Topic: Rathgeber M / m (1994-2007)
153 posts, 65288 views
📖 Pagination options
- ADK
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Rathgeber (1994-2007)
ADK
2507 + remorca 3414 plecând în traseu pe linia 34 de la Șura Mare în oct. 1998
Sursa: transphoto.ru/Stefan Spengler
2507 + remorca 3414 plecând în traseu pe linia 34 de la Șura Mare în oct. 1998
Sursa: transphoto.ru/Stefan Spengler
- Tom
-
Posted:
-
- nokia2110
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Rathgeber (1994-2007)
nokia2110
Poza e făcută la Şura Mare?
Am mers şi eu cu cuplu combinaţie din aia. Însă vagonul motor era modificat cu boghiuri tip V3A, pe când remorca nu. Am văzut mai multe cupluri de genul pe viu (şi am şi mers cu ele). Din câte am auzit chestia asta a dus la distrugerea cuplelor automate...
Poza e făcută la Şura Mare?
Am mers şi eu cu cuplu combinaţie din aia. Însă vagonul motor era modificat cu boghiuri tip V3A, pe când remorca nu. Am văzut mai multe cupluri de genul pe viu (şi am şi mers cu ele). Din câte am auzit chestia asta a dus la distrugerea cuplelor automate...
- ADK
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Rathgeber (1994-2007)
ADK
Acum observ că boghiurile de la remorcă erau cele originale. Nu-mi mai aduc aminte motivul pentru care s-a trecut la boghiuri românești...
Acum observ că boghiurile de la remorcă erau cele originale. Nu-mi mai aduc aminte motivul pentru care s-a trecut la boghiuri românești...
- Costin
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Rathgeber (1994-2007)
Costin
Erau 3 osii, nu boghiuri. Si erau prea sensibile pentru infrastructura noastra (avand si ampatamentul mai mic).
Erau 3 osii, nu boghiuri. Si erau prea sensibile pentru infrastructura noastra (avand si ampatamentul mai mic).
- Tom
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Rathgeber (1994-2007)
Tom
Interesant că la Iași au funcționat fără probleme, modelul de acolo fiind însă produse de MAN, dar identic cu M4, însă transformat ulterior în vagon articulat cu 3 osii în prima secțiune și un boghiu în secțiunea a doua.
Interesant că la Iași au funcționat fără probleme, modelul de acolo fiind însă produse de MAN, dar identic cu M4, însă transformat ulterior în vagon articulat cu 3 osii în prima secțiune și un boghiu în secțiunea a doua.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Rathgeber (1994-2007)
bercenicity
S-a intamplat sa se si sparga bandajul rotii in mers.
Nefiind standard ITB nici nu aveau cu ce sa le inlocuiasca.
S-a intamplat sa se si sparga bandajul rotii in mers.
Nefiind standard ITB nici nu aveau cu ce sa le inlocuiasca.
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Rathgeber (1994-2007)
PaulIP
2507 avusese, o vreme, remorca 3439.
Au fost si combinatii M4+M5, dar nu mai stiu numerele.
2507 avusese, o vreme, remorca 3439.
Au fost si combinatii M4+M5, dar nu mai stiu numerele.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Rathgeber (1994-2007)
ADK
2425 și 2466 (nu le cunosc remorcile, și nici pe poze nu se văd bine) pe 19 august 1996.
Autor: hinerkduetz/phototrans.eu
2425 și 2466 (nu le cunosc remorcile, și nici pe poze nu se văd bine) pe 19 august 1996.
Autor: hinerkduetz/phototrans.eu
- nokia2110
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Rathgeber (1994-2007)
nokia2110
Îmi vine să plâng ştiind cât de frumoase erau şi cum multe au fost masacrate
Nici măcar o remorcă m5.65 nu au putut să păstreze
Îmi vine să plâng ştiind cât de frumoase erau şi cum multe au fost masacrate
Nici măcar o remorcă m5.65 nu au putut să păstreze
- ADK
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Rathgeber (1994-2007)
ADK
Cred că sunt singurele tramvaie străine care meritau păstrate pentru parade, evident pe lângă Tatre poate și Duewag. Nu ce au păstrat ei... 2008, 6502 etc. Am circulat ceva timp cu ele prin 2005-6 pe linia 23, nu le-am prins pe 34 sau cel puțin nu am urcat în vreunul vreodată (asta dacă mai circulau pe acolo prin 2003-6). Erau într-adevăr superioare tramvaielor românești în ciuda aniilor de fabricație.
Cred că sunt singurele tramvaie străine care meritau păstrate pentru parade, evident pe lângă Tatre poate și Duewag. Nu ce au păstrat ei... 2008, 6502 etc. Am circulat ceva timp cu ele prin 2005-6 pe linia 23, nu le-am prins pe 34 sau cel puțin nu am urcat în vreunul vreodată (asta dacă mai circulau pe acolo prin 2003-6). Erau într-adevăr superioare tramvaielor românești în ciuda aniilor de fabricație.
- nokia2110
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Rathgeber (1994-2007)
nokia2110
Pe 34 au circulat până prin 2000. După care au fost mutate pe 17 şi 46. Cică au fost confuzii, că oamenii obişnuiţi cu ele pe 34 se urca fără să se mai uite şi când 17 sau 46 devia de la traseul lui 34.
Pe 34 au circulat până prin 2000. După care au fost mutate pe 17 şi 46. Cică au fost confuzii, că oamenii obişnuiţi cu ele pe 34 se urca fără să se mai uite şi când 17 sau 46 devia de la traseul lui 34.
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Rathgeber (1994-2007)
PaulIP
Mi-e si mie un dor de ele...
In afara de Tatra, cu Rathgeber am mers cel mai rapid pe sinele bucurestene. Pe Pallady aveam senzatia ca sunt in tren.
Mi-e si mie un dor de ele...
In afara de Tatra, cu Rathgeber am mers cel mai rapid pe sinele bucurestene. Pe Pallady aveam senzatia ca sunt in tren.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Rathgeber (1994-2007)
Tom
Aveam două motive pentru care îmi plăceau aceste tramvaie: până la modificarea boghiurilor, făceau un zgomot asemănător vechilor V56, ceva mai atenuat, dar aporape la fel. Al doilea motiv era că aveau încălzire funcțională.
Aveam două motive pentru care îmi plăceau aceste tramvaie: până la modificarea boghiurilor, făceau un zgomot asemănător vechilor V56, ceva mai atenuat, dar aporape la fel. Al doilea motiv era că aveau încălzire funcțională.
📖 Pagination options