor dintre cabina soferului si salonul pasagerilor, pe parbriz, etc., dar si un "set" de patratele pe oglinzi.
Chiar m-am gandit in timp ce faceam poze autobuzului la SAB 2019 cum ar fi sa ramana exact in starea de dupa cosmetizarea avuta asta-toamna.
Dar deh... Ii place mai mult titularului asa
6210 - Lina 304 - Alee acces Terminal Multimodal Straulesti (Str. Constantin Godeanu) - 10 Ianuarie 2020
Spre comparatie, atasez mai jos si o poza de la SAB ...
Repostez mesajul publicat aseara, pe care aparent l-am sters din greseala tot eu ...
De mentionat ca - conform mesajelor scrise ulterior stergerii postarii mele - ceea ce vedeti scris in urmatoarele randuri s-ar "situa" intre mesajul lui @barbuandrei de aici si mesajul lui @Albert de aici.
______________________________________________________________________________________
Autobuzul Mercedes-Benz Citaro Euro 4 - 6210 - care a participat in luna Octombrie a anului trecut la Salonul Auto Bucuresti a (re)inceput sa circule de cteva luni pe liniile Autobazei Nordului, "primind", din pacate, inapoi personalizarile din partea soferilor/soferului titulari/titular.
Dupa cum a mentionat @Victor92 aici ---> viewtopic.php?f=12&t=42&p=338419&hilit=6210#p338419 - autobuzul a primit folie neagra pe geamul despartitor dintre cabina soferului si salonul pasagerilor, pe parbriz, etc., dar si un "set" de patratele pe oglinzi.
Chiar m-am gandit in timp ce faceam poze autobuzului la SAB 2019 cum ar fi sa ramana exact in starea de dupa cosmetizarea avuta asta-toamna.
Dar deh... Ii place mai mult titularului asa
6210 - Lina 304 - Alee acces Terminal Multimodal Straulesti (Str. Constantin Godeanu) - 10 Ianuarie 2020
Spre comparatie, atasez mai jos si o poza de la SAB ...
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4
Victor92
Un pic update la data de 13 Ianuarie 2020 privind cele doua autobuze Mercedes-Benz Citaro Euro 4 care au cei mai multi kilometri.
4803 a atins/atinge curand 987.xxx kilometri, iar pe locul 2 se afla in continuare 4899 cu aprox. 962 000 kilometri.
In general, le gasiti pe liniile urbane de la Floreasca, fiind trimise rar pe cele regionale ...
O imagine recenta cu 4899. A circulat ieri pe linia 253
Un pic update la data de 13 Ianuarie 2020 privind cele doua autobuze Mercedes-Benz Citaro Euro 4 care au cei mai multi kilometri.
4803 a atins/atinge curand 987.xxx kilometri, iar pe locul 2 se afla in continuare 4899 cu aprox. 962 000 kilometri.
In general, le gasiti pe liniile urbane de la Floreasca, fiind trimise rar pe cele regionale ...
O imagine recenta cu 4899. A circulat ieri pe linia 253
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4
Victor92
Primul autobuz Mercedes-Benz Citaro Euro 4 sosit la Bucuresti circula in continuare pe strazile Capitalei.
Fabricat in Germania, la Mannheim, pe 12 Noiembrie 2007, autobuzul cu numarul de parc 4600 a avut onoarea de-a fi prezentat autoritatilor locale pe Calea Victoriei, in fata Hotelului Novotel. Se intampla o luna mai tarziu, iar din Ianuarie 2008 au inceput sa circule primele stele cu aer conditionat (din fabrica) pe liniile 131, 182, 205, 331.
Timpul a trecut, iar autobuzul poate fi regasit pe linia 304 unde este titular. La mai bine de 12 ani, aduna aproximativ 680.000 de kilometri.
18 Ianuarie 2020
O poza cu autobuzul expus in fata hotelului Novotel pe 11 Decembrie 2007.
Preluare de pe : http://benz-adji.blogspot.com/2007/12/m ... -ratb.html
Alta captura de pe site-ul Daimler: https://media.daimler.com/marsMediaSite ... TypeId=172
De asemenea, Mercedes-Benz Citaro Euro 4 a fost declarat Bus of the Year 2007.
Primul autobuz Mercedes-Benz Citaro Euro 4 sosit la Bucuresti circula in continuare pe strazile Capitalei.
Fabricat in Germania, la Mannheim, pe 12 Noiembrie 2007, autobuzul cu numarul de parc 4600 a avut onoarea de-a fi prezentat autoritatilor locale pe Calea Victoriei, in fata Hotelului Novotel. Se intampla o luna mai tarziu, iar din Ianuarie 2008 au inceput sa circule primele stele cu aer conditionat (din fabrica) pe liniile 131, 182, 205, 331.
Timpul a trecut, iar autobuzul poate fi regasit pe linia 304 unde este titular. La mai bine de 12 ani, aduna aproximativ 680.000 de kilometri.
18 Ianuarie 2020
O poza cu autobuzul expus in fata hotelului Novotel pe 11 Decembrie 2007.
4600 nou.jpg (77.71 KB; downloaded 3721 times)
Preluare de pe : http://benz-adji.blogspot.com/2007/12/m ... -ratb.html
Alta captura de pe site-ul Daimler: https://media.daimler.com/marsMediaSite ... TypeId=172
4600 2.jpg (90.43 KB; downloaded 3721 times)
De asemenea, Mercedes-Benz Citaro Euro 4 a fost declarat Bus of the Year 2007.
📖 Pagination options